Alles goed kerel?quote:
Avond schoonheid.quote:
Goed om te horen, ik heb weer lekker gewerkt.quote:
Beter ook, dan thuis zittenquote:Op dinsdag 22 maart 2022 18:17 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Goed om te horen, ik heb weer lekker gewerkt.
Heer konijn.quote:
Het kan wel.quote:Op dinsdag 22 maart 2022 18:44 schreef -Shii- het volgende:
[..]
En bewegend.Zouden de overige UI's ook moeten doen. Dan wordt het een druk plaatje.
Ik ben er al mee bezig maar het nadeel is dat alle avatars niet hetzelfde aantal frames hebben.quote:Op dinsdag 22 maart 2022 18:44 schreef -Shii- het volgende:
[..]
En bewegend.Zouden de overige UI's ook moeten doen. Dan wordt het een druk plaatje.
Suziquote:Op dinsdag 22 maart 2022 18:44 schreef aloa het volgende:
[..]
Het kan wel.
Wie heeft het gemaakt eigenlijk? Ik vermoed @:ToT?
quote:Op dinsdag 22 maart 2022 18:46 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Ja daar schiet ik niks mee op hé
Eigenlijk moeten de ui's in de onderste plaatjequote:Op dinsdag 22 maart 2022 18:44 schreef aloa het volgende:
[..]
Het kan wel.
Wie heeft het gemaakt eigenlijk? Ik vermoed @:ToT?
Ah nice...quote:Op dinsdag 22 maart 2022 18:46 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik ben er al mee bezig maar het nadeel is dat alle avatars niet hetzelfde aantal frames hebben.
[..]
Suzi
Het is wel op te lossen maar het kost meer tijd dan ik gedacht had.quote:Op dinsdag 22 maart 2022 18:48 schreef aloa het volgende:
[..]
Ah nice...
Ja, dat is wel een dingetje idd. Dan krijg je avatars die halverwege ophouden.
Succes dan maarquote:Op dinsdag 22 maart 2022 18:50 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Het is wel op te lossen maar het kost meer tijd dan ik gedacht had.
https://www.webcam-harlingen.nl/pages/cameras/kerktoren.phpquote:Op dinsdag 22 maart 2022 18:50 schreef -Shii- het volgende:
[..]
Ja denk het wel, maar ik zit op het fictieve strand in de OP.
Mooi plaatje.quote:Op dinsdag 22 maart 2022 18:52 schreef aloa het volgende:
[..]
https://www.webcam-harlingen.nl/pages/cameras/kerktoren.php
Hallo mijn GROTE kameraad achterlijker dan dwarsquote:Op dinsdag 22 maart 2022 18:57 schreef Haags het volgende:
[..]
Hallo mijn BESTE maat aan stuurboord zijde!!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
waar heb je het opgevraagd????quote:Op dinsdag 22 maart 2022 19:10 schreef ToT het volgende:
2,5x de nieuwprijs voor dakpannen betalen omdat die dingen niet meer gemaakt worden!Ik heb ze nodig voor de zonnepanelen, maar damn!
Eigen huis?quote:Op dinsdag 22 maart 2022 19:10 schreef ToT het volgende:
2,5x de nieuwprijs voor dakpannen betalen omdat die dingen niet meer gemaakt worden!Ik heb ze nodig voor de zonnepanelen, maar damn!
Protip: gooi je pan na het koken op het dak. Dan heb je ook een dakpan.quote:Op dinsdag 22 maart 2022 19:10 schreef ToT het volgende:
en?quote:Op dinsdag 22 maart 2022 19:12 schreef ToT het volgende:
[..]
Oef ik weet het ff niet meer, maar ik heb al 20 stuks liggen hier nu.
Fokking drukke dag; mevrouw ToT moest weer nieuw gips krijgen:
[ afbeelding ]
alles komt alles komt goedquote:
Jawel!quote:
Bij het boren schijnen er een stuk of 10 pannen kapot te kunnen gaan.quote:Op dinsdag 22 maart 2022 19:14 schreef greysbones het volgende:
en waarom heb je ze nodig voor de zonnepanelen?
quote:Op dinsdag 22 maart 2022 19:14 schreef greysbones het volgende:
[..]
alles komt alles komt goed
nummer trouwens
![]()
huh boren?quote:Op dinsdag 22 maart 2022 19:15 schreef ToT het volgende:
[..]
Bij het boren schijnen er een stuk of 10 pannen kapot te kunnen gaan.
Dan hebben ze pannen.quote:Op dinsdag 22 maart 2022 19:15 schreef ToT het volgende:
[..]
Bij het boren schijnen er een stuk of 10 pannen kapot te kunnen gaan.
Om de panelen te bevestigen wel.quote:Op dinsdag 22 maart 2022 19:16 schreef greysbones het volgende:
[..]
huh boren?
ze hoeven toch niet in je dakpannen te boren???
dat frame boren ze op de panlatten mag ik hopenquote:
Wat zei het ziekenhuisquote:
quote:Op dinsdag 22 maart 2022 19:17 schreef Haags het volgende:
[..]
Dan hebben ze pannen.
Hahahahahahahahahahahaaaaa snapte?xD
Ik denk door de dakpannen heen de latten in? Geen idee, ik doe dat werk niet. Het enige wat ik weet is dat ik minimaal 10 pannen op voorraad moest hebben voor dit werk. Oude pannen waren poreus en gingen daardoor snel kapot en nieuwe pannen waren dunner en gaan daarom sneller kapot.quote:Op dinsdag 22 maart 2022 19:19 schreef greysbones het volgende:
[..]
dat frame boren ze op de panlatten mag ik hopen
anders vliegt het zo weg met een beetje wind
Onderling zeiden de arts en de verpleegster dat er iets verkeerd was gegaan bij de spoedeisende hulp, maar tegenover ons logen ze dat het standaard is dat je wat eerder dan afgesproken terug moet komen.quote:
neequote:Op dinsdag 22 maart 2022 19:21 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik denk door de dakpannen heen de latten in? Geen idee, ik doe dat werk niet. Het enige wat ik weet is dat ik minimaal 10 pannen op voorraad moest hebben voor dit werk. Oude pannen waren poreus en gingen daardoor snel kapot en nieuwe pannen waren dunner en gaan daarom sneller kapot.
Geen idee, ik dacht dat het om boren ging. Hoe dan ook; ik moest minimaal 10 dakpannen op voorraad hebben van hen omdat er gemiddeld zo veel kapot gingen.quote:Op dinsdag 22 maart 2022 19:22 schreef greysbones het volgende:
[..]
nee
ze hebben haken die hangen ze aan de panlatten daar maken ze het frame op en kunnen ze de pannen er gewoon weer op leggen
meestal zijn ze gewoon onbenullig en breken ze een paar pannen met het schuiven om bij de panlatten te komen
wanneer krijg je zequote:Op dinsdag 22 maart 2022 19:23 schreef ToT het volgende:
[..]
Geen idee, ik dacht dat het om boren ging. Hoe dan ook; ik moest minimaal 10 dakpannen op voorraad hebben van hen omdat er gemiddeld zo veel kapot gingen.
17 stuks, de specs kan ik morgen wel ff opzoeken. Mijn hoofd loopt echt helemaal over van deze zeer intensieve dag en ik ben nu hersencellen om zeep aan het helpen met whisky.quote:
niet verstandig hequote:Op dinsdag 22 maart 2022 19:27 schreef ToT het volgende:
[..]
17 stuks, de specs kan ik morgen wel ff opzoeken. Mijn hoofd loopt echt helemaal over van deze zeer intensieve dag en ik ben nu hersencellen om zeep aan het helpen met whisky.
En je hebt er al niet zo veel.quote:Op dinsdag 22 maart 2022 19:27 schreef ToT het volgende:
[..]
17 stuks, de specs kan ik morgen wel ff opzoeken. Mijn hoofd loopt echt helemaal over van deze zeer intensieve dag en ik ben nu hersencellen om zeep aan het helpen met whisky.
quote:Op dinsdag 22 maart 2022 19:34 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
En je hebt er al niet zo veel.
Ik kon het niet laten.quote:
Dan zou ik je vrouw aanraden hem niet verkeerd te gebruiken. Ik heb ooit een 2e operatie aan mijn hand nodig gehad omdat er in het onderste gewrichtje van mijn duim een onsteking is gekomen die ze er weer uit hebben moeten snijdenquote:Op dinsdag 22 maart 2022 19:15 schreef ToT het volgende:
[..]
Jawel!Er schijnt afgelopen donderdag wel iets verkeerd gegaan te zijn op de spoedeisende hulp, maar daar deden ze geheimzinnig over verder.
Nu moet alles goed komen, tenzij ze de duim te veel probeert te gebruiken, dan kan ze misschien een operatie nodig hebben.
Daarom en hij weet wie het zegt.quote:
Hij is 'administratie' aan het invullenquote:
beyoncequote:Op dinsdag 22 maart 2022 19:42 schreef Foshizzle79 het volgende:
Die TT doet me denken aan dat lied van Beyoncé, maar zal wel met die game te maken hebben
Ja i know, dat is ook mijn eerste reactie erbijquote:
boksquote:Op dinsdag 22 maart 2022 19:43 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Ja i know, dat is ook mijn eerste reactie erbij![]()
Niet voor niets dat je mijn vriendinnetje op FOK en ook daarbuiten bent 😉quote:
quote:Op dinsdag 22 maart 2022 19:45 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Niet voor niets dat je mijn vriendinnetje op FOK en ook daarbuiten bent 😉
Heb je Cashtruck gezien? Van Guy Ritchie, en met Jason Statham? Zo niet, dikke aanrader!quote:
Daar heb ik wel reclames van gezien, maar muis is niet van actie filmsquote:Op dinsdag 22 maart 2022 19:46 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Heb je Cashtruck gezien? Van Guy Ritchie, en met Jason Statham? Zo niet, dikke aanrader!![]()
Ow...jammer...ik heb voornamelijk alleen actiefilm-tips denk ik, mijn andere 2 tips wat ik zo snel kon bedenken waren Gemini Man met Will Smith, en The Foreigner met Jackie Chan, die vond ik echt epicquote:Op dinsdag 22 maart 2022 19:49 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Daar heb ik wel reclames van gezien, maar muis is niet van actie films
The foreigner heb ik toevallig gezien toen hij uitkwam op een dinsdag avond voor 5 euro pp in de biosquote:Op dinsdag 22 maart 2022 19:52 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Ow...jammer...ik heb voornamelijk alleen actiefilm-tips denk ik, mijn andere 2 tips wat ik zo snel kon bedenken waren Gemini Man met Will Smith, en The Foreigner met Jackie Chan, die vond ik echt epic![]()
Hahaha super cheap! Ik vond m iig wel heel goed, maar goed, smaken verschillen ook natuurlijkquote:Op dinsdag 22 maart 2022 19:56 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
The foreigner heb ik toevallig gezien toen hij uitkwam op een dinsdag avond voor 5 euro pp in de bios
Ik vond hem toen ook best goed, al heb ik sowieso wel een zwak voor Jackie Chanquote:Op dinsdag 22 maart 2022 19:57 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Hahaha super cheap! Ik vond m iig wel heel goed, maar goed, smaken verschillen ook natuurlijk
Oh dat is wel een vet concept ! Dat hebben "we" hier in Utrecht niet, tenminste, niet dat ik weetquote:Op dinsdag 22 maart 2022 20:01 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik vond hem toen ook best goed, al heb ik sowieso wel een zwak voor Jackie Chan![]()
In de stad waar ik toen werkte en muis woonde had je vaker op de eerste of 2e dinsdag van de maand een suprise premiere waarbij je een film kreeg die later die week in premiere zou gaan voor 5 euro, maar je kwam er pas tijdens de film achter welke het was.
mwahhhquote:
Hahahaquote:Op dinsdag 22 maart 2022 20:09 schreef greysbones het volgende:
volgende keer lachen Moon
je bent zo mooi
Ik ga pieces of her maar kijkenquote:Op dinsdag 22 maart 2022 20:08 schreef greysbones het volgende:
[..]
mwahhh
geen zin in denk ik
misschien wel vroeg naar bed
Heel vaak bedoel je!quote:
Dat was toen bij Pathé, ik weet ook niet meer of ze dat nu nog hebben. Laatste keer dat ik naar zo'n film ben geweest was in Limbabwe in begin 2018quote:Op dinsdag 22 maart 2022 20:05 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Oh dat is wel een vet concept ! Dat hebben "we" hier in Utrecht niet, tenminste, niet dat ik weet
Fijn dat ik je dan net op die momenten trefquote:
Limbabwequote:Op dinsdag 22 maart 2022 20:14 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Dat was toen bij Pathé, ik weet ook niet meer of ze dat nu nog hebben. Laatste keer dat ik naar zo'n film ben geweest was in Limbabwe in begin 2018
quote:Op dinsdag 22 maart 2022 20:14 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Fijn dat ik je dan net op die momenten tref
Flink kut dusquote:Op dinsdag 22 maart 2022 19:22 schreef ToT het volgende:
[..]
Onderling zeiden de arts en de verpleegster dat er iets verkeerd was gegaan bij de spoedeisende hulp, maar tegenover ons logen ze dat het standaard is dat je wat eerder dan afgesproken terug moet komen.
Er is nieuw gips op gekomen en nu moet ze de komende 3,5 week heel voorzichtig aan doen met de hand, anders heeft ze een operatie nodig.
Als ze vandaag niet gekomen was en we hadden zelfs tot na het weekend gewacht, dan was er ook een operatie nodig geweest.
Tsja, de meeste mensen hier op FOK kunnen de echte naam ervan niet onthoudenquote:
Limbonesië?quote:Op dinsdag 22 maart 2022 20:16 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Tsja, de meeste mensen hier op FOK kunnen de echte naam ervan niet onthouden
Ik hou van Limburg, en Maastricht vind ik echt zó leuk! Limburg doet me qua landschap/uiterlijk weleens denken aan Schotlandquote:Op dinsdag 22 maart 2022 20:16 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Tsja, de meeste mensen hier op FOK kunnen de echte naam ervan niet onthouden
quote:Op dinsdag 22 maart 2022 20:18 schreef ToT het volgende:
[..]
Limbonesië?
Altijd gezeik daar....
[ afbeelding ]
Het heeft ook een mooi landschap, alleen jammer van al die toeristen die dat ook vinden en vanaf midden april tot diep in September de beol komen teroriserenquote:Op dinsdag 22 maart 2022 20:19 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Ik hou van Limburg, en Maastricht vind ik echt zó leuk! Limburg doet me qua landschap/uiterlijk weleens denken aan Schotland![]()
![]()
Lol, ik zal er nooit meer komen dan ok?quote:Op dinsdag 22 maart 2022 20:23 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Het heeft ook een mooi landschap, alleen jammer van al die toeristen die dat ook vinden en vanaf midden april tot diep in September de beol komen teroriseren![]()
ik probeer het van eind september tot maart te mijdenquote:Op dinsdag 22 maart 2022 20:25 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Lol, ik zal er nooit meer komen dan ok?
Ik kreeg inspiratie!quote:Op dinsdag 22 maart 2022 20:19 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Ik hou van Limburg, en Maastricht vind ik echt zó leuk! Limburg doet me qua landschap/uiterlijk weleens denken aan Schotland![]()
![]()
Die is wel vet !quote:Op dinsdag 22 maart 2022 20:29 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik kreeg inspiratie!
ToT in ONZ / [Paint] tong80 #5
quote:Op dinsdag 22 maart 2022 20:29 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik probeer het van eind september tot maart te mijden
vanwege die bewoners
die kunnen zo zeuren
Ja maar jij weet dat ik juist in de periode april tot oktober vrijwel niet benquote:Op dinsdag 22 maart 2022 20:29 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik probeer het van eind september tot maart te mijden
vanwege die bewoners
die kunnen zo zeuren
Ja ik ook een beetjequote:
* gebrokenglas kijkt veelbetekenend naar het volle aanrechtquote:
Als zij je aanrecht doet dan kan Foshizzle79 mijn brood voor morgen smeren.quote:Op dinsdag 22 maart 2022 21:04 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
* gebrokenglas kijkt veelbetekenend naar het volle aanrecht
Wat is er met je drie broodsmeer minnaressen gebeurd?quote:Op dinsdag 22 maart 2022 21:05 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Als zij je aanrecht doet dan kan Foshizzle79 mijn brood voor morgen smeren.
quote:Op dinsdag 22 maart 2022 21:07 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Wat is er met je drie broodsmeer minnaressen gebeurd?![]()
Die liggen in mijn bed bij te komen.quote:Op dinsdag 22 maart 2022 21:07 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Wat is er met je drie broodsmeer minnaressen gebeurd?![]()
Zouden ze te dun uitgesmeerd zijnquote:
kingsize bed...quote:Op dinsdag 22 maart 2022 21:08 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Die liggen in mijn bed bij te komen.
Ik moest mijn parkiet ook al zaad geven.quote:
Ze zijn zo uitgeteld dat ze niets meer kunnen??quote:Op dinsdag 22 maart 2022 21:10 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik moest mijn parkiet ook al zaad geven.
Ik zal zo even kijke maar volgens mij krijgen ze de handboeien niet los.quote:Op dinsdag 22 maart 2022 21:11 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ze zijn zo uitgeteld dat ze niets meer kunnen??
quote:Op dinsdag 22 maart 2022 21:13 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik zal zo even kijke maar volgens mij krijgen ze de handboeien niet los.
Misschien even het sleuteltje gevenquote:Op dinsdag 22 maart 2022 21:13 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik zal zo even kijke maar volgens mij krijgen ze de handboeien niet los.
Dan moet ik opstaan.quote:Op dinsdag 22 maart 2022 21:19 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Misschien even het sleuteltje geven
Ik moet morgen weer werken dus even aan mijzelf denken.quote:Op dinsdag 22 maart 2022 21:27 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
En daar ben je te moe voor,ik snap het
Als ze te hard gaan roepen dan zul je wel moeten...quote:Op dinsdag 22 maart 2022 21:30 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik moet morgen weer werken dus even aan mijzelf denken.
Heel belangrijkquote:Op dinsdag 22 maart 2022 21:30 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik moet morgen weer werken dus even aan mijzelf denken.
Helemaal uitgeputquote:Op dinsdag 22 maart 2022 21:27 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
En daar ben je te moe voor,ik snap het
Zolang ze niet piepen.quote:Op dinsdag 22 maart 2022 21:31 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Als ze te hard gaan roepen dan zul je wel moeten...
Daar heeft SBE duck tape voor laten ontwikkelenquote:Op dinsdag 22 maart 2022 21:31 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Als ze te hard gaan roepen dan zul je wel moeten...
Die rollen begonnen mij wat teveel te kosten, handboeien zijn een goede investering geweest.quote:Op dinsdag 22 maart 2022 21:32 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Daar heeft SBE duck tape voor laten ontwikkelen
Hoe doe je die dan aanbrengen dat ze stil zijnquote:Op dinsdag 22 maart 2022 21:34 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Die rollen begonnen mij wat teveel te kosten, handboeien zijn een goede investering geweest.
Vuistslag.quote:Op dinsdag 22 maart 2022 21:35 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Hoe doe je die dan aanbrengen dat ze stil zijn
Vermoeiend en moet veel te vaak herhaald worden. Ducktape werkt tot 78 uur lang weet ik uit ervaring.quote:
Ik heb wel meer tips maar dan jaag ik de vrouwen hier weg.quote:Op dinsdag 22 maart 2022 22:24 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Vermoeiend en moet veel te vaak herhaald worden. Ducktape werkt tot 78 uur lang weet ik uit ervaring.
Je kan ze altijd op de privé servers van haags posten, die vind het ook niet erg om nog wat extra tips te krijgen rondom vrouwen denk ikquote:Op dinsdag 22 maart 2022 22:34 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik heb wel meer tips maar dan jaag ik de vrouwen hier weg.
Niet over hem beginnen, hij is een grotere fantast dan Paul.quote:Op dinsdag 22 maart 2022 22:36 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Je kan ze altijd op de privé servers van haags posten, die vind het ook niet erg om nog wat extra tips te krijgen rondom vrouwen denk ik
En daar ben je nu pas achterquote:Op dinsdag 22 maart 2022 22:37 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Niet over hem beginnen, hij is een grotere fantast dan Paul.
Al 5 jaar geleden ofzo.quote:
Hey beste kerel.quote:
What's up my rubber ducky!quote:Op dinsdag 22 maart 2022 22:40 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Al 5 jaar geleden ofzo.
[..]
Hey beste kerel.
Gaat het al beter met je zoontje?quote:
Gelukkig wel ja. Dank je.quote:Op dinsdag 22 maart 2022 22:42 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Gaat het al beter met je zoontje?
Goed om te horen.quote:
Stuk beter da een tijdje geleden, leuke baan gevonden waar ik het erg naar mijn zin heb.quote:
Hee top man! Wat doe je nu? (als je dat wilt vertellen).quote:Op dinsdag 22 maart 2022 22:48 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Stuk beter da een tijdje geleden, leuke baan gevonden waar ik het erg naar mijn zin heb.
Tekenaar bij een staalbedrijf, doorgroeien naar werkvoorbereider.quote:Op dinsdag 22 maart 2022 22:50 schreef B00STER het volgende:
[..]
Hee top man! Wat doe je nu? (als je dat wilt vertellen).
Klinkt goed! Gefeliciteerd!quote:Op dinsdag 22 maart 2022 22:52 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Tekenaar bij een staalbedrijf, doorgroeien naar werkvoorbereider.
Gaafquote:Op dinsdag 22 maart 2022 22:52 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Tekenaar bij een staalbedrijf, doorgroeien naar werkvoorbereider.
Wilde een probleemwijken plaatje plaatsenquote:Op dinsdag 22 maart 2022 22:50 schreef B00STER het volgende:
[..]
Hee top man! Wat doe je nu? (als je dat wilt vertellen).
Dank je, het leuke is dat ze steeds verschillende projecten hebben.quote:
Maar je had de foto's van je straat net gearchiveerd?quote:Op dinsdag 22 maart 2022 22:54 schreef hemarookworst het volgende:
Wilde een probleemwijken plaatje plaatsen
Ik ben er ook al klaar voor.quote:
Ben wel probleemwijkbewoner, maar binnenkort niet meerquote:Op dinsdag 22 maart 2022 23:02 schreef B00STER het volgende:
[..]
Maar je had de foto's van je straat net gearchiveerd?
Jij bent het probleem in de wijk?quote:Op dinsdag 22 maart 2022 23:04 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Ben wel probleemwijkbewoner, maar binnenkort niet meer
Zat ook maar te gallen he.quote:Op dinsdag 22 maart 2022 23:04 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Ben wel probleemwijkbewoner, maar binnenkort niet meer
quote:Op dinsdag 22 maart 2022 23:05 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Jij bent het probleem in de wijk?
Goedemorgen, ja er is vers gezette koffie.quote:
Ow SBE fouter kan bijna nietquote:Op dinsdag 22 maart 2022 21:10 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik moest mijn parkiet ook al zaad geven.
GG genotjesquote:Op woensdag 23 maart 2022 07:37 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ja, een hele dubieuze opmerking...
Jepquote:Op woensdag 23 maart 2022 07:40 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Greys, goeiemorgen.![]()
Weer klaar voor een nieuwe werkdag?
Genieten van koffie, dan even een ochtendwandeling en aan de slag. Gelukkig zitten we alweer op de helft van de werkweek.quote:
Ja ga zo ook even de honden uitlatenquote:Op woensdag 23 maart 2022 07:43 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Genieten van koffie, dan even een ochtendwandeling en aan de slag. Gelukkig zitten we alweer op de helft van de werkweek.
Greysmilfquote:Op woensdag 23 maart 2022 07:45 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ja ga zo ook even de honden uitlaten
En dan maar eens kijken waar ik begin
Wat?quote:
Hallo vriendjequote:
jij eet Jos brinkjes?quote:Op woensdag 23 maart 2022 08:31 schreef ToT het volgende:
[..]
Zaad in het bekkie en stront aan het stokkie?
Homoparkiet!Hee PIEPs!
Nom, pindasaus.quote:
quote:
quote:Op woensdag 23 maart 2022 09:53 schreef ToT het volgende:
Gisteren nog pindasaus gehad, komt wel heel dichtbij zo!
Gelukkig een stuk beter, maar ze heeft net de was gestreken en heeft nu weer last van d'r hand.quote:
Dan moet jij dat ook doenquote:Op woensdag 23 maart 2022 10:28 schreef ToT het volgende:
[..]
Gelukkig een stuk beter, maar ze heeft net de was gestreken en heeft nu weer last van d'r hand.
Dit is ook een goede optie. Ik strijk alleen m'n overhemden als ze teveel gekreukt zijnquote:
Geen overhemden hebben scheelt.quote:Op woensdag 23 maart 2022 10:39 schreef dud0r het volgende:
[..]
Dit is ook een goede optie. Ik strijk alleen m'n overhemden als ze teveel gekreukt zijn
Dat is zeker waar. Af en toe als ik naar kantoor ga wil ik er wat netter uit zien en dan draag ik die.quote:
woah een verdwaalde ettoquote:Op woensdag 23 maart 2022 11:26 schreef EttovanBelgie het volgende:
GOOOOOOOOOL KAZIMIERZ DEYNA POLSKIEGO
[ afbeelding ]
quote:
Mevrouw paddenstoelquote:
De overlap maakt het niet makkelijker.quote:
Ja snap wel dat het makkelijk kan gebeuren dat je fout zit. Ach is ook wel weer grappig.quote:Op woensdag 23 maart 2022 11:43 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
De overlap maakt het niet makkelijker.
Ik wiebel gewoon heen en weer.quote:Op woensdag 23 maart 2022 11:48 schreef -Shii- het volgende:
[..]
Ja snap wel dat het makkelijk kan gebeuren dat je fout zit. Ach is ook wel weer grappig.
Lekker wiebelenquote:
Nog geen koortsquote:Op woensdag 23 maart 2022 12:07 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Meneer Konijn......nog griepvrij?
wordt wel tijdquote:
Zo kennen wij onze Hugo weer.quote:Op woensdag 23 maart 2022 12:16 schreef greysbones het volgende:
[..]
wordt wel tijd
maar hij ontkent gelogen te hebben![]()
collectief geheugen verlies
Nee, maar een leuk meisje heeft wel mijn neus geswaffeld met een stokjequote:
man en dan over dat uilskuiken die er ook op mee wil varen maar niet te sprekenquote:
Partij LLL (Lekker Liegende Lullo's)quote:
Links liegende lullo'squote:Op woensdag 23 maart 2022 12:24 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Partij LLL (Lekker Liegende Lullo's)![]()
Of ze nu links, rechts of recht door zee zijn, liegende politica zijn net zoiets als nat water of heet vuurquote:Op woensdag 23 maart 2022 12:26 schreef greysbones het volgende:
[..]
Links liegende lullo's
lekker dubbelzinnig![]()
quote:Op woensdag 23 maart 2022 12:30 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Of ze nu links, rechts of recht door zee zijn, liegende politica zijn net zoiets als nat water of heet vuur
Iedereen zit in de zonquote:
Hearlik weertje wel om lekker onder de baas zijn tijd te genieten!quote:
Daaromquote:Op woensdag 23 maart 2022 14:36 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Hearlik weertje wel om lekker onder de baas zijn tijd te genieten!
Zolang de baas doet alsof je veel verdient moet jij lekker doen alsof je hard werktquote:
Tonnepon pon, een grote ton....quote:Op woensdag 23 maart 2022 16:28 schreef Mrsloveable het volgende:
Ton en Ron zagen een ton en in die ton zat een bon.. Dus toen hadden ze een bon gepakt
En toen hebben ze die bon aan Fon gegeven, gewoon omdat het konquote:Op woensdag 23 maart 2022 16:28 schreef Mrsloveable het volgende:
Ton en Ron zagen een ton en in die ton zat een bon.. Dus toen hadden ze een bon gepakt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |