Naja 35G, valt nog mee uiteindelijk. Echter, dat is dan dus gemeten in de helm he. De auto had dan denk ik meer te verduren. Als de auto's van dit jaar al weer 15% meer energie kunnen absorberen dan was 't met eerdere autos dus 40G geweest?quote:
Zingt ze ook in AC/DC? Nee? Dan is zo'n naam niet handig.quote:Op zaterdag 26 maart 2022 19:33 schreef Zorro het volgende:
[..]
Zolang iemand een succesvol zanger, schermer EN piloot kan zijn met de naam Dickinson kan er veel.
jaquote:Op zaterdag 26 maart 2022 19:36 schreef Federer-fan het volgende:
Gaan ze pas om 21.40 u. NL tijd verder?
Neequote:Op zaterdag 26 maart 2022 19:36 schreef Federer-fan het volgende:
heb vandaag al een kroket en een frikandel gehad. Werd mij plots voor gezet, dus daar zeg je dan geen nee tegenquote:
quote:Op zaterdag 26 maart 2022 19:36 schreef Federer-fan het volgende:
Dat met een kwalificatiequote:Op zaterdag 26 maart 2022 19:36 schreef Evenstar het volgende:
Lekkere waarschuwing danslippery in sector 7.
Oké, ik zie het nu. Zag alleen in een flits 21.40 u. staan.quote:
Wat overigens niet van Stephane gezegd kan worden.quote:
Te weinig daglicht.quote:Op zaterdag 26 maart 2022 19:36 schreef Regilio_ het volgende:
Maar waarom hebben Finnen altijd een kop als een bak met wurmen?
Frikandel Speciaalquote:Op zaterdag 26 maart 2022 19:36 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
heb vandaag al een kroket en een frikandel gehad. Werd mij plots voor gezet, dus daar zeg je dan geen nee tegen
Allicht het stuurtjequote:Op zaterdag 26 maart 2022 19:38 schreef pvdplanet het volgende:
Alleen de linkerspiegel van de Haas is herbruikbaar
1 uur en 40 minutenquote:
Sinds de start van Q1, niet sinds de crashquote:
De snelsten kunnen toch gewoon binnen blijven?quote:Op zaterdag 26 maart 2022 19:40 schreef Perox het volgende:
Dat kan niet goed gaan dit. Nu heeft iedereen haast - ik voorspel nog meer ellende.
Nee, de baan is koeler en dus snellerquote:Op zaterdag 26 maart 2022 19:40 schreef exile79 het volgende:
[..]
De snelsten kunnen toch gewoon binnen blijven?
In je ritme komen weer.quote:Op zaterdag 26 maart 2022 19:40 schreef exile79 het volgende:
[..]
De snelsten kunnen toch gewoon binnen blijven?
Gaat Lecrec niet leuk vindenquote:Op zaterdag 26 maart 2022 19:47 schreef Gehrman het volgende:
SainzGod begint het steeds beter te doen.
Inderdaad. Zo spreken ze "Hamilton" vaak uit als "Lewis"quote:Op zaterdag 26 maart 2022 19:47 schreef Whiskers2009 het volgende:
Waar ik me wel aan erger is het verkeerd uitspreken vd namen van coureurs
Regionale spreektaalquote:Op zaterdag 26 maart 2022 19:48 schreef Zorro het volgende:
[..]
Inderdaad. Zo spreken ze "Hamilton" vaak uit als "Lewis"
Klopt niks van natuurlijk.
ja, dat is gewoon vloekenquote:Op zaterdag 26 maart 2022 19:47 schreef Whiskers2009 het volgende:
Waar ik me wel aan erger is het verkeerd uitspreken vd namen van coureurs
Die gaat in de race iedereen op een rondje zetten!quote:
Hoe oud ben je?quote:Op zaterdag 26 maart 2022 19:49 schreef klaasweetalles het volgende:
vuile hufters die FIA
hebben expres onder druk van ferrarie de wagens laten aanpasse zodat mercedes problemen zou krijgen
kut fia
Niet op reagerenquote:
Ik vraag me eerlijk gezegd wel een beetje af of we over een tijdje niet horen dat er toch iets niet helemaal fair is aan die wagens.quote:
104quote:
Klaas had eigenlijk al op bed moeten liggenquote:
Nee Bernie, zo old are you nou ook weer notquote:
Vast wel, maar eerlijk gezegd vind ik sommige trucjes wel ingenieus. Ook dat laatste trucje met die brandstofquote:Op zaterdag 26 maart 2022 19:51 schreef exile79 het volgende:
[..]
Ik vraag me eerlijk gezegd wel een beetje af of we over een tijdje niet horen dat er toch iets niet helemaal fair is aan die wagens.
Negeren en laten gaan is de oplossingquote:Op zaterdag 26 maart 2022 19:52 schreef MoreDakka het volgende:
Ik had gehoopt dat met Hamilton's vroege exit de trolls weg zouden blijven
Ik betwijfel het. Met de nieuwe standaardonderdelen wordt dat een atuk moeilijker.quote:Op zaterdag 26 maart 2022 19:51 schreef exile79 het volgende:
[..]
Ik vraag me eerlijk gezegd wel een beetje af of we over een tijdje niet horen dat er toch iets niet helemaal fair is aan die wagens.
Of misschien wel 2-4quote:
Alles paars en groen volgens de stats. Raar!quote:
2 zelfs volgens mijquote:Op zaterdag 26 maart 2022 20:00 schreef MoreDakka het volgende:
Dat warm up rondje werkt niet zo te zien
Daar heeft ie een handje van de laatste 2 racesquote:Op zaterdag 26 maart 2022 20:00 schreef Drekkoning het volgende:
Verstappen weer aan het jankenMan man man
Erg irritant iig.quote:Op zaterdag 26 maart 2022 20:01 schreef Doevelaer het volgende:
[..]
Daar heeft ie een handje van de laatste 2 races
Misschien gaat ie z'n 4e race wel winnenquote:Op zaterdag 26 maart 2022 20:02 schreef Evenstar het volgende:
Wel lekke voor zelfvertrouwen van Perez
Ik hou niet van geklaag en gevloek. Lijkt Vettel wel. En dan ergerquote:
Ah dus je houdt niet van boordradio'squote:Op zaterdag 26 maart 2022 20:03 schreef Drekkoning het volgende:
[..]
Ik hou niet van geklaag en gevloek. Lijkt Vettel wel. En dan erger
> BNWquote:Op zaterdag 26 maart 2022 20:03 schreef Evenstar het volgende:
Ferrari in de muur om verbetering te voorkomen in 3 2 1
Zeker welquote:Op zaterdag 26 maart 2022 20:04 schreef MoreDakka het volgende:
[..]
Ah dus je houdt niet van boordradio's
Einde tijdperk supermaxquote:Op zaterdag 26 maart 2022 20:06 schreef VacaLoca het volgende:
Wtf, Max is standaard minimaal 2-3 tienden sneller dan Perez. Dus hij is halve sec off pace
Lecrec is 1e rijderquote:Op zaterdag 26 maart 2022 20:07 schreef Piles het volgende:
Wordt dit het jaar van de 2e rijders?![]()
Leuk voor m
Als het toch allemaal zo simpel was in het leven.quote:Op zaterdag 26 maart 2022 20:06 schreef VacaLoca het volgende:
Wtf, Max is standaard minimaal 2-3 tienden sneller dan Perez. Dus hij is halve sec off pace
Dat incident slaat nergens opquote:Op zaterdag 26 maart 2022 20:08 schreef Whiskers2009 het volgende:
Welk incident met Max?
Dat met Leclerc in die die bocht?
Schelden op de boordradio.quote:
Q1 en Q2 gingen prima. Ik snap niet waarom ze voor 2 warmup rondjes gingenquote:Op zaterdag 26 maart 2022 20:08 schreef beantherio het volgende:
Misschien dat P4 voor Verstappen zo slecht nog niet is. Het liep voor geen meter.
In de race is er hopelijk meer mogelijk.
Ferrari gaat nog wel een keer imploderen binnenkort in de races.quote:Op zaterdag 26 maart 2022 20:08 schreef beantherio het volgende:
Misschien dat P4 voor Verstappen zo slecht nog niet is. Het liep voor geen meter.
In de race is er hopelijk meer mogelijk.
Dit is veel leuker inderdaad.quote:Op zaterdag 26 maart 2022 20:10 schreef Minimunt het volgende:
Ik ben zo blij dat we mercedes niet meer vooraan zien...
Was rommelig en dat je teamgenoot er dan staat is wel fijn voor de veranderingquote:Op zaterdag 26 maart 2022 20:10 schreef TAV74 het volgende:
Bijzonder zwakke kwalificatie voor Verstappen, zat echt geen goed rondje tussen
Och, het valt mee. Voor hetzelfde geld komt hij Q1 niet door terwijl zijn teamgenoot het goed doet in Q3.quote:Op zaterdag 26 maart 2022 20:10 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Vierde kwalificeren in een auto waarmee zelfs Perez pole kan rijden.
Je Hamilton act begint vermoeiend te worden Klaasquote:Op zaterdag 26 maart 2022 20:11 schreef klaasweetalles het volgende:
wie gaat max de schuld geven
Hamilton?
Zijn banden?
zijn motor?
Perez?
Max die WK kon worden in een auto waarvan de tweede rijder amper een podium kon halen.quote:
Poetin.quote:Op zaterdag 26 maart 2022 20:11 schreef klaasweetalles het volgende:
Hamilton?
Zijn banden?
zijn motor?
Perez?
Leuke act weer allen.quote:Op zaterdag 26 maart 2022 20:11 schreef klaasweetalles het volgende:
Hamilton?
Zijn banden?
zijn motor?
Perez?
Banden sowieso. Of de afstelling. Of het levensgevaarlijke circuit. Of een combinatie.quote:Op zaterdag 26 maart 2022 20:11 schreef klaasweetalles het volgende:
Hamilton?
Zijn banden?
zijn motor?
Perez?
Op naar het Lewis topicquote:Op zaterdag 26 maart 2022 20:10 schreef Zipportal het volgende:
Op naar het Hamlap topic.
[ afbeelding ]
Als hij Perez nu niet kan bijbenen heeft hij er niet zoveel aan.quote:Op zaterdag 26 maart 2022 20:12 schreef VacaLoca het volgende:
[..]
Max die WK kon worden in een auto waarvan de tweede rijder amper een podium kon halen.
Beloofd wat als Perez poles gaat pakken
tot nu toe heeft hij meer punten dan max he....quote:Op zaterdag 26 maart 2022 20:12 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Je Hamilton act begint vermoeiend te worden Klaas
Mimimimiquote:Op zaterdag 26 maart 2022 20:13 schreef tripel7 het volgende:
Awww, en iedereen lief naar elkaar, geen 'that/those guys' of 'this is rigged' of andere rare fratsen.
De Vloek van Verschoor. Iedere keer als Richard Verschoor succes heeft, maakt Max iets mee:quote:
Daar maak ik me verder geen zorgen overquote:Op zaterdag 26 maart 2022 20:13 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Als hij Perez nu niet kan bijbenen heeft hij er niet zoveel aan.
Geen Hamilton gebazel is wel een verademing idd.quote:Op zaterdag 26 maart 2022 20:13 schreef tripel7 het volgende:
Awww, en iedereen lief naar elkaar, geen 'that/those guys' of 'this is rigged' of andere rare fratsen.
één fucking kwalificatie, stel je niet zo aan zegquote:Op zaterdag 26 maart 2022 20:13 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Als hij Perez nu niet kan bijbenen heeft hij er niet zoveel aan.
Teveel gripquote:Op zaterdag 26 maart 2022 20:11 schreef klaasweetalles het volgende:
Hamilton?
Zijn banden?
zijn motor?
Perez?
Idd, niet weer een seizoen waarin Max het tegen de rest mag opnemen (waar het vorige race alweer op leekquote:Op zaterdag 26 maart 2022 20:10 schreef Evenstar het volgende:
Hoe dan ook is dit goed voor RB en voor Max. Perez dat me kan strijden is altijd goed
Oh, zo bedoel ik het niet Het woord ALS is nogal cruciaal in deze. Ik ga er niet van uit dat het structureel is..quote:Op zaterdag 26 maart 2022 20:14 schreef Evenstar het volgende:
[..]
één fucking kwalificatie, stel je niet zo aan zeg
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |