Nou ja zag het bij een kennis van ons, gingen ermee op vakantie, kinderen slaan, vrouw slaan, licht ontvlambaar, en die was gewoon monteur.quote:Op maandag 28 maart 2022 00:40 schreef AchJa het volgende:
[..]
Het is eerder omdat het geen taboe (meer) is.
quote:Op maandag 28 maart 2022 00:37 schreef Lospedrosa het volgende:
Nederlanders zijn eigenlijk niet gehard genoeg voor oorlog (gelukkig maar) dat zie je telkens terug in de enorme percentages ptss na buitenland missies.
Ik denk ook niet dat Russische jongeren gehard genoeg voor oorlog zijn gegeven dat ze nogal massaal in niet levende toestand terugkeren.quote:Op maandag 28 maart 2022 00:37 schreef Lospedrosa het volgende:
Nederlanders zijn eigenlijk niet gehard genoeg voor oorlog (gelukkig maar) dat zie je telkens terug in de enorme percentages ptss na buitenland missies.
Ja das waar zou een slechte generaal zijn wat dat betreft.quote:Op maandag 28 maart 2022 00:43 schreef Poem_ het volgende:
[..]![]()
Met die houding zorg je juist voor allerlei ellende, want als je net doet alsof het niet bestaat en als je er wel last van hebt je een watje zou zijn krijg je van die Amerikaanse praktijken waarbij de bom ooit een keer uit zichzelf barst.
Denk dat veel Oekraïners en Russen veel geharder zijn mentaal. Oekraïne wel met de motor geweest en zaten ooit in een restaurant waar echt iedereen bewapend was (viel ons pas na 1,5uur opquote:Op maandag 28 maart 2022 00:43 schreef Beathoven het volgende:
[..]
Ik denk ook niet dat Russische jongeren gehard genoeg voor oorlog zijn gegeven dat ze nogal massaal in niet levende toestand terugkeren.
Rambo Putin blijft lekker ver weg in een ondergrondse bunker.
He bravely ran away.
Het accent lijkt te kloppen dus moet het wel echt zijn!quote:
Met zulke buren moet je dat ook wel zijn.quote:Op maandag 28 maart 2022 00:46 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Denk dat veel Oekraïners en Russen veel geharder zijn mentaal. Oekraïne wel met de motor geweest en zaten ooit in een restaurant waarvecht iedereen bewapend was (viel ons pas na 1,5uur op)
Neuh, dan ben je een moordlustige, bloeddorstige hond die oorlogsmisdaden pleegt met een wapen in z'n hand. Een goede militair lijkt me iemand die doelmatig te werk gaat in een team en het grotere plaatje niet vergeet.quote:Op maandag 28 maart 2022 00:54 schreef UitStraling het volgende:
Een echt goede en brute soldaat ben je pas als ze je zusje verkrachten en daarna met een kaasschaaf vermoord hebben voor je neus en je kunt daarna wraak nemen.
Is dit dat HOR waar je het in eerdere posts over had?quote:
Heb wel eens wat boeken gelezen over de special forces en huurlingen van Zuid-Afrika inclusief wat foto's Vond het altijd wel grappig dat de meeste er gewoon uitzien als Hans van de debiteurenadministratie. Hollywood vertekent het beeld watquote:Op maandag 28 maart 2022 01:03 schreef Poem_ het volgende:
[..]
Neuh, dan ben je een moordlustige, bloeddorstige hond die oorlogsmisdaden pleegt met een wapen in z'n hand. Een goede militair lijkt me iemand die doelmatig te werk gaat in een team en het grotere plaatje niet vergeet.
nope, ik zou de Krim en Donbass terug veroverenquote:Op maandag 28 maart 2022 01:17 schreef UitStraling het volgende:
Morgen onderhandelingen, Krim en Donbass naar Rusland, Oekraïne de rest, net als voor de oorlog dus zowat, alleen nu na honderdduizenden doden en gewonden, Europa heel wat armer, legers (zelfs het Duitse) worden in sneltreinvaart weer opgebouwd, miljoenen ontheemd, Rusland platzak op elke manier en een blank mondiaal litteken erbij waarom er niemand echt in durfde te grijpen.
Postte je die per ongeluk in het F1 topic of bewust?quote:Op maandag 28 maart 2022 01:26 schreef Beathoven het volgende:
de echte slachtoffers van deze oorlog bevrijdingsactie![]()
Arme miljonairs..
brand een fucking kaarsje voor ze in Mariupol.
quote:Op maandag 28 maart 2022 01:07 schreef tjoptjop het volgende:
Is dit dat HOR waar je het in eerdere posts over had?
Ik zat al te Googlen in relatie tot het leger en kwam op Home of Record uitmaar misschien had ik het ook in het Nederlands moeten Googlen
Zijn er ook afkortingen op afkortingen?quote:Op maandag 28 maart 2022 01:29 schreef AchJa het volgende:
[..]
Nee, ja klopt. Alles gaat in afko's bij defensie. Vergeet nog wel eens dat het buiten defensie minder begrepen wordt...
Huurlingen... Vroeger moest je daarvoor in Brussel zijn.quote:Op maandag 28 maart 2022 01:14 schreef tjoptjop het volgende:
[..]
Heb wel eens wat boeken gelezen over de special forces en huurlingen van Zuid-Afrika inclusief wat foto's Vond het altijd wel grappig dat de meeste er gewoon uitzien als Hans van de debiteurenadministratie. Hollywood vertekent het beeld wat![]()
Ze kopen gewoon onroerend goed in de Emiraten of Turkije en kunnen gewoon aan hun geld komen hoor.quote:Op maandag 28 maart 2022 01:26 schreef Beathoven het volgende:
de echte slachtoffers van deze oorlog bevrijdingsactie![]()
Arme miljonairs..
brand een fucking kaarsje voor ze in Mariupol.
Valt nog veel in te nemen daar.quote:Op maandag 28 maart 2022 01:21 schreef polderturk het volgende:
Mariopol before/after.
Dit is pure waanzin.
[ twitter ]
Of gewoon in Nederland op de rekening laten staan, kan er ook weinig gebeuren.quote:Op maandag 28 maart 2022 06:06 schreef quirina het volgende:
[..]
Ze kopen gewoon onroerend goed in de Emiraten of Turkije en kunnen gewoon aan hun geld komen hoor.
Alles is te omzeilen als je rijk bent.
Wat een frustratie, vooral daarna de oproep om clusterbommen te gebruiken wat ook als oorlogsmisdaad is.quote:Op maandag 28 maart 2022 00:03 schreef inslagenreuring het volgende:
Het schofferen van een nieuwbakken weduwe door het bespotten van haar dode man, die opgegeten wordt door honden is gewoon walgelijk.
Ongeacht welk leger. Hoop dat dat kneusje een clusterbommetje kopt.
Ik vind nog steeds dat Vlaanderen bij Nederland hoort inclusief Antwerpenquote:Op maandag 28 maart 2022 00:06 schreef BMW1993 het volgende:
[..]
Ja maar veel militairen uit Rusland hadden geen keus hé? Die werden ook maar gedwongen om Oekraïne binnen te vallen.
Stel dat jij en ik, door Rutte en Kaag werden verplicht om Vlaanderen binnen te vallen, dan zijn wij beide geen slechte mensen, maar dan waren onze leiders diegene die slechte bedoelingen hadden.
Annexeer hetquote:Op maandag 28 maart 2022 06:59 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
Ik vind nog steeds dat Vlaanderen bij Nederland hoort inclusief Antwerpen
De conventie over clustermunitie verbiedt het gebruik, de doorvoer, de opslag en de productie van clustermunitie. Daarnaast behelst het CCM-verdrag het vernietigen van de voorraden clustermunitie, het ruimen van gebieden waar clustermunitie ligt en het bieden van hulp aan slachtoffers van clustermunitie.quote:
quote:Op maandag 28 maart 2022 07:17 schreef Basp1 het volgende:
[..]
De conventie over clustermunitie verbiedt het gebruik, de doorvoer, de opslag en de productie van clustermunitie. Daarnaast behelst het CCM-verdrag het vernietigen van de voorraden clustermunitie, het ruimen van gebieden waar clustermunitie ligt en het bieden van hulp aan slachtoffers van clustermunitie.
Dat niet elke mogendheid dit verdrag getekend heeft betekend niet dat het niet verboden is.
quote:De dertig landen die geratificeerd hebben, zijn: Albanië, België, Burkina Faso, Burundi, Denemarken, Duitsland, Frankrijk, Heilige Stoel, Ierland, Japan, Kroatië, Laos, Luxemburg, Macedonië, Malawi, Malta, Mexico, Montenegro, Moldavië, Nicaragua, Nieuw Zeeland, Niger, Noorwegen, Oostenrijk, San Marino, Sierra Leone, Slovenië, Spanje, Uruguay en Zambia.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |