Urlaub bedoel je ;-)quote:Op vrijdag 25 maart 2022 22:25 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik zeg maar zo ik zeg maar niks
anders ben ik straks al op vakantie
Dat zou wat zijnquote:Op vrijdag 25 maart 2022 22:25 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik zeg maar zo ik zeg maar niks
anders ben ik straks al op vakantie
nee olie lost de lijm van de extensions opquote:Op vrijdag 25 maart 2022 22:25 schreef Tuinfluitert het volgende:
[..]
Misschien een handje geholpen en toen moesten ze er wel uit
Er viel helemaal niets te cossen eigenlijk. Ben net thuis en zie dat ze zelfs op de laatste avond al vroeg in hun nest liggen. Wat een saaie en boring BB was dit en hij gaat met een nachtkaars uit.quote:Op vrijdag 25 maart 2022 22:17 schreef greysbones het volgende:
de bewoners waren misschien leuker
maar als er geen gezeik is onderling
en alles maar leuk lief en aardig is
valt er weinig te COSsen
Jaja we weten nu wel dat jij wil dat Grace wintquote:Op vrijdag 25 maart 2022 20:55 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
Ja ze hebt mooie fotos zeker met lang golvend haar, heb je die ene foto gezien met witte blouse en spijkerbroek hoe dun ze daar is
Jeetje ik wist niet eens dat het met lijm wordt geplakt, dacht inweven.quote:Op vrijdag 25 maart 2022 22:26 schreef greysbones het volgende:
[..]
nee olie lost de lijm van de extensions op
vandaar dat ze er dan uitvallen
en nee niet alles in 1 keer
Dat is de samenvatting voor vandaag. Bedankt @utopia2.0quote:Op vrijdag 25 maart 2022 22:26 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Er viel helemaal niets te cossen eigenlijk. Ben net thuis en zie dat ze zelfs op de laatste avond al vroeg in hun nest liggen. Wat een saaie en boring BB was dit en hij gaat met een nachtkaars uit.
en dat Kristof sowieso niet mag winnenquote:Op vrijdag 25 maart 2022 22:27 schreef mijntjexx het volgende:
[..]
Jaja we weten nu wel dat jij wil dat Grace wint
die van Grace welquote:Op vrijdag 25 maart 2022 22:27 schreef Tuinfluitert het volgende:
[..]
Jeetje ik wist niet eens dat het met lijm wordt geplakt, dacht inweven.
Niets funny's aan. We zetten die user op een veel te groot voetstuk. Ik kan er veel over zeggen, maar zeg er maar even niets over.quote:Op vrijdag 25 maart 2022 22:24 schreef Jockari het volgende:
[..]
Niet iedereen mag Mario. Maar ik vind hem wel funny.op zijn oostenrijks nederlands.
Ywquote:Op vrijdag 25 maart 2022 22:27 schreef Jockari het volgende:
[..]
Dat is de samenvatting voor vandaag. Bedankt @:utopia2.0
doe maar niet anders mag je weer op vakantie, geen idee hoeveel vakantiedagen je nog hebtquote:Op vrijdag 25 maart 2022 22:28 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Niets funny's aan. We zetten die user op een veel te groot voetstuk. Ik kan er veel over zeggen, maar zeg er maar even niets over.
Als je al op vakantie word gestuurd, omdat je een mening ventileert, dan is het toch wel heel triest gesteld met het forum. Enige objectiviteit vanuit het beheer is hier natuurlijk op zijn plaats.quote:Op vrijdag 25 maart 2022 22:29 schreef just me het volgende:
[..]
doe maar niet anders mag je weer op vakantie, geen idee hoeveel vakantiedagen je nog hebt
![]()
ik denk morgen eerderquote:
100% mee eens, maar daar schiet je niets mee op.quote:Op vrijdag 25 maart 2022 22:31 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Als je al op vakantie word gestuurd, omdat je een mening ventileert, dan is het toch wel heel triest gesteld met het forum. Enige objectiviteit vanuit het beheer is hier natuurlijk op zijn plaats.
Daar beleef je meer plezier idd. Fijne avondquote:
quote:Op vrijdag 25 maart 2022 22:32 schreef just me het volgende:
[..]
100% mee eens, maar daar schiet je niets mee op.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |