Is ook zo... hij moet ook door!quote:Op maandag 21 maart 2022 16:05 schreef ChevyCaprice het volgende:
Gefeliciteerd, en veel succes gewenst met deze nieuwe uitdaging.
Heb zomaar het idee dat de Belgen er niet zo zwaar aan tillen...quote:Op maandag 21 maart 2022 16:11 schreef -Sigaartje het volgende:
Dit moet een vrijmibo-grap zijn van de voorzitter na zes bier. "Die lul moeten we hebben! ha ha ha"
Marc haal je nu voor een prikkie op en gaat je club redden. Hij zal geleerd hebben van zijn fouten, daar ben ik van overtuigtquote:Op maandag 21 maart 2022 16:14 schreef Bocaj het volgende:
[..]
Heb zomaar het idee dat de Belgen er niet zo zwaar aan tillen...
Hij heeft jarenlang zijn gang kunnen gaan, ik vraag me af of dat soort pervs vroeg of laat gewoon niet weer in herhaling vallen.quote:Op maandag 21 maart 2022 17:03 schreef Catatafishh het volgende:
[..]
Marc haal je nu voor een prikkie op en gaat je club redden. Hij zal geleerd hebben van zijn fouten, daar ben ik van overtuigt
quote:Op maandag 21 maart 2022 17:03 schreef Catatafishh het volgende:
Hij zal geleerd hebben van zijn fouten, daar ben ik van overtuigt
Dat zal de tijd moeten uitmaken...quote:Op maandag 21 maart 2022 17:18 schreef Hathor het volgende:
[..]
Hij heeft jarenlang zijn gang kunnen gaan, ik vraag me af of dat soort pervs vroeg of laat gewoon niet weer in herhaling vallen.
We weten niet precies hoe en wat. Ook hij verdient een tweede kans. En ik snap dat buitenlandse voetbalclubs hier wel een risico in durven nemen. De vraag is of Overmars het zelf moet willen, aangezien elke vrouw met een kronkel hem nu kan chanteren. De schijn heeft hij direct tegen.quote:Op maandag 21 maart 2022 17:18 schreef Hathor het volgende:
[..]
Hij heeft jarenlang zijn gang kunnen gaan, ik vraag me af of dat soort pervs vroeg of laat gewoon niet weer in herhaling vallen.
zolang hij die vrouw met kronkel geen dickpick stuurt is er weinig aan de hand lijkt mequote:Op maandag 21 maart 2022 19:20 schreef Catatafishh het volgende:
[..]
We weten niet precies hoe en wat. Ook hij verdient een tweede kans. En ik snap dat buitenlandse voetbalclubs hier wel een risico in durven nemen. De vraag is of Overmars het zelf moet willen, aangezien elke vrouw met een kronkel hem nu kan chanteren. De schijn heeft hij direct tegen.
En groot gelijk hebben ze. Die man heeft zijn straf meer dan gehad en veel is er niet gebeurd.quote:Op maandag 21 maart 2022 16:14 schreef Bocaj het volgende:
[..]
Heb zomaar het idee dat de Belgen er niet zo zwaar aan tillen...
Feitelijk niet, maar in de twitter-rechtzaak die volgt zal hij in eerste aanleg alvast schuldig zijn bevonden.quote:Op maandag 21 maart 2022 19:23 schreef sp3c het volgende:
[..]
zolang hij die vrouw met kronkel geen dickpick stuurt is er weinig aan de hand lijkt me
Punquote:Op maandag 21 maart 2022 19:27 schreef TLC het volgende:
Hij had alleen op zijn hoogtepunt moeten stoppen.
quote:Het klonk zeer ongelukkig, hoe Sven Jaecques het #MeToo-verleden van Marc Overmars probeerde te kaderen. “We hebben uitgelegd wat de waarden en normen van de club zijn. En dat matcht.” De General Manager van Antwerp was kanonnenvlees van dienst voor de vele vragen over het verleden van Overmars. Wegens seksueel overschrijdend gedrag werd die anderhalve maand geleden immers de laan uitgestuurd bij Ajax, de club waar hij sportief vele successen realiseerde.
”Wij zijn hier om mensen een nieuwe kans te geven”, aldus Jaecques.” Met ons vrouwelijk personeel hebben we niet specifiek gesproken, neen. Het gaat om al ons personeel.” Jaecques verklaarde nog dat de club “met veel trots” Overmars kon voorstellen. “Na Luciano D’Onofrio was het een zoektocht die lang heeft geduurd. We wilden iemand met een grote toekomst.” Eigenaar en voorzitter Paul Gheysens blonk uit in afwezigheid.
het is te vroeg zeggen zequote:Op maandag 21 maart 2022 19:32 schreef Gehrman het volgende:
Nogal bizar dat er mensen verontwaardigd zijn over z'n nieuwe functie. Willen ze dan dat hij de rest van zijn leven werkloos blijft.
quote:“We hebben uitgelegd wat de waarden en normen van de club zijn. En dat matcht.”
Het gaat om ongepaste appjes. Stel je je niet een beetje aan??quote:Op maandag 21 maart 2022 17:18 schreef Hathor het volgende:
[..]
Het journaille buitelt over elkaar heen om maar harder aan de kant van 'de slachtoffers' te staan dan de ander, want voor je het weet ben je zelf de lul. En dan komt ook de valsheid, er wordt gewoon gedaan alsof hij geen excuses heeft aangeboden, en een presentator van Vlaamse TV beweerde zelfs dat het Nederland om klachtdelicten ging, alsof hij iets strafbaars zou hebben gedaan.quote:Op maandag 21 maart 2022 19:32 schreef Gehrman het volgende:
Nogal bizar dat er mensen verontwaardigd zijn over z'n nieuwe functie. Willen ze dan dat hij de rest van zijn leven werkloos blijft.
Maar Gundogan heeft een moreel gezien hoger geslachtsdeel dus de verontwaardiging blijft staan.quote:Op dinsdag 22 maart 2022 11:45 schreef theunderdog het volgende:
Zolang een Gündoğan gewoon in ons parlement mag blijven zitten na 13 meldingen, waaronder fysieke intimidatie , moeten we niet te moreel verontwaardigd doen.
Het ging wel wat verder dan dat als de verhalen kloppen, in sommige gevallen was er ronduit sprake van stalking. Het zegt wel wat als hij op de werkvloer bekend stond als geilneef. En het zegt ook wel wat over Ajax als men van dit gedrag op de hoogte was en er niet tegen optrad.quote:Op dinsdag 22 maart 2022 11:38 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Het gaat om ongepaste appjes. Stel je je niet een beetje aan??
Het is te hopen. Dat men niet straks erachter komt dat het een soort ziekelijke drang is van Overmars.quote:Op dinsdag 22 maart 2022 12:00 schreef EdvandeBerg het volgende:
Tja, die man moet ook verder met zijn leven. Ik denk dat zijn nieuwe werkgever wat bepalingen in het contract heeft gezet waarbij Overmars direct op straat staat mocht er in de toekomst ook maar iets schunnigs boven water komen, misschien zelfs wel een boeteclasule ofzo. Dus Overmars zal wel uitkijken om nog eens zoiets te flikken.
Denk ook dat er 2 partijen bij waren betrokken. Overmars wilde natuurlijk geen grote zaak van maken(haha) en trok het boetekleed aanquote:Op dinsdag 22 maart 2022 12:00 schreef EdvandeBerg het volgende:
Tja, die man moet ook verder met zijn leven. Ik denk dat zijn nieuwe werkgever wat bepalingen in het contract heeft gezet waarbij Overmars direct op straat staat mocht er in de toekomst ook maar iets schunnigs boven water komen, misschien zelfs wel een boeteclasule ofzo. Dus Overmars zal wel uitkijken om nog eens zoiets te flikken.
Als ik hoor dat iemand ergens als 'geilneef' bekend staat, dan ga ik er vanuit dat hij 'er wel pap' van lust.quote:Op dinsdag 22 maart 2022 12:03 schreef Hathor het volgende:
[..]
Het ging wel wat verder dan dat als de verhalen kloppen, in sommige gevallen was er ronduit sprake van stalking. Het zegt wel wat als hij op de werkvloer bekend stond als geilneef. En het zegt ook wel wat over Ajax als men van dit gedrag op de hoogte was en er niet tegen optrad.
Daar is niks mis mee als het wederzijds is, als daar geen sprake van is dan is het gewoon sexuele intimidatie. Bovendien heeft die papzak thuis een vrouw en een kind zitten, dus hij zou zich de ogen uit zijn kop moeten schamen met zijn debiele dickpics.quote:Op dinsdag 22 maart 2022 12:05 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Als ik hoor dat iemand ergens als 'geilneef' bekend staat, dan ga ik er vanuit dat hij 'er wel pap' van lust.
Daar is toch niets mis mee?
1: Uiteraard. Maar de aanklachten waren niet aanranding en/of verkrachting toch? enkel ongepaste appjes.quote:Op dinsdag 22 maart 2022 12:07 schreef Hathor het volgende:
[..]
Daar is niks mis mee als het wederzijds is, als daar geen sprake van is dan is het gewoon sexuele intimidatie. Bovendien heeft die papzak thuis een vrouw en een kind zitten, dus hij zou zich de ogen uit zijn kop moeten schamen met zijn debiele dickpics.
Misschien is het wel behandelbaar. Mocht dat binnen de reguliere zorg niet zo zijn, kan zijn nieuwe club er ook voor kiezen dat Overmars een paar keer per week in een speciale behandelkamer een professioneel 'therapeute' op bezoek krijgt die bij Marc de druk van de ketel haalt.quote:Op dinsdag 22 maart 2022 12:03 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Het is te hopen. Dat men niet straks erachter komt dat het een soort ziekelijke drang is van Overmars.
Overmars heeft zich fysiek opdringerig en hijgerig gedragen richting vrouwen en ongepaste dingen verstuurd via social media. Iedereen vindt dat verkeerd. Maar voor zover ik weet is er geen aanranding of verkrachting oid geweest. Hij is door dit alles al behoorlijk van zijn voetstuk gevallen, op allerlei plekken persona non grata en moest er ook zijn baan voor opgeven. Overal waar hij zich vertoont is hij niet meer de held van Ajax, maar die viespeuk. Is hij daarmee niet genoeg gestraft? Ik hoor van vrouwen dat ze heel vaak dubbelzinnige dingen of regelrechte seksueel getinte berichten en foto's van mannen via social media krijgen, ook mannen met een gezin. Moeten die dan ook allemaal maar gaan wc's schoonmaken, kroketten frituren of pallets sorteren?quote:Op dinsdag 22 maart 2022 12:16 schreef theunderdog het volgende:
Neemt overigens niet weg dat ik deze beslissing buitengewoon ongepast vind. Ook het argument: 'iemand moet een tweede kans krijgen' begrijp ik niet helemaal. Natuurlijk moet iemand weer aan de slag, maar dat hoeft toch niet in een leidende functie? iemand die jarenlang seksueel getinte, stalkerige appjes naar vrouwelijke medewerkers heeft gestuurd moet je volgens mij niet meer in zo'n rol willen hebben.
Marc kan toch ook gewoon de plee's schoonmaken? of kroketten frituren?
Zijn dat de banen voor mensen waar we op neerkijken? De banen voor viezerikken? Ik denk dat we ongeschoold werk maar over moeten laten aan mensen zonder scholing, en dat Marc lekker werk moet doen waarvoor hij gekwalificeerd is, en dat het aan zijn werkgever is om te bepalen hoe ze dat inrichten.quote:Op dinsdag 22 maart 2022 12:16 schreef theunderdog het volgende:
Neemt overigens niet weg dat ik deze beslissing buitengewoon ongepast vind. Ook het argument: 'iemand moet een tweede kans krijgen' begrijp ik niet helemaal. Natuurlijk moet iemand weer aan de slag, maar dat hoeft toch niet in een leidende functie? iemand die jarenlang seksueel getinte, stalkerige appjes naar vrouwelijke medewerkers heeft gestuurd moet je volgens mij niet meer in zo'n rol willen hebben.
1: Ja. Maar het risico bestaat dat hij tussen de therapie door al bezig is met dames via de app lastig vallen.quote:Op dinsdag 22 maart 2022 13:25 schreef EdvandeBerg het volgende:
[..]
Misschien is het wel behandelbaar. Mocht dat binnen de reguliere zorg niet zo zijn, kan zijn nieuwe club er ook voor kiezen dat Overmars een paar keer per week in een speciale behandelkamer een professioneel 'therapeute' op bezoek krijgt die bij Marc de druk van de ketel haalt.
[..]
Overmars heeft zich fysiek opdringerig en hijgerig gedragen richting vrouwen en ongepaste dingen verstuurd via social media. Iedereen vindt dat verkeerd. Maar voor zover ik weet is er geen aanranding of verkrachting oid geweest. Hij is door dit alles al behoorlijk van zijn voetstuk gevallen, op allerlei plekken persona non grata en moest er ook zijn baan voor opgeven. Overal waar hij zich vertoont is hij niet meer de held van Ajax, maar die viespeuk. Is hij daarmee niet genoeg gestraft? Ik hoor van vrouwen dat ze heel vaak dubbelzinnige dingen of regelrechte seksueel getinte berichten en foto's van mannen via social media krijgen, ook mannen met een gezin. Moeten die dan ook allemaal maar gaan wc's schoonmaken, kroketten frituren of pallets sorteren?
Je redeneert andersom. Met dat werk is niets mis. Waar het omgaat is dat Marc gedrag heeft dat in zijn algemeenheid problematisch is, maar helemaal in een leidinggevende functie. Machtsverhoudingen enzo.quote:Op dinsdag 22 maart 2022 13:29 schreef Marsenal het volgende:
[..]
Zijn dat de banen voor mensen waar we op neerkijken? De banen voor viezerikken? Ik denk dat we ongeschoold werk maar over moeten laten aan mensen zonder scholing, en dat Marc lekker werk moet doen waarvoor hij gekwalificeerd is, en dat het aan zijn werkgever is om te bepalen hoe ze dat inrichten.
Een telefoon van de zaak zou juist goed zijn, wetende dat die gemonitord wordt.quote:Op dinsdag 22 maart 2022 13:44 schreef Mr.Sandman het volgende:
Ik hoorde dat ie geen telefoon van de zaak krijgt.
En nu krijgt hij dan de kans om dat beter te doen.quote:Op dinsdag 22 maart 2022 13:46 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Je redeneert andersom. Met dat werk is niets mis. Waar het omgaat is dat Marc gedrag heeft dat in zijn algemeenheid problematisch is, maar helemaal in een leidinggevende functie. Machtsverhoudingen enzo.
En dat vindt ik dus niet goed.quote:Op dinsdag 22 maart 2022 13:53 schreef Marsenal het volgende:
[..]
En nu krijgt hij dan de kans om dat beter te doen.
Ik vind het echt een klap in het gezicht van alle vrouwelijke medewerkers bij Antwerp. Hij wordt leidinggevende, en een taak van een leidinggevende is allereerst om te zorgen dat er een veilige werkomgeving is voor iedereen die onder hem (huehue) werkt.quote:Op dinsdag 22 maart 2022 13:53 schreef Marsenal het volgende:
[..]
En nu krijgt hij dan de kans om dat beter te doen.
Maar geloof je er dan niet in dat mensen kunnen leren van hun fouten en nieuwe kansen verdienen?quote:
Ik zou het risico niet nemen.quote:Op dinsdag 22 maart 2022 13:52 schreef EdvandeBerg het volgende:
[..]
Een telefoon van de zaak zou juist goed zijn, wetende dat die gemonitord wordt.
Allereerst ja? Dat wist ik niet. Dat klinkt meer als een soundbite dan als iets wat echt zo werkt.quote:Op dinsdag 22 maart 2022 13:59 schreef Ludachrist het volgende:
[..]
Ik vind het echt een klap in het gezicht van alle vrouwelijke medewerkers bij Antwerp. Hij wordt leidinggevende, en een taak van een leidinggevende is allereerst om te zorgen dat er een veilige werkomgeving is voor iedereen die onder hem (huehue) werkt.
Ik dacht dat de storm eigenlijk al was overgewaaid eigenlijk, maar prima. Maar dan nog vind ik bijvoorbeeld 'een jaar' heel arbitrair klinken. Antwerp vindt het goed, Overmars vindt het goed... Tja. Dan moeten ze het toch lekker samen uitzoeken?quote:En dat wil niet zeggen dat hij nooit meer aan de bak mag verder, maar daar kan je best nog even langer mee wachten. Geef het een jaar, zeg dat hij in therapie is geweest of wat dan ook, laat die storm even overwaaien zodat het geloofwaardig is als hij zegt dat hij echt veranderd is en je ook intern naar je personeel kan verkopen dat ze niet per direct onder iemand komen te werken waar ze niet alleen mee in een kantoor willen zitten.
Je geeft leiding, dus ben je verantwoordelijk voor het welzijn van het team dat onder jouw leiding werkt. Dat lijkt mij in alle gevallen de zwaarste verantwoordelijkheid die je als leidinggevende kunt hebben. Wil uiteraard niet zeggen dat alle leidinggevenden dit goed doen, of dat alle organisaties dit belang ook voorop stellen.quote:Op dinsdag 22 maart 2022 14:02 schreef Marsenal het volgende:
[..]
Allereerst ja? Dat wist ik niet. Dat klinkt meer als een soundbite dan als iets wat echt zo werkt.
'Antwerp' vindt het goed is wat kort door de bocht. De eigenaar vindt het goed. Dat zegt helemaal niks over de rest van de club natuurlijk.quote:Ik dacht dat de storm eigenlijk al was overgewaaid eigenlijk, maar prima. Maar dan nog vind ik bijvoorbeeld 'een jaar' heel arbitrair klinken. Antwerp vindt het goed, Overmars vindt het goed... Tja. Dan moeten ze het toch lekker samen uitzoeken?
Dus je wilt gaan bepalen wat voor baan 'n private partij 'm gaat gevenquote:Op dinsdag 22 maart 2022 12:16 schreef theunderdog het volgende:
Nieuwe kans =/= dat je een vergelijkbare functie mag bekleden.quote:Op dinsdag 22 maart 2022 13:59 schreef Marsenal het volgende:
[..]
Maar geloof je er dan niet in dat mensen kunnen leren van hun fouten en nieuwe kansen verdienen?
Uh?quote:Op dinsdag 22 maart 2022 14:06 schreef Halcon het volgende:
[..]
Dus je wilt gaan bepalen wat voor baan 'n private partij 'm gaat geven
Dat lijkt me echt heel erg hun pakkie aan verder.quote:Op dinsdag 22 maart 2022 14:05 schreef Ludachrist het volgende:
'Antwerp' vindt het goed is wat kort door de bocht. De eigenaar vindt het goed. Dat zegt helemaal niks over de rest van de club natuurlijk.
Maar als hij dat nou niet wilt of ambieert en er zijn werkgevers die hem in zo'n functie willen? Want dat is het geval. Mag dat dan niet, omdat hij in het verleden liet zien daar niet goed mee om te gaan? Ook Overmars kan leren van zijn fouten, en ook Overmars mag een mogelijkheid zoeken om dat te laten zien.quote:Op dinsdag 22 maart 2022 14:08 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Nieuwe kans =/= dat je een vergelijkbare functie mag bekleden.
Vrijwel iedereen moet op den duur weer meedoen met de maatschappij (uitzonderingen daargelaten), maar je moet niet het kat op het spek binden. Zoals ik al zei: geef Marc lekker een niet-leidinggevende functie.
Eh ja, nou en? Dat zij een besluit nemen wil niet zeggen dat ik niks over dat besluit mag vinden.quote:Op dinsdag 22 maart 2022 14:12 schreef Marsenal het volgende:
[..]
Dat lijkt me echt heel erg hun pakkie aan verder.
Dat lijkt mij ook.quote:Op dinsdag 22 maart 2022 14:14 schreef Ludachrist het volgende:
[..]
Eh ja, nou en? Dat zij een besluit nemen wil niet zeggen dat ik niks over dat besluit mag vinden.
Sorry, maar ik weet echt niet hoe ik mijn standpunt in deze duidelijker kan maken. Maar goed, nogmaals:quote:Op dinsdag 22 maart 2022 14:12 schreef Marsenal het volgende:
[..]
Dat lijkt me echt heel erg hun pakkie aan verder.
[..]
Maar als hij dat nou niet wilt of ambieert en er zijn werkgevers die hem in zo'n functie willen? Want dat is het geval. Mag dat dan niet, omdat hij in het verleden liet zien daar niet goed mee om te gaan? Ook Overmars kan leren van zijn fouten, en ook Overmars mag een mogelijkheid zoeken om dat te laten zien.
Wat is dan wel oke? Moet hij eerst een jaar wachten voordat hij zoiets probeert? Of mag het nooit meer? Moet hij eerst door 20 hoepels springen voordat mensen die hij nog nooit ontmoet heeft tevreden zijn en het dan goed vinden als hij weer reintegreert? Het is alweer eventjes terug en alles wat er over gezegd kan worden is gezegd en dan zie ik gewoon niet in waarom je zo'n man nog tegen moet houden.
Ik vond die van jou meer een dooddoener. Natuurlijk mag je van alles vinden, dat is toch inherent aan de discussie? Ik vind alleen iets anders, dus vandaar dat we een discussie voeren. Als jij dan opeens zegt ' Ik mag dit toch vinden?' dan vind ik dat een dooddoener.quote:
Een betere reactie op de 'ja, dat moeten ze lekker zelf weten'-post van jou kon ik helaas niet bedenken, excuus.quote:Op dinsdag 22 maart 2022 14:18 schreef Marsenal het volgende:
[..]
Ik vond die van jou meer een dooddoener. Natuurlijk mag je van alles vinden, dat is toch inherent aan de discussie? Ik vind alleen iets anders, dus vandaar dat we een discussie voeren. Als jij dan opeens zegt ' Ik mag dit toch vinden?' dan vind ik dat een dooddoener.
Nou dat geeft niks, de boog kan niet altijd gespannen staan.quote:Op dinsdag 22 maart 2022 14:19 schreef Ludachrist het volgende:
[..]
Een betere reactie op de 'ja, dat moeten ze lekker zelf weten'-post van jou kon ik helaas niet bedenken, excuus.
Dat mag je vinden. Bij Antwerp denken ze daar blijkbaar anders over.quote:Op dinsdag 22 maart 2022 14:17 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Sorry, maar ik weet echt niet hoe ik mijn standpunt in deze duidelijker kan maken. Maar goed, nogmaals:
Ik ben van mening dat iemand die vergelijkbaar gedrag als dat van Overmars heeft gebezigd, niet geschikt is voor een leidinggevende functie.
Die hebben gewoon al hun scrupules overboord gezet om ze snel mogelijk een TD binnen te halen die het laatste decennium aantoonbaar succesvol werk heeft afgeleverd. En zo werkt dat in de voetbalwereld, de een zijn dood is de ander zijn brood. Ik denk overigens dat Overmars wel een jasje heeft moeten uitdoen, want ik denk niet dat hij in Antwerpen kan verdienen wat hij bij Ajax verdiende, en ook zal hij het met een minder budget moeten doen om spelers aan te trekken en zal hij dus in een andere vijver moeten vissen.quote:Op dinsdag 22 maart 2022 15:40 schreef Halcon het volgende:
[..]
Dat mag je vinden. Bij Antwerp denken ze daar blijkbaar anders over.
Overmars heeft een flink jasje uit moeten doen. Stel je voor dat 'n voetballer die het goed doet bij Ajax door omstandigheden opeens terecht komt bij Antwerp. Da's een flinke stap terug. Onder normale omstandigheden was Overmars natuurlijk nooit haalbaar geweest voor Antwerp.quote:Op dinsdag 22 maart 2022 16:05 schreef Hathor het volgende:
[..]
Die hebben gewoon al hun scrupules overboord gezet om ze snel mogelijk een TD binnen te halen die het laatste decennium aantoonbaar succesvol werk heeft afgeleverd. En zo werkt dat in de voetbalwereld, de een zijn dood is de ander zijn brood. Ik denk overigens dat Overmars wel een jasje heeft moeten uitdoen, want ik denk niet dat hij in Antwerpen kan verdienen wat hij bij Ajax verdiende, en ook zal hij het met een minder budget moeten doen om spelers aan te trekken en zal hij dus in een andere vijver moeten vissen.
Maar ook in Belgie zijn er kritiekvolle noten te horen geweest, een reporter vroeg zich af of het allemaal niet een beetje te vroeg is, het ligt allemaal nog vers in het geheugen. Bovendien heeft Overmars niet eens een fatsoenlijke poging tot boetedoening gedaan, het enige wat je uit die hoek te horen kreeg was 'ik wist niet dat mijn gedrag grensoverschrijdend was' (Rutte had het niet beter kunnen doen), en 'ik hoop dat men mij en mijn familie rust gunt en mijn priveleven respecteert'.
Jeetje. En daar ben je helemaal zelf achter gekomen ! ?quote:Op dinsdag 22 maart 2022 15:40 schreef Halcon het volgende:
[..]
Dat mag je vinden. Bij Antwerp denken ze daar blijkbaar anders over.
Het onderzoek naar hem is nog niet eens afgerond.quote:Op maandag 21 maart 2022 19:24 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
En groot gelijk hebben ze. Die man heeft zijn straf meer dan gehad en veel is er niet gebeurd.
Waar je aan voorbij gaat is dat veel mannen de klachten van vrouwen maar gezeur vinden en daar het liefst zo weinig mogelijk mee doen. Marc Overmars is een goede directeur die een club veel geld op kan leveren en dat weegt zwaarder dan 'gezeur'. Voetballiefhebbers willen gewoon dat hun club wint en ook dat weegt zwaarder dan 'gezeur'. Maar dat kunnen ze niet hardop zeggen en daarom wordt er wat gebrabbeld over 'een tweede kans krijgen' terwijl het niet eens duidelijk is wat de klachten precies waren omdat het onderzoek van Ajax nog loopt.quote:Op dinsdag 22 maart 2022 12:16 schreef theunderdog het volgende:
Dit blijf ik zo bizar ongeloofwaardig vinden. Hoe kan iemand niet snappen dat foto's van je lul sturen naar je werknemers ongepast is?! (Nog los van andere dingen die hij al dan niet gedaan heeft)quote:Op dinsdag 22 maart 2022 16:05 schreef Hathor het volgende:
het enige wat je uit die hoek te horen kreeg was 'ik wist niet dat mijn gedrag grensoverschrijdend was'
Mwau, dat weet ik niet. Er is immers juist weinig irritanter dan constant hier vragen over krijgen.quote:Op woensdag 23 maart 2022 08:11 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Waar je aan voorbij gaat is dat veel mannen de klachten van vrouwen maar gezeur vinden en daar het liefst zo weinig mogelijk mee doen. Marc Overmars is een goede directeur die een club veel geld op kan leveren en dat weegt zwaarder dan 'gezeur'. Voetballiefhebbers willen gewoon dat hun club wint en ook dat weegt zwaarder dan 'gezeur'. Maar dat kunnen ze niet hardop zeggen en daarom wordt er wat gebrabbeld over 'een tweede kans krijgen' terwijl het niet eens duidelijk is wat de klachten precies waren omdat het onderzoek van Ajax nog loopt.
Opportunisme. Ze spraken niet voor niets al twee weken na z'n ontslag met hem.quote:Op woensdag 23 maart 2022 10:04 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Mwau, dat weet ik niet. Er is immers juist weinig irritanter dan constant hier vragen over krijgen.
Er zijn wel meer goede technisch directeuren. Begrijp totaal niet waarom ze voor iemand hebben gekozen die zich niet fatsoenlijk weet te gedragen tegenover vrouwen.
Ik weet het niet. Ik houd het erop dat het een blunder is. En dat ze hier dan ook nog wel terug op gaan komen (lees: Marc toch maar bedanken). Althans, als de journalisten een beetje volhouden.quote:Op woensdag 23 maart 2022 10:09 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Opportunisme. Ze spraken niet voor niets al twee weken na z'n ontslag met hem.
Daar lijkt het niet op. Misschien verandert dat als de uitkomsten van het onderzoek er zijn.quote:Op woensdag 23 maart 2022 10:30 schreef theunderdog het volgende:
En dat ze hier dan ook nog wel terug op gaan komen (lees: Marc toch maar bedanken). Althans, als de journalisten een beetje volhouden.
Maar het hele punt van dit gebeuren was nu juist toch dat we 'het onderzoek' niet hoeven af te wachten, omdat Marc zelf had toegegeven zich te hebben misdragen?quote:Op woensdag 23 maart 2022 10:33 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Daar lijkt het niet op. Misschien verandert dat als de uitkomsten van het onderzoek er zijn.
Wat heeft hij dan precies toegegeven? Als ik zijn verklaring bekijk, dan lees ik vage claims over "mijn gedrag", "hoe dit op anderen is overgekomen", " grenzen heb overschreden". Later kwamen er berichten waarin werd gesproken over dickpics en stalkingachtig gedrag, maar op die beschuldigingen wilde Overmars niet reageren.quote:Op woensdag 23 maart 2022 10:34 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Maar het hele punt van dit gebeuren was nu juist toch dat we 'het onderzoek' niet hoeven af te wachten, omdat Marc zelf had toegegeven zich te hebben misdragen?
Ik heb de volledige persconferentie gekeken van FC Antwerp en hij straalde in niets uit even door het stof te willen. Slecht!quote:Op woensdag 23 maart 2022 10:50 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Wat heeft hij dan precies toegegeven? Als ik zijn verklaring bekijk, dan lees ik vage claims over "mijn gedrag", "hoe dit op anderen is overgekomen", " grenzen heb overschreden". Later kwamen er berichten waarin werd gesproken over dickpics en stalkingachtig gedrag, maar op die beschuldigingen wilde Overmars niet reageren.
Z'n nieuwe werkgever heeft goed met hem gesproken. Alsof het verstandig is om iemand die verdacht wordt van wangedrag op z'n woord te geloven. Beter is het af te wachten welke klachten er allemaal zijn. Dan kun je ook beoordelen of het te vroeg is voor een tweede kans en welke waarborgen nodig zijn om toekomstig wangedrag te voorkomen.
Er zijn specifieke klachten - je stapt op - en je stelt je diep te schamen voor je gedrag. Dat is toch toegeven?quote:Op woensdag 23 maart 2022 10:50 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Wat heeft hij dan precies toegegeven? Als ik zijn verklaring bekijk, dan lees ik vage claims over "mijn gedrag", "hoe dit op anderen is overgekomen", " grenzen heb overschreden". Later kwamen er berichten waarin werd gesproken over dickpics en stalkingachtig gedrag, maar op die beschuldigingen wilde Overmars niet reageren.
Z'n nieuwe werkgever heeft goed met hem gesproken. Alsof het verstandig is om iemand die verdacht wordt van wangedrag op z'n woord te geloven. Beter is het af te wachten welke klachten er allemaal zijn. Dan kun je ook beoordelen of het te vroeg is voor een tweede kans en welke waarborgen nodig zijn om toekomstig wangedrag te voorkomen.
Hoe kun je iets toegeven wat nog niet volledig bekend is? Eerst was er een vage verklaring van beide kanten en een soort van mea culpa van Overmars, daarna kwamen de specifiekere klachten naar buiten waar Overmars niet op wilde reageren. Dat is iets anders dan toegeven.quote:Op woensdag 23 maart 2022 10:55 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Er zijn specifieke klachten - je stapt op - en je stelt je diep te schamen voor je gedrag. Dat is toch toegeven?
De klachten waren seksueel getinte appjes, tot stalkerig gedrag. Marc is opgestapt, ajax zei al jaren te weten van deze geruchten.quote:Op woensdag 23 maart 2022 11:20 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Hoe kun je iets toegeven wat nog niet volledig bekend is? Eerst was er een vage verklaring van beide kanten en een soort van mea culpa van Overmars, daarna kwamen de specifiekere klachten naar buiten waar Overmars niet op wilde reageren. Dat is iets anders dan toegeven.
Bij mijn weten was het overigens de pers (het Parool) dat de specifiekere klachten naar buiten bracht. Ajax en Overmars wilden daar niet op reageren.
Volgens de pers. Heb je een verklaring van Ajax hierover?quote:Op woensdag 23 maart 2022 11:21 schreef theunderdog het volgende:
[..]
De klachten waren seksueel getinte appjes, tot stalkerig gedrag.
Nee. Maar als de pers daarover liegt, dan is dat laster/smaad. Een Ajax zou er dan echt wel bovenop springen. Zelfde als Marc Overmars. Als het allemaal onzin zou zijn, dan had overmars allang aangifte gedaan.quote:Op woensdag 23 maart 2022 11:22 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Volgens de pers. Heb je een verklaring van Ajax hierover?
Dat zijn ook de beschuldigingen. Die mag je in allerlei vaagtaal doen, zoals het nietszeggende 'seksueel overschrijdend gedrag' waarbij zelfs de niet bepaalde grens is weggelaten, maar als degene het dan toegeeft en excuses maakt dan moet hij ineens wel concreet zijn?quote:Op woensdag 23 maart 2022 10:50 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Smoesjes, mensen willen het gewoon als een soort straf. Of vinden dat er tijd overheen moet gaan om geen andere reden dat als zij er geen aandacht meer voor op kunnen brengen het goed is dat hij weer aan het werk gaat. Hoezo is welk criterium van toepassing voor hoe lang dat moet duren?quote:Z'n nieuwe werkgever heeft goed met hem gesproken. Alsof het verstandig is om iemand die verdacht wordt van wangedrag op z'n woord te geloven. Beter is het af te wachten welke klachten er allemaal zijn. Dan kun je ook beoordelen of het te vroeg is voor een tweede kans en welke waarborgen nodig zijn om toekomstig wangedrag te voorkomen.
Je mag die kans gerust klein noemen omdat z'n gedrag onder een vergrootglas zal liggen, maar 'nihil' is onzin. Dat weet je helemaal niet. Hij heeft een verknipt beeld van wat wel en niet oké is, geeft er weinig blijk van dat dat beeld is bijgesteld en hij is aangenomen door mensen zonder scrupules. Da's tezamen een voedingsbodem waarvan je je prima voor kunt stellen dat wangedrag erin kan voortbestaan. Daar zijn genoeg voorbeelden van geweest (katholieke kerk, anyone?).quote:Op woensdag 23 maart 2022 11:34 schreef Weltschmerz het volgende:
De kans dat hij zich bij Antwerp gaat misdragen tegenover de vrouwelijke werknemers is nihil. Dat is een schijnargument.
Het onderzoek loopt nog. Hoe weet jij dat er niet meer is gebeurd?quote:Op woensdag 23 maart 2022 12:41 schreef Duiveltja het volgende:
Maar goed hij heeft een piemel foto gestuurd. Hij heeft geen moorden of verkrachtingen op zijn naam. Laten we nou niet met zn allen op de bandwagon springen.
Het was maar een fucking foto. Tuurlijk vervelend in de context, maar mensen raken er niet levenslang door beschadigd...
Is er aangifte gedaan?Dan zou dat wel uitgelekt zijn.quote:Op woensdag 23 maart 2022 12:42 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Het onderzoek loopt nog. Hoe weet jij dat er niet meer is gebeurd?
Ik denk niet dat ze zich in Belgenland heel druk maken over een directeurtje van een tweederangsclub als Antwerp eigenlijk.quote:Op woensdag 23 maart 2022 12:44 schreef Bargehassus het volgende:
Benieuwd naar de spreekkoren van de tegenstanders als dit allemaal doorgaat.Een aantal voetbalsupporters is niet echt heel eh.... subtiel als het om dit soort dingen gaat.
Idd en zelfs los daarvan, laten we het eens omdraaien: stel jij bent eigenaar van een bedrijf en zoekt een directeur. Neem je dan een gekke, maar capabele, vrouw die onlangs kutfoto's stuurde naar haar ondergeschikten of kijk je even verder?quote:Op woensdag 23 maart 2022 12:42 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Dat is natuurlijk geen argument. Er hoeft geen aangifte te zijn gedaan en als dat is gedaan is ook niet zeker dat het uitlekt.quote:Op woensdag 23 maart 2022 12:43 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
Is er aangifte gedaan?Dan zou dat wel uitgelekt zijn.
Volgens mij is het een licht sociaal gestoord figuur wiens gedrag is ontspoord en die zich daarin heeft laten corrigeren. Hij is daardoor van de mooiste club ter wereld naar fucking Antwerp moeten gaan, lekker dichtbij wel, terwijl daarvoor de grootste clubs ter wereld voor hem in de rij stonden. Hij heeft het voor zichzelf verpest door stommiteiten waar hij alleen zichzelf de schuld van kan geven.quote:Op woensdag 23 maart 2022 11:56 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Je mag die kans gerust klein noemen omdat z'n gedrag onder een vergrootglas zal liggen, maar 'nihil' is onzin. Dat weet je helemaal niet. Hij heeft een verknipt beeld van wat wel en niet oké is, geeft er weinig blijk van dat dat beeld is bijgesteld en hij is aangenomen door mensen zonder scrupules. Da's tezamen een voedingsbodem waarvan je je prima voor kunt stellen dat wangedrag erin kan voortbestaan. Daar zijn genoeg voorbeelden van geweest (katholieke kerk, anyone?).
Hoe weet jij dan dat er niet minder is gebeurd, of uberhaupt iets?quote:Op woensdag 23 maart 2022 12:42 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Marc Overmars is voor Antwerp wel iets meer dan 'capabel'. Dit is iemand die een half jaar geleden nog de clubs in de wereldtop voor het uitkiezen had & Antwerp uberhaupt nooit overwogen zou hebben.quote:Op woensdag 23 maart 2022 12:46 schreef SnertMetChoco het volgende:
[..]
Idd en zelfs los daarvan, laten we het eens omdraaien: stel jij bent eigenaar van een bedrijf en zoekt een directeur. Neem je dan een gekke, maar capabele, vrouw die onlangs kutfoto's stuurde naar haar ondergeschikten of kijk je even verder?
Niet. Maar ik beweer daar dan ook niets over.quote:Op woensdag 23 maart 2022 13:25 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Hoe weet jij dan dat er niet minder is gebeurd, of uberhaupt iets?
Voor Antwerp een buitenkansje inderdaad. Als Overmars geen vieze plaatjes rond had gestuurd, had hij er niet eens over nagedacht.quote:Op woensdag 23 maart 2022 13:30 schreef roninho het volgende:
[..]
Marc Overmars is voor Antwerp wel iets meer dan 'capabel'. Dit is iemand die een half jaar geleden nog de clubs in de wereldtop voor het uitkiezen had & Antwerp uberhaupt nooit overwogen zou hebben.
Antwerp kan wel 'even verder kijken' maar gaat gewoon niet een geïnteresseerde vinden die überhaupt maar in de buurt van het financiële & sportieve trackrecord van Overmars gaat komen.
Ik praat het hiermee niet goed, want ook ik vraag me sterk af of je dit nu zou moeten willen als club, maar het is wel wat anders dan dat Antwerp gewoon een ander vergelijkbare directeur makkelijk kan vinden.
Oh ja? Ik zie alleen maar berichten dat ie fórs meer gaat verdienen.quote:Op dinsdag 22 maart 2022 18:14 schreef Halcon het volgende:
[..]
Overmars heeft een flink jasje uit moeten doen. Stel je voor dat 'n voetballer die het goed doet bij Ajax door omstandigheden opeens terecht komt bij Antwerp. Da's een flinke stap terug. Onder normale omstandigheden was Overmars natuurlijk nooit haalbaar geweest voor Antwerp.
Precies dit ja, hele goede samenvatting.quote:"Wij geloven nochtans oprecht dat elke mens na een bewuste periode van zelfreflectie tot inzicht kan komen en een tweede kans kan verdienen. We betreuren het dan ook ten zeerste dat men tijdens de persconferentie het moment voorbij liet gaan om sereen, behoedzaam en weloverwogen te getuigen van dit proces van zelfreflectie en het verworven inzicht, noch door de directie van Antwerp, noch door de heer Overmars zelf. Enige zorgvuldigheid in de communicatie over de problematiek hebben wij eveneens niet gehoord of gezien."
Alsof dat eigenaartje daar wakker van ligt.quote:Op donderdag 24 maart 2022 10:47 schreef Caland het volgende:
[..]
Goh, dit had niemand zien aankomen.
Dat zaakje stinkt ook aan alle kanten.quote:Op donderdag 24 maart 2022 11:33 schreef Claudia_x het volgende:
Er is trouwens ook nog dit akkefietje, opgerakeld door het optreden van Vasco Rouw in het EO-programma Waar doen ze het van?
De dubieuze rol van Marc Overmars in ‘de grote scam’ van 125 miljoen dollar
Tweede sponsor stopt er meequote:Op donderdag 24 maart 2022 10:47 schreef Caland het volgende:
[..]
Goh, dit had niemand zien aankomen.
Paar bedrijfjes proberen deugpunten te scoren.quote:Op donderdag 24 maart 2022 16:15 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Tweede sponsor stopt er mee
https://sporza.be/nl/2022(...)tners~1648133683789/
Erg mooi.quote:Op donderdag 24 maart 2022 16:20 schreef Halcon het volgende:
[..]
Paar bedrijfjes proberen deugpunten te scoren.
quote:Op donderdag 24 maart 2022 18:29 schreef praadje het volgende:
Nog meer sponsoren breken met Antwerp.
https://www.telegraaf.nl/(...)-komst-marc-overmars
Welke van de twee is het nu?quote:Als sponsor zijn en wensen we niet betrokken te zijn in het personeelsbeleid van de club. We vernamen deze aanstelling enkel via de pers, wat we betreuren.
Uit je artikel.quote:Op donderdag 24 maart 2022 19:30 schreef praadje het volgende:
[..]
Huh, die tweede quote is toch niet van mij?
Dat valt nog te bezien. Zo belangrijk zijn die sponsoren ook weer niet.quote:Op donderdag 24 maart 2022 19:38 schreef nostra het volgende:
[..]
Uit je artikel.Beetje kromme redenering van die sponsor.
Verder een clusterfuck dit natuurlijk. Wat een oliedom bestuur.
De Standaardquote:De aanwerving van de in opspraak gekomen Marc Overmars als technisch directeur bezorgt Royal Antwerp FC problemen. Al drie sponsors hebben hun contract verbroken en ook de Antwerpse ziekenhuisgroep ZNA zet de samenwerking stop. De club reageert en spreekt over ‘een cruciale fout in onze aankondiging’.
Eerst liet HR-bedrijf Select Group weten de samenwerking met de Great Old niet te zullen vernieuwen na dit seizoen. Daarna volgde Descroes, een specialist in ongediertebestrijding in de haven. Na het vertrek van die twee kleine ‘partners’ heeft ook ‘premium sponsor’ Federale Verzekering de samenwerking beëindigd.
Bovendien heeft de de Antwerpse ziekenhuisgroep ZNA de samenwerking on hold gezet: de groep aanvaardt geen geld of goederen meer van de club, en zal niet meer ingaan op voorstellen om patiëntjes de aftrap te laten geven of een wedstrijd te laten bijwonen. ‘Als we onze duizenden medewerksters en honderdduizenden patiëntes in de ogen willen blijven kijken, kunnen we het niet maken om hiermee door te gaan.’
Neuh, dergelijke bedrijven kunnen dat niet verkopen aan het desbetreffende bestuur.quote:Op donderdag 24 maart 2022 16:20 schreef Halcon het volgende:
[..]
Paar bedrijfjes proberen deugpunten te scoren.
Bovendien leken ze het probleem niet zo serieus te nemen bij de presentatie van Overmars. Of zoals Select group schreef.quote:Op vrijdag 25 maart 2022 02:33 schreef Hathor het volgende:
Het is ook gewoon veel te vroeg. Domme actie van Antwerp.
quote:"Wij geloven nochtans oprecht dat elke mens na een bewuste periode van zelfreflectie tot inzicht kan komen en een tweede kans kan verdienen. We betreuren het dan ook ten zeerste dat men tijdens de persconferentie het moment voorbij liet gaan om sereen, behoedzaam en weloverwogen te getuigen van dit proces van zelfreflectie en het verworven inzicht, noch door de directie van Antwerp, noch door de heer Overmars zelf. Enige zorgvuldigheid in de communicatie over de problematiek hebben wij eveneens niet gehoord of gezien."
wel makkelijk onderhandelen met hem op dit moment denk ikquote:Op vrijdag 25 maart 2022 02:33 schreef Hathor het volgende:
Het is ook gewoon veel te vroeg. Domme actie van Antwerp.
quote:LEUVEN - Het debuut van Marc Overmars als technisch directeur van FC Antwerp is niet helemaal geruisloos verlopen. Na een kwartier spelen gooiden fans van Antwerp in het King Power At Den Dreef stadion een opgeblazen penis op het veld. Die actie werd vocaal begeleid met het zingen van ’Marc mag ik je foto’.
Marc Overmars was zelf volgens de officiële clubvertegenwoordigers niet aanwezig bij het duel in de 33ste speelronde van de Jupiler Pro League. Er was geen kaart voor hem aangevraagd bij het clubbestuur van OH Leuven. Ook volgens de persvoorlichter van FC Antwerp ontbrak Overmars op appèl.
Dat had alles te maken met de absentie van algemeen directeur Sven Jacques, die Overmars twee weken geleden bij de Belgische pers introduceerde. Die is momenteel met vakantie. Het is nog wachten op het officiële excuus dat Overmars, die bij Ajax werd ontslagen wegens het versturen van obscene foto’s, in België zal maken. Zijn aanstelling kostte de club vijf kleinere sponsors. Donderdag besloot met de Port of Antwerp een grote sponsor de club te blijven steunen, tot opluchting van Royal Antwerp.
De fans van Antwerp waren met 17 bussen naar Leuven afgereisd. De reuzenpik keerde een paar minuten voor de rust terug in het uitvak en ging daar van hand tot hand. Opnieuw werd er gezongen om een foto van Marc, ditmaal met de toevoeging ’doe er ook een dickpick bij’. Dat vonden de fans van de thuisclub ook wel leuk, zodat de kreet een paar minuten door het hele stadion schalde.
In de loop van de wedstrijd werd er ook een spandoek ontrold waarop Overmars -al dan niet gekscherend bedoeld- werd verwelkomd: ’Welkom over de grens Marc’, viel er te lezen.
Gewoon ouwerwetse voetbalhumor. En dan weer over tot de orde van de dag. Zo hoort het.quote:Op zondag 3 april 2022 14:27 schreef Dr8gonOfLife het volgende:
![]()
![]()
https://www.telegraaf.nl/(...)pblaasbare-reuzenpik
[..]
Daar hebben ze alleen röntgenfoto'squote:Op vrijdag 30 december 2022 16:55 schreef Idisrom het volgende:
Ik lees nu op Sporza dat Marc Overmars opgenomen is in het ziekenhuis met een lichte infarct.
Neequote:Op vrijdag 30 december 2022 17:24 schreef superniger het volgende:
Karma?
https://nos.nl/artikel/24(...)enomen-in-ziekenhuis
smerig ventje ben jijquote:Op vrijdag 30 december 2022 17:24 schreef superniger het volgende:
Karma?
Sowieso. Een infarct als straf voor het sturen van piemelfoto´s en onaangepast gedrag lijkt mij proportioneel.quote:Op vrijdag 30 december 2022 17:24 schreef superniger het volgende:
Karma?
Ik geloof niet in karma, maar voel geen medelijden in dit geval.quote:Op dinsdag 3 januari 2023 11:08 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Sowieso. Een infarct als straf voor het sturen van piemelfoto´s en onaangepast gedrag lijkt mij proportioneel.
Jij voelt geen medelijden in dit geval.quote:Op dinsdag 3 januari 2023 11:10 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Ik geloof niet in karma, maar voel geen medelijden in dit geval.
Neu, denk het niet. Ik denk dat als je helemaal van slag raakt van een piemelfoto dat je toch eens wat aan je persoonlijke ontwikkeling moet doen. Blijft natuurlijk fout van de verstuurder, maar gut o gut men mag wel eens wat aan de maatschappelijke ruggegraat doen.quote:Op dinsdag 3 januari 2023 11:08 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Sowieso. Een infarct als straf voor het sturen van piemelfoto´s en onaangepast gedrag lijkt mij proportioneel.
Als je dat bloed regelmatig naar je pik in plaats van je hart laat gaan kan dat ook weleens voor problemen zorgen in combinatie met vadsig dik zijn.quote:Op dinsdag 3 januari 2023 15:47 schreef Marsenal het volgende:
Rot voor de man, komt natuurlijk ook van de stress
Bruin fruit maakt het niet beterquote:Op dinsdag 3 januari 2023 15:48 schreef Caland het volgende:
[..]
Als je dat bloed regelmatig naar je pik in plaats van je hart laat gaan kan dat ook weleens voor problemen zorgen in combinatie met vadsig dik zijn.
Dat zeg ik ja.quote:Op dinsdag 3 januari 2023 13:47 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Jij voelt geen medelijden in dit geval.
Mwau. Instorten is overdreven. Maar de kans op herhaling is relatief groot.quote:Op dinsdag 3 januari 2023 17:47 schreef -XOR- het volgende:
Een lichte hartaanval, dat is nu niet bepaald alvleesklierkanker ofzo. Balen voor hem maar zijn wereld stort er echt niet van in.
Dat geldt ook voor grensoverschrijdend gedrag, dus misschien als hij het ene regelt dan doet GOD de rest?quote:Op dinsdag 3 januari 2023 21:50 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Mwau. Instorten is overdreven. Maar de kans op herhaling is relatief groot.
Je had al gepost dat je het ´karma´ vindt. Je hoeft niet aandacht te blijven vragen.quote:Op woensdag 4 januari 2023 07:38 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Dat geldt ook voor grensoverschrijdend gedrag, dus misschien als hij het ene regelt dan doet GOD de rest?
Ik vind deze obsessie met mij wat storend worden, wil je niet meer op mij reageren? Ik heb al een vriendin.quote:Op woensdag 4 januari 2023 10:57 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Je had al gepost dat je het ´karma´ vindt. Je hoeft niet aandacht te blijven vragen.
Honey, ik voel je tong bijna langs mijn anus. Doe niet alsof...quote:Op woensdag 4 januari 2023 11:43 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Ik vind deze obsessie met mij wat storend worden, wil je niet meer op mij reageren? Ik heb al een vriendin.
Bij voorbaat dank.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |