voor hele speciale mensen altijdquote:
Dat was toen bij Pathé, ik weet ook niet meer of ze dat nu nog hebben. Laatste keer dat ik naar zo'n film ben geweest was in Limbabwe in begin 2018quote:Op dinsdag 22 maart 2022 20:05 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Oh dat is wel een vet concept ! Dat hebben "we" hier in Utrecht niet, tenminste, niet dat ik weet
Fijn dat ik je dan net op die momenten trefquote:
Limbabwequote:Op dinsdag 22 maart 2022 20:14 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Dat was toen bij Pathé, ik weet ook niet meer of ze dat nu nog hebben. Laatste keer dat ik naar zo'n film ben geweest was in Limbabwe in begin 2018
quote:Op dinsdag 22 maart 2022 20:14 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Fijn dat ik je dan net op die momenten tref
Flink kut dusquote:Op dinsdag 22 maart 2022 19:22 schreef ToT het volgende:
[..]
Onderling zeiden de arts en de verpleegster dat er iets verkeerd was gegaan bij de spoedeisende hulp, maar tegenover ons logen ze dat het standaard is dat je wat eerder dan afgesproken terug moet komen.
Er is nieuw gips op gekomen en nu moet ze de komende 3,5 week heel voorzichtig aan doen met de hand, anders heeft ze een operatie nodig.
Als ze vandaag niet gekomen was en we hadden zelfs tot na het weekend gewacht, dan was er ook een operatie nodig geweest.
Tsja, de meeste mensen hier op FOK kunnen de echte naam ervan niet onthoudenquote:
Limbonesië?quote:Op dinsdag 22 maart 2022 20:16 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Tsja, de meeste mensen hier op FOK kunnen de echte naam ervan niet onthouden
Ik hou van Limburg, en Maastricht vind ik echt zó leuk! Limburg doet me qua landschap/uiterlijk weleens denken aan Schotlandquote:Op dinsdag 22 maart 2022 20:16 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Tsja, de meeste mensen hier op FOK kunnen de echte naam ervan niet onthouden
quote:Op dinsdag 22 maart 2022 20:18 schreef ToT het volgende:
[..]
Limbonesië?
Altijd gezeik daar....
[ afbeelding ]
Het heeft ook een mooi landschap, alleen jammer van al die toeristen die dat ook vinden en vanaf midden april tot diep in September de beol komen teroriserenquote:Op dinsdag 22 maart 2022 20:19 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Ik hou van Limburg, en Maastricht vind ik echt zó leuk! Limburg doet me qua landschap/uiterlijk weleens denken aan Schotland![]()
![]()
Lol, ik zal er nooit meer komen dan ok?quote:Op dinsdag 22 maart 2022 20:23 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Het heeft ook een mooi landschap, alleen jammer van al die toeristen die dat ook vinden en vanaf midden april tot diep in September de beol komen teroriseren![]()
ik probeer het van eind september tot maart te mijdenquote:Op dinsdag 22 maart 2022 20:25 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Lol, ik zal er nooit meer komen dan ok?
Ik kreeg inspiratie!quote:Op dinsdag 22 maart 2022 20:19 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Ik hou van Limburg, en Maastricht vind ik echt zó leuk! Limburg doet me qua landschap/uiterlijk weleens denken aan Schotland![]()
![]()
Die is wel vet !quote:Op dinsdag 22 maart 2022 20:29 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik kreeg inspiratie!
ToT in ONZ / [Paint] tong80 #5
quote:Op dinsdag 22 maart 2022 20:29 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik probeer het van eind september tot maart te mijden
vanwege die bewoners
die kunnen zo zeuren
Ja maar jij weet dat ik juist in de periode april tot oktober vrijwel niet benquote:Op dinsdag 22 maart 2022 20:29 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik probeer het van eind september tot maart te mijden
vanwege die bewoners
die kunnen zo zeuren
Ja ik ook een beetjequote:
Als zij je aanrecht doet dan kan Foshizzle79 mijn brood voor morgen smeren.quote:Op dinsdag 22 maart 2022 21:04 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
* gebrokenglas kijkt veelbetekenend naar het volle aanrecht
Wat is er met je drie broodsmeer minnaressen gebeurd?quote:Op dinsdag 22 maart 2022 21:05 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Als zij je aanrecht doet dan kan Foshizzle79 mijn brood voor morgen smeren.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |