Ook goed en ook lekker gewerkt.quote:Op woensdag 23 maart 2022 17:03 schreef Moonlight het volgende:
[..]
Goed lekker gewerkt !is heerlijk weer dus lekker lekker
En jou dag??
Helemaal zelf verzonnen?quote:
Jawel, maar staat niet meer in sub forum van VFquote:
Okéquote:Op woensdag 23 maart 2022 17:29 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Jawel, maar staat niet meer in sub forum van VF
Is het viva forum gesloten?quote:Op woensdag 23 maart 2022 17:29 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Jawel, maar staat niet meer in sub forum van VF
Yes, wegen Vivantastische resultaten konden de mods het niet meer aan en hebben ze het overgedragen aan GCquote:
Das nou jammer, tis bijna Koningsdag wilde je al aandragen voor een lintjequote:
Komt goed.quote:Op woensdag 23 maart 2022 17:34 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Yes, wegen Vivantastische resultaten konden de mods het niet meer aan en hebben ze het overgedragen aan GC
Ik heb al een lintje..quote:Op woensdag 23 maart 2022 17:34 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Das nou jammer, tis bijna Koningsdag wilde je al aandragen voor een lintje
Dat is ook een juiste beslissing.quote:Op woensdag 23 maart 2022 17:39 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Yep is weg, staat ook niet meer in de index
Er werd idd niks meer mee gedaan, behalve dat er deze sc er wasquote:
Ja en buiten dat is het wat ongepast om te pronken met iets dat elders nog bestaat.quote:Op woensdag 23 maart 2022 17:42 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Er werd idd niks meer mee gedaan, behalve dat er deze sc er was
Dus jij vindt dat deze sc wel weg kan, de prullenbak in?quote:Op woensdag 23 maart 2022 17:43 schreef Haags het volgende:
[..]
Ja en buiten dat is het wat ongepast om te pronken met iets dat elders nog bestaat.
Ja dat klopt.quote:Op woensdag 23 maart 2022 17:44 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Dus jij vindt dat deze sc wel weg kan, de prullenbak in?
Volgende week 10 graden koeler met regen genotquote:
Ach jaquote:Op woensdag 23 maart 2022 18:16 schreef maily het volgende:
[..]
Deze mention wel ...... DM niet .....
Dit is ook iets té warm nog, maar wel fijn weerquote:
Ik vind het nog fris.quote:Op woensdag 23 maart 2022 18:18 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Dit is ook iets té warm nog, maar wel fijn weer
Mij te warm hahaquote:Op woensdag 23 maart 2022 18:20 schreef aloa het volgende:
[..]
Ik vind het nog fris.
Op naar de 30 graden
Note gezetquote:Op woensdag 23 maart 2022 18:13 schreef Haags het volgende:
[..]
Volgende week 10 graden koeler met regen genot
Wmb blijft dat tot en met oktober.
je airco werkt nietquote:Op woensdag 23 maart 2022 18:24 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik weet nu ook dat de zomer echt hel wordt
Ze verwachten het. Blijft een verwachting uiteraard, maar ik heb er meer vertrouwen in dan de winterverwachting.quote:Op woensdag 23 maart 2022 18:24 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ze zijn er al. Kutmuggenquote:Op woensdag 23 maart 2022 18:24 schreef greysbones het volgende:
[..]
je airco werkt niet
of je hebt de muggen allemaal al binnen?
ik weet hetquote:
Ze steken mij gelukkig weinig. Maar dat om je kop gezoemquote:Op woensdag 23 maart 2022 18:26 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik weet het
vandaag maar wat visjes erbij gekocht voor in onze vijver
kunnen ze de muggen en larven eten
Het heeft wel veel geregend tijdje terug en een klein plasje water is genoeg.quote:Op woensdag 23 maart 2022 18:29 schreef Mrsloveable het volgende:
Nog geen last van muggen gelukkig, ook geen water in de buurt dat scheelt ook al een hoop
De voorspelling van de winter des doods kwam ook totaal niet uit.quote:Op woensdag 23 maart 2022 18:24 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Nja dat is allemaal al verdamptquote:Op woensdag 23 maart 2022 18:31 schreef aloa het volgende:
[..]
Het heeft wel veel geregend tijdje terug en een klein plasje water is genoeg.
Behoorlijk warm binnen.quote:Op woensdag 23 maart 2022 18:24 schreef greysbones het volgende:
[..]
je airco werkt niet
of je hebt de muggen allemaal al binnen?
Niet overal. Bij mijn buurman staat nog altijd water op het dakquote:Op woensdag 23 maart 2022 18:32 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Nja dat is allemaal al verdampt
Schijnt de zon daar niet veel op zekerquote:Op woensdag 23 maart 2022 18:34 schreef aloa het volgende:
[..]
Niet overal. Bij mijn buurman staat nog altijd water op het dak
Dat is mijn motto voor mijn scharrelsquote:
Zit verstoptquote:Op woensdag 23 maart 2022 18:37 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Schijnt de zon daar niet veel op zeker
quote:Op woensdag 23 maart 2022 18:43 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Dat is mijn motto voor mijn scharrels
je hebt muisquote:Op woensdag 23 maart 2022 18:43 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Hij denkt zolang ik er verder geen last van heb, dan laat ik t maar zoquote:
Ja dat is minder. Pijnlijk welquote:Op woensdag 23 maart 2022 19:05 schreef greysbones het volgende:
[..]
beter dat verstopt dan jij verstopt![]()
![]()
lijkt me onwijs vervelendquote:Op woensdag 23 maart 2022 19:07 schreef aloa het volgende:
[..]
Ik heb echt respect voor mensen met darmproblemen
naar!quote:Op woensdag 23 maart 2022 19:09 schreef aloa het volgende:
[..]
Tijdje last van gehad na een liesbreuk, maar dat was vrij pijnlijk wel.
Geen verkeerd mottoquote:Op woensdag 23 maart 2022 18:43 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Wees gezegendquote:Op woensdag 23 maart 2022 19:10 schreef greysbones het volgende:
[..]
naar!
gelukkig zelf nog niet iets dergelijks gehad
Hallo aller aller ALLERMOOISTE, LIEFSTE en tevens KNAPSTE van heel heel HEEL FOK!quote:Op woensdag 23 maart 2022 19:10 schreef greysbones het volgende:
[..]
naar!
gelukkig zelf nog niet iets dergelijks gehad
he Haagsquote:Op woensdag 23 maart 2022 19:12 schreef Haags het volgende:
[..]
Hallo aller aller ALLERMOOISTE, LIEFSTE en tevens KNAPSTE van heel heel HEEL FOK!
maar daar kun je ook een lekker terras pakkenquote:Op woensdag 23 maart 2022 19:14 schreef Haags het volgende:
[..]
Nee gekke. Ik zat vandaag in Uutje.
@:dud0r
Dat weet ik, maar vandaag moest ik even noeste arbeid verrichten.quote:Op woensdag 23 maart 2022 19:14 schreef greysbones het volgende:
[..]
maar daar kun je ook een lekker terras pakken
leuke langs het water
morgen nieuwe kansquote:Op woensdag 23 maart 2022 19:15 schreef Haags het volgende:
[..]
Dat weet ik, maar vandaag moest ik even noeste arbeid verrichten.
Ik nu ook weerquote:Op woensdag 23 maart 2022 19:14 schreef Haags het volgende:
[..]
Nee gekke. Ik zat vandaag in Uutje.
@:dud0r
morgen gewoon 19 gradenquote:Op woensdag 23 maart 2022 19:16 schreef Mrsloveable het volgende:
De laatste dag daarna wordt wel frisser..
Zondag 12 gradenquote:Op woensdag 23 maart 2022 19:17 schreef greysbones het volgende:
[..]
morgen gewoon 19 graden
vrijdag zaterdag 17
Ik ben morgen weer in Den Haagquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |