De Mol Vlaanderen. FB-groep De Mol intussen + 50000 leden. 100 duizenden meer kijkers in vlaanderen dan voor BB. Dus Kristof hangt er aan spijtig genoeg.quote:Op vrijdag 25 maart 2022 20:17 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Ik ken wel Iinda en John maar Toon nee nooit van gehoord
Zolang vieze Van de Veire er in zit wel. Geef lij maar Walter Grootaers voor belgië.quote:Op vrijdag 25 maart 2022 20:34 schreef odie22 het volgende:
de tv uitzendingen worden ook steeds triester
ik heb het zelfs afgezet.quote:Op vrijdag 25 maart 2022 20:34 schreef odie22 het volgende:
Als die maar niet verdwijnt in haar puninaquote:Op vrijdag 25 maart 2022 20:33 schreef Ireth het volgende:
Infantiele grace die Fuet even een afscheidsrondje geeft door het huis!(tv)
nee dit is zonder peter , walter ken ik nietquote:Op vrijdag 25 maart 2022 20:39 schreef Jockari het volgende:
[..]
Zolang vieze Van de Veire er in zit wel. Geef lij maar Walter Grootaers voor belgië.
ik blijf volhouden, alle afleveringen gezienquote:Op vrijdag 25 maart 2022 20:39 schreef Verida het volgende:
[..]
ik heb het zelfs afgezet.
triest hoor dat zo'n mooi concept zo om zeep is geholpen
Deed de eerste BB van België. Geweldige gast. Gaan alle oldskool BB van vlaanderen beamen.quote:Op vrijdag 25 maart 2022 20:40 schreef odie22 het volgende:
[..]
nee dit is zonder peter , walter ken ik niet
ik denk dat die daar allang een keer is geweestquote:Op vrijdag 25 maart 2022 20:40 schreef Jockari het volgende:
[..]
Als die maar niet verdwijnt in haar punina
Vlag van Angola, net als Brazilië en Kaapverdië Portugeestalig.quote:Op vrijdag 25 maart 2022 20:25 schreef spapaars het volgende:
Nog meer stemmen vanuit een ander land dan Brazilië aan het ronselen?
[ afbeelding ]
Het is ook niet veel meerquote:Op vrijdag 25 maart 2022 20:34 schreef odie22 het volgende:
Ja ze hebt mooie fotos zeker met lang golvend haar, heb je die ene foto gezien met witte blouse en spijkerbroek hoe dun ze daar isquote:Op vrijdag 25 maart 2022 18:17 schreef zodeju het volgende:
[..]
Heb haar even op FB gezocht. maar alle kleuren allemaal verschillende lengtes en ook verschillende gezichten....Maar vond haar het mooist met gewoon zwart haar.
Ze krijgt voor elke keer als ze dat zegt ¤10 van BigB.quote:Op vrijdag 25 maart 2022 20:55 schreef spapaars het volgende:
Dat Grace telkens weer begint met een overzicht hoe mooi die tijd in het BB huis was lijkt ook wel een opdracht.
Wat dan opgedoft gaan zitten wachten tot je kan gaan slapenquote:Op vrijdag 25 maart 2022 20:53 schreef schizolientje het volgende:
t is wel triest en kaal zo n laatste avond maar ze hadden er zelf ook wel iets leukers van kunnen maken, ook qua kleding
Hoe dan ook, de meest doorzichtige toneelspelers van dit seizoen staan in de finale.quote:Op vrijdag 25 maart 2022 20:56 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Ze krijgt voor elke keer als ze dat zegt ¤10 van BigB.
sorry, heb gelogen, peter zit er wel inquote:Op vrijdag 25 maart 2022 20:42 schreef Jockari het volgende:
[..]
Deed de eerste BB van België. Geweldige gast. Gaan alle oldskool BB van vlaanderen beamen.
Dat gaan vervangen door een berg plasticquote:
Bedankt lukte me voor geen meter zit ook op me telefoonquote:
Staat op fb geplaatst 2016quote:
Pas op dat je er niet af valtquote:Op vrijdag 25 maart 2022 21:15 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
Bedankt lukte me voor geen meter zit ook op me telefoon
niet spoilerenquote:Op vrijdag 25 maart 2022 21:20 schreef Flow3r het volgende:
Uit de uitzending: met haar huilgezicht naar de camera, niet effe omdraaien, iemand zei hier dat het logisch was dat ze even alleen wou zijn als ze het moeilijk had en dan niet perse wou dat anderen het zagen, maar dan draai je je wel om naar de muur , toch ? Huilgezicht opzetten want onder de douche zie je de tranen niet![]()
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |