Heb je dan ook dat als je dan naar een ander scherm kijkt de fonts kleiner en anders lijken?quote:Op woensdag 23 maart 2022 19:52 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Zeker heerlijk weer om te wandelen, zeker omdat ik al dik vier uur naar data aan het loeren was en ik een matrix gevoel kreeg!
take the red pillquote:Op woensdag 23 maart 2022 19:52 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Zeker heerlijk weer om te wandelen, zeker omdat ik al dik vier uur naar data aan het loeren was en ik een matrix gevoel kreeg!
sinds wanneer is de afwas een belangrijk iets?quote:Op woensdag 23 maart 2022 19:53 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Die dag word duidelijk hoe onwetend ze zijn dat ze zelfs vergeten de afwas te doen
quote:
Soms welquote:Op woensdag 23 maart 2022 19:53 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Heb je dan ook dat als je dan naar een ander scherm kijkt de fonts kleiner en anders lijken?![]()
Precies mijn puntquote:Op woensdag 23 maart 2022 19:54 schreef greysbones het volgende:
[..]
sinds wanneer is de afwas een belangrijk iets?
Nou ...quote:Op woensdag 23 maart 2022 19:54 schreef greysbones het volgende:
[..]
sinds wanneer is de afwas een belangrijk iets?
Ik hou niet van rommel op t aanrechtquote:Op woensdag 23 maart 2022 20:02 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Een opgeruimd aanrecht is toch wel mooi?
Ja ik vind dat altijd zo vreemd , dan weet ik dat het tijd is om ff een schermpauze te nemenquote:
ik heb een vaatwasserquote:Op woensdag 23 maart 2022 20:02 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Een opgeruimd aanrecht is toch wel mooi?
Er mag wel wat staan aan kopjes en borden, maar geen scheef wegzakkende stapels borden...quote:Op woensdag 23 maart 2022 20:03 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Ik hou niet van rommel op t aanrecht
correct. we zitten nu vlakbij HSquote:Op woensdag 23 maart 2022 19:59 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Ik gisteren nog. Jullie HQ is verhuisd toch
Inderdaad niet teveelquote:Op woensdag 23 maart 2022 20:03 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Er mag wel wat staan aan kopjes en borden, maar geen scheef wegzakkende stapels borden...
VOCHTIG POESJEquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |