Alles goed kerel?quote:
Avond schoonheid.quote:
Goed om te horen, ik heb weer lekker gewerkt.quote:
Beter ook, dan thuis zittenquote:Op dinsdag 22 maart 2022 18:17 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Goed om te horen, ik heb weer lekker gewerkt.
Heer konijn.quote:
Het kan wel.quote:Op dinsdag 22 maart 2022 18:44 schreef -Shii- het volgende:
[..]
En bewegend.Zouden de overige UI's ook moeten doen. Dan wordt het een druk plaatje.
Ik ben er al mee bezig maar het nadeel is dat alle avatars niet hetzelfde aantal frames hebben.quote:Op dinsdag 22 maart 2022 18:44 schreef -Shii- het volgende:
[..]
En bewegend.Zouden de overige UI's ook moeten doen. Dan wordt het een druk plaatje.
Suziquote:Op dinsdag 22 maart 2022 18:44 schreef aloa het volgende:
[..]
Het kan wel.
Wie heeft het gemaakt eigenlijk? Ik vermoed @:ToT?
quote:Op dinsdag 22 maart 2022 18:46 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Ja daar schiet ik niks mee op hé
Eigenlijk moeten de ui's in de onderste plaatjequote:Op dinsdag 22 maart 2022 18:44 schreef aloa het volgende:
[..]
Het kan wel.
Wie heeft het gemaakt eigenlijk? Ik vermoed @:ToT?
Ah nice...quote:Op dinsdag 22 maart 2022 18:46 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik ben er al mee bezig maar het nadeel is dat alle avatars niet hetzelfde aantal frames hebben.
[..]
Suzi
Het is wel op te lossen maar het kost meer tijd dan ik gedacht had.quote:Op dinsdag 22 maart 2022 18:48 schreef aloa het volgende:
[..]
Ah nice...
Ja, dat is wel een dingetje idd. Dan krijg je avatars die halverwege ophouden.
Succes dan maarquote:Op dinsdag 22 maart 2022 18:50 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Het is wel op te lossen maar het kost meer tijd dan ik gedacht had.
https://www.webcam-harlingen.nl/pages/cameras/kerktoren.phpquote:Op dinsdag 22 maart 2022 18:50 schreef -Shii- het volgende:
[..]
Ja denk het wel, maar ik zit op het fictieve strand in de OP.
Mooi plaatje.quote:Op dinsdag 22 maart 2022 18:52 schreef aloa het volgende:
[..]
https://www.webcam-harlingen.nl/pages/cameras/kerktoren.php
Hallo mijn GROTE kameraad achterlijker dan dwarsquote:Op dinsdag 22 maart 2022 18:57 schreef Haags het volgende:
[..]
Hallo mijn BESTE maat aan stuurboord zijde!!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
waar heb je het opgevraagd????quote:Op dinsdag 22 maart 2022 19:10 schreef ToT het volgende:
2,5x de nieuwprijs voor dakpannen betalen omdat die dingen niet meer gemaakt worden!Ik heb ze nodig voor de zonnepanelen, maar damn!
Eigen huis?quote:Op dinsdag 22 maart 2022 19:10 schreef ToT het volgende:
2,5x de nieuwprijs voor dakpannen betalen omdat die dingen niet meer gemaakt worden!Ik heb ze nodig voor de zonnepanelen, maar damn!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |