Is ook zo... hij moet ook door!quote:Op maandag 21 maart 2022 16:05 schreef ChevyCaprice het volgende:
Gefeliciteerd, en veel succes gewenst met deze nieuwe uitdaging.
Heb zomaar het idee dat de Belgen er niet zo zwaar aan tillen...quote:Op maandag 21 maart 2022 16:11 schreef -Sigaartje het volgende:
Dit moet een vrijmibo-grap zijn van de voorzitter na zes bier. "Die lul moeten we hebben! ha ha ha"
Marc haal je nu voor een prikkie op en gaat je club redden. Hij zal geleerd hebben van zijn fouten, daar ben ik van overtuigtquote:Op maandag 21 maart 2022 16:14 schreef Bocaj het volgende:
[..]
Heb zomaar het idee dat de Belgen er niet zo zwaar aan tillen...
Hij heeft jarenlang zijn gang kunnen gaan, ik vraag me af of dat soort pervs vroeg of laat gewoon niet weer in herhaling vallen.quote:Op maandag 21 maart 2022 17:03 schreef Catatafishh het volgende:
[..]
Marc haal je nu voor een prikkie op en gaat je club redden. Hij zal geleerd hebben van zijn fouten, daar ben ik van overtuigt
quote:Op maandag 21 maart 2022 17:03 schreef Catatafishh het volgende:
Hij zal geleerd hebben van zijn fouten, daar ben ik van overtuigt
Dat zal de tijd moeten uitmaken...quote:Op maandag 21 maart 2022 17:18 schreef Hathor het volgende:
[..]
Hij heeft jarenlang zijn gang kunnen gaan, ik vraag me af of dat soort pervs vroeg of laat gewoon niet weer in herhaling vallen.
We weten niet precies hoe en wat. Ook hij verdient een tweede kans. En ik snap dat buitenlandse voetbalclubs hier wel een risico in durven nemen. De vraag is of Overmars het zelf moet willen, aangezien elke vrouw met een kronkel hem nu kan chanteren. De schijn heeft hij direct tegen.quote:Op maandag 21 maart 2022 17:18 schreef Hathor het volgende:
[..]
Hij heeft jarenlang zijn gang kunnen gaan, ik vraag me af of dat soort pervs vroeg of laat gewoon niet weer in herhaling vallen.
zolang hij die vrouw met kronkel geen dickpick stuurt is er weinig aan de hand lijkt mequote:Op maandag 21 maart 2022 19:20 schreef Catatafishh het volgende:
[..]
We weten niet precies hoe en wat. Ook hij verdient een tweede kans. En ik snap dat buitenlandse voetbalclubs hier wel een risico in durven nemen. De vraag is of Overmars het zelf moet willen, aangezien elke vrouw met een kronkel hem nu kan chanteren. De schijn heeft hij direct tegen.
En groot gelijk hebben ze. Die man heeft zijn straf meer dan gehad en veel is er niet gebeurd.quote:Op maandag 21 maart 2022 16:14 schreef Bocaj het volgende:
[..]
Heb zomaar het idee dat de Belgen er niet zo zwaar aan tillen...
Feitelijk niet, maar in de twitter-rechtzaak die volgt zal hij in eerste aanleg alvast schuldig zijn bevonden.quote:Op maandag 21 maart 2022 19:23 schreef sp3c het volgende:
[..]
zolang hij die vrouw met kronkel geen dickpick stuurt is er weinig aan de hand lijkt me
Punquote:Op maandag 21 maart 2022 19:27 schreef TLC het volgende:
Hij had alleen op zijn hoogtepunt moeten stoppen.
quote:Het klonk zeer ongelukkig, hoe Sven Jaecques het #MeToo-verleden van Marc Overmars probeerde te kaderen. “We hebben uitgelegd wat de waarden en normen van de club zijn. En dat matcht.” De General Manager van Antwerp was kanonnenvlees van dienst voor de vele vragen over het verleden van Overmars. Wegens seksueel overschrijdend gedrag werd die anderhalve maand geleden immers de laan uitgestuurd bij Ajax, de club waar hij sportief vele successen realiseerde.
”Wij zijn hier om mensen een nieuwe kans te geven”, aldus Jaecques.” Met ons vrouwelijk personeel hebben we niet specifiek gesproken, neen. Het gaat om al ons personeel.” Jaecques verklaarde nog dat de club “met veel trots” Overmars kon voorstellen. “Na Luciano D’Onofrio was het een zoektocht die lang heeft geduurd. We wilden iemand met een grote toekomst.” Eigenaar en voorzitter Paul Gheysens blonk uit in afwezigheid.
het is te vroeg zeggen zequote:Op maandag 21 maart 2022 19:32 schreef Gehrman het volgende:
Nogal bizar dat er mensen verontwaardigd zijn over z'n nieuwe functie. Willen ze dan dat hij de rest van zijn leven werkloos blijft.
quote:“We hebben uitgelegd wat de waarden en normen van de club zijn. En dat matcht.”
Het gaat om ongepaste appjes. Stel je je niet een beetje aan??quote:Op maandag 21 maart 2022 17:18 schreef Hathor het volgende:
[..]
Het journaille buitelt over elkaar heen om maar harder aan de kant van 'de slachtoffers' te staan dan de ander, want voor je het weet ben je zelf de lul. En dan komt ook de valsheid, er wordt gewoon gedaan alsof hij geen excuses heeft aangeboden, en een presentator van Vlaamse TV beweerde zelfs dat het Nederland om klachtdelicten ging, alsof hij iets strafbaars zou hebben gedaan.quote:Op maandag 21 maart 2022 19:32 schreef Gehrman het volgende:
Nogal bizar dat er mensen verontwaardigd zijn over z'n nieuwe functie. Willen ze dan dat hij de rest van zijn leven werkloos blijft.
Maar Gundogan heeft een moreel gezien hoger geslachtsdeel dus de verontwaardiging blijft staan.quote:Op dinsdag 22 maart 2022 11:45 schreef theunderdog het volgende:
Zolang een Gündoğan gewoon in ons parlement mag blijven zitten na 13 meldingen, waaronder fysieke intimidatie , moeten we niet te moreel verontwaardigd doen.
Het ging wel wat verder dan dat als de verhalen kloppen, in sommige gevallen was er ronduit sprake van stalking. Het zegt wel wat als hij op de werkvloer bekend stond als geilneef. En het zegt ook wel wat over Ajax als men van dit gedrag op de hoogte was en er niet tegen optrad.quote:Op dinsdag 22 maart 2022 11:38 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Het gaat om ongepaste appjes. Stel je je niet een beetje aan??
Het is te hopen. Dat men niet straks erachter komt dat het een soort ziekelijke drang is van Overmars.quote:Op dinsdag 22 maart 2022 12:00 schreef EdvandeBerg het volgende:
Tja, die man moet ook verder met zijn leven. Ik denk dat zijn nieuwe werkgever wat bepalingen in het contract heeft gezet waarbij Overmars direct op straat staat mocht er in de toekomst ook maar iets schunnigs boven water komen, misschien zelfs wel een boeteclasule ofzo. Dus Overmars zal wel uitkijken om nog eens zoiets te flikken.
Denk ook dat er 2 partijen bij waren betrokken. Overmars wilde natuurlijk geen grote zaak van maken(haha) en trok het boetekleed aanquote:Op dinsdag 22 maart 2022 12:00 schreef EdvandeBerg het volgende:
Tja, die man moet ook verder met zijn leven. Ik denk dat zijn nieuwe werkgever wat bepalingen in het contract heeft gezet waarbij Overmars direct op straat staat mocht er in de toekomst ook maar iets schunnigs boven water komen, misschien zelfs wel een boeteclasule ofzo. Dus Overmars zal wel uitkijken om nog eens zoiets te flikken.
Als ik hoor dat iemand ergens als 'geilneef' bekend staat, dan ga ik er vanuit dat hij 'er wel pap' van lust.quote:Op dinsdag 22 maart 2022 12:03 schreef Hathor het volgende:
[..]
Het ging wel wat verder dan dat als de verhalen kloppen, in sommige gevallen was er ronduit sprake van stalking. Het zegt wel wat als hij op de werkvloer bekend stond als geilneef. En het zegt ook wel wat over Ajax als men van dit gedrag op de hoogte was en er niet tegen optrad.
Daar is niks mis mee als het wederzijds is, als daar geen sprake van is dan is het gewoon sexuele intimidatie. Bovendien heeft die papzak thuis een vrouw en een kind zitten, dus hij zou zich de ogen uit zijn kop moeten schamen met zijn debiele dickpics.quote:Op dinsdag 22 maart 2022 12:05 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Als ik hoor dat iemand ergens als 'geilneef' bekend staat, dan ga ik er vanuit dat hij 'er wel pap' van lust.
Daar is toch niets mis mee?
1: Uiteraard. Maar de aanklachten waren niet aanranding en/of verkrachting toch? enkel ongepaste appjes.quote:Op dinsdag 22 maart 2022 12:07 schreef Hathor het volgende:
[..]
Daar is niks mis mee als het wederzijds is, als daar geen sprake van is dan is het gewoon sexuele intimidatie. Bovendien heeft die papzak thuis een vrouw en een kind zitten, dus hij zou zich de ogen uit zijn kop moeten schamen met zijn debiele dickpics.
Misschien is het wel behandelbaar. Mocht dat binnen de reguliere zorg niet zo zijn, kan zijn nieuwe club er ook voor kiezen dat Overmars een paar keer per week in een speciale behandelkamer een professioneel 'therapeute' op bezoek krijgt die bij Marc de druk van de ketel haalt.quote:Op dinsdag 22 maart 2022 12:03 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Het is te hopen. Dat men niet straks erachter komt dat het een soort ziekelijke drang is van Overmars.
Overmars heeft zich fysiek opdringerig en hijgerig gedragen richting vrouwen en ongepaste dingen verstuurd via social media. Iedereen vindt dat verkeerd. Maar voor zover ik weet is er geen aanranding of verkrachting oid geweest. Hij is door dit alles al behoorlijk van zijn voetstuk gevallen, op allerlei plekken persona non grata en moest er ook zijn baan voor opgeven. Overal waar hij zich vertoont is hij niet meer de held van Ajax, maar die viespeuk. Is hij daarmee niet genoeg gestraft? Ik hoor van vrouwen dat ze heel vaak dubbelzinnige dingen of regelrechte seksueel getinte berichten en foto's van mannen via social media krijgen, ook mannen met een gezin. Moeten die dan ook allemaal maar gaan wc's schoonmaken, kroketten frituren of pallets sorteren?quote:Op dinsdag 22 maart 2022 12:16 schreef theunderdog het volgende:
Neemt overigens niet weg dat ik deze beslissing buitengewoon ongepast vind. Ook het argument: 'iemand moet een tweede kans krijgen' begrijp ik niet helemaal. Natuurlijk moet iemand weer aan de slag, maar dat hoeft toch niet in een leidende functie? iemand die jarenlang seksueel getinte, stalkerige appjes naar vrouwelijke medewerkers heeft gestuurd moet je volgens mij niet meer in zo'n rol willen hebben.
Marc kan toch ook gewoon de plee's schoonmaken? of kroketten frituren?
Zijn dat de banen voor mensen waar we op neerkijken? De banen voor viezerikken? Ik denk dat we ongeschoold werk maar over moeten laten aan mensen zonder scholing, en dat Marc lekker werk moet doen waarvoor hij gekwalificeerd is, en dat het aan zijn werkgever is om te bepalen hoe ze dat inrichten.quote:Op dinsdag 22 maart 2022 12:16 schreef theunderdog het volgende:
Neemt overigens niet weg dat ik deze beslissing buitengewoon ongepast vind. Ook het argument: 'iemand moet een tweede kans krijgen' begrijp ik niet helemaal. Natuurlijk moet iemand weer aan de slag, maar dat hoeft toch niet in een leidende functie? iemand die jarenlang seksueel getinte, stalkerige appjes naar vrouwelijke medewerkers heeft gestuurd moet je volgens mij niet meer in zo'n rol willen hebben.
1: Ja. Maar het risico bestaat dat hij tussen de therapie door al bezig is met dames via de app lastig vallen.quote:Op dinsdag 22 maart 2022 13:25 schreef EdvandeBerg het volgende:
[..]
Misschien is het wel behandelbaar. Mocht dat binnen de reguliere zorg niet zo zijn, kan zijn nieuwe club er ook voor kiezen dat Overmars een paar keer per week in een speciale behandelkamer een professioneel 'therapeute' op bezoek krijgt die bij Marc de druk van de ketel haalt.
[..]
Overmars heeft zich fysiek opdringerig en hijgerig gedragen richting vrouwen en ongepaste dingen verstuurd via social media. Iedereen vindt dat verkeerd. Maar voor zover ik weet is er geen aanranding of verkrachting oid geweest. Hij is door dit alles al behoorlijk van zijn voetstuk gevallen, op allerlei plekken persona non grata en moest er ook zijn baan voor opgeven. Overal waar hij zich vertoont is hij niet meer de held van Ajax, maar die viespeuk. Is hij daarmee niet genoeg gestraft? Ik hoor van vrouwen dat ze heel vaak dubbelzinnige dingen of regelrechte seksueel getinte berichten en foto's van mannen via social media krijgen, ook mannen met een gezin. Moeten die dan ook allemaal maar gaan wc's schoonmaken, kroketten frituren of pallets sorteren?
Je redeneert andersom. Met dat werk is niets mis. Waar het omgaat is dat Marc gedrag heeft dat in zijn algemeenheid problematisch is, maar helemaal in een leidinggevende functie. Machtsverhoudingen enzo.quote:Op dinsdag 22 maart 2022 13:29 schreef Marsenal het volgende:
[..]
Zijn dat de banen voor mensen waar we op neerkijken? De banen voor viezerikken? Ik denk dat we ongeschoold werk maar over moeten laten aan mensen zonder scholing, en dat Marc lekker werk moet doen waarvoor hij gekwalificeerd is, en dat het aan zijn werkgever is om te bepalen hoe ze dat inrichten.
Een telefoon van de zaak zou juist goed zijn, wetende dat die gemonitord wordt.quote:Op dinsdag 22 maart 2022 13:44 schreef Mr.Sandman het volgende:
Ik hoorde dat ie geen telefoon van de zaak krijgt.
En nu krijgt hij dan de kans om dat beter te doen.quote:Op dinsdag 22 maart 2022 13:46 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Je redeneert andersom. Met dat werk is niets mis. Waar het omgaat is dat Marc gedrag heeft dat in zijn algemeenheid problematisch is, maar helemaal in een leidinggevende functie. Machtsverhoudingen enzo.
En dat vindt ik dus niet goed.quote:Op dinsdag 22 maart 2022 13:53 schreef Marsenal het volgende:
[..]
En nu krijgt hij dan de kans om dat beter te doen.
Ik vind het echt een klap in het gezicht van alle vrouwelijke medewerkers bij Antwerp. Hij wordt leidinggevende, en een taak van een leidinggevende is allereerst om te zorgen dat er een veilige werkomgeving is voor iedereen die onder hem (huehue) werkt.quote:Op dinsdag 22 maart 2022 13:53 schreef Marsenal het volgende:
[..]
En nu krijgt hij dan de kans om dat beter te doen.
Maar geloof je er dan niet in dat mensen kunnen leren van hun fouten en nieuwe kansen verdienen?quote:
Ik zou het risico niet nemen.quote:Op dinsdag 22 maart 2022 13:52 schreef EdvandeBerg het volgende:
[..]
Een telefoon van de zaak zou juist goed zijn, wetende dat die gemonitord wordt.
Allereerst ja? Dat wist ik niet. Dat klinkt meer als een soundbite dan als iets wat echt zo werkt.quote:Op dinsdag 22 maart 2022 13:59 schreef Ludachrist het volgende:
[..]
Ik vind het echt een klap in het gezicht van alle vrouwelijke medewerkers bij Antwerp. Hij wordt leidinggevende, en een taak van een leidinggevende is allereerst om te zorgen dat er een veilige werkomgeving is voor iedereen die onder hem (huehue) werkt.
Ik dacht dat de storm eigenlijk al was overgewaaid eigenlijk, maar prima. Maar dan nog vind ik bijvoorbeeld 'een jaar' heel arbitrair klinken. Antwerp vindt het goed, Overmars vindt het goed... Tja. Dan moeten ze het toch lekker samen uitzoeken?quote:En dat wil niet zeggen dat hij nooit meer aan de bak mag verder, maar daar kan je best nog even langer mee wachten. Geef het een jaar, zeg dat hij in therapie is geweest of wat dan ook, laat die storm even overwaaien zodat het geloofwaardig is als hij zegt dat hij echt veranderd is en je ook intern naar je personeel kan verkopen dat ze niet per direct onder iemand komen te werken waar ze niet alleen mee in een kantoor willen zitten.
Je geeft leiding, dus ben je verantwoordelijk voor het welzijn van het team dat onder jouw leiding werkt. Dat lijkt mij in alle gevallen de zwaarste verantwoordelijkheid die je als leidinggevende kunt hebben. Wil uiteraard niet zeggen dat alle leidinggevenden dit goed doen, of dat alle organisaties dit belang ook voorop stellen.quote:Op dinsdag 22 maart 2022 14:02 schreef Marsenal het volgende:
[..]
Allereerst ja? Dat wist ik niet. Dat klinkt meer als een soundbite dan als iets wat echt zo werkt.
'Antwerp' vindt het goed is wat kort door de bocht. De eigenaar vindt het goed. Dat zegt helemaal niks over de rest van de club natuurlijk.quote:Ik dacht dat de storm eigenlijk al was overgewaaid eigenlijk, maar prima. Maar dan nog vind ik bijvoorbeeld 'een jaar' heel arbitrair klinken. Antwerp vindt het goed, Overmars vindt het goed... Tja. Dan moeten ze het toch lekker samen uitzoeken?
Dus je wilt gaan bepalen wat voor baan 'n private partij 'm gaat gevenquote:Op dinsdag 22 maart 2022 12:16 schreef theunderdog het volgende:
Nieuwe kans =/= dat je een vergelijkbare functie mag bekleden.quote:Op dinsdag 22 maart 2022 13:59 schreef Marsenal het volgende:
[..]
Maar geloof je er dan niet in dat mensen kunnen leren van hun fouten en nieuwe kansen verdienen?
Uh?quote:Op dinsdag 22 maart 2022 14:06 schreef Halcon het volgende:
[..]
Dus je wilt gaan bepalen wat voor baan 'n private partij 'm gaat geven
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |