quote:
maart roert zijn staartquote:
De tijd gaat te snelquote:Op woensdag 23 maart 2022 19:32 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Maart is al bijna voorbij nog een week en 1 dag
Misschien deed je dat ook welquote:Op woensdag 23 maart 2022 19:36 schreef Koen66 het volgende:
Heb het idee dat ik vorige week nog vuurwerk afstak
Ummmmm nee ik doe wel eens dingen die niet mogen maar vuurwerk blijft beperkt tot oud en nieuwquote:
jij wel als je het doetquote:
Ooh heerlijk zeg! Wandelen is altijd goedquote:Op woensdag 23 maart 2022 17:20 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ook goed en ook lekker gewerkt.
En vanmiddag nog lekker anderhalf uur gaan wandelen nadat ik eigenlijk alleen een broodje in de stad wilde gaan halen
Ik weet niet of ik het al had gemeld, maar muis is een vrouwmensch die zijn niwt slim genoeg om daarachter te komen op de manier zoals ik het doe!quote:
jij denkt datquote:Op woensdag 23 maart 2022 19:50 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik weet niet of ik het al had gemeld, maar muis is een vrouwmensch die zijn niwt slim genoeg om daarachter te komen op de manier zoals ik het doe!
Zeker heerlijk weer om te wandelen, zeker omdat ik al dik vier uur naar data aan het loeren was en ik een matrix gevoel kreeg!quote:Op woensdag 23 maart 2022 19:41 schreef Moonlight het volgende:
[..]
Ooh heerlijk zeg! Wandelen is altijd goed
Daar mag ik niets over zeggenquote:Op woensdag 23 maart 2022 19:50 schreef Koen66 het volgende:
Heeft muis eigenlijk een Fok account @:derrabbit?
Ohja dan is het extra lekkerquote:Op woensdag 23 maart 2022 19:52 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Zeker heerlijk weer om te wandelen, zeker omdat ik al dik vier uur naar data aan het loeren was en ik een matrix gevoel kreeg!
Die dag word duidelijk hoe onwetend ze zijn dat ze zelfs vergeten de afwas te doenquote:Op woensdag 23 maart 2022 19:51 schreef greysbones het volgende:
[..]
jij denkt dat
wij vrouwen weten beter
en op een dag wordt je wakker en dan.....
tjackkkk
Heb je dan ook dat als je dan naar een ander scherm kijkt de fonts kleiner en anders lijken?quote:Op woensdag 23 maart 2022 19:52 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Zeker heerlijk weer om te wandelen, zeker omdat ik al dik vier uur naar data aan het loeren was en ik een matrix gevoel kreeg!
take the red pillquote:Op woensdag 23 maart 2022 19:52 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
sinds wanneer is de afwas een belangrijk iets?quote:Op woensdag 23 maart 2022 19:53 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Die dag word duidelijk hoe onwetend ze zijn dat ze zelfs vergeten de afwas te doen
quote:
Soms welquote:Op woensdag 23 maart 2022 19:53 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Heb je dan ook dat als je dan naar een ander scherm kijkt de fonts kleiner en anders lijken?![]()
Precies mijn puntquote:Op woensdag 23 maart 2022 19:54 schreef greysbones het volgende:
[..]
sinds wanneer is de afwas een belangrijk iets?
Nou ...quote:Op woensdag 23 maart 2022 19:54 schreef greysbones het volgende:
[..]
sinds wanneer is de afwas een belangrijk iets?
Ik hou niet van rommel op t aanrechtquote:Op woensdag 23 maart 2022 20:02 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Een opgeruimd aanrecht is toch wel mooi?
Ja ik vind dat altijd zo vreemd , dan weet ik dat het tijd is om ff een schermpauze te nemenquote:
ik heb een vaatwasserquote:Op woensdag 23 maart 2022 20:02 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Een opgeruimd aanrecht is toch wel mooi?
Er mag wel wat staan aan kopjes en borden, maar geen scheef wegzakkende stapels borden...quote:Op woensdag 23 maart 2022 20:03 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Ik hou niet van rommel op t aanrecht
correct. we zitten nu vlakbij HSquote:Op woensdag 23 maart 2022 19:59 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Ik gisteren nog. Jullie HQ is verhuisd toch
Inderdaad niet teveelquote:Op woensdag 23 maart 2022 20:03 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Er mag wel wat staan aan kopjes en borden, maar geen scheef wegzakkende stapels borden...
VOCHTIG POESJEquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |