Er is wel een verschil tussen je andere berichten en dit.quote:Op woensdag 23 maart 2022 16:03 schreef HeatWave het volgende:
[..]
I know, het komt nu nog voornamelijk uit de VS, maar het wordt hier, zoals altijd alles, langzaam gewoon overgenomen.
[ twitter ]
Dus ik waarschuw iedereen gewoon.
Nee, dat je gewoon zegt dat je een vrouw bent en dan mag je lekker bij de dames. En dan ook lekker alle wedstrijden bij vrouwensport winnen.quote:Op woensdag 23 maart 2022 16:05 schreef Barbusse het volgende:
Waarvoor? Dat iemand naar het toilet gaat? Ik denk dat de meesten hier al van wisten hoor.
Er zit natuurlijk wel een verschil tussen wat jij zegt en een jarenlang traject hebben doorlopen om je lichaam om te bouwen naar het geslacht waar jij je beter bij voelt. Na zo'n jarenlang traject vind ik het echt heel andersquote:Op woensdag 23 maart 2022 16:06 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Nee, dat je gewoon zegt dat je een vrouw bent en dan mag je lekker bij de dames. En dan ook lekker alle wedstrijden bij vrouwensport winnen.
Progressie.
eens.quote:Op woensdag 23 maart 2022 16:08 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Er zit natuurlijk wel een verschil tussen wat jij zegt en een jarenlang traject hebben doorlopen om je lichaam om te bouwen naar het geslacht waar jij je beter bij voelt. Na zo'n jarenlang traject vind ik het echt heel anders
En dat is dus ook heel wat anders idd. Dit zijn gewoon mannen die door te zeggen dat ze vrouw zijn tussen de jonge naakte meiden gaan zitten.quote:Op woensdag 23 maart 2022 16:08 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Er zit natuurlijk wel een verschil tussen wat jij zegt en een jarenlang traject hebben doorlopen om je lichaam om te bouwen naar het geslacht waar jij je beter bij voelt. Na zo'n jarenlang traject vind ik het echt heel anders
Nja moet wel zeggen dat ik niet voor het meedoen aan de damessporten ben.quote:Op woensdag 23 maart 2022 16:09 schreef Barbusse het volgende:
Ja, toch de voornaamste reden voor een geslachtsverandering; zodat je naar het damestoilet kunt gaan en kunt winnen in damessporten. Goed verhaal man. Lekker kort.
Gefeliciteerd, je bent nu gecancelled wegens hate speech.quote:Op woensdag 23 maart 2022 16:10 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Nja moet wel zeggen dat ik niet voor het meedoen aan de damessporten ben.
Maar alleen omdat ze gewoon echt een voordeel hebben met hun lichaam.
Je kan dat niet gelijkwaardig doen in mijn ogen.
ik deed toch al nooit echt mee, dus dat is weinig vershil.quote:Op woensdag 23 maart 2022 16:11 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Gefeliciteerd, je bent nu gecancelled wegens hate speech.
Ik hou zo wel weer op hoor, maar die gekte gaat hier dus ook komen, als jij die mening hebt en iemand op je werk komt erachter kan je zo op straat staan.quote:Op woensdag 23 maart 2022 16:13 schreef gcjoel het volgende:
[..]
ik deed toch al nooit echt mee, dus dat is weinig vershil.
Ik vind dat echt een lastige. Want ja, wat jij zegt klopt inderdaad. Maar aan de andere kant, je hebt helemaal dat traject gedaan om het andere geslacht te worden en dan word je van iets uitgesloten waar anderen van dat geslacht wel aan mee mogen doen.quote:Op woensdag 23 maart 2022 16:10 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Nja moet wel zeggen dat ik niet voor het meedoen aan de damessporten ben.
Maar alleen omdat ze gewoon echt een voordeel hebben met hun lichaam.
Je kan dat niet gelijkwaardig doen in mijn ogen.
Challenge acceptedquote:Op woensdag 23 maart 2022 14:18 schreef CherryLips het volgende:
[..]
En niemand wil ooit bij mij eten want ik kan niet koken
Ja eens hoor, want verder vind ik inderdaad dat je gewoon dezelfde rechten moet hebben.quote:Op woensdag 23 maart 2022 16:15 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ik vind dat echt een lastige. Want ja, wat jij zegt klopt inderdaad. Maar aan de andere kant, je hebt helemaal dat traject gedaan om het andere geslacht te worden en dan word je van iets uitgesloten waar anderen van dat geslacht wel aan mee mogen doen.
Ik krijg error van dit soort kwesties
Die zwemmer in mijn post heeft helemaal geen traject ondergaan, die heeft zijn haar laten groeien en lipgloss opgedaan, that's it.quote:Op woensdag 23 maart 2022 16:15 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ik vind dat echt een lastige. Want ja, wat jij zegt klopt inderdaad. Maar aan de andere kant, je hebt helemaal dat traject gedaan om het andere geslacht te worden en dan word je van iets uitgesloten waar anderen van dat geslacht wel aan mee mogen doen.
Ik krijg error van dit soort kwesties
quote:Op woensdag 23 maart 2022 16:19 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Die zwemmer in mijn post heeft helemaal geen traject ondergaan, die heeft zijn haar laten groeien en lipgloss opgedaan, that's it.
Ik heb het dus over die mensen die wel een heel traject zijn doorgegaan. Voor die anderen vind ik persoonlijk dat ze nog het geslacht zijn dat ze hadden. Ja, cancel me maar. I don't care.quote:Op woensdag 23 maart 2022 16:08 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Nou, en dat is dus mijn hele punt mbt "woke" die mensen zijn dus hele extreme dingen van mening en schuwen geen middel om mensen die tegen de bullshit ingaan te cancellen.quote:Op woensdag 23 maart 2022 16:22 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
[..]
Ik heb het dus over die mensen die wel een heel traject zijn doorgegaan. Voor die anderen vind ik persoonlijk dat ze nog het geslacht zijn dat ze hadden. Ja, cancel me maar. I don't care.
MSNBC had de foto ook bewerkt zodat die half afgeleefde kop na de wedstrijd er feminien uitzagquote:Op woensdag 23 maart 2022 16:19 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Die zwemmer in mijn post heeft helemaal geen traject ondergaan, die heeft zijn haar laten groeien en lipgloss opgedaan, that's it.
Idd, dat zag ik ook, de triestheid van de media in deze gevallen is schrijnendquote:Op woensdag 23 maart 2022 16:25 schreef Faxie het volgende:
[..]
MSNBC had de foto ook bewerkt zodat die half afgeleefde kop na de wedstrijd er feminien uitzag
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
Je mag haar zelfs verkrachten, en als je pa dan verhaal komt halen, pakken ze hém op. Daar was nog wel even wat ophef over.quote:Op woensdag 23 maart 2022 16:25 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Nou, en dat is dus mijn hele punt mbt "woke" die mensen zijn dus hele extreme dingen van mening en schuwen geen middel om mensen die tegen de bullshit ingaan te cancellen.
Als iemand echt wil transitioneren, helemaal prima. Maar inmiddels hoef ik dus alleen maar te beweren dat ik een vrouw ben en dan mag ik bij jouw dochter in de kleedkamer en als je dat geen goed plan vindt, cancelled!!
En dit is 1 voorbeeld, ik had beloofd te stoppen, maar ik kan er nog zo 100 opnoemen.
Ja, dan is die vader transfoob. I kid you notquote:Op woensdag 23 maart 2022 16:27 schreef Faxie het volgende:
[..]
Je mag haar zelfs verkrachten, en als je pa dan verhaal komt halen, pakken ze hém op. Daar was nog wel even wat ophef over.
quote:Op woensdag 23 maart 2022 16:27 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Idd, dat zag ik ook, de triestheid van de media in deze gevallen is schrijnend.
Maar er is niets aan de hand hoor mensen, die HW spoort niet!*Mja ik kijk lekker van de zijlijn toe. Het klapt allemaal vanzelf in elkaar.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |