Zou zomaar kunnen. Ik durf te beweren dat onze combinatie van persoonlijkheden in elk geval sfeerverhogend werkt.quote:Op woensdag 23 maart 2022 18:17 schreef Barbusse het volgende:
@:AirwiN en @:HeatWave, zitten jullie atm samen aan de bar bier te zuipen of zo?
Jaloersquote:Op woensdag 23 maart 2022 18:17 schreef Barbusse het volgende:
@:AirwiN en @:HeatWave, zitten jullie atm samen aan de bar bier te zuipen of zo?
quote:Op woensdag 23 maart 2022 18:20 schreef Faxie het volgende:
Ah fuck it, ik zou ze allemaal doen, en hard
Moet ik ze wel eerst vangen
#woedend zelfs.quote:
#teammildlyannoyedbutnotenoughtogointoashitpostingragequote:
Jammerquote:Op woensdag 23 maart 2022 18:27 schreef Barbusse het volgende:
[..]
#teammildlyannoyedbutnotenoughtogointoashitpostingrage
Dat valt best meequote:Op woensdag 23 maart 2022 18:29 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Nee fax vist liever met een klein hengeltje naar specifieke exemplaren.
quote:Op woensdag 23 maart 2022 18:29 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Dit gelooft echt niemand. Zelfs over de minimale eis van het hebben van een hartslag valt te overhandelen bij hem.quote:Op woensdag 23 maart 2022 18:29 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Nee bij fax juist nietquote:Op woensdag 23 maart 2022 18:32 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Dit gelooft echt niemand. Zelfs over de minimale eis van het hebben van een hartslag valt te overhandelen bij hem.
A tale of two Faxies. Sommigen denken dat ik alles pak, anderen denken dat ik extreem kieskeurig benquote:Op woensdag 23 maart 2022 18:32 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Dit gelooft echt niemand. Zelfs over de minimale eis van het hebben van een hartslag valt te overhandelen bij hem.
Dat is vast een van de 97 gendersquote:Op woensdag 23 maart 2022 18:33 schreef Faxie het volgende:
[..]
A tale of two Faxies. Sommigen denken dat ik alles pak, anderen denken dat ik extreem kieskeurig ben
Jij zoekt een jonge, blonde, slanke, kitesurfchick die Anne heet.quote:Op woensdag 23 maart 2022 18:33 schreef Faxie het volgende:
[..]
A tale of two Faxies. Sommigen denken dat ik alles pak, anderen denken dat ik extreem kieskeurig ben
quote:Op woensdag 23 maart 2022 18:32 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Nummer 8 zou ik overwegenquote:
Max 23 jaar en maagd toch of zijn die eisen al vervallen?quote:Op woensdag 23 maart 2022 18:35 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Jij zoekt een jonge, blonde, slanke, kitesurfchick die Anne heet.
Zo kieskeurig ben je.
Jij bent dan ook geen Faxiequote:
Ik had er nog bijna een te pakken ookquote:Op woensdag 23 maart 2022 18:35 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Jij zoekt een jonge, blonde, slanke, kitesurfchick die Anne heet.
Zo kieskeurig ben je.
Toen peppersprayde ze je?quote:Op woensdag 23 maart 2022 18:37 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ik had er nog bijna een te pakken ook
Nu nog een plan voor als je er daadwerkelijk een te pakken krijgtquote:Op woensdag 23 maart 2022 18:37 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ik had er nog bijna een te pakken ook
Dan was het in elk geval een echte vrouw en geen omgebouwde.quote:Op woensdag 23 maart 2022 18:39 schreef Faxie het volgende:
[..]
Nee date dit dat. Ze bleek wat borderlinerig...
Of FOK!kerquote:Op woensdag 23 maart 2022 18:39 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dan was het in elk geval een echte vrouw en geen omgebouwde.
Sorry :$quote:
Jij bent FOK!ster, dan mag hetquote:
Fuck yeahhhhquote:
Gvdquote:
zijn hier beelden van?quote:
Helaas :$quote:
gewoon altijd je onlyfans aan laten staanquote:Op woensdag 23 maart 2022 19:25 schreef Dqod het volgende:
[..]
Helaas :$
Zal 't de volgende keer proberen te onthouden
De wereld ruikt wel lekker, nu. Dus idd, bedanktquote:
quote:Op woensdag 23 maart 2022 19:26 schreef gianni61 het volgende:
[..]
gewoon altijd je onlyfans aan laten staan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |