Ow...jammer...ik heb voornamelijk alleen actiefilm-tips denk ik, mijn andere 2 tips wat ik zo snel kon bedenken waren Gemini Man met Will Smith, en The Foreigner met Jackie Chan, die vond ik echt epicquote:Op dinsdag 22 maart 2022 19:49 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Daar heb ik wel reclames van gezien, maar muis is niet van actie films
The foreigner heb ik toevallig gezien toen hij uitkwam op een dinsdag avond voor 5 euro pp in de biosquote:Op dinsdag 22 maart 2022 19:52 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Ow...jammer...ik heb voornamelijk alleen actiefilm-tips denk ik, mijn andere 2 tips wat ik zo snel kon bedenken waren Gemini Man met Will Smith, en The Foreigner met Jackie Chan, die vond ik echt epic![]()
Hahaha super cheap! Ik vond m iig wel heel goed, maar goed, smaken verschillen ook natuurlijkquote:Op dinsdag 22 maart 2022 19:56 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
The foreigner heb ik toevallig gezien toen hij uitkwam op een dinsdag avond voor 5 euro pp in de bios
Ik vond hem toen ook best goed, al heb ik sowieso wel een zwak voor Jackie Chanquote:Op dinsdag 22 maart 2022 19:57 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Hahaha super cheap! Ik vond m iig wel heel goed, maar goed, smaken verschillen ook natuurlijk
Oh dat is wel een vet concept ! Dat hebben "we" hier in Utrecht niet, tenminste, niet dat ik weetquote:Op dinsdag 22 maart 2022 20:01 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik vond hem toen ook best goed, al heb ik sowieso wel een zwak voor Jackie Chan![]()
In de stad waar ik toen werkte en muis woonde had je vaker op de eerste of 2e dinsdag van de maand een suprise premiere waarbij je een film kreeg die later die week in premiere zou gaan voor 5 euro, maar je kwam er pas tijdens de film achter welke het was.
mwahhhquote:
Hahahaquote:Op dinsdag 22 maart 2022 20:09 schreef greysbones het volgende:
volgende keer lachen Moon
je bent zo mooi
Ik ga pieces of her maar kijkenquote:Op dinsdag 22 maart 2022 20:08 schreef greysbones het volgende:
[..]
mwahhh
geen zin in denk ik
misschien wel vroeg naar bed
soms ben ik wel liefquote:
Heel vaak bedoel je!quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |