Urlaub bedoel je ;-)quote:Op vrijdag 25 maart 2022 22:25 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik zeg maar zo ik zeg maar niks
anders ben ik straks al op vakantie
Dat zou wat zijnquote:Op vrijdag 25 maart 2022 22:25 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik zeg maar zo ik zeg maar niks
anders ben ik straks al op vakantie
nee olie lost de lijm van de extensions opquote:Op vrijdag 25 maart 2022 22:25 schreef Tuinfluitert het volgende:
[..]
Misschien een handje geholpen en toen moesten ze er wel uit
Er viel helemaal niets te cossen eigenlijk. Ben net thuis en zie dat ze zelfs op de laatste avond al vroeg in hun nest liggen. Wat een saaie en boring BB was dit en hij gaat met een nachtkaars uit.quote:Op vrijdag 25 maart 2022 22:17 schreef greysbones het volgende:
de bewoners waren misschien leuker
maar als er geen gezeik is onderling
en alles maar leuk lief en aardig is
valt er weinig te COSsen
Jaja we weten nu wel dat jij wil dat Grace wintquote:Op vrijdag 25 maart 2022 20:55 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
Ja ze hebt mooie fotos zeker met lang golvend haar, heb je die ene foto gezien met witte blouse en spijkerbroek hoe dun ze daar is
Jeetje ik wist niet eens dat het met lijm wordt geplakt, dacht inweven.quote:Op vrijdag 25 maart 2022 22:26 schreef greysbones het volgende:
[..]
nee olie lost de lijm van de extensions op
vandaar dat ze er dan uitvallen
en nee niet alles in 1 keer
Dat is de samenvatting voor vandaag. Bedankt @utopia2.0quote:Op vrijdag 25 maart 2022 22:26 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Er viel helemaal niets te cossen eigenlijk. Ben net thuis en zie dat ze zelfs op de laatste avond al vroeg in hun nest liggen. Wat een saaie en boring BB was dit en hij gaat met een nachtkaars uit.
en dat Kristof sowieso niet mag winnenquote:Op vrijdag 25 maart 2022 22:27 schreef mijntjexx het volgende:
[..]
Jaja we weten nu wel dat jij wil dat Grace wint
die van Grace welquote:Op vrijdag 25 maart 2022 22:27 schreef Tuinfluitert het volgende:
[..]
Jeetje ik wist niet eens dat het met lijm wordt geplakt, dacht inweven.
Niets funny's aan. We zetten die user op een veel te groot voetstuk. Ik kan er veel over zeggen, maar zeg er maar even niets over.quote:Op vrijdag 25 maart 2022 22:24 schreef Jockari het volgende:
[..]
Niet iedereen mag Mario. Maar ik vind hem wel funny.op zijn oostenrijks nederlands.
Ywquote:Op vrijdag 25 maart 2022 22:27 schreef Jockari het volgende:
[..]
Dat is de samenvatting voor vandaag. Bedankt @:utopia2.0
doe maar niet anders mag je weer op vakantie, geen idee hoeveel vakantiedagen je nog hebtquote:Op vrijdag 25 maart 2022 22:28 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Niets funny's aan. We zetten die user op een veel te groot voetstuk. Ik kan er veel over zeggen, maar zeg er maar even niets over.
Als je al op vakantie word gestuurd, omdat je een mening ventileert, dan is het toch wel heel triest gesteld met het forum. Enige objectiviteit vanuit het beheer is hier natuurlijk op zijn plaats.quote:Op vrijdag 25 maart 2022 22:29 schreef just me het volgende:
[..]
doe maar niet anders mag je weer op vakantie, geen idee hoeveel vakantiedagen je nog hebt
![]()
ik denk morgen eerderquote:
100% mee eens, maar daar schiet je niets mee op.quote:Op vrijdag 25 maart 2022 22:31 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Als je al op vakantie word gestuurd, omdat je een mening ventileert, dan is het toch wel heel triest gesteld met het forum. Enige objectiviteit vanuit het beheer is hier natuurlijk op zijn plaats.
Daar beleef je meer plezier idd. Fijne avondquote:
quote:Op vrijdag 25 maart 2022 22:32 schreef just me het volgende:
[..]
100% mee eens, maar daar schiet je niets mee op.
quote:Op vrijdag 25 maart 2022 22:43 schreef Ireth het volgende:
Nou tot zover de laatste nacht in het big brother huis![]()
saai :![]()
piewwwquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zonde man!!quote:Op vrijdag 25 maart 2022 23:10 schreef Jockari het volgende:
Herman Brood en de Golden Earring toch wel de toppers van Nederland - en Doe Maar uiteraard (zeg het nog eens, ik ben voornamelijk orangofiel ipv belg)
Yup !!! Liever Willem en Maxima dan onze houterige Filip en Mathil.quote:
Mijn kleine aanpassing. Als je belg bent, erg gesteld.quote:Op vrijdag 25 maart 2022 23:21 schreef Yolk het volgende:
Je hebt ook leuke Belgische muziek. dEUS, Balthazar, Triggerfinger, Stromae..
daan, vive la fete und so weiterquote:Op vrijdag 25 maart 2022 23:21 schreef Yolk het volgende:
Je hebt ook leuke Belgische muziek. dEUS, Balthazar, Triggerfinger, Stromae..
Salar droomt alvast van de overwinning....of het wordt een nightmare; Grace wint dankzij stembots uit Brasil...quote:
Viva la fete zwaar onderschat in belgië. Wereldgroep eigenlijk. Was ze eerlijk gezegd bijna vergeten. Schande !!!quote:Op vrijdag 25 maart 2022 23:36 schreef suzi1 het volgende:
daan 2 keer gezien. en dead man ray ook samen
vive la fete ook superconcert!
wanneer?quote:Op vrijdag 25 maart 2022 23:38 schreef suzi1 het volgende:
ik ben bang voor een o zo vette tegenvaller
maar het kan ook zo zijn dat ik helemaal uit mn pan ga!
heb je vorig jaar gekeken? het reuzenkind heeft toen gewonnenquote:Op vrijdag 25 maart 2022 23:44 schreef Thorelf het volgende:
Hoi hoi,kom net thuis en het enige wat ik wil zeggen please laat grace niet winnen. Dat mag niet dat kan niet en dat verdient zij niet!!!
quote:Op vrijdag 25 maart 2022 23:46 schreef suzi1 het volgende:
o die had bij mij ook echt de gunfactor, jill!
Jillquote:Op vrijdag 25 maart 2022 23:46 schreef suzi1 het volgende:
o die had bij mij ook echt de gunfactor, jill!
alleen als je niet voor grace bentquote:Op vrijdag 25 maart 2022 23:47 schreef chufi het volgende:
Ik zie de uitslag morgen wel .. moeten we nog stemmen of heeft dat geen zin ?
als je van debiel houdtquote:Op vrijdag 25 maart 2022 23:47 schreef engine het volgende:
[..]
JillDat vond ik echt een leuke meid.
Nouja zegquote:
Das wel het leukste meisje van de groep daar... En daarnaast heb ik wel wat met Brasiliaansenquote:Op vrijdag 25 maart 2022 23:48 schreef Sestra666 het volgende:
[..]
alleen als je niet voor grace bent
ik was er al bang voorquote:Op vrijdag 25 maart 2022 23:50 schreef chufi het volgende:
[..]
Das wel het leukste meisje van de groep daar... En daarnaast heb ik wel wat met Brasiliaansen
Had je toch voor Kris moeten stemmen zoals ik. Winnen doet hij niet tegen Salar, maar tegengewicht tegen Griezel, euh Grees.quote:Op vrijdag 25 maart 2022 23:52 schreef Thorelf het volgende:
Klopt.. ben kris fan,maar die kan niet winnen dus go salar.
Jill was ook zeker geen favo, maar even serieus grace zou een lachertje zijn wat een triest mens
Welke aanhang?quote:Op zaterdag 26 maart 2022 00:08 schreef Charlotte-007 het volgende:
Kristof is mijn favoriet maar ik stem op Salar en hem vind ik ook geweldig. Ik onderschat de aanhang van Grace niet.
Ik vond Nawel leuk en Kristoff niet. Als Grace wint dan eet ik mijn handtas op en die zit vol met troepquote:Op zaterdag 26 maart 2022 00:13 schreef Yolk het volgende:
[..]
Het leeuwendeel van de Nawelfans/anti-Kristofmensen gaan vast en zeker voor Grace..
Verleidelijk maar nee. Grace mag toch niet winnen.quote:Op zaterdag 26 maart 2022 00:18 schreef Pokkehandtas het volgende:
[..]
Ik vond Nawel leuk en Kristoff niet. Als Grace wint dan eet ik mijn handtas op en die zit vol met troep
Zit ook iets plakkerigs inquote:Op zaterdag 26 maart 2022 00:19 schreef Charlotte-007 het volgende:
[..]
Verleidelijk maar nee. Grace mag toch niet winnen.
in mijn ogen ligt het niet aan een kliek.quote:Op zaterdag 26 maart 2022 00:14 schreef Charlotte-007 het volgende:
Ik las eerder vanavond waarom er geen 1000 keer cos is gehaald. Waarom denken jullie zelf? Ik heb wel mijn ideeën daarover en tja, zal het maar meteen zeggen, er zit een vaste kliek hier in de cos waarvan sommigen de eventuele buitenstaander zich niet echt welkom laat voelen dus die buitenstaanders blijven lurken en posten niks meer of heel sporadisch. Maar zo belangrijk is het niet toch?
Op naar de finale en die poll op facebook zegt niets wat Grace betreft. Dus spannend......
Mijn mening:quote:Op zaterdag 26 maart 2022 00:14 schreef Charlotte-007 het volgende:
Ik las eerder vanavond waarom er geen 1000 keer cos is gehaald. Waarom denken jullie zelf? Ik heb wel mijn ideeën daarover en tja, zal het maar meteen zeggen, er zit een vaste kliek hier in de cos waarvan sommigen de eventuele buitenstaander zich niet echt welkom laat voelen dus die buitenstaanders blijven lurken en posten niks meer of heel sporadisch. Maar zo belangrijk is het niet toch?
Op naar de finale en die poll op facebook zegt niets wat Grace betreft. Dus spannend......
Geen idee, joh, ik val gewoon binnen af en toe, vind jullie gewoon leuk. Maar volgens mij wel, ging wel hard met Utopia weet ik nog wel als Gordon ofzo er was. Was gewoon grappig dat iedereen er was met zo'n danspoppetjequote:
Ik lees voornamelijk mee en post bijna nooit iets. (like wel veelquote:Op zaterdag 26 maart 2022 00:14 schreef Charlotte-007 het volgende:
utopia keek ik niet. heb hier alleen vorig jaar gezeten met bb21 en secretstory in 2009 ofzoquote:Op zaterdag 26 maart 2022 00:45 schreef Pokkehandtas het volgende:
[..]
Geen idee, joh, ik val gewoon binnen af en toe, vind jullie gewoon leuk. Maar volgens mij wel, ging wel hard met Utopia weet ik nog wel als Gordon ofzo er was. Was gewoon grappig dat iedereen er was met zo'n danspoppetjeGaan die topiques hard heh
Secret Storyquote:Op zaterdag 26 maart 2022 00:50 schreef suzi1 het volgende:
[..]
utopia keek ik niet. heb hier alleen vorig jaar gezeten met bb21 en secretstory in 2009 ofzo
maar was echt gezellig. dat maakte t saaie streamen vaak heel leuk.
en ja ik zie jouw tas ook graag
quote:Op zaterdag 26 maart 2022 00:54 schreef suzi1 het volgende:
ze heeft niet het gevoel niet welkom te zijn, sestra
quote:Op zaterdag 26 maart 2022 00:57 schreef suzi1 het volgende:
salar kijkt weer boven zn dekbed uit, doet me dan altijd aan ernie denken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |