Groundhog dayquote:Op woensdag 23 maart 2022 20:44 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Droom je ook 's nachts nog over al die data? Of kan je dat wel afsluiten? Ik zat weleens in van die continuous loop-dromen, net groundhogday, maar dan over mn werk
Er is een verschil tussen alleen en eenzaamquote:Op woensdag 23 maart 2022 21:00 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Als je zonder relatie 'alleen' bent, heb je dan niet per definitie een leeg bestaan?
ook in een relatie kun je alleen zijnquote:Op woensdag 23 maart 2022 21:05 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Mijn relatie met muis is zeker een toegevoegde waarde aan mijn leven, maar ik kan niet zeggen dat ik zonder die relatie helemaal alleen ben. Ik erbuiten genoeg om me niet alleen te voelen.
Ah oké op die manier, dan had ik het verkeerd begrepen.quote:Op woensdag 23 maart 2022 21:09 schreef greysbones het volgende:
[..]
ook in een relatie kun je alleen zijn
dat is ook wat ik bedoel
hoe je het woord alleen invult
Altijd onduidelijk die vrouwenquote:Op woensdag 23 maart 2022 21:12 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ah oké op die manier, dan had ik het verkeerd begrepen.
Wat een diepte...quote:Op woensdag 23 maart 2022 21:09 schreef greysbones het volgende:
[..]
ook in een relatie kun je alleen zijn
dat is ook wat ik bedoel
hoe je het woord alleen invult
Nou.....quote:Op woensdag 23 maart 2022 21:20 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Dat maakt het juist leuk. Mysterieus.
Ik denk eerder dat je de kracht niet kan vinden om een sterke vrouw te begrijpenquote:
Neuh. Vrouwen zijn gewoon onduidelijk. Sterk of nietquote:Op woensdag 23 maart 2022 21:21 schreef drakin het volgende:
[..]
Ik denk eerder dat je de kracht niet kan vinden om een sterke vrouw te begrijpen
quote:Op woensdag 23 maart 2022 21:21 schreef gebrokenglas het volgende:
dud0r lijkt me juist een hele sterke man.
Als vrouwen nee zeggen is het een ja, en andersom, bedoel je dat?quote:Op woensdag 23 maart 2022 21:22 schreef dud0r het volgende:
[..]
Neuh. Vrouwen zijn gewoon onduidelijk. Sterk of niet
quote:Op woensdag 23 maart 2022 21:22 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ik moest de post een paar keer lezen voor ik m goed doorhad.
Dit was een te verwachten antwoordquote:Op woensdag 23 maart 2022 21:22 schreef dud0r het volgende:
[..]
Neuh. Vrouwen zijn gewoon onduidelijk. Sterk of niet
Meer dat vrouwen net metronomen zijn. Wat ze zeggen komt lang niet altijd overeen met wat ze bedoelen of hun gedrag. En dat kan dan ook van de ene op de andere dag weer omslaanquote:Op woensdag 23 maart 2022 21:22 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Als vrouwen nee zeggen is het een ja, en andersom, bedoel je dat?
quote:
Ik denk dat als ik het in de soep gooi dat er nog steeds weinig smaak aan zitquote:Op woensdag 23 maart 2022 21:24 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Kun je er wat mee, met dat antwoord?
Maggi erbij...quote:Op woensdag 23 maart 2022 21:25 schreef drakin het volgende:
[..]
Ik denk dat als ik het in de soep gooi dat er nog steeds weinig smaak aan zit
Maggi is zo'n vaag leeg nepsmaakje.quote:
ik heb nooit maggi in mijn soepquote:Op woensdag 23 maart 2022 21:27 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Altijd wel lekker, zo'n scheut Maggi in de soep.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |