Ga 1x per week rond etenstijd bij iemand op bezoek, zo bespaar je al snel 6 euro voor een maaltijd uit!quote:Op woensdag 23 maart 2022 13:34 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Wel lekker goedkope tip van gierige Gerda
gewoon elke dag.quote:Op woensdag 23 maart 2022 14:05 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Ga 1x per week rond etenstijd bij iemand op bezoek, zo bespaar je al snel 6 euro voor een maaltijd uit!
En niemand wil ooit bij mij eten want ik kan niet kokenquote:Op woensdag 23 maart 2022 14:05 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Ga 1x per week rond etenstijd bij iemand op bezoek, zo bespaar je al snel 6 euro voor een maaltijd uit!
nog meer winst!quote:Op woensdag 23 maart 2022 14:18 schreef CherryLips het volgende:
[..]
En niemand wil ooit bij mij eten want ik kan niet koken
Ik heb sinds de laatste sluiting van de sportscholen geen sportschool meer van binnen gezien dus dat eerste zit er weer aan te komenquote:Op woensdag 23 maart 2022 14:39 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Dus je bent nu een dikkie?
Of eet je helemaal niet?
Het wordt tijd voor een interventie!quote:Op woensdag 23 maart 2022 14:40 schreef rival het volgende:
[..]
Ik heb sinds de laatste sluiting van de sportscholen geen sportschool meer van binnen gezien dus dat eerste zit er weer aan te komen
Ohw, maar ik maak vanavond pasta..quote:Op woensdag 23 maart 2022 14:42 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Elke dag patat. Heb ik nu zin in.
Hoogste tijd om het tij te keren etcquote:Op woensdag 23 maart 2022 14:41 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Het wordt tijd voor een interventie!
Heb ik altijdquote:Op woensdag 23 maart 2022 14:42 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Elke dag patat. Heb ik nu zin in.
Precies. Het feit dat ik daar niet dagelijks aan toegeef is een ijzersterk bewijs van mijn zelfbeheersing.quote:
hou opquote:Op woensdag 23 maart 2022 14:57 schreef CherryLips het volgende:
Misschien dan vanavond patatje babi pangang.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |