Dat is niet hoe dat werkt.quote:
Vochtig poesje noemt mij zo omdat @Limoentjuh vond dat mijn UI op een goudvis lijkt.quote:
ik dacht ik roep ook even random watquote:Op woensdag 23 maart 2022 20:23 schreef dud0r het volgende:
[..]
Vochtig poesje noemt mij zo omdat @:limoentjuh vond dat mijn UI op een goudvis lijkt.
Ja dat kan je altijd doen jaquote:Op woensdag 23 maart 2022 20:26 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik dacht ik roep ook even random wat
kijken wie er reageert
En de week erna winter?quote:
Veel van de data waar ik mee werk zijn afkortingen en cijfertjes en het is me al te vaak overkomen dat ik op een ander scherm kijk, een volledig woord uitgeschreven lees en dacht "waar the F staat dat voor?" en dan stond er zoiets als "vandaag" ofzoquote:Op woensdag 23 maart 2022 20:03 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Ja ik vind dat altijd zo vreemd , dan weet ik dat het tijd is om ff een schermpauze te nemen
draak? Waar?quote:
quote:Op woensdag 23 maart 2022 20:30 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Veel van de data waar ik mee werk zijn afkortingen en cijfertjes en het is me al te vaak overkomen dat ik op een ander scherm kijk, een volledig woord uitgeschreven lees en dacht "waar the F staat dat voor?" en dan stond er zoiets als "vandaag" ofzo
zie het werktquote:
Dat is dan meestal het moment dat ik besluit om even een kop koffie te halen of even van de pc weg te lopenquote:
Wat voor pozza heb je vandaag gegeten?quote:
wat werkt? Ik wil nog wel een leukequote:Op woensdag 23 maart 2022 20:34 schreef greysbones het volgende:
[..]
zie het werkt![]()
![]()
![]()
hoe is het met drakin?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.draak
Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Freaks like me drink tea
quote:Op woensdag 23 maart 2022 20:35 schreef drakin het volgende:
[..]
wat werkt? Ik wil nog wel een leukeheb je eigenlijk een mannetjesdraak?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.draakEen losse opmerking
glijdt als schaduw door het draad —
stilte wordt onrust
Ja maar die zijn wat kleiner en minder agressief dan vrouwtjesdraken en laten zich daarom niet makkelijk zien.quote:Op woensdag 23 maart 2022 20:35 schreef greysbones het volgende:
[..]
heb je eigenlijk een mannetjesdraak?
Je bent er eindelijk achter dat je act niet meer leuk is en besluit hem in de vuilnis bak te gooienquote:
nee dat was gisteren.quote:
Nee, ajacied Picornie lag precies 25 jaar geleden met zijn ogen dicht in een weiland.quote:Op woensdag 23 maart 2022 20:37 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Je bent er eindelijk achter dat je act niet meer leuk is en besluit hem in de vuilnis bak te gooien
quote:Op woensdag 23 maart 2022 20:36 schreef drakin het volgende:
[..]
Ja maar die zijn wat kleiner en minder agressief dan vrouwtjesdraken en laten zich daarom niet makkelijk zien.
Het is de bittere waarheidquote:
vrouwen moeten nu eenmaal sterker zijnquote:
Flikker op, jij bent echt niet goed in je hoofd.quote:Op woensdag 23 maart 2022 20:37 schreef Haags het volgende:
[..]
Nee, ajacied Picornie lag precies 25 jaar geleden met zijn ogen dicht in een weiland.
Zei ik nog tegen mijn zoon vanavond.quote:Op woensdag 23 maart 2022 20:39 schreef greysbones het volgende:
[..]
vrouwen moeten nu eenmaal sterker zijn
Droom je ook 's nachts nog over al die data? Of kan je dat wel afsluiten? Ik zat weleens in van die continuous loop-dromen, net groundhogday, maar dan over mn werkquote:Op woensdag 23 maart 2022 20:34 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Dat is dan meestal het moment dat ik besluit om even een kop koffie te halen of even van de pc weg te lopen
Nou nou nou.quote:Op woensdag 23 maart 2022 20:43 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Flikker op, jij bent echt niet goed in je hoofd.
ik zie dat ook inderdaad wel eensquote:Op woensdag 23 maart 2022 20:43 schreef drakin het volgende:
[..]
Zei ik nog tegen mijn zoon vanavond.
Maar dat ging niet specifiek over vrouwen, maar dat sterke mensen minder moeite hebben met alleen zijn/alleen ervoor staan dan zwakke mensen. Die laatste soort kan geen moment zonder relatie bijvoorbeeld.
Oja daarom kwam die naam me bekend voorquote:Op woensdag 23 maart 2022 20:44 schreef Haags het volgende:
[..]
Nou nou nou.
Het was maar een hooligan hoor. Mis je helemaal niets aan.
Hoe bizar is dat iddquote:Op woensdag 23 maart 2022 20:45 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik zie dat ook inderdaad wel eens
mensen die koste wat kost een relatie willen hebben
want anders zijn ze alleen
ik zou het niet kunnen
Iedereen wist te overleven die dag, Picornie.quote:Op woensdag 23 maart 2022 20:46 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Oja daarom kwam die naam me bekend voor
binnen een week/maand op de volgende springen zonder zelfreflexiequote:Op woensdag 23 maart 2022 20:45 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik zou het niet kunnen
ik snap dat ook nietquote:
Jullie moeten onderhand idd sterker zijn dan jullie zijn, zeker gezien alle sociale en technologische vooruitgang van de afgelopen 2 eeuwen, maarja dat blijft toch een lastig dingetje voor vrouwen. Sterker wordenquote:Op woensdag 23 maart 2022 20:39 schreef greysbones het volgende:
[..]
vrouwen moeten nu eenmaal sterker zijn
Ik droom wel geregeld over mijn werk, maar niet in een loop-esk stijl. Althans niet dan het in principe is.quote:Op woensdag 23 maart 2022 20:44 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Droom je ook 's nachts nog over al die data? Of kan je dat wel afsluiten? Ik zat weleens in van die continuous loop-dromen, net groundhogday, maar dan over mn werk
ik spreek je nog wel kaninchenquote:Op woensdag 23 maart 2022 20:57 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Jullie moeten onderhand idd sterker zijn dan jullie zijn, zeker gezien alle sociale en technologische vooruitgang van de afgelopen 2 eeuwen, maarja dat blijft toch een lastig dingetje voor vrouwen. Sterker worden
Vermaak me gelukkig ook prima alleen , mijn sociale kring is sowieso nogal kleinquote:
Als je zonder relatie 'alleen' bent, heb je dan niet per definitie een leeg bestaan?quote:Op woensdag 23 maart 2022 20:45 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik zou het niet kunnen
Beter ! Dat het niet loop-esk is dan, was dan altijd blij als ik wakker werd, werd er debiel van, hahahaquote:Op woensdag 23 maart 2022 20:59 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik droom wel geregeld over mijn werk, maar niet in een loop-esk stijl. Althans niet dan het in principe is.
Gelijk een heel nestquote:Op woensdag 23 maart 2022 20:59 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik spreek je nog wel kaninchen
na die baby kaninchens
realistisch gezien ben je dan ook alleenquote:Op woensdag 23 maart 2022 21:00 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Als je zonder relatie 'alleen' bent, heb je dan niet per definitie een leeg bestaan?
quote:Op woensdag 23 maart 2022 21:01 schreef greysbones het volgende:
[..]
realistisch gezien ben je dan ook alleen
het enkel welke invulling je er aan geeft
heerlijkquote:
Ik wil wel eens helemaal alleen zijn met jouquote:Op woensdag 23 maart 2022 21:04 schreef greysbones het volgende:
[..]
heerlijk
af en toe even helemaal alleen zijn
Mijn relatie met muis is zeker een toegevoegde waarde aan mijn leven, maar ik kan niet zeggen dat ik zonder die relatie helemaal alleen ben. Ik erbuiten genoeg om me niet alleen te voelen.quote:Op woensdag 23 maart 2022 21:01 schreef greysbones het volgende:
[..]
realistisch gezien ben je dan ook alleen
het enkel welke invulling je er aan geeft
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |