Ook goed en ook lekker gewerkt.quote:Op woensdag 23 maart 2022 17:03 schreef Moonlight het volgende:
[..]
Goed lekker gewerkt !is heerlijk weer dus lekker lekker
En jou dag??
Helemaal zelf verzonnen?quote:
Jawel, maar staat niet meer in sub forum van VFquote:
Okéquote:Op woensdag 23 maart 2022 17:29 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Jawel, maar staat niet meer in sub forum van VF
Is het viva forum gesloten?quote:Op woensdag 23 maart 2022 17:29 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Jawel, maar staat niet meer in sub forum van VF
Yes, wegen Vivantastische resultaten konden de mods het niet meer aan en hebben ze het overgedragen aan GCquote:
Das nou jammer, tis bijna Koningsdag wilde je al aandragen voor een lintjequote:
Komt goed.quote:Op woensdag 23 maart 2022 17:34 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Yes, wegen Vivantastische resultaten konden de mods het niet meer aan en hebben ze het overgedragen aan GC
Ik heb al een lintje..quote:Op woensdag 23 maart 2022 17:34 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Das nou jammer, tis bijna Koningsdag wilde je al aandragen voor een lintje
Dat is ook een juiste beslissing.quote:Op woensdag 23 maart 2022 17:39 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Yep is weg, staat ook niet meer in de index
Er werd idd niks meer mee gedaan, behalve dat er deze sc er wasquote:
Ja en buiten dat is het wat ongepast om te pronken met iets dat elders nog bestaat.quote:Op woensdag 23 maart 2022 17:42 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Er werd idd niks meer mee gedaan, behalve dat er deze sc er was
Dus jij vindt dat deze sc wel weg kan, de prullenbak in?quote:Op woensdag 23 maart 2022 17:43 schreef Haags het volgende:
[..]
Ja en buiten dat is het wat ongepast om te pronken met iets dat elders nog bestaat.
Ja dat klopt.quote:Op woensdag 23 maart 2022 17:44 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Dus jij vindt dat deze sc wel weg kan, de prullenbak in?
Volgende week 10 graden koeler met regen genotquote:
Ach jaquote:Op woensdag 23 maart 2022 18:16 schreef maily het volgende:
[..]
Deze mention wel ...... DM niet .....
Dit is ook iets té warm nog, maar wel fijn weerquote:
Ik vind het nog fris.quote:Op woensdag 23 maart 2022 18:18 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Dit is ook iets té warm nog, maar wel fijn weer
Mij te warm hahaquote:Op woensdag 23 maart 2022 18:20 schreef aloa het volgende:
[..]
Ik vind het nog fris.
Op naar de 30 graden
Note gezetquote:Op woensdag 23 maart 2022 18:13 schreef Haags het volgende:
[..]
Volgende week 10 graden koeler met regen genot
Wmb blijft dat tot en met oktober.
je airco werkt nietquote:Op woensdag 23 maart 2022 18:24 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik weet nu ook dat de zomer echt hel wordt
Ze verwachten het. Blijft een verwachting uiteraard, maar ik heb er meer vertrouwen in dan de winterverwachting.quote:Op woensdag 23 maart 2022 18:24 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ze zijn er al. Kutmuggenquote:Op woensdag 23 maart 2022 18:24 schreef greysbones het volgende:
[..]
je airco werkt niet
of je hebt de muggen allemaal al binnen?
ik weet hetquote:
Ze steken mij gelukkig weinig. Maar dat om je kop gezoemquote:Op woensdag 23 maart 2022 18:26 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik weet het
vandaag maar wat visjes erbij gekocht voor in onze vijver
kunnen ze de muggen en larven eten
Het heeft wel veel geregend tijdje terug en een klein plasje water is genoeg.quote:Op woensdag 23 maart 2022 18:29 schreef Mrsloveable het volgende:
Nog geen last van muggen gelukkig, ook geen water in de buurt dat scheelt ook al een hoop
De voorspelling van de winter des doods kwam ook totaal niet uit.quote:Op woensdag 23 maart 2022 18:24 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Nja dat is allemaal al verdamptquote:Op woensdag 23 maart 2022 18:31 schreef aloa het volgende:
[..]
Het heeft wel veel geregend tijdje terug en een klein plasje water is genoeg.
Behoorlijk warm binnen.quote:Op woensdag 23 maart 2022 18:24 schreef greysbones het volgende:
[..]
je airco werkt niet
of je hebt de muggen allemaal al binnen?
Niet overal. Bij mijn buurman staat nog altijd water op het dakquote:Op woensdag 23 maart 2022 18:32 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Nja dat is allemaal al verdampt
Schijnt de zon daar niet veel op zekerquote:Op woensdag 23 maart 2022 18:34 schreef aloa het volgende:
[..]
Niet overal. Bij mijn buurman staat nog altijd water op het dak
Dat is mijn motto voor mijn scharrelsquote:
Zit verstoptquote:Op woensdag 23 maart 2022 18:37 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Schijnt de zon daar niet veel op zeker
quote:Op woensdag 23 maart 2022 18:43 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Dat is mijn motto voor mijn scharrels
je hebt muisquote:Op woensdag 23 maart 2022 18:43 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Hij denkt zolang ik er verder geen last van heb, dan laat ik t maar zoquote:
Ja dat is minder. Pijnlijk welquote:Op woensdag 23 maart 2022 19:05 schreef greysbones het volgende:
[..]
beter dat verstopt dan jij verstopt![]()
![]()
lijkt me onwijs vervelendquote:Op woensdag 23 maart 2022 19:07 schreef aloa het volgende:
[..]
Ik heb echt respect voor mensen met darmproblemen
naar!quote:Op woensdag 23 maart 2022 19:09 schreef aloa het volgende:
[..]
Tijdje last van gehad na een liesbreuk, maar dat was vrij pijnlijk wel.
Geen verkeerd mottoquote:Op woensdag 23 maart 2022 18:43 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Wees gezegendquote:Op woensdag 23 maart 2022 19:10 schreef greysbones het volgende:
[..]
naar!
gelukkig zelf nog niet iets dergelijks gehad
Hallo aller aller ALLERMOOISTE, LIEFSTE en tevens KNAPSTE van heel heel HEEL FOK!quote:Op woensdag 23 maart 2022 19:10 schreef greysbones het volgende:
[..]
naar!
gelukkig zelf nog niet iets dergelijks gehad
he Haagsquote:Op woensdag 23 maart 2022 19:12 schreef Haags het volgende:
[..]
Hallo aller aller ALLERMOOISTE, LIEFSTE en tevens KNAPSTE van heel heel HEEL FOK!
maar daar kun je ook een lekker terras pakkenquote:Op woensdag 23 maart 2022 19:14 schreef Haags het volgende:
[..]
Nee gekke. Ik zat vandaag in Uutje.
@:dud0r
Dat weet ik, maar vandaag moest ik even noeste arbeid verrichten.quote:Op woensdag 23 maart 2022 19:14 schreef greysbones het volgende:
[..]
maar daar kun je ook een lekker terras pakken
leuke langs het water
morgen nieuwe kansquote:Op woensdag 23 maart 2022 19:15 schreef Haags het volgende:
[..]
Dat weet ik, maar vandaag moest ik even noeste arbeid verrichten.
Ik nu ook weerquote:Op woensdag 23 maart 2022 19:14 schreef Haags het volgende:
[..]
Nee gekke. Ik zat vandaag in Uutje.
@:dud0r
morgen gewoon 19 gradenquote:Op woensdag 23 maart 2022 19:16 schreef Mrsloveable het volgende:
De laatste dag daarna wordt wel frisser..
Zondag 12 gradenquote:Op woensdag 23 maart 2022 19:17 schreef greysbones het volgende:
[..]
morgen gewoon 19 graden
vrijdag zaterdag 17
Ik ben morgen weer in Den Haagquote:
Gaan we wel vanuit, we worden anders te verwendquote:
Maart is al bijna voorbij nog een week en 1 dagquote:
De tijd gaat te snelquote:Op woensdag 23 maart 2022 19:32 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Maart is al bijna voorbij nog een week en 1 dag
Misschien deed je dat ook welquote:Op woensdag 23 maart 2022 19:36 schreef Koen66 het volgende:
Heb het idee dat ik vorige week nog vuurwerk afstak
Ummmmm nee ik doe wel eens dingen die niet mogen maar vuurwerk blijft beperkt tot oud en nieuwquote:
Ooh heerlijk zeg! Wandelen is altijd goedquote:Op woensdag 23 maart 2022 17:20 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ook goed en ook lekker gewerkt.
En vanmiddag nog lekker anderhalf uur gaan wandelen nadat ik eigenlijk alleen een broodje in de stad wilde gaan halen
Ik weet niet of ik het al had gemeld, maar muis is een vrouwmensch die zijn niwt slim genoeg om daarachter te komen op de manier zoals ik het doe!quote:
jij denkt datquote:Op woensdag 23 maart 2022 19:50 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik weet niet of ik het al had gemeld, maar muis is een vrouwmensch die zijn niwt slim genoeg om daarachter te komen op de manier zoals ik het doe!
Zeker heerlijk weer om te wandelen, zeker omdat ik al dik vier uur naar data aan het loeren was en ik een matrix gevoel kreeg!quote:Op woensdag 23 maart 2022 19:41 schreef Moonlight het volgende:
[..]
Ooh heerlijk zeg! Wandelen is altijd goed
Daar mag ik niets over zeggenquote:Op woensdag 23 maart 2022 19:50 schreef Koen66 het volgende:
Heeft muis eigenlijk een Fok account @:derrabbit?
Ohja dan is het extra lekkerquote:Op woensdag 23 maart 2022 19:52 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Zeker heerlijk weer om te wandelen, zeker omdat ik al dik vier uur naar data aan het loeren was en ik een matrix gevoel kreeg!
Die dag word duidelijk hoe onwetend ze zijn dat ze zelfs vergeten de afwas te doenquote:Op woensdag 23 maart 2022 19:51 schreef greysbones het volgende:
[..]
jij denkt dat
wij vrouwen weten beter
en op een dag wordt je wakker en dan.....
tjackkkk
Heb je dan ook dat als je dan naar een ander scherm kijkt de fonts kleiner en anders lijken?quote:Op woensdag 23 maart 2022 19:52 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Zeker heerlijk weer om te wandelen, zeker omdat ik al dik vier uur naar data aan het loeren was en ik een matrix gevoel kreeg!
take the red pillquote:Op woensdag 23 maart 2022 19:52 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
sinds wanneer is de afwas een belangrijk iets?quote:Op woensdag 23 maart 2022 19:53 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Die dag word duidelijk hoe onwetend ze zijn dat ze zelfs vergeten de afwas te doen
quote:
Soms welquote:Op woensdag 23 maart 2022 19:53 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Heb je dan ook dat als je dan naar een ander scherm kijkt de fonts kleiner en anders lijken?![]()
Precies mijn puntquote:Op woensdag 23 maart 2022 19:54 schreef greysbones het volgende:
[..]
sinds wanneer is de afwas een belangrijk iets?
Nou ...quote:Op woensdag 23 maart 2022 19:54 schreef greysbones het volgende:
[..]
sinds wanneer is de afwas een belangrijk iets?
Ik hou niet van rommel op t aanrechtquote:Op woensdag 23 maart 2022 20:02 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Een opgeruimd aanrecht is toch wel mooi?
Ja ik vind dat altijd zo vreemd , dan weet ik dat het tijd is om ff een schermpauze te nemenquote:
ik heb een vaatwasserquote:Op woensdag 23 maart 2022 20:02 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Een opgeruimd aanrecht is toch wel mooi?
Er mag wel wat staan aan kopjes en borden, maar geen scheef wegzakkende stapels borden...quote:Op woensdag 23 maart 2022 20:03 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Ik hou niet van rommel op t aanrecht
correct. we zitten nu vlakbij HSquote:Op woensdag 23 maart 2022 19:59 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Ik gisteren nog. Jullie HQ is verhuisd toch
Inderdaad niet teveelquote:Op woensdag 23 maart 2022 20:03 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Er mag wel wat staan aan kopjes en borden, maar geen scheef wegzakkende stapels borden...
VOCHTIG POESJEquote:
Dat is niet hoe dat werkt.quote:
Vochtig poesje noemt mij zo omdat @Limoentjuh vond dat mijn UI op een goudvis lijkt.quote:
ik dacht ik roep ook even random watquote:Op woensdag 23 maart 2022 20:23 schreef dud0r het volgende:
[..]
Vochtig poesje noemt mij zo omdat @:limoentjuh vond dat mijn UI op een goudvis lijkt.
Ja dat kan je altijd doen jaquote:Op woensdag 23 maart 2022 20:26 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik dacht ik roep ook even random wat
kijken wie er reageert
En de week erna winter?quote:
Veel van de data waar ik mee werk zijn afkortingen en cijfertjes en het is me al te vaak overkomen dat ik op een ander scherm kijk, een volledig woord uitgeschreven lees en dacht "waar the F staat dat voor?" en dan stond er zoiets als "vandaag" ofzoquote:Op woensdag 23 maart 2022 20:03 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Ja ik vind dat altijd zo vreemd , dan weet ik dat het tijd is om ff een schermpauze te nemen
draak? Waar?quote:
quote:Op woensdag 23 maart 2022 20:30 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Veel van de data waar ik mee werk zijn afkortingen en cijfertjes en het is me al te vaak overkomen dat ik op een ander scherm kijk, een volledig woord uitgeschreven lees en dacht "waar the F staat dat voor?" en dan stond er zoiets als "vandaag" ofzo
Dat is dan meestal het moment dat ik besluit om even een kop koffie te halen of even van de pc weg te lopenquote:
Wat voor pozza heb je vandaag gegeten?quote:
wat werkt? Ik wil nog wel een leukequote:Op woensdag 23 maart 2022 20:34 schreef greysbones het volgende:
[..]
zie het werkt![]()
![]()
![]()
hoe is het met drakin?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.draak
Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
quote:Op woensdag 23 maart 2022 20:35 schreef drakin het volgende:
[..]
wat werkt? Ik wil nog wel een leukeheb je eigenlijk een mannetjesdraak?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.draakThinking is difficult, that’s why most people judge
Ja maar die zijn wat kleiner en minder agressief dan vrouwtjesdraken en laten zich daarom niet makkelijk zien.quote:Op woensdag 23 maart 2022 20:35 schreef greysbones het volgende:
[..]
heb je eigenlijk een mannetjesdraak?
Je bent er eindelijk achter dat je act niet meer leuk is en besluit hem in de vuilnis bak te gooienquote:
nee dat was gisteren.quote:
Nee, ajacied Picornie lag precies 25 jaar geleden met zijn ogen dicht in een weiland.quote:Op woensdag 23 maart 2022 20:37 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Je bent er eindelijk achter dat je act niet meer leuk is en besluit hem in de vuilnis bak te gooien
quote:Op woensdag 23 maart 2022 20:36 schreef drakin het volgende:
[..]
Ja maar die zijn wat kleiner en minder agressief dan vrouwtjesdraken en laten zich daarom niet makkelijk zien.
Het is de bittere waarheidquote:
Flikker op, jij bent echt niet goed in je hoofd.quote:Op woensdag 23 maart 2022 20:37 schreef Haags het volgende:
[..]
Nee, ajacied Picornie lag precies 25 jaar geleden met zijn ogen dicht in een weiland.
Zei ik nog tegen mijn zoon vanavond.quote:Op woensdag 23 maart 2022 20:39 schreef greysbones het volgende:
[..]
vrouwen moeten nu eenmaal sterker zijn
Droom je ook 's nachts nog over al die data? Of kan je dat wel afsluiten? Ik zat weleens in van die continuous loop-dromen, net groundhogday, maar dan over mn werkquote:Op woensdag 23 maart 2022 20:34 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Dat is dan meestal het moment dat ik besluit om even een kop koffie te halen of even van de pc weg te lopen
Nou nou nou.quote:Op woensdag 23 maart 2022 20:43 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Flikker op, jij bent echt niet goed in je hoofd.
ik zie dat ook inderdaad wel eensquote:Op woensdag 23 maart 2022 20:43 schreef drakin het volgende:
[..]
Zei ik nog tegen mijn zoon vanavond.
Maar dat ging niet specifiek over vrouwen, maar dat sterke mensen minder moeite hebben met alleen zijn/alleen ervoor staan dan zwakke mensen. Die laatste soort kan geen moment zonder relatie bijvoorbeeld.
Oja daarom kwam die naam me bekend voorquote:Op woensdag 23 maart 2022 20:44 schreef Haags het volgende:
[..]
Nou nou nou.
Het was maar een hooligan hoor. Mis je helemaal niets aan.
Hoe bizar is dat iddquote:Op woensdag 23 maart 2022 20:45 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik zie dat ook inderdaad wel eens
mensen die koste wat kost een relatie willen hebben
want anders zijn ze alleen
ik zou het niet kunnen
Iedereen wist te overleven die dag, Picornie.quote:Op woensdag 23 maart 2022 20:46 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Oja daarom kwam die naam me bekend voor
binnen een week/maand op de volgende springen zonder zelfreflexiequote:Op woensdag 23 maart 2022 20:45 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik zou het niet kunnen
Jullie moeten onderhand idd sterker zijn dan jullie zijn, zeker gezien alle sociale en technologische vooruitgang van de afgelopen 2 eeuwen, maarja dat blijft toch een lastig dingetje voor vrouwen. Sterker wordenquote:Op woensdag 23 maart 2022 20:39 schreef greysbones het volgende:
[..]
vrouwen moeten nu eenmaal sterker zijn
Ik droom wel geregeld over mijn werk, maar niet in een loop-esk stijl. Althans niet dan het in principe is.quote:Op woensdag 23 maart 2022 20:44 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Droom je ook 's nachts nog over al die data? Of kan je dat wel afsluiten? Ik zat weleens in van die continuous loop-dromen, net groundhogday, maar dan over mn werk
ik spreek je nog wel kaninchenquote:Op woensdag 23 maart 2022 20:57 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Jullie moeten onderhand idd sterker zijn dan jullie zijn, zeker gezien alle sociale en technologische vooruitgang van de afgelopen 2 eeuwen, maarja dat blijft toch een lastig dingetje voor vrouwen. Sterker worden
Vermaak me gelukkig ook prima alleen , mijn sociale kring is sowieso nogal kleinquote:
Als je zonder relatie 'alleen' bent, heb je dan niet per definitie een leeg bestaan?quote:Op woensdag 23 maart 2022 20:45 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik zou het niet kunnen
Beter ! Dat het niet loop-esk is dan, was dan altijd blij als ik wakker werd, werd er debiel van, hahahaquote:Op woensdag 23 maart 2022 20:59 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik droom wel geregeld over mijn werk, maar niet in een loop-esk stijl. Althans niet dan het in principe is.
Gelijk een heel nestquote:Op woensdag 23 maart 2022 20:59 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik spreek je nog wel kaninchen
na die baby kaninchens
realistisch gezien ben je dan ook alleenquote:Op woensdag 23 maart 2022 21:00 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Als je zonder relatie 'alleen' bent, heb je dan niet per definitie een leeg bestaan?
quote:Op woensdag 23 maart 2022 21:01 schreef greysbones het volgende:
[..]
realistisch gezien ben je dan ook alleen
het enkel welke invulling je er aan geeft
heerlijkquote:
Ik wil wel eens helemaal alleen zijn met jouquote:Op woensdag 23 maart 2022 21:04 schreef greysbones het volgende:
[..]
heerlijk
af en toe even helemaal alleen zijn
Mijn relatie met muis is zeker een toegevoegde waarde aan mijn leven, maar ik kan niet zeggen dat ik zonder die relatie helemaal alleen ben. Ik erbuiten genoeg om me niet alleen te voelen.quote:Op woensdag 23 maart 2022 21:01 schreef greysbones het volgende:
[..]
realistisch gezien ben je dan ook alleen
het enkel welke invulling je er aan geeft
Groundhog dayquote:Op woensdag 23 maart 2022 20:44 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Droom je ook 's nachts nog over al die data? Of kan je dat wel afsluiten? Ik zat weleens in van die continuous loop-dromen, net groundhogday, maar dan over mn werk
Er is een verschil tussen alleen en eenzaamquote:Op woensdag 23 maart 2022 21:00 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Als je zonder relatie 'alleen' bent, heb je dan niet per definitie een leeg bestaan?
ook in een relatie kun je alleen zijnquote:Op woensdag 23 maart 2022 21:05 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Mijn relatie met muis is zeker een toegevoegde waarde aan mijn leven, maar ik kan niet zeggen dat ik zonder die relatie helemaal alleen ben. Ik erbuiten genoeg om me niet alleen te voelen.
Ah oké op die manier, dan had ik het verkeerd begrepen.quote:Op woensdag 23 maart 2022 21:09 schreef greysbones het volgende:
[..]
ook in een relatie kun je alleen zijn
dat is ook wat ik bedoel
hoe je het woord alleen invult
Altijd onduidelijk die vrouwenquote:Op woensdag 23 maart 2022 21:12 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ah oké op die manier, dan had ik het verkeerd begrepen.
Wat een diepte...quote:Op woensdag 23 maart 2022 21:09 schreef greysbones het volgende:
[..]
ook in een relatie kun je alleen zijn
dat is ook wat ik bedoel
hoe je het woord alleen invult
Nou.....quote:Op woensdag 23 maart 2022 21:20 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Dat maakt het juist leuk. Mysterieus.
Ik denk eerder dat je de kracht niet kan vinden om een sterke vrouw te begrijpenquote:
Neuh. Vrouwen zijn gewoon onduidelijk. Sterk of nietquote:Op woensdag 23 maart 2022 21:21 schreef drakin het volgende:
[..]
Ik denk eerder dat je de kracht niet kan vinden om een sterke vrouw te begrijpen
Ik moest de post een paar keer lezen voor ik m goed doorhad.quote:
quote:Op woensdag 23 maart 2022 21:21 schreef gebrokenglas het volgende:
dud0r lijkt me juist een hele sterke man.
Als vrouwen nee zeggen is het een ja, en andersom, bedoel je dat?quote:Op woensdag 23 maart 2022 21:22 schreef dud0r het volgende:
[..]
Neuh. Vrouwen zijn gewoon onduidelijk. Sterk of niet
quote:Op woensdag 23 maart 2022 21:22 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ik moest de post een paar keer lezen voor ik m goed doorhad.
Dit was een te verwachten antwoordquote:Op woensdag 23 maart 2022 21:22 schreef dud0r het volgende:
[..]
Neuh. Vrouwen zijn gewoon onduidelijk. Sterk of niet
Meer dat vrouwen net metronomen zijn. Wat ze zeggen komt lang niet altijd overeen met wat ze bedoelen of hun gedrag. En dat kan dan ook van de ene op de andere dag weer omslaanquote:Op woensdag 23 maart 2022 21:22 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Als vrouwen nee zeggen is het een ja, en andersom, bedoel je dat?
quote:
Ik denk dat als ik het in de soep gooi dat er nog steeds weinig smaak aan zitquote:Op woensdag 23 maart 2022 21:24 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Kun je er wat mee, met dat antwoord?
Maggi erbij...quote:Op woensdag 23 maart 2022 21:25 schreef drakin het volgende:
[..]
Ik denk dat als ik het in de soep gooi dat er nog steeds weinig smaak aan zit
Maggi is zo'n vaag leeg nepsmaakje.quote:
ik heb nooit maggi in mijn soepquote:Op woensdag 23 maart 2022 21:27 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Altijd wel lekker, zo'n scheut Maggi in de soep.
Als je maggi nodig hebt is er wat mis met de soepquote:Op woensdag 23 maart 2022 21:27 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Je weet mijn kookkunsten? Maggi is een redding...quote:Op woensdag 23 maart 2022 21:29 schreef drakin het volgende:
[..]
Als je maggi nodig hebt is er wat mis met de soep
Dit. In de champignonsoep of de erwtensoep. Ik doe het verder door m'n macaroni heen.quote:Op woensdag 23 maart 2022 21:27 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Als je maggi gebruikt heb je ook geen kookkunsten.quote:Op woensdag 23 maart 2022 21:29 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Je weet mijn kookkunsten? Maggi is een redding...
quote:Op woensdag 23 maart 2022 21:30 schreef drakin het volgende:
[..]
Als je maggi gebruikt heb je ook geen kookkunsten.
Ik hoop dat je geen maggi erbij hebt gedaanquote:
nopequote:Op woensdag 23 maart 2022 21:34 schreef drakin het volgende:
[..]
Ik hoop dat je geen maggi erbij hebt gedaan
We hebben je foutje niet gezien.quote:Op woensdag 23 maart 2022 21:34 schreef greysbones het volgende:
[..]
nope
ben ook in de COS aan het posten
en heel soms gaat het dan mis
Ik zag het, maar wat is COS?quote:Op woensdag 23 maart 2022 21:34 schreef greysbones het volgende:
[..]
nope
ben ook in de COS aan het posten
en heel soms gaat het dan mis
Ken ik niet, staat dat in films en series?quote:
BBquote:Op woensdag 23 maart 2022 21:37 schreef drakin het volgende:
[..]
Ken ik niet, staat dat in films en series?
Streams is toch niet enkel BB?quote:
BB is apart topic op FOKquote:
Maggi is een redding zoals te weinig reddingsboten op de Titanicquote:Op woensdag 23 maart 2022 21:29 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Je weet mijn kookkunsten? Maggi is een redding...
ah okquote:Op woensdag 23 maart 2022 21:41 schreef greysbones het volgende:
[..]
BB is apart topic op FOK
en daarin post ik in de COS
Ik ga niet kijkenquote:Op woensdag 23 maart 2022 21:41 schreef greysbones het volgende:
@:Drakin
BB / [COS #633] Waar de bewoners wachten op de liveshow (die niet komt)😉
Van gesmolten chocolade en volle melk?quote:Op woensdag 23 maart 2022 21:43 schreef drakin het volgende:
Ik heb trouwens net lekkere chocomelk gemaakt
En niet te vergeten een dikke toef zelf gemaakte slagroom en pure hagelslag daarover!quote:Op woensdag 23 maart 2022 21:44 schreef dud0r het volgende:
[..]
Van gesmolten chocolade en volle melk?
quote:Op woensdag 23 maart 2022 21:44 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
En niet te vergeten een dikke toef zelf gemaakte slagroom en pure hagelslag daarover!
Beetje hazelnoot siroop er inquote:Op woensdag 23 maart 2022 21:44 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
En niet te vergeten een dikke toef zelf gemaakte slagroom en pure hagelslag daarover!
Nee, van kibbeling met knoflooksaus.quote:Op woensdag 23 maart 2022 21:44 schreef dud0r het volgende:
[..]
zoiets, maar dan ook slagroom erbijquote:Op woensdag 23 maart 2022 21:44 schreef dud0r het volgende:
[..]
Ook lekkerquote:
Kijk, deze man snapt hoe genot werkt!quote:
scheut rumquote:
Met kokosmelk maken is ook lekkerquote:
Had toch ook met cacao gekund dikke rolmopsquote:
Ga je nou mijn chocomelk verpesten?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
quote:Op woensdag 23 maart 2022 21:48 schreef drakin het volgende:
[..]
Ga je nou mijn chocomelk verpesten?Met. Kokosmelk. Maken. Is. Ook. LekkerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Denk eraan kinders, als je niet zondigt dan is Jezus voor niks gestorven
Keiharde porno!
Allemaal maggi's dat je hier boos over wordquote:Op woensdag 23 maart 2022 21:48 schreef dud0r het volgende:
[..]
Met. Kokosmelk. Maken. Is. Ook. Lekker
Vind.ik.niet.quote:Op woensdag 23 maart 2022 21:48 schreef dud0r het volgende:
[..]
Met. Kokosmelk. Maken. Is. Ook. Lekker
Mensen die maggi gebruiken, gebruiken dat overal voor want die hebben geen smaakquote:
Ik weet niet meer wat dit was, maar ik denk dat chocomelk met maggi er zo uit ziet.quote:
Gatver ha haquote:Op woensdag 23 maart 2022 21:53 schreef drakin het volgende:
[..]
Ik weet niet meer wat dit was, maar ik denk dat chocomelk met maggi er zo uit ziet.
[ afbeelding ]
Eet smakelijk (drinken lukt niet meer)
quote:Op woensdag 23 maart 2022 21:52 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Mensen die maggi gebruiken, gebruiken dat overal voor want die hebben geen smaak
Wat is dit nou weerquote:
quote:
* dud0r schrijft minpuntenquote:Op woensdag 23 maart 2022 21:58 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik lust geen cocosnoot
geen cocosmelk
gatverdegatverquote:Op woensdag 23 maart 2022 21:53 schreef drakin het volgende:
[..]
Ik weet niet meer wat dit was, maar ik denk dat chocomelk met maggi er zo uit ziet.
[ afbeelding ]
Eet smakelijk (drinken lukt niet meer)
Ik heb geen maggi in huis gelukkigquote:
yep, zondagavond half 9quote:Op woensdag 23 maart 2022 22:08 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Heb je al naar de Vlaamse Mol gekeken?
Inderdaad! En goplay.be begon al om 20.10 uur zonder haperen of storenquote:Op woensdag 23 maart 2022 22:17 schreef Koen66 het volgende:
[..]
absoluut, onvergelijkbaar met de NL variant
Ik ben al aan het zoeken naar het moltopic voor de link om te kijkenquote:
Patat.quote:Op woensdag 23 maart 2022 20:34 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Wat voor pozza heb je vandaag gegeten?
jawel hoor, woon hier prima, en overal dichtbij genoegquote:Op woensdag 23 maart 2022 22:26 schreef Haags het volgende:
[..]
Is het nog een beetje leuk daar in Zoetermeer?
Ben afgelopen zondag nog door Zoetermeer gereden op de terugweg van 't Geertje.quote:Op woensdag 23 maart 2022 22:27 schreef Koen66 het volgende:
[..]
jawel hoor, woon hier prima, en overal dichtbij genoeg
Al zal m'n werk dichterbij mogen, maar dat het ik intussen geaccepteerd
Mooie stad.quote:Op woensdag 23 maart 2022 22:27 schreef Koen66 het volgende:
[..]
jawel hoor, woon hier prima, en overal dichtbij genoeg
Al zal m'n werk dichterbij mogen, maar dat het ik intussen geaccepteerd
Geertjequote:Op woensdag 23 maart 2022 22:28 schreef Haags het volgende:
[..]
Ben afgelopen zondag nog door Zoetermeer gereden op de terugweg van 't Geertje.
Ja!!! Leuk daar manquote:Op woensdag 23 maart 2022 22:29 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Geertje![]()
Lang niet geweest, mja de juniors zijn er ietwat te oud voor intussen
Wie is Geertjequote:Op woensdag 23 maart 2022 22:29 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Geertje![]()
Lang niet geweest, mja de juniors zijn er ietwat te oud voor intussen
Nee man zullen we vrijdag gaanquote:Op woensdag 23 maart 2022 21:41 schreef Haags het volgende:
@:mortaxx nog café de Vink gepakt afgelopen weken?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |