Ja doei, niemand pakt mij mijn gender reveal feestje af!quote:Op woensdag 23 maart 2022 15:44 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Dat weet je pas als het kind zelf heeft aangegeven wat het is, bigot.
Ze is geboren als meisje, dus totdat ze zelf besluit dat het anders is, is ze een meisjequote:Op woensdag 23 maart 2022 15:44 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Van die ouders die hun eigen dromen opdringen aan het kindquote:Op woensdag 23 maart 2022 15:45 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ze is geboren als meisje, dus totdat ze zelf besluit dat het anders is, is ze een meisje
Wanneer ben jij uitgerekend?quote:Op woensdag 23 maart 2022 15:47 schreef HeatWave het volgende:
https://www.parents.com/p(...)gender-neutral-baby/
LUISTER NAAR DE EXPERTS!!
Ok HW! nu is het tijd om weer adem te halen.quote:Op woensdag 23 maart 2022 15:49 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Wiskunde is racistisch.
https://eu.monroenews.com(...)teaching/4628230001/
Kan niet, zuurstof komt van bomen en bomen zijn racistisch:quote:Op woensdag 23 maart 2022 15:50 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Ok HW! nu is het tijd om weer adem te halen.
Je cultiveert het wel helaas.quote:Op woensdag 23 maart 2022 15:52 schreef HeatWave het volgende:
Hey, ik verzin die bullshit niet hoor.
Je verspreid het!quote:Op woensdag 23 maart 2022 15:52 schreef HeatWave het volgende:
Hey, ik verzin die bullshit niet hoor.
Het is dan ook behoorlijk aanwezig overalquote:
Wat een vuige witte cispost weer zegquote:Op woensdag 23 maart 2022 15:44 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik zie het niet overal. Eigenlijk vooral wanneer jij post.quote:Op woensdag 23 maart 2022 15:54 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Het is dan ook behoorlijk aanwezig overal.
Maar we kunnen het ook wel weer over stinkende ongestelde kutten hebben hoor.
Zie vorige reply op deze abjecte aantijgingenquote:Op woensdag 23 maart 2022 16:00 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Wat een vuige witte cispost weer zeg
Ook daar zie ik ze gelukkig nietquote:Op woensdag 23 maart 2022 16:00 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ik zie het niet overal. Eigenlijk vooral wanneer jij post.
quote:
I know, het komt nu nog voornamelijk uit de VS, maar het wordt hier, zoals altijd alles, langzaam gewoon overgenomen.quote:Op woensdag 23 maart 2022 16:00 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ik zie het niet overal. Eigenlijk vooral wanneer jij post.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |