Naja 35G, valt nog mee uiteindelijk. Echter, dat is dan dus gemeten in de helm he. De auto had dan denk ik meer te verduren. Als de auto's van dit jaar al weer 15% meer energie kunnen absorberen dan was 't met eerdere autos dus 40G geweest?quote:
Zingt ze ook in AC/DC? Nee? Dan is zo'n naam niet handig.quote:Op zaterdag 26 maart 2022 19:33 schreef Zorro het volgende:
[..]
Zolang iemand een succesvol zanger, schermer EN piloot kan zijn met de naam Dickinson kan er veel.
jaquote:Op zaterdag 26 maart 2022 19:36 schreef Federer-fan het volgende:
Gaan ze pas om 21.40 u. NL tijd verder?
Neequote:Op zaterdag 26 maart 2022 19:36 schreef Federer-fan het volgende:
heb vandaag al een kroket en een frikandel gehad. Werd mij plots voor gezet, dus daar zeg je dan geen nee tegenquote:
quote:Op zaterdag 26 maart 2022 19:36 schreef Federer-fan het volgende:
Dat met een kwalificatiequote:Op zaterdag 26 maart 2022 19:36 schreef Evenstar het volgende:
Lekkere waarschuwing danslippery in sector 7.
Oké, ik zie het nu. Zag alleen in een flits 21.40 u. staan.quote:
Wat overigens niet van Stephane gezegd kan worden.quote:
Te weinig daglicht.quote:Op zaterdag 26 maart 2022 19:36 schreef Regilio_ het volgende:
Maar waarom hebben Finnen altijd een kop als een bak met wurmen?
Frikandel Speciaalquote:Op zaterdag 26 maart 2022 19:36 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
heb vandaag al een kroket en een frikandel gehad. Werd mij plots voor gezet, dus daar zeg je dan geen nee tegen
Allicht het stuurtjequote:Op zaterdag 26 maart 2022 19:38 schreef pvdplanet het volgende:
Alleen de linkerspiegel van de Haas is herbruikbaar
1 uur en 40 minutenquote:
Sinds de start van Q1, niet sinds de crashquote:
De snelsten kunnen toch gewoon binnen blijven?quote:Op zaterdag 26 maart 2022 19:40 schreef Perox het volgende:
Dat kan niet goed gaan dit. Nu heeft iedereen haast - ik voorspel nog meer ellende.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |