Als hij Perez nu niet kan bijbenen heeft hij er niet zoveel aan.quote:Op zaterdag 26 maart 2022 20:12 schreef VacaLoca het volgende:
[..]
Max die WK kon worden in een auto waarvan de tweede rijder amper een podium kon halen.
Beloofd wat als Perez poles gaat pakken
tot nu toe heeft hij meer punten dan max he....quote:Op zaterdag 26 maart 2022 20:12 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Je Hamilton act begint vermoeiend te worden Klaas
Mimimimiquote:Op zaterdag 26 maart 2022 20:13 schreef tripel7 het volgende:
Awww, en iedereen lief naar elkaar, geen 'that/those guys' of 'this is rigged' of andere rare fratsen.
De Vloek van Verschoor. Iedere keer als Richard Verschoor succes heeft, maakt Max iets mee:quote:
Daar maak ik me verder geen zorgen overquote:Op zaterdag 26 maart 2022 20:13 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Als hij Perez nu niet kan bijbenen heeft hij er niet zoveel aan.
Geen Hamilton gebazel is wel een verademing idd.quote:Op zaterdag 26 maart 2022 20:13 schreef tripel7 het volgende:
Awww, en iedereen lief naar elkaar, geen 'that/those guys' of 'this is rigged' of andere rare fratsen.
één fucking kwalificatie, stel je niet zo aan zegquote:Op zaterdag 26 maart 2022 20:13 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Als hij Perez nu niet kan bijbenen heeft hij er niet zoveel aan.
Teveel gripquote:Op zaterdag 26 maart 2022 20:11 schreef klaasweetalles het volgende:
wie gaat max de schuld geven
Hamilton?
Zijn banden?
zijn motor?
Perez?
Idd, niet weer een seizoen waarin Max het tegen de rest mag opnemen (waar het vorige race alweer op leekquote:Op zaterdag 26 maart 2022 20:10 schreef Evenstar het volgende:
Hoe dan ook is dit goed voor RB en voor Max. Perez dat me kan strijden is altijd goed
Oh, zo bedoel ik het niet Het woord ALS is nogal cruciaal in deze. Ik ga er niet van uit dat het structureel is..quote:Op zaterdag 26 maart 2022 20:14 schreef Evenstar het volgende:
[..]
één fucking kwalificatie, stel je niet zo aan zeg
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |