En onze zelfverklaard nadenker lijkt even te vergeten dat Oekraïne in oorlog is: dat er dan niet de tijd genomen wordt om uit te zoeken wie het precies is en wat zijn bedoelingen zijn, en dat er daardoor dit soort ogenschijnlijke foute beslissingen genomen worden, is jammer maar wel begrijpelijk. Het is niet alsof hij standrechtelijk geëxecuteerd werd.quote:Op maandag 4 april 2022 10:47 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Het op internet plaatsen van info waar Rusland mogelijk wat aan heeft is ook niet heel slim. OF je nou pro Oekraïne of niet.
dat lijkt niet uit te maken vandaagquote:
Het is geen kwestie van objectieve journalisten of niet objectieve journalisten. Het is een oorlogssituatie. Iemand die zomaar de boel gaat filmen, is daarmee altijd een risico voor de nationale veiligheid - en die heeft op dat moment prioriteit.quote:Op maandag 4 april 2022 10:42 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Die man woont er al jaren en maakt gewoon pro Oekraïne oorlogs verslagen voor Nederlands Dagblad, geeft je wel te denken aan hoe verhard die mensen daar zijn geworden.
Het weren van objectieve journalisten in je land in oorlog is geen goed teken.
ja prima, zolang we de mogelijkheid open mogen houden vind ik het best verder hoorquote:Op maandag 4 april 2022 10:47 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Ik heb geen enkele draai gemaakt en niets anders gezegd.
En die PI-opmerking richting jou kwam niet van mij. Hou je vetes maar met de juiste persoon.
Ik vind hem overigens niet vrolijk, maar vriendelijk. Iets wat volgens mij altijd moet kunnen, vriendelijkheid.
Er geldt daar een staat van beleg. Vrijheid van journalistiek is dus onderworpen aan de regels van de krijgsmacht. In zo'n situatie dit doen is ontzettend dom en hij had ook dood geschoten kunnen worden.quote:Op maandag 4 april 2022 10:42 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Die man woont er al jaren en maakt gewoon pro Oekraïne oorlogs verslagen voor Nederlands Dagblad, geeft je wel te denken aan hoe verhard die mensen daar zijn geworden.
Het weren van objectieve journalisten in je land in oorlog is geen goed teken.
Ik weet niet wat het is dat je wil, hoor, maar ik geloof dat ik verder even niet op je ga reagerenquote:Op maandag 4 april 2022 10:54 schreef sp3c het volgende:
[..]
ja prima, zolang we de mogelijkheid open mogen houden vind ik het best verder hoor
dat is niet helemaal waar, oorlogscorrespondenten worden beschermd onder het internationale rechtquote:Op maandag 4 april 2022 10:56 schreef Confetti het volgende:
[..]
Er geldt daar een staat van beleg. Vrijheid van journalistiek is dus onderworpen aan de regels van de krijgsmacht. In zo'n situatie dit doen is ontzettend dom en hij had ook dood geschoten kunnen worden.
ja of nee was primaquote:Op maandag 4 april 2022 10:59 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Ik weet niet wat het is dat je wil, hoor, maar ik geloof dat ik verder even niet op je ga reageren
Dan heb je inhoudelijk dus nog steeds niet begrepen van wat ik allemaal gepost heb. Ik wijt het dan maar aan de waas die je voor je ogen krijgt als het over dit soort zaken gaat.quote:Op maandag 4 april 2022 10:40 schreef ExTec het volgende:
Hier heb ik ellenlange discussies over gehad, die je maar vervelend vond, Seal of Official Truth, weet je nog?
Maar idd, het is winst dat zelfs AchJa nu oorlogsmisdaden ziet. Nu pas.
Want het volledig wegvagen van complete steden, en oude van dagen met auto en al opblazen met je T-72 was niet genoeg.
Sorry, dan ben ik bang dat HiZ z'n commentaar dat je een useful idiot bent, hout snijd.
Nou, je pi knikt van ja...quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nee hoor, ik snapte je 101%.quote:Op maandag 4 april 2022 11:01 schreef AchJa het volgende:
[..]
Dan heb je inhoudelijk dus nog steeds niet begrepen van wat ik allemaal gepost heb. Ik wijt het dan maar aan de waas die je voor je ogen krijgt als het over dit soort zaken gaat.
Gelukkig waren er genoeg users die wel snapten wat ik bedoelde.
Het is pleurisweer en de verwarming staat uit. Oja, het is maandag.quote:Op maandag 4 april 2022 11:09 schreef Tijger_m het volgende:
Jeetje, is iedereen met het verkeerde been uit bed gestapt vandaag of zo?
Gek he als je beelden ziet van oorlogsmisdaden.quote:Op maandag 4 april 2022 11:09 schreef Tijger_m het volgende:
Goed punt wel, ja.quote:Op maandag 4 april 2022 11:10 schreef Simmertje het volgende:
[..]
Het is pleurisweer en de verwarming staat uit. Oja, het is maandag.
die mogelijkheid wil ik best open latenquote:Op maandag 4 april 2022 11:09 schreef Tijger_m het volgende:
Welnee.quote:Op maandag 4 april 2022 11:09 schreef Tijger_m het volgende:
Nee, ik heb op zich een prima humeurquote:Op maandag 4 april 2022 11:09 schreef Tijger_m het volgende:
Lijkt me nog steeds de meest voor de hand liggende mogelijkheid hoor.quote:Op maandag 4 april 2022 11:04 schreef ExTec het volgende:
[..]
Nee hoor, ik snapte je 101%.
Alleen je vreselijk formele, koude benadering, die dus feitelijk neerkwam op consequent twijfel zaaien, vond ik wat vervelend.
Want wat was de laatste?
We moesten er niet vanuit gaan dat de wasmachines achter in die opgeblazen vrachtauto's geplunderd waren,
Nee, we moesten toch echt de optie openhouden dat dat blijkbaar hun eigen wasmachines waren.
je P.I. is te zakelijk manquote:Op maandag 4 april 2022 11:16 schreef AchJa het volgende:
[..]
Lijkt me nog steeds de meest voor de hand liggende mogelijkheid hoor.
Leuk die verhalen dat de Russen bij de lokale PostUKR drop off points spullen naar huis laten sturen maar er komt nog geen jerrycan diesel hun kant op maar de logistieke lijnen de andere kant op werken nog feilloos... Ja natuurlijk...![]()
Maar goed, we beginnen weer van voren af aan en daar heb ik geen zin in verder. Zeker niet met mensen die de wereld door een rietje bekijken waar ook nog een bijna ondoordringbare rode waas in zit. Dus.
quote:Op maandag 4 april 2022 11:20 schreef AchJa het volgende:
[..]
Is dat ook al een ding tegenwoordig???
Misschien moet Scvjb hier maar gaan posten dan...
Zegquote:Op maandag 4 april 2022 11:20 schreef AchJa het volgende:
[..]
Is dat ook al een ding tegenwoordig???
Misschien moet Scvjb hier maar gaan posten dan...
Nee, precies, het is allemaal in scene gezet, natuurlijk.quote:Op maandag 4 april 2022 11:16 schreef AchJa het volgende:
Leuk die verhalen dat de Russen bij de lokale PostUKR drop off points spullen naar huis laten sturen maar er komt nog geen jerrycan diesel hun kant op maar de logistieke lijnen de andere kant op werken nog feilloos... Ja natuurlijk...![]()
niet per se is niet hetzelfde als sowieso nietquote:Op maandag 4 april 2022 11:21 schreef ExTec het volgende:
[..]
Nee, precies, het is allemaal in scene gezet, natuurlijk.
Ja, wat is het nou, is het nou waar, of niet?quote:Op maandag 4 april 2022 11:21 schreef sp3c het volgende:
[..]
niet per se is niet hetzelfde als sowieso niet
De post was in Wit-Rusland hèquote:Op maandag 4 april 2022 11:16 schreef AchJa het volgende:
[..]
Lijkt me nog steeds de meest voor de hand liggende mogelijkheid hoor.
Maar goed, we beginnen weer van voren af aan en daar heb ik geen zin in verder. Zeker niet met mensen die de wereld door een rietje bekijken waar ook nog een bijna ondoordringbare rode waas in zit. Dus.
quote:Op maandag 4 april 2022 11:24 schreef ExTec het volgende:
[..]
Ja, wat is het nou, is het nou waar, of niet?
Verwarrend, dit.
Is het soms half waar ofzo? Zoals een "beetje dood" misschien?
ik ben er eigenlijk wel benieuwd naarquote:
ik zou het per geval bekijken, soms wel ... soms nietquote:Op maandag 4 april 2022 11:24 schreef ExTec het volgende:
[..]
Ja, wat is het nou, is het nou waar, of niet?
Verwarrend, dit.
Is het soms half waar ofzo? Zoals een "beetje dood" misschien?
Weet je wat ook allemaal in scene is gezet? De talrijke afgetapte telefoongesprekken, van soldaten die naar huis bellen, en dan bijkans verlanglijstjes van moeder de vrouw door krijgen.quote:Op maandag 4 april 2022 11:25 schreef nixxx het volgende:
[..]
De post was in Wit-Rusland hè
Of zullen we het Witgoed-Rusland gaan noemen vanaf nu?
TR gezetquote:Op maandag 4 april 2022 11:26 schreef sp3c het volgende:
[..]
ik ben er eigenlijk wel benieuwd naar![]()
ik kan me voorstellen dat in het guitige goede leven van de Alkmaarse hogere sferenzorgen zijn over de investeringen in Rusland
of kijken ze net als ons onder het genot van een Jopen
naar de tv en denken ze oranje boven
en fuck Putin
en de orthodoxe kerk
?
Die beelden komen uit Belarus, logistiek is daar prima op orde. Komt ook keurig overeen met de troepen vanuit het noorden die de afgelopen week zijn teruggetrokken (naar Belarus)quote:Op maandag 4 april 2022 11:16 schreef AchJa het volgende:
[..]
quote:
Ja kan eigenlijk niet.quote:Op maandag 4 april 2022 11:39 schreef superniger het volgende:
Fitties tussen modjes in dit topic.
#goedvoorbeeld
we zijn niet verplicht om het met elkaar eens te zijn hequote:Op maandag 4 april 2022 11:39 schreef superniger het volgende:
#goedvoorbeeld
Mag het nu weer ontopic?quote:Op maandag 4 april 2022 11:40 schreef sp3c het volgende:
[..]
we zijn niet verplicht om het met elkaar eens te zijn he
alleen beleidsfitties moeten achter de schermen
#nietnoordkorea
het mag altijd ontopicquote:
Ze hebben de spoorlijnen toch opgeblazen? Ver komen ze nietquote:
Hopelijk liggen er wat mijnen op het spoor.quote:Op maandag 4 april 2022 11:42 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Ze hebben de spoorlijnen toch opgeblazen? Ver komen ze niet
Zijn net mensen héquote:Op maandag 4 april 2022 11:39 schreef superniger het volgende:
#goedvoorbeeld
mogelijkquote:Op maandag 4 april 2022 11:57 schreef xpompompomx het volgende:
Zouden we deze week bij de uitzendingen van Ongehoord wappieNederland te horen krijgen dat de beelden in Bucha gefabriceerd zijn en dat de doden eigenlijk de schuld zijn Zelensky?
Zover ik weet is dat nog niet gebeurt, ze hebben er wel een hobby van gemaakt om signaleringskasten langs het spoor op te blazen.quote:Op maandag 4 april 2022 11:42 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Ze hebben de spoorlijnen toch opgeblazen? Ver komen ze niet
quote:Op maandag 4 april 2022 11:31 schreef Cheeseburgert het volgende:
Die beelden komen uit Belarus, logistiek is daar prima op orde. Komt ook keurig overeen met de troepen vanuit het noorden die de afgelopen week zijn teruggetrokken (naar Belarus)
quote:Op maandag 4 april 2022 11:25 schreef nixxx het volgende:
De post was in Wit-Rusland hè
Of zullen we het Witgoed-Rusland gaan noemen vanaf nu?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |