SPOILER: Waar op tv te bekijken?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hier kan je stemmen
[Nederland] [België]
Bewoners![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Alle afbeeldingen zijn klikbaar en linken naar het desbetreffende bewonertopic
Handige topics
Verslagen delen en teruglezen ➡️ Streamverslagen
Belangrijke updates? ➡️ Updates
Beelden delen en terugkijken? ➡️ Video's, filmpjes, foto's, screenshots en gifjes topic
TV? ➡️ Commentaar op tv uitzendingen
Offtopic reageren ➡️ Slowchat
Probleempje in topic of met andere FOK!ers? ➡️ TR of Feedbacktopic
Regels
Degene die het topic sluit, opent het nieuwe topic
Geef de sluiter ook de tijd om het te openen!
Topics kapen wordt niet gewaardeerd
Hier gewoon beeld, met Salar in beeldquote:Op vrijdag 25 maart 2022 19:40 schreef Ireth het volgende:
Heeft videoland storing of beweegt grace gewoon niet op stream 1????
het is een dooie streamquote:Op vrijdag 25 maart 2022 19:40 schreef Ireth het volgende:
Heeft videoland storing of beweegt grace gewoon niet op stream 1????
me2quote:Op vrijdag 25 maart 2022 19:58 schreef Gerrie_55 het volgende:
Ben toch echt wel benieuwd naar morgenavond hoop toch zo dat salar of desnoods Kristof wint als het maar geen grace is
ja het is echt triestquote:Op vrijdag 25 maart 2022 20:01 schreef Ireth het volgende:
Telefoon herstart, en er zit weer (ietwat) beweging in de streams....
Volgens mij is dit wel het absolute dieptepunt qua saaiheid...
prima hierquote:Op vrijdag 25 maart 2022 20:11 schreef Jockari het volgende:
Volgens mij is Toon de Mol... Of zit ik in een verkeerde topic ???
Salar had al gezegd 8 uur slapen is het gauw morgen dus ze zijn overtijd (ok hun beter als ik hahaha)quote:Op vrijdag 25 maart 2022 20:11 schreef greysbones het volgende:
ik gok dat ze over een half uur naar bed gaan
zou het wel knap vinden als jij over tijd wasquote:Op vrijdag 25 maart 2022 20:13 schreef Gerrie_55 het volgende:
[..]
Salar had al gezegd 8 uur slapen is het gauw morgen dus ze zijn overtijd (ok hun beter als ik hahaha)
Ja ik ook ga ik de kermis opquote:Op vrijdag 25 maart 2022 20:13 schreef greysbones het volgende:
[..]
zou het wel knap vinden als jij over tijd was![]()
geef ze maar een opdracht ipv ping pong zooiquote:Op vrijdag 25 maart 2022 20:15 schreef Jockari het volgende:
Als bb had ik die jongens weken geleden al eens echt pingpong-paletten gegeven. Nu moeten ze nog steeds met hun sleffers spelen.
Ik ken wel Iinda en John maar Toon nee nooit van gehoordquote:Op vrijdag 25 maart 2022 20:11 schreef Jockari het volgende:
Volgens mij is Toon de Mol... Of zit ik in een verkeerde topic ???
quote:Op vrijdag 25 maart 2022 20:19 schreef Verida het volgende:
gisteravond ook heel de avond voor jan lodewietskie hier me zitten verbazen over de rust....kwam er toen achter dat jullie allemaal in de SC zaten...en toen ik in de SC aankwam ging iedereen slapen.
De Mol Vlaanderen. FB-groep De Mol intussen + 50000 leden. 100 duizenden meer kijkers in vlaanderen dan voor BB. Dus Kristof hangt er aan spijtig genoeg.quote:Op vrijdag 25 maart 2022 20:17 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Ik ken wel Iinda en John maar Toon nee nooit van gehoord
Zolang vieze Van de Veire er in zit wel. Geef lij maar Walter Grootaers voor belgië.quote:Op vrijdag 25 maart 2022 20:34 schreef odie22 het volgende:
de tv uitzendingen worden ook steeds triester
ik heb het zelfs afgezet.quote:Op vrijdag 25 maart 2022 20:34 schreef odie22 het volgende:
Als die maar niet verdwijnt in haar puninaquote:Op vrijdag 25 maart 2022 20:33 schreef Ireth het volgende:
Infantiele grace die Fuet even een afscheidsrondje geeft door het huis!(tv)
nee dit is zonder peter , walter ken ik nietquote:Op vrijdag 25 maart 2022 20:39 schreef Jockari het volgende:
[..]
Zolang vieze Van de Veire er in zit wel. Geef lij maar Walter Grootaers voor belgië.
ik blijf volhouden, alle afleveringen gezienquote:Op vrijdag 25 maart 2022 20:39 schreef Verida het volgende:
[..]
ik heb het zelfs afgezet.
triest hoor dat zo'n mooi concept zo om zeep is geholpen
Deed de eerste BB van België. Geweldige gast. Gaan alle oldskool BB van vlaanderen beamen.quote:Op vrijdag 25 maart 2022 20:40 schreef odie22 het volgende:
[..]
nee dit is zonder peter , walter ken ik niet
ik denk dat die daar allang een keer is geweestquote:Op vrijdag 25 maart 2022 20:40 schreef Jockari het volgende:
[..]
Als die maar niet verdwijnt in haar punina
Vlag van Angola, net als Brazilië en Kaapverdië Portugeestalig.quote:Op vrijdag 25 maart 2022 20:25 schreef spapaars het volgende:
Nog meer stemmen vanuit een ander land dan Brazilië aan het ronselen?
[ afbeelding ]
Het is ook niet veel meerquote:Op vrijdag 25 maart 2022 20:34 schreef odie22 het volgende:
Ja ze hebt mooie fotos zeker met lang golvend haar, heb je die ene foto gezien met witte blouse en spijkerbroek hoe dun ze daar isquote:Op vrijdag 25 maart 2022 18:17 schreef zodeju het volgende:
[..]
Heb haar even op FB gezocht. maar alle kleuren allemaal verschillende lengtes en ook verschillende gezichten....Maar vond haar het mooist met gewoon zwart haar.
Ze krijgt voor elke keer als ze dat zegt ¤10 van BigB.quote:Op vrijdag 25 maart 2022 20:55 schreef spapaars het volgende:
Dat Grace telkens weer begint met een overzicht hoe mooi die tijd in het BB huis was lijkt ook wel een opdracht.
Wat dan opgedoft gaan zitten wachten tot je kan gaan slapenquote:Op vrijdag 25 maart 2022 20:53 schreef schizolientje het volgende:
t is wel triest en kaal zo n laatste avond maar ze hadden er zelf ook wel iets leukers van kunnen maken, ook qua kleding
Hoe dan ook, de meest doorzichtige toneelspelers van dit seizoen staan in de finale.quote:Op vrijdag 25 maart 2022 20:56 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Ze krijgt voor elke keer als ze dat zegt ¤10 van BigB.
sorry, heb gelogen, peter zit er wel inquote:Op vrijdag 25 maart 2022 20:42 schreef Jockari het volgende:
[..]
Deed de eerste BB van België. Geweldige gast. Gaan alle oldskool BB van vlaanderen beamen.
Dat gaan vervangen door een berg plasticquote:
Bedankt lukte me voor geen meter zit ook op me telefoonquote:
Staat op fb geplaatst 2016quote:
Pas op dat je er niet af valtquote:Op vrijdag 25 maart 2022 21:15 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
Bedankt lukte me voor geen meter zit ook op me telefoon
niet spoilerenquote:Op vrijdag 25 maart 2022 21:20 schreef Flow3r het volgende:
Uit de uitzending: met haar huilgezicht naar de camera, niet effe omdraaien, iemand zei hier dat het logisch was dat ze even alleen wou zijn als ze het moeilijk had en dan niet perse wou dat anderen het zagen, maar dan draai je je wel om naar de muur , toch ? Huilgezicht opzetten want onder de douche zie je de tranen niet![]()
[ afbeelding ]
De pluizen eruit trekkenquote:Op vrijdag 25 maart 2022 21:30 schreef greysbones het volgende:
wat is grace aan het doen met dat haar
ongediertebestrijdingquote:Op vrijdag 25 maart 2022 21:30 schreef greysbones het volgende:
ze trekt de klitten eruit. Ze heeft het van de week ook buiten zitten doen. Een vreselijk geluid zo vlak bij haar microfoon.quote:Op vrijdag 25 maart 2022 21:30 schreef greysbones het volgende:
Proberen het op te kalefateren hahaquote:
Nee normaal trok ze eraan steeds misschien nu wat serieuzer voor morgenquote:Op vrijdag 25 maart 2022 21:33 schreef greysbones het volgende:
[..]
ze kamt het verder ook nooit toch
nee, nooitquote:Op vrijdag 25 maart 2022 21:33 schreef greysbones het volgende:
[..]
resultaat blijft hetzefdequote:Op vrijdag 25 maart 2022 21:35 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
Nee normaal trok ze eraan steeds misschien nu wat serieuzer voor morgen
Ja denk dat ze er zelf ook niet blij mee is,ze vertelde vorige keer dat ze het nooit zolang heeftquote:Op vrijdag 25 maart 2022 21:35 schreef greysbones het volgende:
[..]
resultaat blijft hetzefde
een raggebol
en dan in de nieuwe james bond filmquote:Op vrijdag 25 maart 2022 21:38 schreef Jockari het volgende:
[..]
Tondeuze net iets gemakkelijker. Grace Jones dan.
Denk dat het niet te kammen isquote:Op vrijdag 25 maart 2022 21:33 schreef greysbones het volgende:
[..]
Het ziet eruit alsof het heel erg pijn doet.quote:Op vrijdag 25 maart 2022 21:38 schreef greysbones het volgende:
ik vind het maar bijzonder dat geruk aan het haar
Poll op FB momenteelquote:Op vrijdag 25 maart 2022 21:41 schreef Tuinfluitert het volgende:
Is er nog een lopende poll? Ben benieuwd naar een tussenstand.
Ik had gelezen dat ze voordat ze er in ging eraf wilde halen maar dat mocht niet van BB.quote:Op vrijdag 25 maart 2022 21:38 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
Ja denk dat ze er zelf ook niet blij mee is,ze vertelde vorige keer dat ze het nooit zolang heeft
ik geloof dat dat een verzinsel isquote:Op vrijdag 25 maart 2022 21:46 schreef zodeju het volgende:
[..]
Ik had gelezen dat ze voordat ze er in ging eraf wilde halen maar dat mocht niet van BB.
aantal wassen ???quote:Op vrijdag 25 maart 2022 21:42 schreef Gerrie_55 het volgende:
Lieve cossers ik rook nog peuk en ga heerlijk slapen ben kapot en er staat morgen nog een behoorlijk aantal wassen op me te wachten![]()
![]()
Zie waar je die peuk smijt, want met dat haar van Grees ...quote:Op vrijdag 25 maart 2022 21:42 schreef Gerrie_55 het volgende:
Lieve cossers ik rook nog peuk en ga heerlijk slapen ben kapot en er staat morgen nog een behoorlijk aantal wassen op me te wachten![]()
![]()
Klopt ze moest eruit zien als der fotosquote:Op vrijdag 25 maart 2022 21:46 schreef zodeju het volgende:
[..]
Ik had gelezen dat ze voordat ze er in ging eraf wilde halen maar dat mocht niet van BB.
wacht maar totdat we het resultaat zienquote:Op vrijdag 25 maart 2022 21:50 schreef greysbones het volgende:
dit is toch ook niet om aan te gluren
Op het einde zowat, en Grace hielp haar maar wie moet Grace helpen.quote:Op vrijdag 25 maart 2022 21:47 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik geloof dat dat een verzinsel is
Nawel haalde ook haar nep haar eruit
grace was zelf degene die dat toch maar niet deedquote:Op vrijdag 25 maart 2022 21:54 schreef zodeju het volgende:
[..]
Op het einde zowat, en Grace hielp haar maar wie moet Grace helpen.
Denk ook niet dat het een verzinsel is wat vorige keer waren er ook bewoners die niet mochten. Dat was geloof ik met het verven.
Nee, maar wel al twee maanden....niet de eerste weken en zoveel veranderde ze niet. Alleen wat korter.quote:Op vrijdag 25 maart 2022 21:55 schreef greysbones het volgende:
[..]
grace was zelf degene die dat toch maar niet deed
en dat nawel 2 weken later later eruit ging wist niemand van te voren
Oh ja....Zoeyquote:Op vrijdag 25 maart 2022 21:59 schreef suzi1 het volgende:
ze mocht geen nieuwe weave voor ze erin ging. ze moest het huis in zoals ze op de foto was. daarna was het geen probleem
die ene vorig jaar had toch ook steeds pruiken op
zoeyquote:Op vrijdag 25 maart 2022 21:59 schreef suzi1 het volgende:
ze mocht geen nieuwe weave voor ze erin ging. ze moest het huis in zoals ze op de foto was. daarna was het geen probleem
die ene vorig jaar had toch ook steeds pruiken op
het gaat als een nachtkaars uitquote:
Ik hoop dat ik van mijn stoel geblazen wordt van verbazing, maar dat zal wel niet.quote:Op vrijdag 25 maart 2022 22:01 schreef greysbones het volgende:
[..]
het gaat als een nachtkaars uit
je zou bijna de finale overslaan zo
ik begin echt ernstig te twijfelen of ik het toneelstuk wel moet gaan kijkenquote:Op vrijdag 25 maart 2022 22:02 schreef zodeju het volgende:
[..]
Ik hoop dat ik van mijn stoel geblazen wordt van verbazing, maar dat zal wel niet.
er gebeurt ook echt niksquote:Op vrijdag 25 maart 2022 22:10 schreef Snapjewerktnietmeer het volgende:
Wow 3x refresh gedrukt en geen nieuw bericht. Lees af en toe even laatste berichten om te kijken of er nog iets gebeurd, maar normaal stonden er dan alweer een stuk of 10 nieuwe berichten.
Liggen dan ook nu al in bed omdat BB niks weet te verzinnen.quote:Op vrijdag 25 maart 2022 22:10 schreef Snapjewerktnietmeer het volgende:
Wow 3x refresh gedrukt en geen nieuw bericht. Lees af en toe even laatste berichten om te kijken of er nog iets gebeurd, maar normaal stonden er dan alweer een stuk of 10 nieuwe berichten.
vorig jaar waren we er bijnaquote:Op vrijdag 25 maart 2022 22:13 schreef Jockari het volgende:
[..]
Liggen dan ook nu al in bed omdat BB niks weet te verzinnen.
Dacht de eerste drie weken dat het ging beteren maar is nog erger dan vorig jaar. Kijk maar naar de Coc-nummer = 642...
En hoe zat het toen met het SC topic ?quote:
neuhhhquote:Op vrijdag 25 maart 2022 22:15 schreef just me het volgende:
[..]
En hoe zat het toen met het SC topic ?
werd er toen wel veel "gebruik" van gemaakt ?
deels welquote:
Het is ook lastig om tijdens elke SL naar het andere topic te gaanquote:
ja is het ookquote:Op vrijdag 25 maart 2022 22:17 schreef just me het volgende:
[..]
Het is ook lastig om tijdens elke SL naar het andere topic te gaan
Die 24-uurs opdrachten brachten wel meer leven in de brouwerij achteraf gezien. Deze BB niet gezien, buiten buttondrukken 1 keer.quote:Op vrijdag 25 maart 2022 22:16 schreef greysbones het volgende:
[..]
deels wel
want BB was echt saaier
we mochten minder zien
er gebeurden amper spraakmakende dingen
als Vera in de finale had gezeten was hij er nog geweestquote:
Zeker weten !!!quote:Op vrijdag 25 maart 2022 22:21 schreef greysbones het volgende:
[..]
als Vera in de finale had gezeten was hij er nog geweest
typisch Marioquote:
Nawel had een nachtje kokosolie in haar haren gedaan en toen gleden ze er half uit.quote:Op vrijdag 25 maart 2022 21:54 schreef zodeju het volgende:
[..]
Op het einde zowat, en Grace hielp haar maar wie moet Grace helpen.
Denk ook niet dat het een verzinsel is wat vorige keer waren er ook bewoners die niet mochten. Dat was geloof ik met het verven.
dergelijke lijm lost op in oliequote:Op vrijdag 25 maart 2022 22:23 schreef Tuinfluitert het volgende:
[..]
Nawel had een nachtje kokosolie in haar haren gedaan en toen gleden ze er half uit.
Niet iedereen mag Mario. Maar ik vind hem wel funny.op zijn oostenrijks nederlands.quote:Op vrijdag 25 maart 2022 22:22 schreef greysbones het volgende:
[..]
typisch Mario
om af te haken omdat zijn favoriet er uit is
ik zeg maar zo ik zeg maar niksquote:Op vrijdag 25 maart 2022 22:24 schreef Jockari het volgende:
[..]
Niet iedereen mag Mario. Maar ik vind hem wel funny.op zijn oostenrijks nederlands.
Urlaub bedoel je ;-)quote:Op vrijdag 25 maart 2022 22:25 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik zeg maar zo ik zeg maar niks
anders ben ik straks al op vakantie
Dat zou wat zijnquote:Op vrijdag 25 maart 2022 22:25 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik zeg maar zo ik zeg maar niks
anders ben ik straks al op vakantie
nee olie lost de lijm van de extensions opquote:Op vrijdag 25 maart 2022 22:25 schreef Tuinfluitert het volgende:
[..]
Misschien een handje geholpen en toen moesten ze er wel uit
Er viel helemaal niets te cossen eigenlijk. Ben net thuis en zie dat ze zelfs op de laatste avond al vroeg in hun nest liggen. Wat een saaie en boring BB was dit en hij gaat met een nachtkaars uit.quote:Op vrijdag 25 maart 2022 22:17 schreef greysbones het volgende:
de bewoners waren misschien leuker
maar als er geen gezeik is onderling
en alles maar leuk lief en aardig is
valt er weinig te COSsen
Jaja we weten nu wel dat jij wil dat Grace wintquote:Op vrijdag 25 maart 2022 20:55 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
Ja ze hebt mooie fotos zeker met lang golvend haar, heb je die ene foto gezien met witte blouse en spijkerbroek hoe dun ze daar is
Jeetje ik wist niet eens dat het met lijm wordt geplakt, dacht inweven.quote:Op vrijdag 25 maart 2022 22:26 schreef greysbones het volgende:
[..]
nee olie lost de lijm van de extensions op
vandaar dat ze er dan uitvallen
en nee niet alles in 1 keer
Dat is de samenvatting voor vandaag. Bedankt @utopia2.0quote:Op vrijdag 25 maart 2022 22:26 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Er viel helemaal niets te cossen eigenlijk. Ben net thuis en zie dat ze zelfs op de laatste avond al vroeg in hun nest liggen. Wat een saaie en boring BB was dit en hij gaat met een nachtkaars uit.
en dat Kristof sowieso niet mag winnenquote:Op vrijdag 25 maart 2022 22:27 schreef mijntjexx het volgende:
[..]
Jaja we weten nu wel dat jij wil dat Grace wint
die van Grace welquote:Op vrijdag 25 maart 2022 22:27 schreef Tuinfluitert het volgende:
[..]
Jeetje ik wist niet eens dat het met lijm wordt geplakt, dacht inweven.
Niets funny's aan. We zetten die user op een veel te groot voetstuk. Ik kan er veel over zeggen, maar zeg er maar even niets over.quote:Op vrijdag 25 maart 2022 22:24 schreef Jockari het volgende:
[..]
Niet iedereen mag Mario. Maar ik vind hem wel funny.op zijn oostenrijks nederlands.
Ywquote:Op vrijdag 25 maart 2022 22:27 schreef Jockari het volgende:
[..]
Dat is de samenvatting voor vandaag. Bedankt @:utopia2.0
doe maar niet anders mag je weer op vakantie, geen idee hoeveel vakantiedagen je nog hebtquote:Op vrijdag 25 maart 2022 22:28 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Niets funny's aan. We zetten die user op een veel te groot voetstuk. Ik kan er veel over zeggen, maar zeg er maar even niets over.
Als je al op vakantie word gestuurd, omdat je een mening ventileert, dan is het toch wel heel triest gesteld met het forum. Enige objectiviteit vanuit het beheer is hier natuurlijk op zijn plaats.quote:Op vrijdag 25 maart 2022 22:29 schreef just me het volgende:
[..]
doe maar niet anders mag je weer op vakantie, geen idee hoeveel vakantiedagen je nog hebt
![]()
ik denk morgen eerderquote:
100% mee eens, maar daar schiet je niets mee op.quote:Op vrijdag 25 maart 2022 22:31 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Als je al op vakantie word gestuurd, omdat je een mening ventileert, dan is het toch wel heel triest gesteld met het forum. Enige objectiviteit vanuit het beheer is hier natuurlijk op zijn plaats.
Daar beleef je meer plezier idd. Fijne avondquote:
quote:Op vrijdag 25 maart 2022 22:32 schreef just me het volgende:
[..]
100% mee eens, maar daar schiet je niets mee op.
quote:Op vrijdag 25 maart 2022 22:43 schreef Ireth het volgende:
Nou tot zover de laatste nacht in het big brother huis![]()
saai :![]()
piewwwquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zonde man!!quote:Op vrijdag 25 maart 2022 23:10 schreef Jockari het volgende:
Herman Brood en de Golden Earring toch wel de toppers van Nederland - en Doe Maar uiteraard (zeg het nog eens, ik ben voornamelijk orangofiel ipv belg)
Yup !!! Liever Willem en Maxima dan onze houterige Filip en Mathil.quote:
Mijn kleine aanpassing. Als je belg bent, erg gesteld.quote:Op vrijdag 25 maart 2022 23:21 schreef Yolk het volgende:
Je hebt ook leuke Belgische muziek. dEUS, Balthazar, Triggerfinger, Stromae..
daan, vive la fete und so weiterquote:Op vrijdag 25 maart 2022 23:21 schreef Yolk het volgende:
Je hebt ook leuke Belgische muziek. dEUS, Balthazar, Triggerfinger, Stromae..
Salar droomt alvast van de overwinning....of het wordt een nightmare; Grace wint dankzij stembots uit Brasil...quote:
Viva la fete zwaar onderschat in belgië. Wereldgroep eigenlijk. Was ze eerlijk gezegd bijna vergeten. Schande !!!quote:Op vrijdag 25 maart 2022 23:36 schreef suzi1 het volgende:
daan 2 keer gezien. en dead man ray ook samen
vive la fete ook superconcert!
wanneer?quote:Op vrijdag 25 maart 2022 23:38 schreef suzi1 het volgende:
ik ben bang voor een o zo vette tegenvaller
maar het kan ook zo zijn dat ik helemaal uit mn pan ga!
heb je vorig jaar gekeken? het reuzenkind heeft toen gewonnenquote:Op vrijdag 25 maart 2022 23:44 schreef Thorelf het volgende:
Hoi hoi,kom net thuis en het enige wat ik wil zeggen please laat grace niet winnen. Dat mag niet dat kan niet en dat verdient zij niet!!!
quote:Op vrijdag 25 maart 2022 23:46 schreef suzi1 het volgende:
o die had bij mij ook echt de gunfactor, jill!
Jillquote:Op vrijdag 25 maart 2022 23:46 schreef suzi1 het volgende:
o die had bij mij ook echt de gunfactor, jill!
alleen als je niet voor grace bentquote:Op vrijdag 25 maart 2022 23:47 schreef chufi het volgende:
Ik zie de uitslag morgen wel .. moeten we nog stemmen of heeft dat geen zin ?
als je van debiel houdtquote:Op vrijdag 25 maart 2022 23:47 schreef engine het volgende:
[..]
JillDat vond ik echt een leuke meid.
Nouja zegquote:
Das wel het leukste meisje van de groep daar... En daarnaast heb ik wel wat met Brasiliaansenquote:Op vrijdag 25 maart 2022 23:48 schreef Sestra666 het volgende:
[..]
alleen als je niet voor grace bent
ik was er al bang voorquote:Op vrijdag 25 maart 2022 23:50 schreef chufi het volgende:
[..]
Das wel het leukste meisje van de groep daar... En daarnaast heb ik wel wat met Brasiliaansen
Had je toch voor Kris moeten stemmen zoals ik. Winnen doet hij niet tegen Salar, maar tegengewicht tegen Griezel, euh Grees.quote:Op vrijdag 25 maart 2022 23:52 schreef Thorelf het volgende:
Klopt.. ben kris fan,maar die kan niet winnen dus go salar.
Jill was ook zeker geen favo, maar even serieus grace zou een lachertje zijn wat een triest mens
Welke aanhang?quote:Op zaterdag 26 maart 2022 00:08 schreef Charlotte-007 het volgende:
Kristof is mijn favoriet maar ik stem op Salar en hem vind ik ook geweldig. Ik onderschat de aanhang van Grace niet.
Ik vond Nawel leuk en Kristoff niet. Als Grace wint dan eet ik mijn handtas op en die zit vol met troepquote:Op zaterdag 26 maart 2022 00:13 schreef Yolk het volgende:
[..]
Het leeuwendeel van de Nawelfans/anti-Kristofmensen gaan vast en zeker voor Grace..
Verleidelijk maar nee. Grace mag toch niet winnen.quote:Op zaterdag 26 maart 2022 00:18 schreef Pokkehandtas het volgende:
[..]
Ik vond Nawel leuk en Kristoff niet. Als Grace wint dan eet ik mijn handtas op en die zit vol met troep
Zit ook iets plakkerigs inquote:Op zaterdag 26 maart 2022 00:19 schreef Charlotte-007 het volgende:
[..]
Verleidelijk maar nee. Grace mag toch niet winnen.
in mijn ogen ligt het niet aan een kliek.quote:Op zaterdag 26 maart 2022 00:14 schreef Charlotte-007 het volgende:
Ik las eerder vanavond waarom er geen 1000 keer cos is gehaald. Waarom denken jullie zelf? Ik heb wel mijn ideeën daarover en tja, zal het maar meteen zeggen, er zit een vaste kliek hier in de cos waarvan sommigen de eventuele buitenstaander zich niet echt welkom laat voelen dus die buitenstaanders blijven lurken en posten niks meer of heel sporadisch. Maar zo belangrijk is het niet toch?
Op naar de finale en die poll op facebook zegt niets wat Grace betreft. Dus spannend......
Mijn mening:quote:Op zaterdag 26 maart 2022 00:14 schreef Charlotte-007 het volgende:
Ik las eerder vanavond waarom er geen 1000 keer cos is gehaald. Waarom denken jullie zelf? Ik heb wel mijn ideeën daarover en tja, zal het maar meteen zeggen, er zit een vaste kliek hier in de cos waarvan sommigen de eventuele buitenstaander zich niet echt welkom laat voelen dus die buitenstaanders blijven lurken en posten niks meer of heel sporadisch. Maar zo belangrijk is het niet toch?
Op naar de finale en die poll op facebook zegt niets wat Grace betreft. Dus spannend......
Geen idee, joh, ik val gewoon binnen af en toe, vind jullie gewoon leuk. Maar volgens mij wel, ging wel hard met Utopia weet ik nog wel als Gordon ofzo er was. Was gewoon grappig dat iedereen er was met zo'n danspoppetjequote:
Ik lees voornamelijk mee en post bijna nooit iets. (like wel veelquote:Op zaterdag 26 maart 2022 00:14 schreef Charlotte-007 het volgende:
utopia keek ik niet. heb hier alleen vorig jaar gezeten met bb21 en secretstory in 2009 ofzoquote:Op zaterdag 26 maart 2022 00:45 schreef Pokkehandtas het volgende:
[..]
Geen idee, joh, ik val gewoon binnen af en toe, vind jullie gewoon leuk. Maar volgens mij wel, ging wel hard met Utopia weet ik nog wel als Gordon ofzo er was. Was gewoon grappig dat iedereen er was met zo'n danspoppetjeGaan die topiques hard heh
Secret Storyquote:Op zaterdag 26 maart 2022 00:50 schreef suzi1 het volgende:
[..]
utopia keek ik niet. heb hier alleen vorig jaar gezeten met bb21 en secretstory in 2009 ofzo
maar was echt gezellig. dat maakte t saaie streamen vaak heel leuk.
en ja ik zie jouw tas ook graag
quote:Op zaterdag 26 maart 2022 00:54 schreef suzi1 het volgende:
ze heeft niet het gevoel niet welkom te zijn, sestra
quote:Op zaterdag 26 maart 2022 00:57 schreef suzi1 het volgende:
salar kijkt weer boven zn dekbed uit, doet me dan altijd aan ernie denken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |