"LADIES AND GENTLEMEN. Deze lange, slanke Airwin die zichzelf graag eens zou verwennen tewijl hij als een vrouw rondloopt (of ligt dan) op deze aarde is werkelijkwaar te scharen (hurrrp) onder the best of the best"quote:
Toch niet blijkbaar.quote:
quote:Op dinsdag 22 maart 2022 20:26 schreef Dqod het volgende:
[..]
"LADIES AND GENTLEMEN. Deze lange, slanke Airwin die zichzelf graag eens zou verwennen tewijl hij als een vrouw rondloopt (of ligt dan) op deze aarde is werkelijkwaar te scharen (hurrrp) onder the best of the best"
En dan nog meer, maar ik weet 't niet meerwant moe/lui/vul zelf maar in
En dan nog wat flashy spotlights met kekke kleurtjes, jij in een jurkje en het is he-le-maal af.quote:
Wat heb je nu weer gedaan?quote:
Vooral gewoon scheten laten op de bank :$quote:
Air in een jurkjequote:Op dinsdag 22 maart 2022 20:30 schreef Dqod het volgende:
[..]
En dan nog wat flashy spotlights met kekke kleurtjes, jij in een jurkje en het is he-le-maal af.
quote:
Verkeerde account Fas.quote:Op dinsdag 22 maart 2022 20:41 schreef Dqod het volgende:
[..]
Vooral gewoon scheten laten op de bank :$
Ik denk dat ik dat prima kan hebben met mijn benen.quote:
Fas zou dat nooit zomaar neerplempen :$quote:
quote:Op dinsdag 22 maart 2022 20:43 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik denk dat ik dat prima kan hebben met mijn benen.
moet kunnen.quote:Op dinsdag 22 maart 2022 20:41 schreef Dqod het volgende:
[..]
Vooral gewoon scheten laten op de bank :$
Die zou dat idd nooit zomaar doen. Volgende week zie ik haar weer.quote:Op dinsdag 22 maart 2022 20:45 schreef Dqod het volgende:
[..]
Fas zou dat nooit zomaar neerplempen :$
Denk ik. Met Fasje weet je 't maar nooit eigenlijk.
Tevens mis ik Fas
Truequote:
Ooohhh?quote:Op dinsdag 22 maart 2022 20:49 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Die zou dat idd nooit zomaar doen. Volgende week zie ik haar weer.
Ik spreek en zie haar nog regelmatig.quote:Op dinsdag 22 maart 2022 20:50 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ooohhh?
Ik heb haar al jaaaaren niet gezien
Mijn scheten zijn andersquote:Op dinsdag 22 maart 2022 20:49 schreef Dqod het volgende:
[..]
True
Maar ik geloof er niks van dat jouw bank scheetmaagd is
@Fascinationquote:Op dinsdag 22 maart 2022 20:45 schreef Dqod het volgende:
[..]
Fas zou dat nooit zomaar neerplempen :$
Denk ik. Met Fasje weet je 't maar nooit eigenlijk.
Tevens mis ik Fas
[..]
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Da's wel heel tofquote:Op dinsdag 22 maart 2022 20:52 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik spreek en zie haar nog regelmatig.
Is ook gewoon methaangas, ja?!quote:
Welja.quote:Op dinsdag 22 maart 2022 20:53 schreef Dqod het volgende:
[..]
Da's wel heel tof
Mag je haar ook nog de groeten doen
Anders gekruidquote:Op dinsdag 22 maart 2022 20:53 schreef Dqod het volgende:
[..]
Da's wel heel tof
Mag je haar ook nog de groeten doen
[..]
Is ook gewoon methaangas, ja?!
OMG OMG OMGquote:Op dinsdag 22 maart 2022 20:54 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Welja.Groeten terug van Miss trouwens.
Daar kan ik niks tegenin brengenquote:
Je kunt het op z'n minst proberen.quote:
But why, gianni. Why would I do thatquote:
Ik heb zo'n soort van 'tussenjas'quote:Op dinsdag 22 maart 2022 20:59 schreef Tegan het volgende:
Hebben jullie allen je winterjas al opgeruimd? Ik twijfel...
Nee, want het kan nog best koud zijn 's ochtends.quote:Op dinsdag 22 maart 2022 20:59 schreef Tegan het volgende:
Ik ben al op mijn tussenjas overgeschakeldquote:Op dinsdag 22 maart 2022 20:59 schreef Tegan het volgende:
Of die wookievacht even scherenquote:Op dinsdag 22 maart 2022 21:01 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ik heb zo'n soort van 'tussenjas'
Dus ik moet eens ff kijken voor een fijn en sexy zomerjasje.
Misschien nog heel even aanzien? Het kan immers nog alle kanten op, wat 't weer betreft
Neverquote:
Ik heb de winterjas niet echt opgeborgen. Alles hangt in dezelfde kast. Ik kan elke morgen opnieuw kiezenquote:Op dinsdag 22 maart 2022 21:05 schreef CherryLips het volgende:
Ik had hem opgeborgen. Heb twee tussenjassen.
quote:Op dinsdag 22 maart 2022 21:01 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ik heb zo'n soort van 'tussenjas'
Dus ik moet eens ff kijken voor een fijn en sexy zomerjasje.
Misschien nog heel even aanzien? Het kan immers nog alle kanten op, wat 't weer betreft
quote:Op dinsdag 22 maart 2022 21:03 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Nee, want het kan nog best koud zijn 's ochtends.
quote:Op dinsdag 22 maart 2022 21:03 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Ik ben al op mijn tussenjas overgeschakeld
Als iedereen iets anders zegt heb ik er natuurlijk niets aanquote:Op dinsdag 22 maart 2022 21:05 schreef CherryLips het volgende:
Ik had hem opgeborgen. Heb twee tussenjassen.
Sorry, modusquote:
Een tussenjas is gewoon de oplossing.quote:Op dinsdag 22 maart 2022 21:06 schreef Tegan het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
Als iedereen iets anders zegt heb ik er natuurlijk niets aan. Ik ga het morgen wagen zonder winterjas...
'T moet nu echt wel weer ja. Sws hebben m'n benen hoognodig zonlicht nodig. Het gaat pijn doen aan de ogen van iedereen die m'n pad kruistquote:Op dinsdag 22 maart 2022 21:09 schreef Tegan het volgende:
Dat is wel het nadeel van zomer, benen constant scheren.
Netjes welquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 22 maart 2022 21:20 schreef Modus het volgende:
Qnod en 4beE.HardopSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Je had ons jaren geleden los moeten zien gaan bij Boemklatsch op Indian Summer Festival.
Wacht, ik tag @4EverBlackEyed wel ffI was put together wrong, still I was made for you. When our stitches come undone,
we come together like glue.
https://www.youtube.com/watch?v=N-jTN7r_fww
Ik denk nu eigenlijk alleen maar van "OEHHH, wat moet dat naar pijnlijk zijn"quote:
Zin om er aan te zitten nuquote:
Heb je ze omhanden?quote:
Gelukkig heerlijk wel. Dus even spelenquote:
Speelzequote:Op dinsdag 22 maart 2022 22:08 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Gelukkig heerlijk wel. Dus even spelen
Allemaal leuk en aardig, totdat die kat opeens zn klauwen uitzetquote:
Ik wil het ook wel doen hoorquote:Op woensdag 23 maart 2022 00:27 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Allemaal leuk en aardig, totdat die kat opeens zn klauwen uitzet
Zolang je maar niet die bewegingen van die kat nadoetquote:
Ok dealquote:Op woensdag 23 maart 2022 00:31 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Zolang je maar niet die bewegingen van die kat nadoet
quote:Op woensdag 23 maart 2022 00:44 schreef Dqod het volgende:
We hate, we love, we're fighting
This world is tearing us apart
And piece by piece we're crumbling
We're crumbling![]()
Nu maar gauw slapen, welterusten![]()
Denk dat mijn baas hier nog wel mee kan levenquote:
Als hij maar niet achter mijn username komtquote:Op woensdag 23 maart 2022 07:43 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Denk dat mijn baas hier nog wel mee kan leven
Jouw baas of mijn baas?quote:Op woensdag 23 maart 2022 07:45 schreef Tegan het volgende:
[..]
Als hij maar niet achter mijn username komt.
Verstandig.quote:Op woensdag 23 maart 2022 07:48 schreef Tegan het volgende:
[..]
Laat ik het zekere voor het onzekere nemen en allebei zeggen.
Dat is iets dat mensen zichzelf graag wijsmaken ja.quote:Op woensdag 23 maart 2022 07:49 schreef Tegan het volgende:
En, alleen huisdieren hebben baasjes toch?
Werken eten slapen repeat.quote:Op woensdag 23 maart 2022 07:49 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Verstandig.
Wat gaat vandaag ons nog brengen?
Sommige dieren hebben blikopeners en koelkastbewakers.quote:Op woensdag 23 maart 2022 07:49 schreef Tegan het volgende:
En, alleen huisdieren hebben baasjes toch?
Koelkastbewakers?quote:Op woensdag 23 maart 2022 07:52 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Sommige dieren hebben blikopeners en koelkastbewakers.
Staat bij deze genoteerd voor je functioneringsgesprek.quote:Op woensdag 23 maart 2022 07:45 schreef Tegan het volgende:
Als hij maar niet achter mijn username komt.
Daar ben ik ook al een paar jaar op aant wachten.quote:Op woensdag 23 maart 2022 08:51 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Staat bij deze genoteerd voor je functioneringsgesprek.
Dat zou betekenen dat er ook mensen zijn die andermans drinken/eten daaruit pakken.quote:Op woensdag 23 maart 2022 07:53 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Koelkastbewakers?
We hebben hier wel mensen die een bakje in de koelkast hebben staan met "Frisdrank privé eigendom van X
"Je functioneert." Next.quote:Op woensdag 23 maart 2022 11:11 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Daar ben ik ook al een paar jaar op aant wachten.
Zijn die er niet altijd?quote:Op woensdag 23 maart 2022 11:28 schreef rival het volgende:
[..]
Dat zou betekenen dat er ook mensen zijn die andermans drinken/eten daaruit pakken.
De mijne was toch iets uitgebreiderquote:
"Je functioneert nog steeds." Next.quote:Op woensdag 23 maart 2022 11:41 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
De mijne was toch iets uitgebreider
Alleen daarom adviseer ik elke moeder in deze SC om eens een flesje moedermelk in de koelkast op het werk te zetten.quote:Op woensdag 23 maart 2022 11:28 schreef rival het volgende:
Dat zou betekenen dat er ook mensen zijn die andermans drinken/eten daaruit pakken.
Dit is waarom ik thuis werk.quote:Op woensdag 23 maart 2022 12:57 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Alleen daarom adviseer ik elke moeder in deze SC om eens een flesje moedermelk in de koelkast op het werk te zetten.
Jij rooft eten en drinken van collega's uit de koelkast op je werk? Had ik niet achter je gezocht.quote:
Barre tijden!quote:Op woensdag 23 maart 2022 13:15 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Jij rooft eten en drinken van collega's uit de koelkast op je werk? Had ik niet achter je gezocht.
De invloed van Malta denk ik. Als je daar te lang verblijft, word je vanzelf crimineel.quote:
Wel lekker goedkope tip van gierige Gerdaquote:Op woensdag 23 maart 2022 13:15 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Jij rooft eten en drinken van collega's uit de koelkast op je werk? Had ik niet achter je gezocht.
Man's gotta eatquote:Op woensdag 23 maart 2022 13:15 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Zegt de OG uit Den Haag. Belastingparadijsistan in Drugsdoorvoerlandiaquote:Op woensdag 23 maart 2022 13:32 schreef AirwiN het volgende:
[..]
De invloed van Malta denk ik. Als je daar te lang verblijft, word je vanzelf crimineel.
Precies, ik weet dus waar ik het over heb.quote:Op woensdag 23 maart 2022 13:45 schreef Barbusse het volgende:
Zegt de OG uit Den Haag. Belastingparadijsistan in Drugsdoorvoerlandia
Ga 1x per week rond etenstijd bij iemand op bezoek, zo bespaar je al snel 6 euro voor een maaltijd uit!quote:Op woensdag 23 maart 2022 13:34 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Wel lekker goedkope tip van gierige Gerda
gewoon elke dag.quote:Op woensdag 23 maart 2022 14:05 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Ga 1x per week rond etenstijd bij iemand op bezoek, zo bespaar je al snel 6 euro voor een maaltijd uit!
En niemand wil ooit bij mij eten want ik kan niet kokenquote:Op woensdag 23 maart 2022 14:05 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Ga 1x per week rond etenstijd bij iemand op bezoek, zo bespaar je al snel 6 euro voor een maaltijd uit!
nog meer winst!quote:Op woensdag 23 maart 2022 14:18 schreef CherryLips het volgende:
[..]
En niemand wil ooit bij mij eten want ik kan niet koken
Ik heb sinds de laatste sluiting van de sportscholen geen sportschool meer van binnen gezien dus dat eerste zit er weer aan te komenquote:Op woensdag 23 maart 2022 14:39 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Dus je bent nu een dikkie?
Of eet je helemaal niet?
Het wordt tijd voor een interventie!quote:Op woensdag 23 maart 2022 14:40 schreef rival het volgende:
[..]
Ik heb sinds de laatste sluiting van de sportscholen geen sportschool meer van binnen gezien dus dat eerste zit er weer aan te komen
Ohw, maar ik maak vanavond pasta..quote:Op woensdag 23 maart 2022 14:42 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Elke dag patat. Heb ik nu zin in.
Hoogste tijd om het tij te keren etcquote:Op woensdag 23 maart 2022 14:41 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Het wordt tijd voor een interventie!
Heb ik altijdquote:Op woensdag 23 maart 2022 14:42 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Elke dag patat. Heb ik nu zin in.
Precies. Het feit dat ik daar niet dagelijks aan toegeef is een ijzersterk bewijs van mijn zelfbeheersing.quote:
hou opquote:Op woensdag 23 maart 2022 14:57 schreef CherryLips het volgende:
Misschien dan vanavond patatje babi pangang.
Mijne was gebroken dus heb er nu 1 uit Chinaquote:
Hema's paashaasvaas. Helaas pindakaas, goed relaas.quote:Op woensdag 23 maart 2022 15:03 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Na Pasen is het gewoon een haasvaas.
'Ja maar als je het in Europa koopt is het van betere kwaliteit en huuuuuu'quote:Op woensdag 23 maart 2022 15:04 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Mijne was gebroken dus heb er nu 1 uit China![]()
Maar het is dezelfde, dus die van Hema komt daar ook vandaan
Het is bijna een haiku.quote:Op woensdag 23 maart 2022 15:04 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Hema's paashaasvaas. Helaas pindakaas, goed relaas.
Ok ok, rijmen is niet mijn ding.
Iewlquote:
Ik doe niet aan cultural appropriation thank you very muchquote:Op woensdag 23 maart 2022 15:07 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Het is bijna een haiku.
Bijna.
Een haiku.
Wat een vuige witte cis ben je toch ook hequote:Op woensdag 23 maart 2022 15:08 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik doe niet aan cultural appropriation thank you very much.
Ja dus nu koop ik zoveel mogelijk via marktplaats, als boetedoening.quote:Op woensdag 23 maart 2022 15:06 schreef CherryLips het volgende:
[..]
'Ja maar als je het in Europa koopt is het van betere kwaliteit en huuuuuu'
Ranzige, blanke heteroquote:Op woensdag 23 maart 2022 15:09 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Wat een vuige witte cis ben je toch ook he
Wij hadden een bijna Haiku op het geboortekaartjequote:Op woensdag 23 maart 2022 15:07 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Het is bijna een haiku.
Bijna.
Een haiku.
#woedendquote:
Niet mooi?quote:Op woensdag 23 maart 2022 15:18 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Wij hadden een bijna Haiku op het geboortekaartje![]()
Bijna omdat het niet mooi werd als het wel een echte Haiku was. Dus dan maar bijna
Vroeger was het #woedend. En vroeger was alles beter #justQthingsquote:
Ok ok,daar kan ik niet tegenopquote:Op woensdag 23 maart 2022 15:28 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Vroeger was het #woedend. En vroeger was alles beter #justQthings
#BOOMER4LIFEquote:
Ja, de tekst die wij gemaakt hadden werd net niet mooi in echte haikustijl. Dus hebben volgens mij in de eerste zin een of twee lettergrepen teveel. Daardoor werd ie wel mooiquote:Op woensdag 23 maart 2022 15:26 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Niet mooi?
"Finally the head,
The room goes silent with love
And we all just breathe"
Da's gewoon haikutquote:Op woensdag 23 maart 2022 15:41 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ja, de tekst die wij gemaakt hadden werd net niet mooi in echte haikustijl. Dus hebben volgens mij in de eerste zin een of twee lettergrepen teveel. Daardoor werd ie wel mooi
Dus je had gewoon een stukje tekst?quote:Op woensdag 23 maart 2022 15:41 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ja, de tekst die wij gemaakt hadden werd net niet mooi in echte haikustijl. Dus hebben volgens mij in de eerste zin een of twee lettergrepen teveel. Daardoor werd ie wel mooi
Ja, zo zou je het kunnen zienquote:
quote:Op woensdag 23 maart 2022 15:43 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Leuke naam! is het een jongen of een meisje?
Dat weet je pas als het kind zelf heeft aangegeven wat het is, bigotquote:Op woensdag 23 maart 2022 15:43 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Leuke naam! is het een jongen of een meisje?
Ja doei, niemand pakt mij mijn gender reveal feestje af!quote:Op woensdag 23 maart 2022 15:44 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Dat weet je pas als het kind zelf heeft aangegeven wat het is, bigot.
Ze is geboren als meisje, dus totdat ze zelf besluit dat het anders is, is ze een meisjequote:Op woensdag 23 maart 2022 15:44 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Van die ouders die hun eigen dromen opdringen aan het kindquote:Op woensdag 23 maart 2022 15:45 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ze is geboren als meisje, dus totdat ze zelf besluit dat het anders is, is ze een meisje
Wanneer ben jij uitgerekend?quote:Op woensdag 23 maart 2022 15:47 schreef HeatWave het volgende:
https://www.parents.com/p(...)gender-neutral-baby/
LUISTER NAAR DE EXPERTS!!
Ok HW! nu is het tijd om weer adem te halen.quote:Op woensdag 23 maart 2022 15:49 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Wiskunde is racistisch.
https://eu.monroenews.com(...)teaching/4628230001/
Kan niet, zuurstof komt van bomen en bomen zijn racistisch:quote:Op woensdag 23 maart 2022 15:50 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Ok HW! nu is het tijd om weer adem te halen.
Je cultiveert het wel helaas.quote:Op woensdag 23 maart 2022 15:52 schreef HeatWave het volgende:
Hey, ik verzin die bullshit niet hoor.
Je verspreid het!quote:Op woensdag 23 maart 2022 15:52 schreef HeatWave het volgende:
Hey, ik verzin die bullshit niet hoor.
Het is dan ook behoorlijk aanwezig overalquote:
Wat een vuige witte cispost weer zegquote:Op woensdag 23 maart 2022 15:44 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik zie het niet overal. Eigenlijk vooral wanneer jij post.quote:Op woensdag 23 maart 2022 15:54 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Het is dan ook behoorlijk aanwezig overal.
Maar we kunnen het ook wel weer over stinkende ongestelde kutten hebben hoor.
Zie vorige reply op deze abjecte aantijgingenquote:Op woensdag 23 maart 2022 16:00 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Wat een vuige witte cispost weer zeg
Ook daar zie ik ze gelukkig nietquote:Op woensdag 23 maart 2022 16:00 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ik zie het niet overal. Eigenlijk vooral wanneer jij post.
quote:
I know, het komt nu nog voornamelijk uit de VS, maar het wordt hier, zoals altijd alles, langzaam gewoon overgenomen.quote:Op woensdag 23 maart 2022 16:00 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ik zie het niet overal. Eigenlijk vooral wanneer jij post.
Er is wel een verschil tussen je andere berichten en dit.quote:Op woensdag 23 maart 2022 16:03 schreef HeatWave het volgende:
[..]
I know, het komt nu nog voornamelijk uit de VS, maar het wordt hier, zoals altijd alles, langzaam gewoon overgenomen.
[ twitter ]
Dus ik waarschuw iedereen gewoon.
Nee, dat je gewoon zegt dat je een vrouw bent en dan mag je lekker bij de dames. En dan ook lekker alle wedstrijden bij vrouwensport winnen.quote:Op woensdag 23 maart 2022 16:05 schreef Barbusse het volgende:
Waarvoor? Dat iemand naar het toilet gaat? Ik denk dat de meesten hier al van wisten hoor.
Er zit natuurlijk wel een verschil tussen wat jij zegt en een jarenlang traject hebben doorlopen om je lichaam om te bouwen naar het geslacht waar jij je beter bij voelt. Na zo'n jarenlang traject vind ik het echt heel andersquote:Op woensdag 23 maart 2022 16:06 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Nee, dat je gewoon zegt dat je een vrouw bent en dan mag je lekker bij de dames. En dan ook lekker alle wedstrijden bij vrouwensport winnen.
Progressie.
eens.quote:Op woensdag 23 maart 2022 16:08 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Er zit natuurlijk wel een verschil tussen wat jij zegt en een jarenlang traject hebben doorlopen om je lichaam om te bouwen naar het geslacht waar jij je beter bij voelt. Na zo'n jarenlang traject vind ik het echt heel anders
En dat is dus ook heel wat anders idd. Dit zijn gewoon mannen die door te zeggen dat ze vrouw zijn tussen de jonge naakte meiden gaan zitten.quote:Op woensdag 23 maart 2022 16:08 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Er zit natuurlijk wel een verschil tussen wat jij zegt en een jarenlang traject hebben doorlopen om je lichaam om te bouwen naar het geslacht waar jij je beter bij voelt. Na zo'n jarenlang traject vind ik het echt heel anders
Nja moet wel zeggen dat ik niet voor het meedoen aan de damessporten ben.quote:Op woensdag 23 maart 2022 16:09 schreef Barbusse het volgende:
Ja, toch de voornaamste reden voor een geslachtsverandering; zodat je naar het damestoilet kunt gaan en kunt winnen in damessporten. Goed verhaal man. Lekker kort.
Gefeliciteerd, je bent nu gecancelled wegens hate speech.quote:Op woensdag 23 maart 2022 16:10 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Nja moet wel zeggen dat ik niet voor het meedoen aan de damessporten ben.
Maar alleen omdat ze gewoon echt een voordeel hebben met hun lichaam.
Je kan dat niet gelijkwaardig doen in mijn ogen.
ik deed toch al nooit echt mee, dus dat is weinig vershil.quote:Op woensdag 23 maart 2022 16:11 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Gefeliciteerd, je bent nu gecancelled wegens hate speech.
Ik hou zo wel weer op hoor, maar die gekte gaat hier dus ook komen, als jij die mening hebt en iemand op je werk komt erachter kan je zo op straat staan.quote:Op woensdag 23 maart 2022 16:13 schreef gcjoel het volgende:
[..]
ik deed toch al nooit echt mee, dus dat is weinig vershil.
Ik vind dat echt een lastige. Want ja, wat jij zegt klopt inderdaad. Maar aan de andere kant, je hebt helemaal dat traject gedaan om het andere geslacht te worden en dan word je van iets uitgesloten waar anderen van dat geslacht wel aan mee mogen doen.quote:Op woensdag 23 maart 2022 16:10 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Nja moet wel zeggen dat ik niet voor het meedoen aan de damessporten ben.
Maar alleen omdat ze gewoon echt een voordeel hebben met hun lichaam.
Je kan dat niet gelijkwaardig doen in mijn ogen.
Challenge acceptedquote:Op woensdag 23 maart 2022 14:18 schreef CherryLips het volgende:
[..]
En niemand wil ooit bij mij eten want ik kan niet koken
Ja eens hoor, want verder vind ik inderdaad dat je gewoon dezelfde rechten moet hebben.quote:Op woensdag 23 maart 2022 16:15 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ik vind dat echt een lastige. Want ja, wat jij zegt klopt inderdaad. Maar aan de andere kant, je hebt helemaal dat traject gedaan om het andere geslacht te worden en dan word je van iets uitgesloten waar anderen van dat geslacht wel aan mee mogen doen.
Ik krijg error van dit soort kwesties
Die zwemmer in mijn post heeft helemaal geen traject ondergaan, die heeft zijn haar laten groeien en lipgloss opgedaan, that's it.quote:Op woensdag 23 maart 2022 16:15 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ik vind dat echt een lastige. Want ja, wat jij zegt klopt inderdaad. Maar aan de andere kant, je hebt helemaal dat traject gedaan om het andere geslacht te worden en dan word je van iets uitgesloten waar anderen van dat geslacht wel aan mee mogen doen.
Ik krijg error van dit soort kwesties
quote:Op woensdag 23 maart 2022 16:19 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Die zwemmer in mijn post heeft helemaal geen traject ondergaan, die heeft zijn haar laten groeien en lipgloss opgedaan, that's it.
Ik heb het dus over die mensen die wel een heel traject zijn doorgegaan. Voor die anderen vind ik persoonlijk dat ze nog het geslacht zijn dat ze hadden. Ja, cancel me maar. I don't care.quote:Op woensdag 23 maart 2022 16:08 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Nou, en dat is dus mijn hele punt mbt "woke" die mensen zijn dus hele extreme dingen van mening en schuwen geen middel om mensen die tegen de bullshit ingaan te cancellen.quote:Op woensdag 23 maart 2022 16:22 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
[..]
Ik heb het dus over die mensen die wel een heel traject zijn doorgegaan. Voor die anderen vind ik persoonlijk dat ze nog het geslacht zijn dat ze hadden. Ja, cancel me maar. I don't care.
MSNBC had de foto ook bewerkt zodat die half afgeleefde kop na de wedstrijd er feminien uitzagquote:Op woensdag 23 maart 2022 16:19 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Die zwemmer in mijn post heeft helemaal geen traject ondergaan, die heeft zijn haar laten groeien en lipgloss opgedaan, that's it.
Idd, dat zag ik ook, de triestheid van de media in deze gevallen is schrijnendquote:Op woensdag 23 maart 2022 16:25 schreef Faxie het volgende:
[..]
MSNBC had de foto ook bewerkt zodat die half afgeleefde kop na de wedstrijd er feminien uitzag
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
Je mag haar zelfs verkrachten, en als je pa dan verhaal komt halen, pakken ze hém op. Daar was nog wel even wat ophef over.quote:Op woensdag 23 maart 2022 16:25 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Nou, en dat is dus mijn hele punt mbt "woke" die mensen zijn dus hele extreme dingen van mening en schuwen geen middel om mensen die tegen de bullshit ingaan te cancellen.
Als iemand echt wil transitioneren, helemaal prima. Maar inmiddels hoef ik dus alleen maar te beweren dat ik een vrouw ben en dan mag ik bij jouw dochter in de kleedkamer en als je dat geen goed plan vindt, cancelled!!
En dit is 1 voorbeeld, ik had beloofd te stoppen, maar ik kan er nog zo 100 opnoemen.
Ja, dan is die vader transfoob. I kid you notquote:Op woensdag 23 maart 2022 16:27 schreef Faxie het volgende:
[..]
Je mag haar zelfs verkrachten, en als je pa dan verhaal komt halen, pakken ze hém op. Daar was nog wel even wat ophef over.
quote:Op woensdag 23 maart 2022 16:27 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Idd, dat zag ik ook, de triestheid van de media in deze gevallen is schrijnend.
Maar er is niets aan de hand hoor mensen, die HW spoort niet!*Mja ik kijk lekker van de zijlijn toe. Het klapt allemaal vanzelf in elkaar.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het woke cultuurtje? Zit al te diep denk ik.quote:Op woensdag 23 maart 2022 16:28 schreef Faxie het volgende:
[..]
Mja ik kijk lekker van de zijlijn toe. Het klapt allemaal vanzelf in elkaar.
quote:Op woensdag 23 maart 2022 16:27 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Idd, dat zag ik ook, de triestheid van de media in deze gevallen is schrijnend.
Maar er is niets aan de hand hoor mensen, die HW spoort niet!*Je hebt een mening, die is defacto niet "gelijk" of "ongelijk". De rest van je post over het niet sporen is dan wel weer een feit. Just sayin'SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
Hopelijk wel, maar het wordt eerst erger voor het beter wordt. Zie ook hier in het topic, men neemt het allemaal niet serieus, die gasten overdrijven etc etc.quote:Op woensdag 23 maart 2022 16:28 schreef Faxie het volgende:
[..]
Mja ik kijk lekker van de zijlijn toe. Het klapt allemaal vanzelf in elkaar.
Nee, dit zijn feiten, bewezen en her en der voor de rechter gekomen.quote:Op woensdag 23 maart 2022 16:30 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Je hebt een mening, die is defacto niet "gelijk" of "ongelijk". De rest van je post over het niet sporen is dan wel weer een feit. Just sayin'
Kwestie van tijd voor hij zich identificeert als vrouw en ongegeneerd in de kleedkamer zichzelf gaat zitten verlekkeren aan al die naakte vrouwen.quote:
En als je er een probleem mee hebt komt de menigte je cancellenquote:Op woensdag 23 maart 2022 16:31 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Kwestie van tijd voor hij zich identificeert als vrouw en ongegeneerd in de kleedkamer zichzelf gaat zitten verlekkeren aan al die naakte vrouwen.
Nee, jij geeft je mening over een feit. Ik mierenneuk hier graag over, ondanks het risico om te worden gecancelled vanwege vermeende bestialiteit.quote:Op woensdag 23 maart 2022 16:31 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Nee, dit zijn feiten, bewezen en her en der voor de rechter gekomen.
Wel bijzonder hoe iemand zo kan liegen tegen zichzelf dat die echt wel de beste isquote:Op woensdag 23 maart 2022 16:33 schreef HeatWave het volgende:
[ afbeelding ]
En ja, deze "vrouw" deed het weldegelijk om mee te kunnen doen bij de vrouwen, want als man won het nooit wat.
Nee, die cancellen we ook. Keihardquote:
Prima hoor. Maar de dames hier zouden zich er misschien ook eens in moeten verdiepen, want we zijn inmiddels zo ver :quote:Op woensdag 23 maart 2022 16:34 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Nee, jij geeft je mening over een feit. Ik mierenneuk hier graag over, ondanks het risico om te worden gecancelled vanwege vermeende bestialiteit.
Sydneyquote:Op woensdag 23 maart 2022 16:35 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Prima hoor. Maar de dames hier zouden zich er misschien ook eens in moeten verdiepen, want we zijn inmiddels zo ver :
[ afbeelding ]
HeatWave die een WORD WAKKER!!!!!!!' post doet. I'm done.quote:Op woensdag 23 maart 2022 16:35 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Prima hoor. Maar de dames hier zouden zich er misschien ook eens in moeten verdiepen, want we zijn inmiddels zo ver :
[ afbeelding ]
Ah, Apple.quote:Op woensdag 23 maart 2022 16:37 schreef HeatWave het volgende:
[ afbeelding ]
Vrouw? Niet meer geldig!
Ik weet niet waarom je op mij blijft reageren want ik vind het maar triviale druktemakerij, maar als jij graag de hoofdrol speelt in Suske & Wiske en de Boze Boomer, be my guest3. You do you, man. You do youquote:Op woensdag 23 maart 2022 16:35 schreef HeatWave het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ga anders even naar Twitter om daar te genieten van de versoepelingen.quote:Op woensdag 23 maart 2022 16:37 schreef AirwiN het volgende:
[..]
HeatWave die een WORD WAKKER!!!!!!!' post doet. I'm done.
Even Q volgen voor de complete ervaring.quote:Op woensdag 23 maart 2022 16:38 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ga anders even naar Twitter om daar te genieten van de versoepelingen.
This is why we can't have nice things, broquote:Op woensdag 23 maart 2022 16:37 schreef AirwiN het volgende:
[..]
HeatWave die een WORD WAKKER!!!!!!!' post doet. I'm done.
Omdat je op mij reageertquote:Op woensdag 23 maart 2022 16:38 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik weet niet waarom je op mij blijft reageren want ik vind het maar triviale druktemakerij, maar als jij graag de hoofdrol speelt in Suske & Wiske en de Boze Boomer, be my guest3. You do you, man. You do you
Mijn zorgvuldig samengestelde black list van termen die ik niet in mijn tijdlijn wil zien, maakt dat ik daar niks van mee krijg.quote:Op woensdag 23 maart 2022 16:38 schreef CherryLips het volgende:
Ga anders even naar Twitter om daar te genieten van de versoepelingen.
Zou 'ie al besmet zijn op zijn werk?quote:Op woensdag 23 maart 2022 16:39 schreef gcjoel het volgende:
Even Q volgen voor de complete ervaring.
Kan nooit meer lang duren.quote:Op woensdag 23 maart 2022 16:43 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Zou 'ie al besmet zijn op zijn werk?
Dan is het echt de schuld van de Rabobank.quote:
quote:Op woensdag 23 maart 2022 17:20 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Dan is het echt de schuld van de Rabobank.
Tsja, dit zijn dezelfde vrouwen die alt-right propageren waar misogynie ongeveer de holy grail is. Die zijn nog meer in de war dan een transgender.quote:Op woensdag 23 maart 2022 16:35 schreef HeatWave het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
quote:“Worden jullie onderdrukt?”
“Dat moet ik aan mijn man vragen”
Vaste lurkee natuurlijkquote:
Precies datquote:Op woensdag 23 maart 2022 17:43 schreef HeatWave het volgende:
OK, fair, tieten zijn uiteraard een beter onderwerp dan woke.
quote:
SPOILER: Omdat topless in R&P niet mag... ^_^Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nou is woke ook al de strijd aangegaan met sexy vrouwen in games en media, maar ik zal het voor een volgende keer bewarenquote:
Wat een zelfbeheersing.quote:Op woensdag 23 maart 2022 17:49 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Nou is woke ook al de strijd aangegaan met sexy vrouwen in games en media, maar ik zal het voor een volgende keer bewaren.
Ik zorg ervoor dat ik wat anders te doen heb op dat moment.quote:Op woensdag 23 maart 2022 17:49 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Nou is woke ook al de strijd aangegaan met sexy vrouwen in games en media, maar ik zal het voor een volgende keer bewaren.
Ik sla toe als je het het minste verwachtquote:Op woensdag 23 maart 2022 18:02 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik zorg ervoor dat ik wat anders te doen heb op dat moment.
Niks wat met een CTRL-F4 niet is op te lossen.quote:Op woensdag 23 maart 2022 18:03 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik sla toe als je het het minste verwacht.
Ik zet in elke post gewoon een paar goeie tieten, succesquote:Op woensdag 23 maart 2022 18:04 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Niks wat met een CTRL-F4 niet is op te lossen.
Alsof ik dan nog op de tussenliggende posts let.quote:Op woensdag 23 maart 2022 18:05 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik zet in elke post gewoon een paar goeie tieten, succes.
Subliminal messaging, it worksquote:Op woensdag 23 maart 2022 18:06 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Alsof ik dan nog op de tussenliggende posts let.
Klopt. Het vereist enige subtiliteit. En als jij ergens niet over beschikt...quote:
Blijf dat vooral denkenquote:Op woensdag 23 maart 2022 18:09 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Klopt. Het vereist enige subtiliteit. En als jij ergens niet over beschikt...
quote:Op woensdag 23 maart 2022 17:48 schreef Nine. het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]Word ik gecancelled als ikSPOILER: Omdat topless in R&P niet mag... ^_^Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.doe?
Not sure if legal...
![]()
Zou zomaar kunnen. Ik durf te beweren dat onze combinatie van persoonlijkheden in elk geval sfeerverhogend werkt.quote:Op woensdag 23 maart 2022 18:17 schreef Barbusse het volgende:
@:AirwiN en @:HeatWave, zitten jullie atm samen aan de bar bier te zuipen of zo?
Jaloersquote:Op woensdag 23 maart 2022 18:17 schreef Barbusse het volgende:
@:AirwiN en @:HeatWave, zitten jullie atm samen aan de bar bier te zuipen of zo?
quote:Op woensdag 23 maart 2022 18:20 schreef Faxie het volgende:
Ah fuck it, ik zou ze allemaal doen, en hard
Moet ik ze wel eerst vangen
#woedend zelfs.quote:
#teammildlyannoyedbutnotenoughtogointoashitpostingragequote:
Jammerquote:Op woensdag 23 maart 2022 18:27 schreef Barbusse het volgende:
[..]
#teammildlyannoyedbutnotenoughtogointoashitpostingrage
Dat valt best meequote:Op woensdag 23 maart 2022 18:29 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Nee fax vist liever met een klein hengeltje naar specifieke exemplaren.
quote:Op woensdag 23 maart 2022 18:29 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Dit gelooft echt niemand. Zelfs over de minimale eis van het hebben van een hartslag valt te overhandelen bij hem.quote:Op woensdag 23 maart 2022 18:29 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Nee bij fax juist nietquote:Op woensdag 23 maart 2022 18:32 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Dit gelooft echt niemand. Zelfs over de minimale eis van het hebben van een hartslag valt te overhandelen bij hem.
A tale of two Faxies. Sommigen denken dat ik alles pak, anderen denken dat ik extreem kieskeurig benquote:Op woensdag 23 maart 2022 18:32 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Dit gelooft echt niemand. Zelfs over de minimale eis van het hebben van een hartslag valt te overhandelen bij hem.
Dat is vast een van de 97 gendersquote:Op woensdag 23 maart 2022 18:33 schreef Faxie het volgende:
[..]
A tale of two Faxies. Sommigen denken dat ik alles pak, anderen denken dat ik extreem kieskeurig ben
Jij zoekt een jonge, blonde, slanke, kitesurfchick die Anne heet.quote:Op woensdag 23 maart 2022 18:33 schreef Faxie het volgende:
[..]
A tale of two Faxies. Sommigen denken dat ik alles pak, anderen denken dat ik extreem kieskeurig ben
quote:Op woensdag 23 maart 2022 18:32 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Nummer 8 zou ik overwegenquote:
Max 23 jaar en maagd toch of zijn die eisen al vervallen?quote:Op woensdag 23 maart 2022 18:35 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Jij zoekt een jonge, blonde, slanke, kitesurfchick die Anne heet.
Zo kieskeurig ben je.
Jij bent dan ook geen Faxiequote:
Ik had er nog bijna een te pakken ookquote:Op woensdag 23 maart 2022 18:35 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Jij zoekt een jonge, blonde, slanke, kitesurfchick die Anne heet.
Zo kieskeurig ben je.
Toen peppersprayde ze je?quote:Op woensdag 23 maart 2022 18:37 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ik had er nog bijna een te pakken ook
Nu nog een plan voor als je er daadwerkelijk een te pakken krijgtquote:Op woensdag 23 maart 2022 18:37 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ik had er nog bijna een te pakken ook
Dan was het in elk geval een echte vrouw en geen omgebouwde.quote:Op woensdag 23 maart 2022 18:39 schreef Faxie het volgende:
[..]
Nee date dit dat. Ze bleek wat borderlinerig...
Of FOK!kerquote:Op woensdag 23 maart 2022 18:39 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dan was het in elk geval een echte vrouw en geen omgebouwde.
Sorry :$quote:
Jij bent FOK!ster, dan mag hetquote:
Fuck yeahhhhquote:
Gvdquote:
zijn hier beelden van?quote:
Helaas :$quote:
gewoon altijd je onlyfans aan laten staanquote:Op woensdag 23 maart 2022 19:25 schreef Dqod het volgende:
[..]
Helaas :$
Zal 't de volgende keer proberen te onthouden
De wereld ruikt wel lekker, nu. Dus idd, bedanktquote:
quote:Op woensdag 23 maart 2022 19:26 schreef gianni61 het volgende:
[..]
gewoon altijd je onlyfans aan laten staan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |