Ow SBE fouter kan bijna nietquote:Op dinsdag 22 maart 2022 21:10 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik moest mijn parkiet ook al zaad geven.
GG genotjesquote:Op woensdag 23 maart 2022 07:37 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ja, een hele dubieuze opmerking...
Jepquote:Op woensdag 23 maart 2022 07:40 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Greys, goeiemorgen.![]()
Weer klaar voor een nieuwe werkdag?
Genieten van koffie, dan even een ochtendwandeling en aan de slag. Gelukkig zitten we alweer op de helft van de werkweek.quote:
Ja ga zo ook even de honden uitlatenquote:Op woensdag 23 maart 2022 07:43 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Genieten van koffie, dan even een ochtendwandeling en aan de slag. Gelukkig zitten we alweer op de helft van de werkweek.
Greysmilfquote:Op woensdag 23 maart 2022 07:45 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ja ga zo ook even de honden uitlaten
En dan maar eens kijken waar ik begin
Dud is een lieverdquote:
Enigmaatjequote:
Haagsquote:
Wat?quote:
Hallo vriendjequote:
jij eet Jos brinkjes?quote:Op woensdag 23 maart 2022 08:31 schreef ToT het volgende:
[..]
Zaad in het bekkie en stront aan het stokkie?
Homoparkiet!Hee PIEPs!
ga je nog een terrasje pakken?quote:
Nom, pindasaus.quote:
quote:
quote:Op woensdag 23 maart 2022 09:53 schreef ToT het volgende:
Gisteren nog pindasaus gehad, komt wel heel dichtbij zo!
Gelukkig een stuk beter, maar ze heeft net de was gestreken en heeft nu weer last van d'r hand.quote:
Dan moet jij dat ook doenquote:Op woensdag 23 maart 2022 10:28 schreef ToT het volgende:
[..]
Gelukkig een stuk beter, maar ze heeft net de was gestreken en heeft nu weer last van d'r hand.
Dit is ook een goede optie. Ik strijk alleen m'n overhemden als ze teveel gekreukt zijnquote:
Geen overhemden hebben scheelt.quote:Op woensdag 23 maart 2022 10:39 schreef dud0r het volgende:
[..]
Dit is ook een goede optie. Ik strijk alleen m'n overhemden als ze teveel gekreukt zijn
Dat is zeker waar. Af en toe als ik naar kantoor ga wil ik er wat netter uit zien en dan draag ik die.quote:
woah een verdwaalde ettoquote:Op woensdag 23 maart 2022 11:26 schreef EttovanBelgie het volgende:
GOOOOOOOOOL KAZIMIERZ DEYNA POLSKIEGO
[ afbeelding ]
quote:
Mevrouw paddenstoelquote:
De overlap maakt het niet makkelijker.quote:
Ja snap wel dat het makkelijk kan gebeuren dat je fout zit. Ach is ook wel weer grappig.quote:Op woensdag 23 maart 2022 11:43 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
De overlap maakt het niet makkelijker.
Ik wiebel gewoon heen en weer.quote:Op woensdag 23 maart 2022 11:48 schreef -Shii- het volgende:
[..]
Ja snap wel dat het makkelijk kan gebeuren dat je fout zit. Ach is ook wel weer grappig.
Lekker wiebelenquote:
Nog geen koortsquote:Op woensdag 23 maart 2022 12:07 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Meneer Konijn......nog griepvrij?
stokje geswaffeld met je neus?quote:
wordt wel tijdquote:
Zo kennen wij onze Hugo weer.quote:Op woensdag 23 maart 2022 12:16 schreef greysbones het volgende:
[..]
wordt wel tijd
maar hij ontkent gelogen te hebben![]()
collectief geheugen verlies
Nee, maar een leuk meisje heeft wel mijn neus geswaffeld met een stokjequote:
man en dan over dat uilskuiken die er ook op mee wil varen maar niet te sprekenquote:
Partij LLL (Lekker Liegende Lullo's)quote:
Links liegende lullo'squote:Op woensdag 23 maart 2022 12:24 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Partij LLL (Lekker Liegende Lullo's)![]()
Of ze nu links, rechts of recht door zee zijn, liegende politica zijn net zoiets als nat water of heet vuurquote:Op woensdag 23 maart 2022 12:26 schreef greysbones het volgende:
[..]
Links liegende lullo's
lekker dubbelzinnig![]()
quote:Op woensdag 23 maart 2022 12:30 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Of ze nu links, rechts of recht door zee zijn, liegende politica zijn net zoiets als nat water of heet vuur
Iedereen zit in de zonquote:
Hearlik weertje wel om lekker onder de baas zijn tijd te genieten!quote:
Daaromquote:Op woensdag 23 maart 2022 14:36 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Hearlik weertje wel om lekker onder de baas zijn tijd te genieten!
Zolang de baas doet alsof je veel verdient moet jij lekker doen alsof je hard werktquote:
wat vond Ton daar van?quote:
Tonnepon pon, een grote ton....quote:Op woensdag 23 maart 2022 16:28 schreef Mrsloveable het volgende:
Ton en Ron zagen een ton en in die ton zat een bon.. Dus toen hadden ze een bon gepakt
En toen hebben ze die bon aan Fon gegeven, gewoon omdat het konquote:Op woensdag 23 maart 2022 16:28 schreef Mrsloveable het volgende:
Ton en Ron zagen een ton en in die ton zat een bon.. Dus toen hadden ze een bon gepakt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |