Nee, de baan is koeler en dus snellerquote:Op zaterdag 26 maart 2022 19:40 schreef exile79 het volgende:
[..]
De snelsten kunnen toch gewoon binnen blijven?
In je ritme komen weer.quote:Op zaterdag 26 maart 2022 19:40 schreef exile79 het volgende:
[..]
De snelsten kunnen toch gewoon binnen blijven?
Gaat Lecrec niet leuk vindenquote:Op zaterdag 26 maart 2022 19:47 schreef Gehrman het volgende:
SainzGod begint het steeds beter te doen.
Inderdaad. Zo spreken ze "Hamilton" vaak uit als "Lewis"quote:Op zaterdag 26 maart 2022 19:47 schreef Whiskers2009 het volgende:
Waar ik me wel aan erger is het verkeerd uitspreken vd namen van coureurs
Regionale spreektaalquote:Op zaterdag 26 maart 2022 19:48 schreef Zorro het volgende:
[..]
Inderdaad. Zo spreken ze "Hamilton" vaak uit als "Lewis"
Klopt niks van natuurlijk.
ja, dat is gewoon vloekenquote:Op zaterdag 26 maart 2022 19:47 schreef Whiskers2009 het volgende:
Waar ik me wel aan erger is het verkeerd uitspreken vd namen van coureurs
Die gaat in de race iedereen op een rondje zetten!quote:
Hoe oud ben je?quote:Op zaterdag 26 maart 2022 19:49 schreef klaasweetalles het volgende:
vuile hufters die FIA
hebben expres onder druk van ferrarie de wagens laten aanpasse zodat mercedes problemen zou krijgen
kut fia
Niet op reagerenquote:
Ik vraag me eerlijk gezegd wel een beetje af of we over een tijdje niet horen dat er toch iets niet helemaal fair is aan die wagens.quote:
104quote:
Klaas had eigenlijk al op bed moeten liggenquote:
Nee Bernie, zo old are you nou ook weer notquote:
Vast wel, maar eerlijk gezegd vind ik sommige trucjes wel ingenieus. Ook dat laatste trucje met die brandstofquote:Op zaterdag 26 maart 2022 19:51 schreef exile79 het volgende:
[..]
Ik vraag me eerlijk gezegd wel een beetje af of we over een tijdje niet horen dat er toch iets niet helemaal fair is aan die wagens.
Negeren en laten gaan is de oplossingquote:Op zaterdag 26 maart 2022 19:52 schreef MoreDakka het volgende:
Ik had gehoopt dat met Hamilton's vroege exit de trolls weg zouden blijven
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |