Dat niet. Maar we komen wel wekelijks bij elkaar om op mijn vanaf mijn balkon commentaar te leveren op de rest van het dorpquote:Op vrijdag 18 maart 2022 08:29 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Dat is lekker. Worden jullie buren?
Dank je. En zal ik doenquote:Op vrijdag 18 maart 2022 08:32 schreef ESF1Gamer het volgende:
@:Redefine Succes met je laatste dag op werk
en doe @:strani de groeten vanaf maandag
Prima hoor. Ik had ook totaal niet door dat ik de lapo had.quote:Op vrijdag 18 maart 2022 08:31 schreef Redefine het volgende:
Sorry Luctor. Maar deze kon ik niet laten liggen
Oh ja, ik moet nog even een abonnement regelen.quote:
Volgende keer de taart in Twente bezorgen graag!quote:Op vrijdag 18 maart 2022 08:28 schreef Redefine het volgende:
[..]
Dank je. Waarschijnlijk welIk heb sowieso nog het pakket staan wat ik woensdag van een leverancier kreeg als dank voor de goede samenwerking. Dus dat is al wat
Ok, ik heb nu een abonnement, maar waar kan ik nou kijken? Of komt dat pas beschikbaar op het moment dat er iets te zien is?quote:
In de app of de site. Pas als het beschikbaar is.quote:Op vrijdag 18 maart 2022 09:05 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ok, ik heb nu een abonnement, maar waar kan ik nou kijken? Of komt dat pas beschikbaar op het moment dat er iets te zien is?
Ik zit op de site.quote:Op vrijdag 18 maart 2022 09:09 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
In de app of de site. Pas als het beschikbaar is.
Anders kun je nu al oude races kijken
Viaplay of F1tv? En wat is er gebeurd met de stellige overtuiging dat je dit jaar niet zou kijken?quote:
F1tv. Ik zou geen Viaplay nemen.quote:Op vrijdag 18 maart 2022 09:23 schreef H_T het volgende:
[..]
Viaplay of F1tv? En wat is er gebeurd met de stellige overtuiging dat je dit jaar niet zou kijken?
Bij F1tv weet ik het niet en kan ik niet voor je kijken. Ik weet alleen dat er voorlopig nog geen live actie gaat zijn omdat er niets te filmen isquote:Op vrijdag 18 maart 2022 09:25 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
F1tv. Ik zou geen Viaplay nemen.
Omdat ik geen ruggengraat heb.
F1tv aanklikken ergens rechts boven?quote:Op vrijdag 18 maart 2022 09:25 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
F1tv. Ik zou geen Viaplay nemen.
Omdat ik geen ruggengraat heb.
Ik neem aan dat de uitzending/livestream iets voor de VT/kwali./race al start.quote:Op vrijdag 18 maart 2022 09:29 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
F1tv aanklikken ergens rechts boven?
Anders komt de livestream beschikbaar wanneer Jett beschikbaar is
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 22 april 2021 18:05 schreef letmehearyouscream het volgende:
Ik heb natuurlijk in principe geen principes, want ik zit hier op SHO.
quote:Op vrijdag 18 maart 2022 10:10 schreef AgnesGru het volgende:
Nog even een update:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.
quote:Op vrijdag 18 maart 2022 10:16 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 22 april 2021 18:05 schreef letmehearyouscream het volgende:
Nog even een update:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You won't be lost, hurt, tired or lonely - Something beautiful will come your way
Nog even een update:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Fuck the EBU
Fuck FIA
Pakaak
It's called motorracing.Sorry? We went to carracing Toto
Elke keer jou weer aan het werk zetten hequote:Op vrijdag 18 maart 2022 10:49 schreef Cyan9 het volgende:
@:Redefine laat die TT nou eens met rust!
Weer gefixed.
En dat nog wel in z'n weekend.quote:Op vrijdag 18 maart 2022 10:56 schreef Em31 het volgende:
[..]
Elke keer jou weer aan het werk zetten he
Ik heb verdorie weekend.quote:Op vrijdag 18 maart 2022 10:56 schreef Em31 het volgende:
[..]
Elke keer jou weer aan het werk zetten he
Als mod heb je nooit weekend, je moet altijd paraat staan!quote:
Dat hadden ze er wel even bij mogen zeggenquote:Op vrijdag 18 maart 2022 11:34 schreef Arizona het volgende:
[..]
Als mod heb je nooit weekend, je moet altijd paraat staan!
quote:Op vrijdag 18 maart 2022 11:39 schreef Momo het volgende:
Ik kreeg net een pakket van de gemeente aan de deur voor duurzame energie. Met iets van 8 ledlampen, verlengsnoeren, tochtstrippen etc.
Nee, de hele flat krijgt het hier, volgens mij kon je er wel voor opgeven en ophalen bij de gamma ofzo, maar dat was ook weer vergeten.quote:
Wij kregen eind vorig jaar een bon van 80 euro, zelf te besteden aan energiebesparende producten. Aan tochtstrips en ledlampen hadden eij niets gehadquote:Op vrijdag 18 maart 2022 11:39 schreef Momo het volgende:
Ik kreeg net een pakket van de gemeente aan de deur voor duurzame energie. Met iets van 8 ledlampen, verlengsnoeren, tochtstrippen etc.
ah dan heb ik het meer dan een jaar terug al gehad, ik had zelf eea uitgekozen en besteldquote:Op vrijdag 18 maart 2022 11:49 schreef Momo het volgende:
[..]
Nee, de hele flat krijgt het hier, volgens mij kon je er wel voor opgeven en ophalen bij de gamma ofzo, maar dat was ook weer vergeten.
Bij mijn vorige flat had ik er wel iets aan gehad. Want de netspanning was daar wat instabiel en in 2 jaar tijd heb ik daar 12 ledlampen verloren. Woon hier nu bijna een jaar en nog geen ledlamp of iets wat er door is gegaan.quote:Op vrijdag 18 maart 2022 11:50 schreef Arizona het volgende:
[..]
Wij kregen eind vorig jaar een bon van 80 euro, zelf te besteden aan energiebesparende producten. Aan tochtstrips en ledlampen hadden eij niets gehad
Zoiets heb ik eind vorig jaar ook gehad, nog steeds niks mee gedaan.quote:Op vrijdag 18 maart 2022 11:39 schreef Momo het volgende:
Een goed voorspellingsmodel, als je ziet dat Rennes meer kans werd toegedicht dan Feyenoord, en die liggen er al uitquote:Op vrijdag 18 maart 2022 12:20 schreef sportfreak het volgende:
https://projects.fivethir(...)a-conference-league/
Een Europese finale Feyenoord - PSV, kom maar op
Tja, zo'n model kan ook niet zien aankomen dat een club een corona-uitbraak krijgt, niet kan spelen en daardoor met een reglementaire 3-0 nederlaag wordt uitgeschakeld.quote:Op vrijdag 18 maart 2022 12:36 schreef blackswangreen het volgende:
[..]
Een goed voorspellingsmodel, als je ziet dat Rennes meer kans werd toegedicht dan Feyenoord, en die liggen er al uit
quote:Van opruiing verdachte Willem Engel blijft twee weken langer vastzitten
quote:Op vrijdag 18 maart 2022 12:58 schreef Em31 het volgende:
[..]alle coronaregels voor ons opgeheven en deze man zit dan net vast, heerlijk.
Volgens mij werd Ajax laatst ook in de finale tegen Liverpool voorspelt.quote:Op vrijdag 18 maart 2022 12:36 schreef blackswangreen het volgende:
[..]
Een goed voorspellingsmodel, als je ziet dat Rennes meer kans werd toegedicht dan Feyenoord, en die liggen er al uit
Ik ga er een beetje van uit dat dat niet meer gaat lukken.quote:Op vrijdag 18 maart 2022 12:58 schreef Em31 het volgende:
[..]
Volgens mij werd Ajax laatst ook in de finale tegen Liverpool voorspelt.
Slecht model dusquote:Op vrijdag 18 maart 2022 12:46 schreef sportfreak het volgende:
[..]
Tja, zo'n model kan ook niet zien aankomen dat een club een corona-uitbraak krijgt, niet kan spelen en daardoor met een reglementaire 3-0 nederlaag wordt uitgeschakeld.
was jaren terug wel een keer de kwartfinalequote:Op vrijdag 18 maart 2022 12:20 schreef sportfreak het volgende:
https://projects.fivethir(...)a-conference-league/
Een Europese finale Feyenoord - PSV, kom maar op
Geen ideequote:Op vrijdag 18 maart 2022 13:03 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
@:ESF1Gamer de driver cam werkt niet, klopt dat?
Nu wel. Wellicht deed ik iets niet goed.quote:
quote:Op vrijdag 18 maart 2022 10:40 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 22 april 2021 18:05 schreef letmehearyouscream het volgende:
quote:Een toespraak van de Russische president Poetin in een stadion in Moskou, die op tv werd uitgezonden is om onduidelijk redenen plotseling afgebroken. In plaats daarvan werden even patriottische liederen uitgezonden. Aanvankelijk leek het alsof Poetin niet meer in beeld werd gebracht, maar inmiddels heeft de Russische tv gezegd dat er sprake was van technische problemen en heeft de zender de rest van de speech van de Russische president laten zien.
De bijeenkomst in het Loezjniki-stadion was bedoeld om de annexatie van de Krim in 2014 te herdenken. Tienduizenden aanwezigen zwaaiden met vlaggen met de letter Z, het symbool voor pro-Russisch nationalisme sinds de invasie in Oekraïne. Volgens de politie waren zo'n 200.000 mensen afgekomen op het evenement, zowel binnen als buiten het stadion.
In zijn toespraak noemde hij de inzet van het Russische leger "heldhaftig".
Dat stomme wijf had nog bijna gewonnen ook, met haar peace ballad.quote:Op vrijdag 18 maart 2022 15:16 schreef Momo het volgende:
Dit:
[..]
[ afbeelding ]
Dit en Polina Gagarina treed daar even gewoon op
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Fuck the EBU
quote:Op vrijdag 18 maart 2022 16:39 schreef Yesse het volgende:
Ik heb klein leed.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 15 juni 2017 16:53 schreef Cyan9 het volgende:
IJsbeer is inderdaad officieel cute. :D
Op donderdag 30 juli 2020 16:27 schreef Guanabana het volgende:Houdt @:ijs_beer een beetje van ouder? En dan niet 40 jaar ouder, maar laten we zeggen bijvoorbeeld, iets van 5 jaar ouder?
Ik heb klein leed.Te laat vertrokken dus.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Sowieso moet je nu gewoon hybride werken en op vrijdag standaard thuiswerken.
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.
Ik heb klein leed.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 22 april 2021 18:05 schreef letmehearyouscream het volgende:
Sowieso is die Russische streak van 2013-2015 is van een een ongekende hypocrisie natuurlijk.quote:Op vrijdag 18 maart 2022 15:16 schreef Momo het volgende:
Dit:
[..]
[ afbeelding ]
Dit en Polina Gagarina treed daar even gewoon op
FTFYquote:Op vrijdag 18 maart 2022 16:41 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Te laat vertrokken dus.
Sowieso moet je nu gewoon hybride werken en op vrijdag standaard thuiswerken.vrij zijn.
Ik heb klein leed.Irritant is dat jaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben de kleur MAGENTA
Je bent openminded, tenzij iets niet in je straatje past. Je houdt van discussiëren, maar hebt natuurlijk altijd gelijk. Als echte dierenliefhebber voer je graag kleine eendjes aan grote honden.
Ik heb klein leed.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat vermoeden had ik ook alquote:Op vrijdag 18 maart 2022 08:42 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Prima hoor. Ik had ook totaal niet door dat ik de lapo had.![]()
Hoe was het vandaag?quote:
Dank je nogquote:Op vrijdag 18 maart 2022 08:43 schreef Arizona het volgende:
[..]
Volgende keer de taart in Twente bezorgen graag!
Maar alsnog veel plezier en succes gewenst vandaag!
Was prima. Afscheidsborrel gehad en veel bedankt en mooie woordenquote:
Met terugwerkende kracht wel extra lachwekkend jaquote:Op vrijdag 18 maart 2022 15:21 schreef Em31 het volgende:
[..]
Dat stomme wijf had nog bijna gewonnen ook, met haar peace ballad.
Ik heb klein leed.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You won't be lost, hurt, tired or lonely - Something beautiful will come your way
Die gaat nu politiek asiel aanvragen bij zijn Russische held.quote:Op vrijdag 18 maart 2022 12:58 schreef Em31 het volgende:
[..]alle coronaregels voor ons opgeheven en deze man zit dan net vast, heerlijk.
Hier een combi, ik werk op vrijdag de halve dagquote:
quote:Op vrijdag 18 maart 2022 17:51 schreef Arizona het volgende:
Hartelijke Pannenkoekendag trouwens allemaal
(Wij aten snijbonen)
Misschien wel een Pannecoucke?quote:
Ik schaam me, want ik vond Sergey Lazarev dus net zo fake en verschrikkelijk. Blijkt die man een held te zijn, en Polina z'n absolute tegenhanger en de Russische versie van Cruella de Vil.quote:Op vrijdag 18 maart 2022 15:21 schreef Em31 het volgende:
[..]
Snap ik ergens wel, zo kwam hij soms ook wel over, plus die vreselijke Kirkorov was altijd bij hem. Maar in de omgang met andere artiesten (bijv. Douwe Bob) en hoe hij reageerde als hij bijvoorbeeld een optreden had bij dat concert in de Ziggo Dome enzo kon je soms wel al merken dat hij niet echt verkeerd was. Alleen op het eerste gezicht komt het wel wat fake over allemaal.quote:Op vrijdag 18 maart 2022 18:05 schreef blackswangreen het volgende:
[..]
Ik schaam me, want ik vond Sergey Lazarev dus net zo fake en verschrikkelijk. Blijkt die man een held te zijn, en Polina z'n absolute tegenhanger en de Russische versie van Cruella de Vil.
Als zij zich identificeren als pannenkoek, zijn ze pannenkoek!quote:
Er zijn ook magnetrons die zich identificeren als stoomoven, dus alles kan in deze tijdquote:Op vrijdag 18 maart 2022 19:01 schreef Arizona het volgende:
[..]
Als zij zich identificeren als pannenkoek, zijn ze pannenkoek!
quote:
Ik zit met dezelfde vraagquote:
En wat vindt zij ervan dat je zit te FOK!ken?quote:Op vrijdag 18 maart 2022 21:12 schreef AgnesGru het volgende:
Ik ben gezellig bij een vriendin op de koffie.
Als Strani en ik niet weten welke vriendin kunnen we ook niet langskomen he?quote:Op vrijdag 18 maart 2022 21:12 schreef AgnesGru het volgende:
Ik ben gezellig bij een vriendin op de koffie.
quote:
Je hebt me overtuigd! Ik ga Batman & Robin kijkenquote:Op vrijdag 18 maart 2022 21:00 schreef Hamlapjes het volgende:
Al denk ik dat je je dan nog net zo verveelt
Het gaat niet lekker met Heerenveen.quote:Op vrijdag 18 maart 2022 21:23 schreef Hamlapjes het volgende:
Oh, er is gescoord! Wel door de verkeerde ploeg
quote:De vreugde verstomt even in het Abe Lenstra-stadion, want Joost van Aken moet geblesseerd naar de kant. De verdediger blesseert zich nota bene bij een vreugdesprongetje na de 1-0 van Sarr.
Vorige week was Van Aken nog zo dankbaar voor zijn rentree na lang blessureleed.
sc Heerenveen-Heracles 1-0
Stond zij daar zogenaamd als een Katniss Everdeen. Ik kan me eerlijk gezegd niet voorstellen dat die tranen nep waren. Het zal wel vanwege het boe-geroep zijn.quote:Op vrijdag 18 maart 2022 15:21 schreef Em31 het volgende:
[..]
Ja en het is verschrikkelijk weer buiten dus ook niet echt inspirerend om nog op stap te gaan. Doe iets!quote:
* schep wat zand in het gatquote:Op vrijdag 18 maart 2022 21:48 schreef Strani het volgende:
[..]
Ja en het is verschrikkelijk weer buiten dus ook niet echt inspirerend om nog op stap te gaan. Doe iets!
Hmmm ja nee dit helpt niet zoquote:Op vrijdag 18 maart 2022 21:53 schreef NailQueen het volgende:
[..]
* schep wat zand in het gat
Zo, nu is het gat wat kleiner.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |