Al 5 jaar geleden ofzo.quote:
Hey beste kerel.quote:
What's up my rubber ducky!quote:Op dinsdag 22 maart 2022 22:40 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Al 5 jaar geleden ofzo.
[..]
Hey beste kerel.
Gaat het al beter met je zoontje?quote:
Gelukkig wel ja. Dank je.quote:Op dinsdag 22 maart 2022 22:42 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Gaat het al beter met je zoontje?
Goed om te horen.quote:
Stuk beter da een tijdje geleden, leuke baan gevonden waar ik het erg naar mijn zin heb.quote:
Hee top man! Wat doe je nu? (als je dat wilt vertellen).quote:Op dinsdag 22 maart 2022 22:48 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Stuk beter da een tijdje geleden, leuke baan gevonden waar ik het erg naar mijn zin heb.
Tekenaar bij een staalbedrijf, doorgroeien naar werkvoorbereider.quote:Op dinsdag 22 maart 2022 22:50 schreef B00STER het volgende:
[..]
Hee top man! Wat doe je nu? (als je dat wilt vertellen).
Klinkt goed! Gefeliciteerd!quote:Op dinsdag 22 maart 2022 22:52 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Tekenaar bij een staalbedrijf, doorgroeien naar werkvoorbereider.
Gaafquote:Op dinsdag 22 maart 2022 22:52 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Tekenaar bij een staalbedrijf, doorgroeien naar werkvoorbereider.
Wilde een probleemwijken plaatje plaatsenquote:Op dinsdag 22 maart 2022 22:50 schreef B00STER het volgende:
[..]
Hee top man! Wat doe je nu? (als je dat wilt vertellen).
Dank je, het leuke is dat ze steeds verschillende projecten hebben.quote:
Maar je had de foto's van je straat net gearchiveerd?quote:Op dinsdag 22 maart 2022 22:54 schreef hemarookworst het volgende:
Wilde een probleemwijken plaatje plaatsen
Ik ben er ook al klaar voor.quote:
Ben wel probleemwijkbewoner, maar binnenkort niet meerquote:Op dinsdag 22 maart 2022 23:02 schreef B00STER het volgende:
[..]
Maar je had de foto's van je straat net gearchiveerd?
Jij bent het probleem in de wijk?quote:Op dinsdag 22 maart 2022 23:04 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Ben wel probleemwijkbewoner, maar binnenkort niet meer
Zat ook maar te gallen he.quote:Op dinsdag 22 maart 2022 23:04 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Ben wel probleemwijkbewoner, maar binnenkort niet meer
quote:Op dinsdag 22 maart 2022 23:05 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Jij bent het probleem in de wijk?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |