https://www.vivandaag.nl/quote:De nieuwe talkshow van Wilfred Genee, Johan Derksen en René van der Gijp heeft een naam. De dagelijkse uitzending gaat VI Vandaag heten. Zoals bekend wordt het praatprogramma vanaf januari 2022 bij SBS 6 uitgezonden.
Het tijdstip staat ook vast. De aanvang van VI Vandaag dat van maandag tot en met vrijdag is, wordt 21.30 uur en zal een uur duren. Achter de schermen wordt druk gewerkt aan een extra gast dagelijks aan tafel. Het is de bedoeling dat er een poule komt van gasten die rouleren aan tafel. De namen van Merel Westrik, Leonie ter Braak, Henk Westbroek en Özcan Akyol worden genoemd.
De afgelopen zomer was het trio al dagelijks te zien in De Oranjezomer. Dat programma bleek een succes met gemiddeld zo’n 800.000 kijkers. Daarop ontstond het idee van Talpa, waar Veronica en SBS 6 onder vallen, om de heren toch dagelijks aan tafel te krijgen in plaats van, zoals nu, tweemaal per week: maandag- en vrijdagavond.
Johan Derksen wilde na dit seizoen sowieso stoppen met Veronica Inside in de huidige vorm. ‘De Snor’ was het zat om ‘alleen maar over voetbal te praten’. Nu ze alle drie door willen met een dagelijkse show tekenden zij bij voor nog twee jaar.
Lekker wandelgenot.quote:Op maandag 28 maart 2022 22:14 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Bowa wandelt het topic binnen.
Goh.
quote:Vanavond staat er weer een nieuwe uitzending van Vandaag Inside op het programma. Pieter Cobelens schuift aan als tafelgast bij Johan Derksen, Wilfred Genee en René van der Gijp. Koninklijk Huis-deskundige Rick Evers neemt plaats aan de bar.
Na deze post vraag ik me vooral af waarom je niet iets anders dan dit programma kijkt?quote:Op dinsdag 29 maart 2022 18:47 schreef Mylene het volgende:
Ik begrijp de toegevoegde waarde van René van der Gijp niet, feitelijk zegt hij helemaal niets, op een platte mop na, al scheldend met zijn godverdomme. Johan Derksen valt ook vaak in de herhaling met dezelfde mening over de regering en dan met name Kaag.
Wilfred Genee zit er ook altijd zo geforceerd bij, lachend als een boer met kiespijn, lijkt ook wel alsof hij een buttplug in zijn reet heeft zitten zoals hij daar zit op de stoel.
Wim Kieft als tafelgast begrijp ik ook niet, alleen al die gerimpelde oude kop. Voordat hij een zin heeft geformuleerd ben je alweer 5 minuten verder. Misschien niet een populaire mening, maar dan vind ik Hans Kraay jr. veel leuker.
Valentijn Driessen vind ik ook niets aan, doet alsof hij verstand heeft van voetbal. Hélène Hendriks vind ik een leuke vrouw, weet duidelijk meer dan die Valentijn, vlotte babbel ook, praat leuk mee over andere onderwerpen. Özcan Akyol vind ik een toegevoegde waarde, lekker droog. Leuke gast, lekker schijt aan de grachtengordel van de NPO die op hem neerkijken omdat hij daar zit.
Verder alles goed? Hélende Hendriks is een parodie.quote:Op dinsdag 29 maart 2022 18:47 schreef Mylene het volgende:
Ik begrijp de toegevoegde waarde van René van der Gijp niet, feitelijk zegt hij helemaal niets, op een platte mop na, al scheldend met zijn godverdomme. Johan Derksen valt ook vaak in de herhaling met dezelfde mening over de regering en dan met name Kaag.
Wilfred Genee zit er ook altijd zo geforceerd bij, lachend als een boer met kiespijn, lijkt ook wel alsof hij een buttplug in zijn reet heeft zitten zoals hij daar zit op de stoel.
Wim Kieft als tafelgast begrijp ik ook niet, alleen al die gerimpelde oude kop. Voordat hij een zin heeft geformuleerd ben je alweer 5 minuten verder. Misschien niet een populaire mening, maar dan vind ik Hans Kraay jr. veel leuker.
Valentijn Driessen vind ik ook niets aan, doet alsof hij verstand heeft van voetbal. Hélène Hendriks vind ik een leuke vrouw, weet duidelijk meer dan die Valentijn, vlotte babbel ook, praat leuk mee over andere onderwerpen. Özcan Akyol vind ik een toegevoegde waarde, lekker droog. Leuke gast, lekker schijt aan de grachtengordel van de NPO die op hem neerkijken omdat hij daar zit.
Hier gaat iets gruwelijk mis.quote:Op dinsdag 29 maart 2022 18:54 schreef tong80 het volgende:
[..]
Verder alles goed? Hélende Hendriks is een parodie.
Vriend van me.....
[ [url= https://scontent-amt2-1.x(...)=6247B2AD]afbeelding[/url] ]
Is dat nog steeds van de Boertjes?quote:Op dinsdag 29 maart 2022 22:25 schreef de_boswachter het volgende:
Ik heb een mening over mensen met Oneill truien. Overigens heb ik dat ook over mensen met Twinlife kleding, maar dat geheel terzijde.
Nee al jaren niet meerquote:Op dinsdag 29 maart 2022 22:27 schreef RipCity het volgende:
[..]
Is dat nog steeds van de Boertjes?
Wilfred had 1-1 bij de Toto toch he? Wat had hij bij de andere potjes? Portugal en bij Polen v Zweden?
Johan zegt toch wel bijna dagelijks dat v Gaal een geweldige vakman is, en dus een hele goede trainer/coach. Johan is alleen niet zo'n fan van zijn gedrag verder. Ik wel.quote:Op woensdag 30 maart 2022 21:54 schreef spapaars het volgende:
Derksen weer in de slap ouwehoeren stand.
van Gaal afbranden, dat hij het altijd zo gemakkelijk heeft gehad met goede clubs.
Vergeet dan weer even het NL-elftal in Brazilië.
Vind sowieso wel dat Kieft wat meer in huis heeft dan Bossie en Kraayquote:Op woensdag 30 maart 2022 23:11 schreef GwaiLow het volgende:
Best gek dat iemand als Kieft wel mag blijven aanschuiven als gast in dit programma, toch? Terwijl Boskamp en Kraaij niet meer in aanmerking komen. Dat moet bijna wel zijn omdat Kieft de centjes heel hard nodig heeft. Denk dat de drie andere heren hun nek voor hem uitgestoken hebben.
Ik kijk de volgende dag de aflevering altijd terug, dan heb je de reclame iig nooitquote:Op donderdag 31 maart 2022 12:16 schreef Boezeidekoe het volgende:
Die laatste 10 minuten na het reclameblok mogen ze ook wel afschaffen, het kost me heel veel moeite om voor dat laatste stukje nog even terug te zappen.
Ach, gewoon VI blijven zeggen, al mogen ze die afkorting niet meer gebruiken officieel.quote:Op donderdag 31 maart 2022 12:25 schreef BasEnAad het volgende:
Heet het nu echt 'Vandaag Inside'? Wat een tyfusnaam
quote:Vanavond staat er weer een nieuwe uitzending van Vandaag Inside op het programma. Roos Schlikker schuift aan als tafelgast bij Johan Derksen, Wilfred Genee en René van der Gijp.
Dit riep ik toevallig ook afgelopen vrijdagquote:Op donderdag 31 maart 2022 12:25 schreef BasEnAad het volgende:
Heet het nu echt 'Vandaag Inside'? Wat een tyfusnaam
quote:Op vrijdag 25 maart 2022 22:05 schreef ChevyCaprice het volgende:
Ik vind Vandaag Inside echt een ongelofelijke kutnaam
Omdat kraay en bossie echt alleen over voetbal kunnen praten volgens Johanquote:Op woensdag 30 maart 2022 23:11 schreef GwaiLow het volgende:
Best gek dat iemand als Kieft wel mag blijven aanschuiven als gast in dit programma, toch? Terwijl Boskamp en Kraaij niet meer in aanmerking komen. Dat moet bijna wel zijn omdat Kieft de centjes heel hard nodig heeft. Denk dat de drie andere heren hun nek voor hem uitgestoken hebben.
Die Bossie weet alles van de oorlog!quote:Op donderdag 31 maart 2022 13:58 schreef RipCity het volgende:
[..]
Omdat kraay en bossie echt alleen over voetbal kunnen praten volgens Johan
Stopt wel bij de grens van Duitsland.quote:Op donderdag 31 maart 2022 13:59 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Die Bossie weet alles van de oorlog!
Zij hebben ook al het mankement van al die talkshows dat steeds dezelfde gasten worden uitgenodigd. Waarom doen ze dat?quote:
Het kliekje is geboren. Niemand wil er verder ook zitten.quote:Op donderdag 31 maart 2022 14:42 schreef Mondkapje het volgende:
[..]
Zij hebben ook al het mankement van al die talkshows dat steeds dezelfde gasten worden uitgenodigd. Waarom doen ze dat?
Of de gasten krijgen een contract met: als je tien keer komt, betalen je voor 5 maar dan ben je wel vaak op tv en daar gaan ze dan voor. Als je 1 x komt heeft de helft het niet gezien en dat heeft te weinig effect, plus extra spanning voor de vaste personen die moeten inspelen op een onbekende.quote:Op donderdag 31 maart 2022 14:43 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Het kliekje is geboren. Niemand wil er verder ook zitten.
Toen het programma werd aangekondigd dacht ik dat ze het gingen hebben over muziek en entertainment, misschien meer in een soort huiskamersetting. In plaats daarvan is het gewoon VI maar dan over onderwerpen in het nieuws waarover de heren hun onderbuikgevoelens kunnen verkondigen alsof ze experts zijn. Ook vermakelijk, maar dan heb je inderdaad af en toe wat burnouts bij zowel de heren als het publiek.quote:Op donderdag 31 maart 2022 09:53 schreef Mondkapje het volgende:
Nu het thema voetbal weggevallen is, is het een beetje niksig geworden. Misschien kunnen ze een ander thema nemen? Film ofzo? Of om de drie maanden een ander thema en daaromheen de meninkjes over Linda de Mol en andere BN'ers.
Ik kijk alleen nog maar af en toe naar Lubach. Omdat je daaraan genoeg hebt, erg goed.
quote:Op donderdag 31 maart 2022 21:48 schreef Gehrman het volgende:
Hoekstra valt zwaar door de mand. @:ikweethetookniet
Ik nog nooit.quote:Op donderdag 31 maart 2022 21:57 schreef Gehrman het volgende:
Ik heb ook al 7 jaar niet op de site van Amnesty gekeken.
In Nederland worden ook journalisten en advocaten vermoord.quote:Op donderdag 31 maart 2022 22:03 schreef BobW het volgende:
Over vier jaar spelen we in de VS met de anti-abortusregels en in Mexico met de mensenrechtenschendingen en waar journalisten worden vermoord.
Eigenlijk kunnen we nergens spelen.
En ook nog het toeslagenschandaal. Dat Qatar ons nog wil hebben in hun land.quote:Op donderdag 31 maart 2022 22:03 schreef Caland het volgende:
[..]
In Nederland worden ook journalisten en advocaten vermoord.
quote:Op donderdag 31 maart 2022 22:10 schreef Zipportal het volgende:
[..]
https://twitter.com/search?q=gijp&src=typed_query&f=live
Ach, dat meisje komt net van de universiteit af. Geef haar wat tijdquote:Op donderdag 31 maart 2022 22:31 schreef RipCity het volgende:
Mereltje Ek hoeft niet terug te komen.
En dit noemt zich dan journalist… verhaal van zure ex als ‘bron’.
[ twitter ]
Lekker man.quote:Op donderdag 31 maart 2022 22:31 schreef RipCity het volgende:
Mereltje Ek hoeft niet terug te komen.
En dit noemt zich dan journalist… verhaal van zure ex als ‘bron’.
[ twitter ]
Die lijkt helaas klaargestoomd te worden om het op termijn van Wilfred of Johnny de Mol over te nemen. Wat mij betreft houdt ze het bij voetbalwedstrijdjes aan elkaar praten.quote:
quote:
Beetje tokkie.quote:Op vrijdag 1 april 2022 21:42 schreef bbuddybb het volgende:
Wel opmerkelijk dat Rene de vrouwelijke gasten altijd "liefie" noemt.
Want meisjes zijn leuk,quote:Op vrijdag 1 april 2022 21:42 schreef bbuddybb het volgende:
Wel opmerkelijk dat Rene de vrouwelijke gasten altijd "liefie" noemt.
Zijn probleem.quote:Op vrijdag 1 april 2022 21:46 schreef Bolasie het volgende:
Er zit iemand in het publiek met een pens.
Bruur van Braddie of waquote:Op vrijdag 1 april 2022 21:47 schreef Bolasie het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Zo'n pens en dan schaamteloos op tv een biertje drinken. Lekker man.
Vies dikquote:Op vrijdag 1 april 2022 21:47 schreef Bolasie het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dit is niets vergeleken met ons aller Bradge.quote:Op vrijdag 1 april 2022 21:47 schreef Bolasie het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
En een Albino achter Johanquote:Op vrijdag 1 april 2022 21:48 schreef De-iets-tedikkewielrenner het volgende:
Er zit iemand met nekuitslag in het publiek
Ik heb hier een TR voor gezet.quote:
Dat is niet @Karinaquote:Op vrijdag 1 april 2022 21:54 schreef Gehrman het volgende:
Die vrouw achter Johan, is dat die FOK!ster die hier weleens post.
En toch zou je het moeten modererenquote:Op vrijdag 1 april 2022 21:53 schreef Coco het volgende:
[..]
Raar, ik zou als WK mod hier geen TR voor zetten.
Die krijgt het easy toys pakketje van Roxannequote:
Lekker man, ik help graag mee met uittesten.quote:Op vrijdag 1 april 2022 21:59 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
[..]
Die krijgt het easy toys pakketje van Roxanne
Ik vind die excuses net zoals die van Lil Kleine ongeloofwaardig, maar ja, ze moeten wat om hun carrière te redden.quote:Op vrijdag 1 april 2022 22:02 schreef R-woud93 het volgende:
Glennis mag van mij een ernstige verkoudheid krijgen met een instabiele buikligging.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |