Het woke cultuurtje? Zit al te diep denk ik.quote:Op woensdag 23 maart 2022 16:28 schreef Faxie het volgende:
[..]
Mja ik kijk lekker van de zijlijn toe. Het klapt allemaal vanzelf in elkaar.
quote:Op woensdag 23 maart 2022 16:27 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Idd, dat zag ik ook, de triestheid van de media in deze gevallen is schrijnend.
Maar er is niets aan de hand hoor mensen, die HW spoort niet!*Je hebt een mening, die is defacto niet "gelijk" of "ongelijk". De rest van je post over het niet sporen is dan wel weer een feit. Just sayin'SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
Hopelijk wel, maar het wordt eerst erger voor het beter wordt. Zie ook hier in het topic, men neemt het allemaal niet serieus, die gasten overdrijven etc etc.quote:Op woensdag 23 maart 2022 16:28 schreef Faxie het volgende:
[..]
Mja ik kijk lekker van de zijlijn toe. Het klapt allemaal vanzelf in elkaar.
Nee, dit zijn feiten, bewezen en her en der voor de rechter gekomen.quote:Op woensdag 23 maart 2022 16:30 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Je hebt een mening, die is defacto niet "gelijk" of "ongelijk". De rest van je post over het niet sporen is dan wel weer een feit. Just sayin'
Kwestie van tijd voor hij zich identificeert als vrouw en ongegeneerd in de kleedkamer zichzelf gaat zitten verlekkeren aan al die naakte vrouwen.quote:
En als je er een probleem mee hebt komt de menigte je cancellenquote:Op woensdag 23 maart 2022 16:31 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Kwestie van tijd voor hij zich identificeert als vrouw en ongegeneerd in de kleedkamer zichzelf gaat zitten verlekkeren aan al die naakte vrouwen.
Nee, jij geeft je mening over een feit. Ik mierenneuk hier graag over, ondanks het risico om te worden gecancelled vanwege vermeende bestialiteit.quote:Op woensdag 23 maart 2022 16:31 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Nee, dit zijn feiten, bewezen en her en der voor de rechter gekomen.
Wel bijzonder hoe iemand zo kan liegen tegen zichzelf dat die echt wel de beste isquote:Op woensdag 23 maart 2022 16:33 schreef HeatWave het volgende:
[ afbeelding ]
En ja, deze "vrouw" deed het weldegelijk om mee te kunnen doen bij de vrouwen, want als man won het nooit wat.
Nee, die cancellen we ook. Keihardquote:
Prima hoor. Maar de dames hier zouden zich er misschien ook eens in moeten verdiepen, want we zijn inmiddels zo ver :quote:Op woensdag 23 maart 2022 16:34 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Nee, jij geeft je mening over een feit. Ik mierenneuk hier graag over, ondanks het risico om te worden gecancelled vanwege vermeende bestialiteit.
Sydneyquote:Op woensdag 23 maart 2022 16:35 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Prima hoor. Maar de dames hier zouden zich er misschien ook eens in moeten verdiepen, want we zijn inmiddels zo ver :
[ afbeelding ]
HeatWave die een WORD WAKKER!!!!!!!' post doet. I'm done.quote:Op woensdag 23 maart 2022 16:35 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Prima hoor. Maar de dames hier zouden zich er misschien ook eens in moeten verdiepen, want we zijn inmiddels zo ver :
[ afbeelding ]
Ah, Apple.quote:Op woensdag 23 maart 2022 16:37 schreef HeatWave het volgende:
[ afbeelding ]
Vrouw? Niet meer geldig!
Ik weet niet waarom je op mij blijft reageren want ik vind het maar triviale druktemakerij, maar als jij graag de hoofdrol speelt in Suske & Wiske en de Boze Boomer, be my guest3. You do you, man. You do youquote:Op woensdag 23 maart 2022 16:35 schreef HeatWave het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ga anders even naar Twitter om daar te genieten van de versoepelingen.quote:Op woensdag 23 maart 2022 16:37 schreef AirwiN het volgende:
[..]
HeatWave die een WORD WAKKER!!!!!!!' post doet. I'm done.
Even Q volgen voor de complete ervaring.quote:Op woensdag 23 maart 2022 16:38 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ga anders even naar Twitter om daar te genieten van de versoepelingen.
This is why we can't have nice things, broquote:Op woensdag 23 maart 2022 16:37 schreef AirwiN het volgende:
[..]
HeatWave die een WORD WAKKER!!!!!!!' post doet. I'm done.
Omdat je op mij reageertquote:Op woensdag 23 maart 2022 16:38 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik weet niet waarom je op mij blijft reageren want ik vind het maar triviale druktemakerij, maar als jij graag de hoofdrol speelt in Suske & Wiske en de Boze Boomer, be my guest3. You do you, man. You do you
Mijn zorgvuldig samengestelde black list van termen die ik niet in mijn tijdlijn wil zien, maakt dat ik daar niks van mee krijg.quote:Op woensdag 23 maart 2022 16:38 schreef CherryLips het volgende:
Ga anders even naar Twitter om daar te genieten van de versoepelingen.
Zou 'ie al besmet zijn op zijn werk?quote:Op woensdag 23 maart 2022 16:39 schreef gcjoel het volgende:
Even Q volgen voor de complete ervaring.
Kan nooit meer lang duren.quote:Op woensdag 23 maart 2022 16:43 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Zou 'ie al besmet zijn op zijn werk?
Dan is het echt de schuld van de Rabobank.quote:
quote:Op woensdag 23 maart 2022 17:20 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Dan is het echt de schuld van de Rabobank.
Tsja, dit zijn dezelfde vrouwen die alt-right propageren waar misogynie ongeveer de holy grail is. Die zijn nog meer in de war dan een transgender.quote:Op woensdag 23 maart 2022 16:35 schreef HeatWave het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
quote:“Worden jullie onderdrukt?”
“Dat moet ik aan mijn man vragen”
Vaste lurkee natuurlijkquote:
Precies datquote:Op woensdag 23 maart 2022 17:43 schreef HeatWave het volgende:
OK, fair, tieten zijn uiteraard een beter onderwerp dan woke.
quote:
SPOILER: Omdat topless in R&P niet mag... ^_^Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nou is woke ook al de strijd aangegaan met sexy vrouwen in games en media, maar ik zal het voor een volgende keer bewarenquote:
Wat een zelfbeheersing.quote:Op woensdag 23 maart 2022 17:49 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Nou is woke ook al de strijd aangegaan met sexy vrouwen in games en media, maar ik zal het voor een volgende keer bewaren.
Ik zorg ervoor dat ik wat anders te doen heb op dat moment.quote:Op woensdag 23 maart 2022 17:49 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Nou is woke ook al de strijd aangegaan met sexy vrouwen in games en media, maar ik zal het voor een volgende keer bewaren.
Ik sla toe als je het het minste verwachtquote:Op woensdag 23 maart 2022 18:02 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik zorg ervoor dat ik wat anders te doen heb op dat moment.
Niks wat met een CTRL-F4 niet is op te lossen.quote:Op woensdag 23 maart 2022 18:03 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik sla toe als je het het minste verwacht.
Ik zet in elke post gewoon een paar goeie tieten, succesquote:Op woensdag 23 maart 2022 18:04 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Niks wat met een CTRL-F4 niet is op te lossen.
Alsof ik dan nog op de tussenliggende posts let.quote:Op woensdag 23 maart 2022 18:05 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik zet in elke post gewoon een paar goeie tieten, succes.
Subliminal messaging, it worksquote:Op woensdag 23 maart 2022 18:06 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Alsof ik dan nog op de tussenliggende posts let.
Klopt. Het vereist enige subtiliteit. En als jij ergens niet over beschikt...quote:
Blijf dat vooral denkenquote:Op woensdag 23 maart 2022 18:09 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Klopt. Het vereist enige subtiliteit. En als jij ergens niet over beschikt...
quote:Op woensdag 23 maart 2022 17:48 schreef Nine. het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]Word ik gecancelled als ikSPOILER: Omdat topless in R&P niet mag... ^_^Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.doe?
Not sure if legal...
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |