Vergeet niet de verwarming op 35 graden te zetten!quote:
ik ben meer van de winter, KLM lijn van de soviets vond ik dikke topquote:Op maandag 4 april 2022 10:05 schreef ExTec het volgende:
[..]
Vergeet niet de verwarming op 35 graden te zetten!
Als een journalist al een pistool op z'n hoofd krijgt vind ik de nuance dat er misschien deserteurs dood geschoten worden helemaal niet zo ver gezocht. Ik geloof niet zo in die Bad guy's- Good guy's denktunnelquote:Op maandag 4 april 2022 10:03 schreef Starhopper het volgende:
Lol! Wat een sukkelNiet meewerken en dan janken dat ze een pistool op je richten
Selfies maken en de Russen helpen door beelden te delen doe je maar ergens anders.
Nederlandse journalist Oekraïne uit gezet: 'Nekklem en pistool op mijn hoofd'
Dat vind ik niet erg verstandig, nou ja, op jouw persoonlijke niveau maakt het niet uit. Op een overheid niveau kun je dit niet doen. Dan wijs je een misdaad aan een van de partijen toe op basis van de eerste informatie en dan begin je daar ook op te acteren. In dit soort gevallen kun je je land een oorlog in rommelen op wat achteraf foute informatie kan blijken.quote:Op maandag 4 april 2022 09:34 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Ik vind dat je dat laatste in een situatie als dit niet kunt doen. Indien nodig, stel ik mijn mening later wel bij.
Een heel dorp in de buurt van Kiev waar alle mannen 18-60 jaar deserteurs zijn?quote:Op maandag 4 april 2022 10:11 schreef the-eye het volgende:
[..]
Als een journalist al een pistool op z'n hoofd krijgt vind ik de nuance dat er misschien deserteurs dood geschhoten worden helemaal niet zo ver gezocht. Ik geloof niet zo in die Bad guy's- good guy's denktunnel
dat zegt toch niemandquote:Op maandag 4 april 2022 10:11 schreef Momo het volgende:
[..]
Een heel dorp in de buurt van Kiev waar alle mannen 18-60 jaar deserteurs zijn?
Dat deserteurs de steden uit naar dorpen gevlucht zijn en dus daar bij elkaar zitten is niet ondenkbaarquote:Op maandag 4 april 2022 10:11 schreef Momo het volgende:
[..]
Een heel dorp in de buurt van Kiev waar alle mannen 18-60 jaar deserteurs zijn?
Die zijn toch overleden? Dan zouden er verschillende redenen/oorzaken moeten zijn dat ze zijn overleden?quote:
Zolang wij zelf de gaskraan niet dichtdraaien als het ware, weinig.quote:
Getuigen die daar wonen hebben het gewoon over hun familieleden, de buurman etc. Die zijn ook allemaal deserteurs dan?quote:Op maandag 4 april 2022 10:15 schreef the-eye het volgende:
[..]
Dat deserteurs de steden uit naar dorpen gevlucht zijn en dus daar bij elkaar zitten is niet ondenkbaar
en dat kan niet?quote:Op maandag 4 april 2022 10:16 schreef Momo het volgende:
[..]
Die zijn toch overleden? Dan zouden er verschillende redenen/oorzaken moeten zijn dat ze zijn overleden?
en er is niet om gevochten?quote:Russen hadden op dat moment gebied in handen, verschillende getuigen die zeggen dat de Russen die mannen hebben geëxecuteerd. Ik vind het heel vergezocht dat een false flag van Oekraine zou zijn.
Je weet dat er ook genoeg ooggetuigenverslagen zijn hè?quote:Op maandag 4 april 2022 10:15 schreef the-eye het volgende:
[..]
Dat deserteurs de steden uit naar dorpen gevlucht zijn en dus daar bij elkaar zitten is niet ondenkbaar
quote:Op maandag 4 april 2022 10:18 schreef Momo het volgende:
[..]
Getuigen die daar wonen hebben het gewoon over hun familieleden, de buurman etc. Die zijn ook allemaal deserteurs dan?
Zijn die al onderzocht op betrouwbaarheid?quote:Op maandag 4 april 2022 10:18 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Je weet dat er ook genoeg ooggetuigenverslagen zijn hè?
Misschien door sommigen. Zo te zien waren bij veel handen op de rug gebonden. Ooggetuigen zeggen dat de Russen ineens voor de deur stonden en de mannen meenamen. Met een unit voor de deur ga je niet tegen vechten, dat is zelfmoord.quote:Op maandag 4 april 2022 10:18 schreef sp3c het volgende:
[..]
en dat kan niet?
[..]
en er is niet om gevochten?
quote:
quote:Op maandag 4 april 2022 10:15 schreef the-eye het volgende:
[..]
Is deze fantasie al onderzocht op betrouwbaarheid?quote:Op maandag 4 april 2022 10:15 schreef the-eye het volgende:
[..]
het is ook niet dat ik zeg dat de Russen nul mensen hebben geexecuteerd he?quote:Op maandag 4 april 2022 10:22 schreef Momo het volgende:
[..]
Misschien door sommigen. Zo te zien waren bij veel handen op de rug gebonden. Ooggetuigen zeggen dat de Russen ineens voor de deur stonden en de mannen meenamen. Met een unit voor de deur ga je niet tegen vechten, dat is zelfmoord.
Er wordt dan ook gewoon onderzoek gedaan door verschillende instanties. Er zijn journalisten ter plekke. Dus voor het internationaal strafrecht en de officiele veroordelingen zullen dadelijk voldoende bronnen zijn.quote:Op maandag 4 april 2022 10:11 schreef nixxx het volgende:
[..]
Dat vind ik niet erg verstandig, nou ja, op jouw persoonlijke niveau maakt het niet uit. Op een overheid niveau kun je dit niet doen. Dan wijs je een misdaad aan een van de partijen toe op basis van de eerste informatie en dan begin je daar ook op te acteren. In dit soort gevallen kun je je land een oorlog in rommelen op wat achteraf foute informatie kan blijken.
Westerse bedrijven dwingen activiteiten te staken in rusland. Ook de danoontjes en de nestle's weg. Alle handel (minus gas) opschorten.quote:
ANP en Reuters onder andere hebben al journalisten er heen gestuurd en mensen geïnterviewd, al die inwoners zijn onbetrouwbaar?quote:Op maandag 4 april 2022 10:21 schreef the-eye het volgende:
[..]
[..]
Zijn die al onderzocht op betrouwbaarheid?
Je kan in een oorlog helaas niet zo maar dingen voor waar aannemen
die post was toen nog niet gemaakt, als je naar de blauwe lettertjes kijkt zie je naast de datum ook het tijdstipquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |