Dat is niet hoe dat werkt.quote:
Vochtig poesje noemt mij zo omdat @Limoentjuh vond dat mijn UI op een goudvis lijkt.quote:
ik dacht ik roep ook even random watquote:Op woensdag 23 maart 2022 20:23 schreef dud0r het volgende:
[..]
Vochtig poesje noemt mij zo omdat @:limoentjuh vond dat mijn UI op een goudvis lijkt.
Ja dat kan je altijd doen jaquote:Op woensdag 23 maart 2022 20:26 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik dacht ik roep ook even random wat
kijken wie er reageert
En de week erna winter?quote:
Veel van de data waar ik mee werk zijn afkortingen en cijfertjes en het is me al te vaak overkomen dat ik op een ander scherm kijk, een volledig woord uitgeschreven lees en dacht "waar the F staat dat voor?" en dan stond er zoiets als "vandaag" ofzoquote:Op woensdag 23 maart 2022 20:03 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Ja ik vind dat altijd zo vreemd , dan weet ik dat het tijd is om ff een schermpauze te nemen
draak? Waar?quote:
quote:Op woensdag 23 maart 2022 20:30 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Veel van de data waar ik mee werk zijn afkortingen en cijfertjes en het is me al te vaak overkomen dat ik op een ander scherm kijk, een volledig woord uitgeschreven lees en dacht "waar the F staat dat voor?" en dan stond er zoiets als "vandaag" ofzo
zie het werktquote:
Dat is dan meestal het moment dat ik besluit om even een kop koffie te halen of even van de pc weg te lopenquote:
Wat voor pozza heb je vandaag gegeten?quote:
wat werkt? Ik wil nog wel een leukequote:Op woensdag 23 maart 2022 20:34 schreef greysbones het volgende:
[..]
zie het werkt![]()
![]()
![]()
hoe is het met drakin?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.draak
Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Freaks like me drink tea
quote:Op woensdag 23 maart 2022 20:35 schreef drakin het volgende:
[..]
wat werkt? Ik wil nog wel een leukeheb je eigenlijk een mannetjesdraak?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.draakEen losse opmerking
glijdt als schaduw door het draad —
stilte wordt onrust
Ja maar die zijn wat kleiner en minder agressief dan vrouwtjesdraken en laten zich daarom niet makkelijk zien.quote:Op woensdag 23 maart 2022 20:35 schreef greysbones het volgende:
[..]
heb je eigenlijk een mannetjesdraak?
Je bent er eindelijk achter dat je act niet meer leuk is en besluit hem in de vuilnis bak te gooienquote:
nee dat was gisteren.quote:
Nee, ajacied Picornie lag precies 25 jaar geleden met zijn ogen dicht in een weiland.quote:Op woensdag 23 maart 2022 20:37 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Je bent er eindelijk achter dat je act niet meer leuk is en besluit hem in de vuilnis bak te gooien
quote:Op woensdag 23 maart 2022 20:36 schreef drakin het volgende:
[..]
Ja maar die zijn wat kleiner en minder agressief dan vrouwtjesdraken en laten zich daarom niet makkelijk zien.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |