Hema's paashaasvaas. Helaas pindakaas, goed relaas.quote:Op woensdag 23 maart 2022 15:03 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Na Pasen is het gewoon een haasvaas.
'Ja maar als je het in Europa koopt is het van betere kwaliteit en huuuuuu'quote:Op woensdag 23 maart 2022 15:04 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Mijne was gebroken dus heb er nu 1 uit China![]()
Maar het is dezelfde, dus die van Hema komt daar ook vandaan
Het is bijna een haiku.quote:Op woensdag 23 maart 2022 15:04 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Hema's paashaasvaas. Helaas pindakaas, goed relaas.
Ok ok, rijmen is niet mijn ding.
Iewlquote:
Ik doe niet aan cultural appropriation thank you very muchquote:Op woensdag 23 maart 2022 15:07 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Het is bijna een haiku.
Bijna.
Een haiku.
Wat een vuige witte cis ben je toch ook hequote:Op woensdag 23 maart 2022 15:08 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik doe niet aan cultural appropriation thank you very much.
Ja dus nu koop ik zoveel mogelijk via marktplaats, als boetedoening.quote:Op woensdag 23 maart 2022 15:06 schreef CherryLips het volgende:
[..]
'Ja maar als je het in Europa koopt is het van betere kwaliteit en huuuuuu'
Ranzige, blanke heteroquote:Op woensdag 23 maart 2022 15:09 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Wat een vuige witte cis ben je toch ook he
Wij hadden een bijna Haiku op het geboortekaartjequote:Op woensdag 23 maart 2022 15:07 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Het is bijna een haiku.
Bijna.
Een haiku.
#woedendquote:
Niet mooi?quote:Op woensdag 23 maart 2022 15:18 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Wij hadden een bijna Haiku op het geboortekaartje![]()
Bijna omdat het niet mooi werd als het wel een echte Haiku was. Dus dan maar bijna
Vroeger was het #woedend. En vroeger was alles beter #justQthingsquote:
Ok ok,daar kan ik niet tegenopquote:Op woensdag 23 maart 2022 15:28 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Vroeger was het #woedend. En vroeger was alles beter #justQthings
#BOOMER4LIFEquote:
Ja, de tekst die wij gemaakt hadden werd net niet mooi in echte haikustijl. Dus hebben volgens mij in de eerste zin een of twee lettergrepen teveel. Daardoor werd ie wel mooiquote:Op woensdag 23 maart 2022 15:26 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Niet mooi?
"Finally the head,
The room goes silent with love
And we all just breathe"
Da's gewoon haikutquote:Op woensdag 23 maart 2022 15:41 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ja, de tekst die wij gemaakt hadden werd net niet mooi in echte haikustijl. Dus hebben volgens mij in de eerste zin een of twee lettergrepen teveel. Daardoor werd ie wel mooi
Dus je had gewoon een stukje tekst?quote:Op woensdag 23 maart 2022 15:41 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ja, de tekst die wij gemaakt hadden werd net niet mooi in echte haikustijl. Dus hebben volgens mij in de eerste zin een of twee lettergrepen teveel. Daardoor werd ie wel mooi
Ja, zo zou je het kunnen zienquote:
quote:Op woensdag 23 maart 2022 15:43 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Leuke naam! is het een jongen of een meisje?
Dat weet je pas als het kind zelf heeft aangegeven wat het is, bigotquote:Op woensdag 23 maart 2022 15:43 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Leuke naam! is het een jongen of een meisje?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |