abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_204124784
quote:
1s.gif Op vrijdag 18 maart 2022 11:18 schreef Digi2 het volgende:

[..]
Mwah, het NATO luchtruim wordt goed bewaakt en er staan voldoende luchtafweer systemen, als ze daar het overgebleven restje van hun fighters en cruise missiles aan willen opofferen zijn ze meer dan welkom.
Het gaat me meer om artikel 5 -> WW3.

En dan lees ik overal ook nog eens dat Putin vandaag een preek gaat geven aan Rusland waarin hij gaat escaleren betreffende nucleare dreiging. Heet dagje zo vandaag.
  vrijdag 18 maart 2022 @ 11:20:31 #152
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_204124790
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 maart 2022 11:09 schreef raptorix het volgende:
Dit is denk ik wel de beste draad die ik gelezen heb, zo goed uitgelegd hoe het zit:

[ twitter ]
Hij heeft wel meer uitstekende draadjes, zoals deze:
twitter
Huilen dan.
pi_204124797
quote:
1s.gif Op vrijdag 18 maart 2022 11:18 schreef Digi2 het volgende:

[..]
Mwah, het NATO luchtruim wordt goed bewaakt
Behalve dan wanneer er een bewapende Tu-141 door 2 landen naar Kroatië vliegt :P
You know what they call a Quarter Pounder with Cheese in Paris?
pi_204124801
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 maart 2022 11:01 schreef mcmlxiv het volgende:

[..]

En waarom neem jij aan dat die beelden niet fake zijn? Jij denkt werkelijk dat oompje Vlad reepjes chocolade en sigaretten heeft meegegeven aan "de bevrijders"?
Ik neem het aan omdat ik nog geen bewijs van het tegendeel heb gezien of gehoord. Dus welke basis voor twijfel zou ik moeten hebben, behalve 'vooroordelen' en 'onderbuikgevoel' ? Dat zou een wij-van-WC-eendje zijn, omdat mijn vooroordelen en onderbuikgevoel de hele tijd worden gevoed met propaganda.

Ik had wel filmpjes van witte Russische vrachtwagens gezien hoor. Maar heb geen idee of die echt of fake zijn.
pi_204124812
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 maart 2022 11:20 schreef KoningWouter het volgende:

[..]

En dan lees ik overal ook nog eens dat Putin vandaag een preek gaat geven aan Rusland waarin hij gaat escaleren betreffende nucleare dreiging. Heet dagje zo vandaag.
Ach, dreigt Kim Jong-Un niet ook om de haverklap met een allesvernietigende wereldwijde oorlog?
pi_204124814
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 maart 2022 11:13 schreef crystal_meth het volgende:
[ twitter ]
Te bizar voor woorden.
pi_204124817
twitter
  vrijdag 18 maart 2022 @ 11:23:53 #158
441090 crystal_meth
has new fav drug
pi_204124835
quote:

[..]
En waarom neem jij aan dat die beelden niet fake zijn? Jij denkt werkelijk dat oompje Vlad reepjes chocolade en sigaretten heeft meegegeven aan "de bevrijders"?
Rusland stuurde in 2014 en 2015 ook convooien met voedsel naar Donetsk en Luhansk.
are we infinite or am I alone
pi_204124837
quote:
2s.gif Op vrijdag 18 maart 2022 11:11 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:

[..]
Die kerel roept dat letterlijk al sinds dag 1. Al zeker 4 keer heeft ie dit lopen roepen. Nog steeds niets gebeurd. Natuurlijk, dit kan een keer fout gaan. Maar het klinkt vooral als grootspraak.
Dit inderdaad. Al zal het me, los daarvan, niks verbazen als ze uiteindelijk wel een manier bedenken om de nato erbij te betrekken (of dat het per ongeluk gebeurd). Nogal veel manieren waarop het fout kan gaan. Het is vooral hopen dat er voordat het zo ver komt een akkoord ligt tussen Rusland en Oekraïne zodat zaken hopelijk weer ietwat kunnen de-escaleren. Want als het eenmaal geëscaleerd is in een totale Wereldoorlog... dan wordt het steeds lastiger om de oorlog te beëindigen zonder extreme escalatie.
pi_204124846
twitter
  vrijdag 18 maart 2022 @ 11:25:23 #161
433238 Tengano
Try not to think of me
pi_204124850
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 maart 2022 11:17 schreef ExTec het volgende:

[..]
Ze hebben aan de westelijke kant geen grond overmacht, en elke russische jet die in de buurt van de Poolse grens komt, is toast. Daar is ondertussen natuurlijk een belachelijke hoeveelheid anti-air opgesteld.
Wat heeft dat voor consequentie dan als Polen 1 russische jet uit de lucht schiet?

Dan zitten we toch ook in WO3 of zie ik dat verkeerd?
pi_204124853
quote:
7s.gif Op vrijdag 18 maart 2022 11:20 schreef Isdatzo het volgende:

[..]
Hij heeft wel meer uitstekende draadjes, zoals deze: [ twitter ]
Als Poetin China zo ver krijgt dat ze ons zullen gaan sanctioneren, dan zitten wij natuurlijk in eenzelfde soort schuitje.
pi_204124860
quote:

[..]

Art 5 is geen automaat naar nuclear is in genoemd geval ook onzinnig.
Geld maakt meer kapot dan je lief is.
Het zijn sterke ruggen die vrijheid en weelde kunnen dragen
Wees nutteloos, want zodra je nuttig bent wordt je gebruikt
pi_204124869
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 maart 2022 11:25 schreef RetepV het volgende:

[..]
Als Poetin China zo ver krijgt dat ze ons zullen gaan sanctioneren, dan zitten wij natuurlijk in eenzelfde soort schuitje.
Maar waarom zou China dat in godsnaam doen? Wat voor belang hebben zij erbij dat Poetin Oekraïne in handen krijgt?
pi_204124878
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 maart 2022 11:25 schreef Tengano het volgende:

[..]
Wat heeft dat voor consequentie dan als Polen 1 russische jet uit de lucht schiet?

Dan zitten we toch ook in WO3 of zie ik dat verkeerd?
Niet perse.

Als de russen dat zouden aangrijpen om te escaleren, wel.

Denk bv aan dat Turkije ook een russische jet neerschoot.

Geen Art 5, ook geen verdere acties van rusland.
While unconventional, this decision would fundamentally reshape infantry tactics, logistics, and battlefield doctrine.
pi_204124879
quote:

[..]

Is dat zo? Waar lees je dat? Ik ben daar niet blij mee. Maar ja, dan wel het russische volk toespreken en dat het moeilijke economische tijden worden etc. Waarom zou je dat roepen als je volgende week een kernwapen gebruikt en er volgens 200 tegen jou gebruikt worden. Dan zijn er geen economische tijden meer.
  vrijdag 18 maart 2022 @ 11:28:44 #167
433238 Tengano
Try not to think of me
pi_204124887
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 maart 2022 11:26 schreef Tocadisco het volgende:

[..]
Maar waarom zou China dat in godsnaam doen? Wat voor belang hebben zij erbij dat Poetin Oekraïne in handen krijgt?
Of dat China verlies gaat leiden om Poetin een beetje te ondersteunen in zijn inhaligheid.
pi_204124900
quote:

[..]
Ja, want China zit te wachten op dat al hun fabrieken die voor het westen spullen maken, dicht kunnen, massa werkloosheid, voor hun grote vriend loser putin.

Nee, tell tale was dat je op de Chinese staats TV kon zien dat russen burgers bestoken. En China censureert alles de moeder.

Dus als je dat ziet, weet je hoe China in de wedstrijd zit.
While unconventional, this decision would fundamentally reshape infantry tactics, logistics, and battlefield doctrine.
pi_204124918
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 maart 2022 11:26 schreef Tocadisco het volgende:

[..]
Rusland en China zijn buren, en er is veel anti-westers sentiment in China. Dat is alles wat ik kan bedenken. Zwak, geef ik helemaal toe. Maar misschien is het genoeg. Ik ben wel eens geschrokken van de onverwachte hoeveelheid agressie van een Chinees jegens mij, dat anti-westers sentiment zit misschien veel dieper dan we denken.

Het is speculatie hoor, ik gooi maar een balletje op om jullie gedachten hierover te horen.
  vrijdag 18 maart 2022 @ 11:32:58 #170
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_204124920
quote:

[..]
En waarom zouden ze dat precies doen?
Huilen dan.
pi_204124926
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 maart 2022 11:28 schreef CoolGuy het volgende:

[..]
Is dat zo? Waar lees je dat? Ik ben daar niet blij mee. Maar ja, dan wel het russische volk toespreken en dat het moeilijke economische tijden worden etc. Waarom zou je dat roepen als je volgende week een kernwapen gebruikt en er volgens 200 tegen jou gebruikt worden. Dan zijn er geen economische tijden meer.
Een artikel op bloomberg vanmorgen. En op NPO nieuws underline stond het ook. Het is een verwachting van het pentagon dus we zullen zien wat vandaag brengt.
pi_204124929
quote:
1s.gif Op vrijdag 18 maart 2022 10:39 schreef polderturk het volgende:
NIET KIJKEN ALS JE EEN ZWAKKE MAAG HEBT

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Daar lig je dan met je kontje omhoog.
Op woensdag 9 november 2016 06:02 schreef Anonymousz het volgende:
#superniger2020
  vrijdag 18 maart 2022 @ 11:34:38 #173
496707 HowardRoark
Tacticalized!
pi_204124937
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 maart 2022 11:05 schreef Jor_Dii het volgende:
[ twitter ]
Tja, dat is binnen de grenzen van Oekraïne natuurlijk een voorspelbare zet. En ik heb ook liever dat ze zich richten op dergelijke wapenopslag en transporten dan onschuldige burgers.
quote:

[..]
Waarom zou China dat in vredesnaam doen? Dan snijden ze zichzelf in de vingers. VS en de EU zijn de grootste handelspartners van China.
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
  vrijdag 18 maart 2022 @ 11:34:42 #174
433238 Tengano
Try not to think of me
pi_204124939
quote:
7s.gif Op vrijdag 18 maart 2022 11:32 schreef Isdatzo het volgende:

[..]
En waarom zouden ze dat precies doen?
China vs Poetin

https://getyarn.io/yarn-clip/cf8c3d5c-da53-40b3-851b-890e3a225eb4
pi_204124943
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 maart 2022 11:28 schreef CoolGuy het volgende:

[..]
Hier dit artikel

https://www.bloomberg.com(...)f-war-drags-u-s-says
pi_204124965
quote:
Dit is denk ik wel de beste draad die ik gelezen heb, zo goed uitgelegd hoe het zit:

[ twitter ]
Die man is een uitstekende duider en zou z.s.m. een boek moeten schrijven :P
Incelfrikandel
pi_204124988
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 maart 2022 11:32 schreef RetepV het volgende:

[..]
Rusland en China zijn buren, en er is veel anti-westers sentiment in China. Dat is alles wat ik kan bedenken. Zwak, geef ik helemaal toe. Maar misschien is het genoeg. Ik ben wel eens geschrokken van de onverwachte hoeveelheid agressie van een Chinees jegens mij, dat anti-westers sentiment zit misschien veel dieper dan we denken.

Het is speculatie hoor, ik gooi maar een balletje op om jullie gedachten hierover te horen.
China is ook tegen NAVO uitbreiding. Maar willen ook in de Oekraïne en Rusland stabiliteit. China heeft het grootste belang in grondstoffen. Zie hun hele Afrika politiek.

China is ansich ook niet blij met wat de Russen doen in de Oekraïne. Maar hebben de Russische grondstoffen hard nodig. Zonder grondstoffen valt er ook weinig te produceren. Daarom steunen ze de Russen. En een Rusland in chaos naast hun deur kan dat verstoren.
  vrijdag 18 maart 2022 @ 11:41:33 #178
403588 mcmlxiv
Extremist volgens extremisten
pi_204125008
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 maart 2022 11:23 schreef crystal_meth het volgende:

[..]
Rusland stuurde in 2014 en 2015 ook convooien met voedsel naar Donetsk en Luhansk.
Hmm voedsel uitdelen in Dontetsk/Luhansk/Krim en dat verkopen als "voedsel uitdelen in Oekraïne" is een speciaal soort propaganda.
pi_204125010
quote:
Hmja, dat is dus wat ik een tijdje geleden al dacht. Hij komt er met zijn conventionele wapentuig niet, zo blijkt nu. Dus dan gaat ie nucleaire wapens in zetten. Het artikel zegt dat ie er mee gaat dreigen, maar dan tegen het 'westen'. Dat zijn wij. Dat is niet Amerika. Niet dat het wat uitmaakt want wij zijn allemaal NAVO hier, dus een dergelijk wapen inzetten gaat een reactie uitlokken.

Maar, ik heb iets gelezen over escalate to deescalate. Met andere woorden, gooi 1 nuke, in de hoop dat de rest zegt 'als wij op dezelfde manier reageren hebben we full out nuclear war, dus doen we dat niet'. Dus het kan ook zijn dat die kernkop 'ons' raakt, en dat er vervolgens niks meer komt als tegenreactie.
pi_204125014
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 maart 2022 11:39 schreef Cherni het volgende:

[..]
China is ook tegen NAVO uitbreiding. Maar willen ook in de Oekraïne en Rusland stabiliteit. China heeft het grootste belang in grondstoffen. Zie hun hele Afrika politiek.

China is ansich ook niet blij met wat de Russen doen in de Oekraïne. Maar hebben de Russische grondstoffen hard nodig. Zonder grondstoffen valt er ook weinig te produceren. Daarom steunen ze de Russen. En een Rusland in chaos naast hun deur kan dat verstoren.
Ok *kijkt snel om zich heen*, ik ga je nu een geheim vertellen.

Nog even wachten...

Hier komt ie dan:

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_204125039
quote:
10s.gif Op vrijdag 18 maart 2022 11:42 schreef Tocadisco het volgende:

[..]
Ok *kijkt snel om zich heen*, ik ga je nu een geheim vertellen.

Nog even wachten...

Hier komt ie dan:

SPOILER
Oh zoals wij nu van Rusland afhankelijk zijn van gas en met name Duitsland. Ja dat werpt zijn vruchten af.
pi_204125051
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 maart 2022 11:41 schreef CoolGuy het volgende:

[..]
Hmja, dat is dus wat ik een tijdje geleden al dacht. Hij komt er met zijn conventionele wapentuig niet, zo blijkt nu. Dus dan gaat ie nucleaire wapens in zetten. Het artikel zegt dat ie er mee gaat dreigen, maar dan tegen het 'westen'. Dat zijn wij. Dat is niet Amerika. Niet dat het wat uitmaakt want wij zijn allemaal NAVO hier, dus een dergelijk wapen inzetten gaat een reactie uitlokken.

Maar, ik heb iets gelezen over escalate to deescalate. Met andere woorden, gooi 1 nuke, in de hoop dat de rest zegt 'als wij op dezelfde manier reageren hebben we full out nuclear war, dus doen we dat niet'. Dus het kan ook zijn dat die kernkop 'ons' raakt, en dat er vervolgens niks meer komt als tegenreactie.
Oh gelukkig maar :{
pi_204125052
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 maart 2022 11:44 schreef Cherni het volgende:

[..]
Oh zoals wij nu van Rusland afhankelijk zijn van gas en met name Duitsland. Ja dat werpt zijn vruchten af.
Dat gas stroomt nog steeds deze kant op?....
  vrijdag 18 maart 2022 @ 11:46:08 #184
464998 Qarrad
Qarrad al-Rrabah
pi_204125061
quote:

[..]
Vandaar dat ze zonder brandstof zitten, duh. Die ruimte is allemaal ingenomen door cadeautjes voor de Oekraïense bevolking.
  vrijdag 18 maart 2022 @ 11:46:13 #185
433238 Tengano
Try not to think of me
pi_204125063
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 maart 2022 11:44 schreef Cherni het volgende:

[..]
Ik weet eigenlijk niet of Oekraine ook gas afneemt van Rusland.

Maar dan zouden ze dus hun eigen vernietiging bekostigen :wtf:
pi_204125068
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 maart 2022 10:36 schreef Red_85 het volgende:

[..]
wtf
[..]
Nou, omdat de ene vluchteling nu komt vanuit een oorlog van hetzelfde continent. En de andere kwam door 15 landen en weet van familie welke hier al zit hoe het sociale stelsel uitgemolken kan worden en het de maatschappij kan bewerken...

Tjah...
Onzin. Oekraïense vluchtelingen moeten ook minstens door 2 landen voor ze in Nederland aankomen. West-Oekraine lijkt vooralsnog veilig. Veilige gebieden?
pi_204125084
quote:
Ik ben ook nog wel nerveus als het op nucleaire wapens aan komt, maar tegelijkertijd heb ik toch steeds meer het gevoel van: of de bom valt, of niet. Geen controle over. Putin is een mad men, maar ik denk nog steeds dat er nog best wat stappen zitten tussen nu en het punt dat ze op grote schaal met nucleaire bommen gaan gooien. Ze weten dat dat hetgeen is waar ze mee kunnen dreigen. Putin weet dat hij bekend staat als een mad men. Het westen is nu (verstandig ook wel imo) toch iets voorzichtiger omdat er best aanleiding is om te geloven dat Putin op de knop zal drukken.

Hoop steeds meer dat het dus enkel dreigen is. Enige wat ze hebben. Hij weet ook prima dat hij dan ook bommen terug krijgt en dan verliest hij zijn mooie grote Rusland. Ook op deze manier wint hij de oorlog wel imo. Het gaat langzamer dan gedacht, maar hij pakt Oekraïne echt wel. Of er komt een akkoord. Die kern bom dreigingen gebruikt hij vooral om de situatie te rekken; het westen zo lang mogelijk te stallen.

En als ze toch gegooid worden.. nja, niks aan te doen.
  vrijdag 18 maart 2022 @ 11:48:44 #188
466913 Eightyone
Bejaarde millennial
pi_204125091
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 maart 2022 11:46 schreef grrrrg het volgende:

[..]
Onzin. Oekraïense vluchtelingen moeten ook minstens door 2 landen voor ze in Nederland aankomen. West-Oekraine lijkt vooralsnog veilig. Veilige gebieden?
Daar waren recent ook al knallen te horen.
pi_204125092
quote:
10s.gif Op vrijdag 18 maart 2022 11:45 schreef Tocadisco het volgende:

[..]
Dat gas stroomt nog steeds deze kant op?....
Maar zonder die afhankelijkheid had je Rusland al veel eerder onder de knie en hadden we niet in de situatie gezeten zoals nu. Grondstoffen zijn een uitstekend middel om macht te creëeren. Dat is nooit anders geweest. Uiteraard voor een grootmacht.
pi_204125097
twitter
Incelfrikandel
  vrijdag 18 maart 2022 @ 11:50:18 #191
433238 Tengano
Try not to think of me
pi_204125105
quote:
Dat is knap als je zo even op Poetin zijn paleis kan klimmen en daar rustig je gang kan gaan :+ Dan hadden ze net zo goed even naar binnen kunnen gaan om hem iets lekkers aan te bieden bijvoorbeeld *)
  vrijdag 18 maart 2022 @ 11:51:25 #192
147172 THEFXR
Alpha Bear
pi_204125118
Het is wel eenzijdige berichtgeving, altijd Oekraïne die Russisch materieel vernietigd, nooit andersom.
pi_204125125
quote:

[..]

Als het ons raakt, raak je ook Amerikanen die hier wonen, daarnaast raakt het ook het UK en Frankrijk, die hebben samen 600 warheads, genoeg om Rusland naar de klote te schieten.
🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block
pi_204125132
quote:
Dit is een soort De Speld.
Op woensdag 25 april 2018 20:45 schreef Ronald-Koeman het volgende:
7e minuut Robben eraf met spierblessure.
pi_204125134
quote:

[..]

Als hij maar één bom kan gooien zal het wel Oekraïne zijn denk ik. Om ze op de knieën te krijgen. Waar de nato wel op zou reageren verwacht ik, dus dan heb je alsnog een Wereldoorlog te pakken en zal Putin dat echt riskeren als hij Oekraïne ook op de huidige manier kan slopen? Het gaat trager, maar manschappen hebben ze genoeg.

Denk niet dat hij, als er maar eentje gegooid wordt, Nederland uit kiest. Misschien Brussel; vraag is dan hoe groot de radius is en hoe de wind staat.

Ook niet vergeten dat een kernbom uit de lucht geschoten kan worden. Dat is stukken makkelijker als het gaat om enkel één kernbom. Dus dan zou hij er al meerderen moeten gooien.
pi_204125138
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 maart 2022 11:47 schreef AlwaysHappy het volgende:

[..]
Ik ben ook nog wel nerveus als het op nucleaire wapens aan komt, maar tegelijkertijd heb ik toch steeds meer het gevoel van: of de bom valt, of niet. Geen controle over. Putin is een mad men, maar ik denk nog steeds dat er nog best wat stappen zitten tussen nu en het punt dat ze op grote schaal met nucleaire bommen gaan gooien. Ze weten dat dat hetgeen is waar ze mee kunnen dreigen. Putin weet dat hij bekend staat als een mad men. Het westen is nu (verstandig ook wel imo) toch iets voorzichtiger omdat er best aanleiding is om te geloven dat Putin op de knop zal drukken.

Hoop steeds meer dat het dus enkel dreigen is. Enige wat ze hebben. Hij weet ook prima dat hij dan ook bommen terug krijgt en dan verliest hij zijn mooie grote Rusland. Ook op deze manier wint hij de oorlog wel imo. Het gaat langzamer dan gedacht, maar hij pakt Oekraïne echt wel. Of er komt een akkoord. Die kern bom dreigingen gebruikt hij vooral om de situatie te rekken; het westen zo lang mogelijk te stallen.

En als ze toch gegooid worden.. nja, niks aan te doen.
Als je dat fimpje kijkt bij het artikel (met de ex CIA Director) zeggen ze dat Ukraine op dit moment de oorlog aan het winnen is en ze de Russen terug naar Rusland proberen te krijgen.

Dat maakt Putin gevaarlijk. Een kat in het nauw.
pi_204125144
quote:

[ twitter ]
Maar hoe kom je er onderuit?
Van mijn Chinese kamergenoot heb ik de verhalen wel gehoord dat hij zich gemeld had maar vervolgens verdwenen was op de basis.

Trouwens ook de zoon van 1 of ander partijkader.
1/10 Van de rappers dankt zijn bestaan in Amerika aan de Nederlanders die zijn voorouders met een cruiseschip uit hun hongerige landen ophaalde om te werken op prachtige plantages.
"Oorlog is de overtreffende trap van concurrentie."
  vrijdag 18 maart 2022 @ 11:54:10 #198
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_204125150
quote:
Nu een raket erop om het af te maken.
Huilen dan.
  vrijdag 18 maart 2022 @ 11:55:34 #199
168739 Red_85
'echt wel'
pi_204125168
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 maart 2022 11:46 schreef grrrrg het volgende:

[..]
Europa --> Europa

Geen Azie --> Europa.

6000km of 2000km scheelt nog al.
Dus hou op met je 'onzin'.
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
pi_204125169
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 maart 2022 11:52 schreef AlwaysHappy het volgende:

[..]
Als hij maar één bom kan gooien zal het wel Oekraïne zijn denk ik. Om ze op de knieën te krijgen. Waar de nato wel op zou reageren verwacht ik, dus dan heb je alsnog een Wereldoorlog te pakken en zal Putin dat echt riskeren als hij Oekraïne ook op de huidige manier kan slopen? Het gaat trager, maar manschappen hebben ze genoeg.

Denk niet dat hij, als er maar eentje gegooid wordt, Nederland uit kiest. Misschien Brussel; vraag is dan hoe groot de radius is en hoe de wind staat.

Ook niet vergeten dat een kernbom uit de lucht geschoten kan worden. Dat is stukken makkelijker als het gaat om enkel één kernbom. Dus dan zou hij er al meerderen moeten gooien.
Dat ligt er aan. De Satan 2 lijkt volgens de beschrijving bestand tegen zo ongeveer alles. Of dat ook waar is, geen idee.

Ik denk overigens dat als hij een kernwapen op Oekraine gooit, de NATO niet zal reageren, wat precies is wat ik bedoel. Dat is geen NATO land, en dus escalate to deescalate.

Als hij het op een NATO land gooit, dan is de kans dat NATO reageert een stuk groter, maar dan kan het nog steeds escalate to deescalate zijn.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')