Nee, maar wel al twee maanden....niet de eerste weken en zoveel veranderde ze niet. Alleen wat korter.quote:Op vrijdag 25 maart 2022 21:55 schreef greysbones het volgende:
[..]
grace was zelf degene die dat toch maar niet deed
en dat nawel 2 weken later later eruit ging wist niemand van te voren
Oh ja....Zoeyquote:Op vrijdag 25 maart 2022 21:59 schreef suzi1 het volgende:
ze mocht geen nieuwe weave voor ze erin ging. ze moest het huis in zoals ze op de foto was. daarna was het geen probleem
die ene vorig jaar had toch ook steeds pruiken op
zoeyquote:Op vrijdag 25 maart 2022 21:59 schreef suzi1 het volgende:
ze mocht geen nieuwe weave voor ze erin ging. ze moest het huis in zoals ze op de foto was. daarna was het geen probleem
die ene vorig jaar had toch ook steeds pruiken op
het gaat als een nachtkaars uitquote:
Ik hoop dat ik van mijn stoel geblazen wordt van verbazing, maar dat zal wel niet.quote:Op vrijdag 25 maart 2022 22:01 schreef greysbones het volgende:
[..]
het gaat als een nachtkaars uit
je zou bijna de finale overslaan zo
ik begin echt ernstig te twijfelen of ik het toneelstuk wel moet gaan kijkenquote:Op vrijdag 25 maart 2022 22:02 schreef zodeju het volgende:
[..]
Ik hoop dat ik van mijn stoel geblazen wordt van verbazing, maar dat zal wel niet.
er gebeurt ook echt niksquote:Op vrijdag 25 maart 2022 22:10 schreef Snapjewerktnietmeer het volgende:
Wow 3x refresh gedrukt en geen nieuw bericht. Lees af en toe even laatste berichten om te kijken of er nog iets gebeurd, maar normaal stonden er dan alweer een stuk of 10 nieuwe berichten.
Liggen dan ook nu al in bed omdat BB niks weet te verzinnen.quote:Op vrijdag 25 maart 2022 22:10 schreef Snapjewerktnietmeer het volgende:
Wow 3x refresh gedrukt en geen nieuw bericht. Lees af en toe even laatste berichten om te kijken of er nog iets gebeurd, maar normaal stonden er dan alweer een stuk of 10 nieuwe berichten.
vorig jaar waren we er bijnaquote:Op vrijdag 25 maart 2022 22:13 schreef Jockari het volgende:
[..]
Liggen dan ook nu al in bed omdat BB niks weet te verzinnen.
Dacht de eerste drie weken dat het ging beteren maar is nog erger dan vorig jaar. Kijk maar naar de Coc-nummer = 642...
En hoe zat het toen met het SC topic ?quote:
neuhhhquote:Op vrijdag 25 maart 2022 22:15 schreef just me het volgende:
[..]
En hoe zat het toen met het SC topic ?
werd er toen wel veel "gebruik" van gemaakt ?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |