De pluizen eruit trekkenquote:Op vrijdag 25 maart 2022 21:30 schreef greysbones het volgende:
wat is grace aan het doen met dat haar

ongediertebestrijdingquote:Op vrijdag 25 maart 2022 21:30 schreef greysbones het volgende:

ze trekt de klitten eruit. Ze heeft het van de week ook buiten zitten doen. Een vreselijk geluid zo vlak bij haar microfoon.quote:Op vrijdag 25 maart 2022 21:30 schreef greysbones het volgende:

ze kamt het verder ook nooit tochquote:

Proberen het op te kalefateren hahaquote:

Nee normaal trok ze eraan steeds misschien nu wat serieuzer voor morgenquote:Op vrijdag 25 maart 2022 21:33 schreef greysbones het volgende:
[..]
ze kamt het verder ook nooit toch

nee, nooitquote:Op vrijdag 25 maart 2022 21:33 schreef greysbones het volgende:
[..]

resultaat blijft hetzefdequote:Op vrijdag 25 maart 2022 21:35 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
Nee normaal trok ze eraan steeds misschien nu wat serieuzer voor morgen

beter knipt ze het afquote:

Ja denk dat ze er zelf ook niet blij mee is,ze vertelde vorige keer dat ze het nooit zolang heeftquote:Op vrijdag 25 maart 2022 21:35 schreef greysbones het volgende:
[..]
resultaat blijft hetzefde
een raggebol

en dan in de nieuwe james bond filmquote:Op vrijdag 25 maart 2022 21:38 schreef Jockari het volgende:
[..]
Tondeuze net iets gemakkelijker. Grace Jones dan.

Denk dat het niet te kammen isquote:Op vrijdag 25 maart 2022 21:33 schreef greysbones het volgende:
[..]

Het ziet eruit alsof het heel erg pijn doet.quote:Op vrijdag 25 maart 2022 21:38 schreef greysbones het volgende:
ik vind het maar bijzonder dat geruk aan het haar

Poll op FB momenteelquote:Op vrijdag 25 maart 2022 21:41 schreef Tuinfluitert het volgende:
Is er nog een lopende poll? Ben benieuwd naar een tussenstand.

Ik had gelezen dat ze voordat ze er in ging eraf wilde halen maar dat mocht niet van BB.quote:Op vrijdag 25 maart 2022 21:38 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
Ja denk dat ze er zelf ook niet blij mee is,ze vertelde vorige keer dat ze het nooit zolang heeft

ik geloof dat dat een verzinsel isquote:Op vrijdag 25 maart 2022 21:46 schreef zodeju het volgende:
[..]
Ik had gelezen dat ze voordat ze er in ging eraf wilde halen maar dat mocht niet van BB.

aantal wassen ???quote:Op vrijdag 25 maart 2022 21:42 schreef Gerrie_55 het volgende:
Lieve cossers ik rook nog peuk en ga heerlijk slapen ben kapot en er staat morgen nog een behoorlijk aantal wassen op me te wachten![]()
![]()

gerrie werkt in een wasserettequote:

Zie waar je die peuk smijt, want met dat haar van Grees ...quote:Op vrijdag 25 maart 2022 21:42 schreef Gerrie_55 het volgende:
Lieve cossers ik rook nog peuk en ga heerlijk slapen ben kapot en er staat morgen nog een behoorlijk aantal wassen op me te wachten![]()
![]()

Klopt ze moest eruit zien als der fotosquote:Op vrijdag 25 maart 2022 21:46 schreef zodeju het volgende:
[..]
Ik had gelezen dat ze voordat ze er in ging eraf wilde halen maar dat mocht niet van BB.

wacht maar totdat we het resultaat zienquote:Op vrijdag 25 maart 2022 21:50 schreef greysbones het volgende:
dit is toch ook niet om aan te gluren

Op het einde zowat, en Grace hielp haar maar wie moet Grace helpen.quote:Op vrijdag 25 maart 2022 21:47 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik geloof dat dat een verzinsel is
Nawel haalde ook haar nep haar eruit

grace was zelf degene die dat toch maar niet deedquote:Op vrijdag 25 maart 2022 21:54 schreef zodeju het volgende:
[..]
Op het einde zowat, en Grace hielp haar maar wie moet Grace helpen.
Denk ook niet dat het een verzinsel is wat vorige keer waren er ook bewoners die niet mochten. Dat was geloof ik met het verven.

Nee, maar wel al twee maanden....niet de eerste weken en zoveel veranderde ze niet. Alleen wat korter.quote:Op vrijdag 25 maart 2022 21:55 schreef greysbones het volgende:
[..]
grace was zelf degene die dat toch maar niet deed
en dat nawel 2 weken later later eruit ging wist niemand van te voren

Oh ja....Zoeyquote:Op vrijdag 25 maart 2022 21:59 schreef suzi1 het volgende:
ze mocht geen nieuwe weave voor ze erin ging. ze moest het huis in zoals ze op de foto was. daarna was het geen probleem
die ene vorig jaar had toch ook steeds pruiken op

zoeyquote:Op vrijdag 25 maart 2022 21:59 schreef suzi1 het volgende:
ze mocht geen nieuwe weave voor ze erin ging. ze moest het huis in zoals ze op de foto was. daarna was het geen probleem
die ene vorig jaar had toch ook steeds pruiken op

het gaat als een nachtkaars uitquote:

Ik hoop dat ik van mijn stoel geblazen wordt van verbazing, maar dat zal wel niet.quote:Op vrijdag 25 maart 2022 22:01 schreef greysbones het volgende:
[..]
het gaat als een nachtkaars uit
je zou bijna de finale overslaan zo

ik begin echt ernstig te twijfelen of ik het toneelstuk wel moet gaan kijkenquote:Op vrijdag 25 maart 2022 22:02 schreef zodeju het volgende:
[..]
Ik hoop dat ik van mijn stoel geblazen wordt van verbazing, maar dat zal wel niet.

er gebeurt ook echt niksquote:Op vrijdag 25 maart 2022 22:10 schreef Snapjewerktnietmeer het volgende:
Wow 3x refresh gedrukt en geen nieuw bericht. Lees af en toe even laatste berichten om te kijken of er nog iets gebeurd, maar normaal stonden er dan alweer een stuk of 10 nieuwe berichten.

Liggen dan ook nu al in bed omdat BB niks weet te verzinnen.quote:Op vrijdag 25 maart 2022 22:10 schreef Snapjewerktnietmeer het volgende:
Wow 3x refresh gedrukt en geen nieuw bericht. Lees af en toe even laatste berichten om te kijken of er nog iets gebeurd, maar normaal stonden er dan alweer een stuk of 10 nieuwe berichten.

vorig jaar waren we er bijnaquote:Op vrijdag 25 maart 2022 22:13 schreef Jockari het volgende:
[..]
Liggen dan ook nu al in bed omdat BB niks weet te verzinnen.
Dacht de eerste drie weken dat het ging beteren maar is nog erger dan vorig jaar. Kijk maar naar de Coc-nummer = 642...

En hoe zat het toen met het SC topic ?quote:

neuhhhquote:Op vrijdag 25 maart 2022 22:15 schreef just me het volgende:
[..]
En hoe zat het toen met het SC topic ?
werd er toen wel veel "gebruik" van gemaakt ?

deels welquote:

Het is ook lastig om tijdens elke SL naar het andere topic te gaanquote:

ja is het ookquote:Op vrijdag 25 maart 2022 22:17 schreef just me het volgende:
[..]
Het is ook lastig om tijdens elke SL naar het andere topic te gaan

Die 24-uurs opdrachten brachten wel meer leven in de brouwerij achteraf gezien. Deze BB niet gezien, buiten buttondrukken 1 keer.quote:Op vrijdag 25 maart 2022 22:16 schreef greysbones het volgende:
[..]
deels wel
want BB was echt saaier
we mochten minder zien
er gebeurden amper spraakmakende dingen

als Vera in de finale had gezeten was hij er nog geweestquote:

Zeker weten !!!quote:Op vrijdag 25 maart 2022 22:21 schreef greysbones het volgende:
[..]
als Vera in de finale had gezeten was hij er nog geweest

typisch Marioquote:

Met @Kodiak100 soms??quote:

Nawel had een nachtje kokosolie in haar haren gedaan en toen gleden ze er half uit.quote:Op vrijdag 25 maart 2022 21:54 schreef zodeju het volgende:
[..]
Op het einde zowat, en Grace hielp haar maar wie moet Grace helpen.
Denk ook niet dat het een verzinsel is wat vorige keer waren er ook bewoners die niet mochten. Dat was geloof ik met het verven.

dergelijke lijm lost op in oliequote:Op vrijdag 25 maart 2022 22:23 schreef Tuinfluitert het volgende:
[..]
Nawel had een nachtje kokosolie in haar haren gedaan en toen gleden ze er half uit.

Niet iedereen mag Mario. Maar ik vind hem wel funny.op zijn oostenrijks nederlands.quote:Op vrijdag 25 maart 2022 22:22 schreef greysbones het volgende:
[..]
typisch Mario
om af te haken omdat zijn favoriet er uit is

ik zeg maar zo ik zeg maar niksquote:Op vrijdag 25 maart 2022 22:24 schreef Jockari het volgende:
[..]
Niet iedereen mag Mario. Maar ik vind hem wel funny.op zijn oostenrijks nederlands.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |