quote:Op dinsdag 22 maart 2022 21:07 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Wat is er met je drie broodsmeer minnaressen gebeurd?![]()
Die liggen in mijn bed bij te komen.quote:Op dinsdag 22 maart 2022 21:07 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Wat is er met je drie broodsmeer minnaressen gebeurd?![]()
Zouden ze te dun uitgesmeerd zijnquote:
kingsize bed...quote:Op dinsdag 22 maart 2022 21:08 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Die liggen in mijn bed bij te komen.
Ik moest mijn parkiet ook al zaad geven.quote:
Ze zijn zo uitgeteld dat ze niets meer kunnen??quote:Op dinsdag 22 maart 2022 21:10 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik moest mijn parkiet ook al zaad geven.
Ik zal zo even kijke maar volgens mij krijgen ze de handboeien niet los.quote:Op dinsdag 22 maart 2022 21:11 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ze zijn zo uitgeteld dat ze niets meer kunnen??
quote:Op dinsdag 22 maart 2022 21:13 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik zal zo even kijke maar volgens mij krijgen ze de handboeien niet los.
Misschien even het sleuteltje gevenquote:Op dinsdag 22 maart 2022 21:13 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik zal zo even kijke maar volgens mij krijgen ze de handboeien niet los.
Dan moet ik opstaan.quote:Op dinsdag 22 maart 2022 21:19 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Misschien even het sleuteltje geven
Ik moet morgen weer werken dus even aan mijzelf denken.quote:Op dinsdag 22 maart 2022 21:27 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
En daar ben je te moe voor,ik snap het
Als ze te hard gaan roepen dan zul je wel moeten...quote:Op dinsdag 22 maart 2022 21:30 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik moet morgen weer werken dus even aan mijzelf denken.
Heel belangrijkquote:Op dinsdag 22 maart 2022 21:30 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik moet morgen weer werken dus even aan mijzelf denken.
Helemaal uitgeputquote:Op dinsdag 22 maart 2022 21:27 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
En daar ben je te moe voor,ik snap het
Zolang ze niet piepen.quote:Op dinsdag 22 maart 2022 21:31 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Als ze te hard gaan roepen dan zul je wel moeten...
Daar heeft SBE duck tape voor laten ontwikkelenquote:Op dinsdag 22 maart 2022 21:31 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Als ze te hard gaan roepen dan zul je wel moeten...
Die rollen begonnen mij wat teveel te kosten, handboeien zijn een goede investering geweest.quote:Op dinsdag 22 maart 2022 21:32 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Daar heeft SBE duck tape voor laten ontwikkelen
Hoe doe je die dan aanbrengen dat ze stil zijnquote:Op dinsdag 22 maart 2022 21:34 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Die rollen begonnen mij wat teveel te kosten, handboeien zijn een goede investering geweest.
Vuistslag.quote:Op dinsdag 22 maart 2022 21:35 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Hoe doe je die dan aanbrengen dat ze stil zijn
Vermoeiend en moet veel te vaak herhaald worden. Ducktape werkt tot 78 uur lang weet ik uit ervaring.quote:
Ik heb wel meer tips maar dan jaag ik de vrouwen hier weg.quote:Op dinsdag 22 maart 2022 22:24 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Vermoeiend en moet veel te vaak herhaald worden. Ducktape werkt tot 78 uur lang weet ik uit ervaring.
Je kan ze altijd op de privé servers van haags posten, die vind het ook niet erg om nog wat extra tips te krijgen rondom vrouwen denk ikquote:Op dinsdag 22 maart 2022 22:34 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik heb wel meer tips maar dan jaag ik de vrouwen hier weg.
Niet over hem beginnen, hij is een grotere fantast dan Paul.quote:Op dinsdag 22 maart 2022 22:36 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Je kan ze altijd op de privé servers van haags posten, die vind het ook niet erg om nog wat extra tips te krijgen rondom vrouwen denk ik
En daar ben je nu pas achterquote:Op dinsdag 22 maart 2022 22:37 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Niet over hem beginnen, hij is een grotere fantast dan Paul.
Al 5 jaar geleden ofzo.quote:
Hey beste kerel.quote:
What's up my rubber ducky!quote:Op dinsdag 22 maart 2022 22:40 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Al 5 jaar geleden ofzo.
[..]
Hey beste kerel.
Gaat het al beter met je zoontje?quote:
Gelukkig wel ja. Dank je.quote:Op dinsdag 22 maart 2022 22:42 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Gaat het al beter met je zoontje?
Goed om te horen.quote:
Stuk beter da een tijdje geleden, leuke baan gevonden waar ik het erg naar mijn zin heb.quote:
Hee top man! Wat doe je nu? (als je dat wilt vertellen).quote:Op dinsdag 22 maart 2022 22:48 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Stuk beter da een tijdje geleden, leuke baan gevonden waar ik het erg naar mijn zin heb.
Tekenaar bij een staalbedrijf, doorgroeien naar werkvoorbereider.quote:Op dinsdag 22 maart 2022 22:50 schreef B00STER het volgende:
[..]
Hee top man! Wat doe je nu? (als je dat wilt vertellen).
Klinkt goed! Gefeliciteerd!quote:Op dinsdag 22 maart 2022 22:52 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Tekenaar bij een staalbedrijf, doorgroeien naar werkvoorbereider.
Gaafquote:Op dinsdag 22 maart 2022 22:52 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Tekenaar bij een staalbedrijf, doorgroeien naar werkvoorbereider.
Wilde een probleemwijken plaatje plaatsenquote:Op dinsdag 22 maart 2022 22:50 schreef B00STER het volgende:
[..]
Hee top man! Wat doe je nu? (als je dat wilt vertellen).
Dank je, het leuke is dat ze steeds verschillende projecten hebben.quote:
Maar je had de foto's van je straat net gearchiveerd?quote:Op dinsdag 22 maart 2022 22:54 schreef hemarookworst het volgende:
Wilde een probleemwijken plaatje plaatsen
Ik ben er ook al klaar voor.quote:
Ben wel probleemwijkbewoner, maar binnenkort niet meerquote:Op dinsdag 22 maart 2022 23:02 schreef B00STER het volgende:
[..]
Maar je had de foto's van je straat net gearchiveerd?
Jij bent het probleem in de wijk?quote:Op dinsdag 22 maart 2022 23:04 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Ben wel probleemwijkbewoner, maar binnenkort niet meer
Zat ook maar te gallen he.quote:Op dinsdag 22 maart 2022 23:04 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Ben wel probleemwijkbewoner, maar binnenkort niet meer
quote:Op dinsdag 22 maart 2022 23:05 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Jij bent het probleem in de wijk?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |