Vergeet niet de verwarming op 35 graden te zetten!quote:
ik ben meer van de winter, KLM lijn van de soviets vond ik dikke topquote:Op maandag 4 april 2022 10:05 schreef ExTec het volgende:
[..]
Vergeet niet de verwarming op 35 graden te zetten!
Als een journalist al een pistool op z'n hoofd krijgt vind ik de nuance dat er misschien deserteurs dood geschoten worden helemaal niet zo ver gezocht. Ik geloof niet zo in die Bad guy's- Good guy's denktunnelquote:Op maandag 4 april 2022 10:03 schreef Starhopper het volgende:
Lol! Wat een sukkelNiet meewerken en dan janken dat ze een pistool op je richten
Selfies maken en de Russen helpen door beelden te delen doe je maar ergens anders.
Nederlandse journalist Oekraïne uit gezet: 'Nekklem en pistool op mijn hoofd'
Dat vind ik niet erg verstandig, nou ja, op jouw persoonlijke niveau maakt het niet uit. Op een overheid niveau kun je dit niet doen. Dan wijs je een misdaad aan een van de partijen toe op basis van de eerste informatie en dan begin je daar ook op te acteren. In dit soort gevallen kun je je land een oorlog in rommelen op wat achteraf foute informatie kan blijken.quote:Op maandag 4 april 2022 09:34 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Ik vind dat je dat laatste in een situatie als dit niet kunt doen. Indien nodig, stel ik mijn mening later wel bij.
Een heel dorp in de buurt van Kiev waar alle mannen 18-60 jaar deserteurs zijn?quote:Op maandag 4 april 2022 10:11 schreef the-eye het volgende:
[..]
Als een journalist al een pistool op z'n hoofd krijgt vind ik de nuance dat er misschien deserteurs dood geschhoten worden helemaal niet zo ver gezocht. Ik geloof niet zo in die Bad guy's- good guy's denktunnel
dat zegt toch niemandquote:Op maandag 4 april 2022 10:11 schreef Momo het volgende:
[..]
Een heel dorp in de buurt van Kiev waar alle mannen 18-60 jaar deserteurs zijn?
Dat deserteurs de steden uit naar dorpen gevlucht zijn en dus daar bij elkaar zitten is niet ondenkbaarquote:Op maandag 4 april 2022 10:11 schreef Momo het volgende:
[..]
Een heel dorp in de buurt van Kiev waar alle mannen 18-60 jaar deserteurs zijn?
Die zijn toch overleden? Dan zouden er verschillende redenen/oorzaken moeten zijn dat ze zijn overleden?quote:
Zolang wij zelf de gaskraan niet dichtdraaien als het ware, weinig.quote:
Getuigen die daar wonen hebben het gewoon over hun familieleden, de buurman etc. Die zijn ook allemaal deserteurs dan?quote:Op maandag 4 april 2022 10:15 schreef the-eye het volgende:
[..]
Dat deserteurs de steden uit naar dorpen gevlucht zijn en dus daar bij elkaar zitten is niet ondenkbaar
en dat kan niet?quote:Op maandag 4 april 2022 10:16 schreef Momo het volgende:
[..]
Die zijn toch overleden? Dan zouden er verschillende redenen/oorzaken moeten zijn dat ze zijn overleden?
en er is niet om gevochten?quote:Russen hadden op dat moment gebied in handen, verschillende getuigen die zeggen dat de Russen die mannen hebben geëxecuteerd. Ik vind het heel vergezocht dat een false flag van Oekraine zou zijn.
Je weet dat er ook genoeg ooggetuigenverslagen zijn hè?quote:Op maandag 4 april 2022 10:15 schreef the-eye het volgende:
[..]
Dat deserteurs de steden uit naar dorpen gevlucht zijn en dus daar bij elkaar zitten is niet ondenkbaar
quote:Op maandag 4 april 2022 10:18 schreef Momo het volgende:
[..]
Getuigen die daar wonen hebben het gewoon over hun familieleden, de buurman etc. Die zijn ook allemaal deserteurs dan?
Zijn die al onderzocht op betrouwbaarheid?quote:Op maandag 4 april 2022 10:18 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Je weet dat er ook genoeg ooggetuigenverslagen zijn hè?
Misschien door sommigen. Zo te zien waren bij veel handen op de rug gebonden. Ooggetuigen zeggen dat de Russen ineens voor de deur stonden en de mannen meenamen. Met een unit voor de deur ga je niet tegen vechten, dat is zelfmoord.quote:Op maandag 4 april 2022 10:18 schreef sp3c het volgende:
[..]
en dat kan niet?
[..]
en er is niet om gevochten?
quote:
quote:Op maandag 4 april 2022 10:15 schreef the-eye het volgende:
[..]
Is deze fantasie al onderzocht op betrouwbaarheid?quote:Op maandag 4 april 2022 10:15 schreef the-eye het volgende:
[..]
het is ook niet dat ik zeg dat de Russen nul mensen hebben geexecuteerd he?quote:Op maandag 4 april 2022 10:22 schreef Momo het volgende:
[..]
Misschien door sommigen. Zo te zien waren bij veel handen op de rug gebonden. Ooggetuigen zeggen dat de Russen ineens voor de deur stonden en de mannen meenamen. Met een unit voor de deur ga je niet tegen vechten, dat is zelfmoord.
Er wordt dan ook gewoon onderzoek gedaan door verschillende instanties. Er zijn journalisten ter plekke. Dus voor het internationaal strafrecht en de officiele veroordelingen zullen dadelijk voldoende bronnen zijn.quote:Op maandag 4 april 2022 10:11 schreef nixxx het volgende:
[..]
Dat vind ik niet erg verstandig, nou ja, op jouw persoonlijke niveau maakt het niet uit. Op een overheid niveau kun je dit niet doen. Dan wijs je een misdaad aan een van de partijen toe op basis van de eerste informatie en dan begin je daar ook op te acteren. In dit soort gevallen kun je je land een oorlog in rommelen op wat achteraf foute informatie kan blijken.
Westerse bedrijven dwingen activiteiten te staken in rusland. Ook de danoontjes en de nestle's weg. Alle handel (minus gas) opschorten.quote:
ANP en Reuters onder andere hebben al journalisten er heen gestuurd en mensen geïnterviewd, al die inwoners zijn onbetrouwbaar?quote:Op maandag 4 april 2022 10:21 schreef the-eye het volgende:
[..]
[..]
Zijn die al onderzocht op betrouwbaarheid?
Je kan in een oorlog helaas niet zo maar dingen voor waar aannemen
die post was toen nog niet gemaakt, als je naar de blauwe lettertjes kijkt zie je naast de datum ook het tijdstipquote:
Als Vladimir Poetin live op tv hoogstpersoonlijk iemand met een pistool executeert, zullen zijn nuttige idioten in Nederland nog steeds een manier vinden om te beweren dat eigenlijk het Azov-bataljon erachter zat.quote:Op maandag 4 april 2022 10:26 schreef Momo het volgende:
Nouja, zonder duidelijke indicatie dat het wel de Oekrainers zouden zijn geweest vind ik deze discussie maar raar
Ja precies: goed om uit te zoeken of die naakte en half verbrande vrouwen die opgestapeld in de goot lagen geen door de Oekraïense militairen doodgeschoten deserteurs zijn. Of de in een massagraf gevonden burgemeester met haar familie nadat ze eerder door de Russen meegenomen waren.quote:Op maandag 4 april 2022 10:21 schreef the-eye het volgende:
[..]
[..]
Zijn die al onderzocht op betrouwbaarheid?
Je kan in een oorlog helaas niet zo maar dingen voor waar aannemen
zeg jij nou maar niks hequote:Op maandag 4 april 2022 10:26 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Als Vladimir Poetin live op tv hoogstpersoonlijk iemand met een pistool executeert, zullen zijn nuttige idioten in Nederland nog steeds een manier vinden om te beweren dat eigenlijk het Azov-bataljon erachter zat.
Met die mogelijkheid rekening houden lijkt me altijd nog verstandiger dan blindelings alles geloven wat je voorgeschoteld wordt, denk je niet xpompompomx?quote:Op maandag 4 april 2022 10:23 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Is deze fantasie al onderzocht op betrouwbaarheid?
Buiten dat is er door verschillende bronnen die daar na het vertrek van de Russen naartoe gegaan zijn ook verklaard dat heel veel lichamen al flink aan het ontbinden waren. Die lagen er al langer, dat waren geen verse lijken geexecuteerd door Ukraïners.quote:Op maandag 4 april 2022 10:18 schreef Momo het volgende:
[..]
Getuigen die daar wonen hebben het gewoon over hun familieleden, de buurman etc. Die zijn ook allemaal deserteurs dan?
Maar wat je zei kwam er op neer dat je op basis van wat er nu bekend is, de Russen alvast schuldig vind aan oorlogsmisdaden.quote:Op maandag 4 april 2022 10:24 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Er wordt dan ook gewoon onderzoek gedaan door verschillende instanties. Er zijn journalisten ter plekke. Dus voor het internationaal strafrecht en de officiele veroordelingen zullen dadelijk voldoende bronnen zijn.
Als mens op persoonlijk niveau wil ik best een slag om de arm houden, maar kan ik niet zover relativeren als sommige mensen doen.
Nee, ik zie een lijk van een vrouw met rode nagellak, onder een laken.quote:Op maandag 4 april 2022 10:28 schreef the-eye het volgende:
[..]
Met die mogelijkheid rekening houden lijkt me altijd nog verstandiger dan blindelings alles geloven wat je voorgeschoteld wordt, denk je niet xpompompomx?
geloof ik ook wel hoorquote:Op maandag 4 april 2022 10:31 schreef ExTec het volgende:
[..]
Nee, ik zie een lijk van een vrouw met rode nagellak, onder een laken.
Ja, ik geloof dan blindelings dat de russen burgers hebben vermoord.
Iemand die staat te filmen in een Oekraïense stad kan in oorlogstijd overkomen als een spion. Verder leeft desbetreffende journalist nog en zijn die honderden lijken in Boetsja allemaal dood...quote:Op maandag 4 april 2022 10:11 schreef the-eye het volgende:
[..]
Als een journalist al een pistool op z'n hoofd krijgt vind ik de nuance dat er misschien deserteurs dood geschoten worden helemaal niet zo ver gezocht. Ik geloof niet zo in die Bad guy's- Good guy's denktunnel
De voormalige nazi's willen geen energiesancties want economie.quote:Op maandag 4 april 2022 10:09 schreef la_perle_rouge het volgende:
[ twitter ] Is onze coördinator die snel eea gaat regelen al bekend?
Fijnquote:
nou fijn manquote:
Hier heb ik ellenlange discussies over gehad, die je maar vervelend vond, Seal of Official Truth, weet je nog?quote:Op maandag 4 april 2022 10:35 schreef sp3c het volgende:
maar ik geloof ook dat we wereldkampioen gaan worden ... daarmee zijn we het nog niet
Schijnt dat dat zelfs doelbewust was omdat de vrouw in de auto burgemeester was.quote:Op maandag 4 april 2022 10:40 schreef ExTec het volgende:
[..]
Hier heb ik ellenlange discussies over gehad, die je maar vervelend vond, Seal of Official Truth, weet je nog?
Maar idd, het is winst dat zelfs AchJa nu oorlogsmisdaden ziet. Nu pas.
Want het volledig wegvagen van complete steden, en oude van dagen met auto en al opblazen met je T-72 was niet genoeg.
Sorry, dan ben ik bang dat HiZ z'n commentaar dat je een useful idiot bent, houd snijd.
ja dat was net zo'n onzinnige discussiequote:Op maandag 4 april 2022 10:40 schreef ExTec het volgende:
[..]
Hier heb ik ellenlange discussies over gehad, die je maar vervelend vond, Seal of Official Truth, weet je nog?
Maar idd, het is winst dat zelfs AchJa nu oorlogsmisdaden ziet. Nu pas.
Want het volledig wegvagen van complete steden, en oude van dagen met auto en al opblazen met je T-72 was niet genoeg.
Sorry, dan ben ik bang dat HiZ z'n commentaar dat je een useful idiot bent, houd snijd.
Dat de Russen oorlogsmisdaden plegen, staat volgens mij al buiten kijf. Welke precies aan hen zijn toe te wijzen, is iets waar je nog onderzoek naar kunt en moet doen. Maar zoals in Bucha, ja, daar ga ik vanuit dat dit voor het overgrote merendeel Russische oorlogsmisdaden betreft. En dat veroordelen vind ik dan voor mezelf in ieder geval belangrijker dan opmerken of bedenken dat er wellicht ook door Ukraïeners een deserteur doodgeschoten zou kunnen zijn. Niet goed te praten, maar in dit geval niet relevant.quote:Op maandag 4 april 2022 10:30 schreef nixxx het volgende:
[..]
Maar wat je zei kwam er op neer dat je op basis van wat er nu bekend is, de Russen alvast schuldig vind aan oorlogsmisdaden.
Dat is wmb op persoonlijk niveau ok, want daar hangen nog geen consequenties aan, tenzij je molotovcocktails naar de Russische ambassade gaat gooien bijv
Edit: persoonlijk vind ik er ook al wel genoeg aanwijzingen voor dat de Russen oorlogsmisdaden plegen hoor
Die man woont er al jaren en maakt gewoon pro Oekraïne oorlogs verslagen voor Nederlands Dagblad, geeft je wel te denken aan hoe verhard die mensen daar zijn geworden.quote:Op maandag 4 april 2022 10:11 schreef the-eye het volgende:
[..]
Als een journalist al een pistool op z'n hoofd krijgt vind ik de nuance dat er misschien deserteurs dood geschoten worden helemaal niet zo ver gezocht. Ik geloof niet zo in die Bad guy's- Good guy's denktunnel
Wat ik begreep uit een gesprek vanochtend op de radio is dat deze journalist tegen de op dit moment geldende wetten real time op social media foto's plaatste van een aanval. Op dit moment is dat niet gewenst omdat dat wordt gezien als mogelijke strategische informatie voor mensen die die informatie niet nodig hebben. Had hij die foto's 3 uur laer geplaatst, was er niets aan de hand geweest.quote:Op maandag 4 april 2022 10:42 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Die man woont er al jaren en maakt gewoon pro Oekraïne oorlogs verslagen voor Nederlands Dagblad, geeft je wel te denken aan hoe verhard die mensen daar zijn geworden.
Het weren van objectieve journalisten in je land in oorlog is geen goed teken.
dus je houd de mogelijkheid wel open?quote:Op maandag 4 april 2022 10:41 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Dat de Russen oorlogsmisdaden plegen, staat volgens mij al buiten kijf. Welke precies aan hen zijn toe te wijzen, is iets waar je nog onderzoek naar kunt en moet doen. Maar zoals in Bucha, ja, daar ga ik vanuit dat dit voor het overgrote merendeel Russische oorlogsmisdaden betreft. En dat veroordelen vind ik dan voor mezelf in ieder geval belangrijker dan opmerken of bedenken dat er wellicht ook door Ukraïeners een deserteur doodgeschoten zou kunnen zijn. Niet goed te praten, maar in dit geval niet relevant.
Ik heb geen enkele draai gemaakt en niets anders gezegd.quote:Op maandag 4 april 2022 10:45 schreef sp3c het volgende:
[..]
dus je houd de mogelijkheid wel open?
en met een wel hele vrolijke P.I.
Het op internet plaatsen van info waar Rusland mogelijk wat aan heeft is ook niet heel slim. Of je nou pro Oekraïne bent of niet.quote:Op maandag 4 april 2022 10:42 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Die man woont er al jaren en maakt gewoon pro Oekraïne oorlogs verslagen voor Nederlands Dagblad, geeft je wel te denken aan hoe verhard die mensen daar zijn geworden.
Het weren van objectieve journalisten in je land in oorlog is geen goed teken.
Dat zeg ik toch nietquote:Op maandag 4 april 2022 10:39 schreef sp3c het volgende:
[..]
nou fijn man
oorlogsmisdaden, geexecuteerde vrouwen ... heel fijn idd
genieten dit
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |