Als mensen eenmaal dood zijn doet het me in de meeste gevallen sowieso niet gek veel, in tegenstelling tot het zien van leed bij levende mensen.quote:Op vrijdag 18 maart 2022 11:03 schreef bitterbal het volgende:
[..]
oh zeker ja. Daarom doet het mij niets
quote:Op vrijdag 18 maart 2022 11:04 schreef Cherni het volgende:
[..]
Ik durf het bijna niet te beschrijven, maar ze snijden je geslachtsdelen af. Dat doen de Russen ook.
Richting Oekraine. Dat betekent dat de grens niet meer Oekraine is maar ook andere landen. Niet best.quote:
Dit gaat dus om dat spul wat Biden die kant heeft opgestuurd.quote:
Iets in die zin zal het wel zijn. Althans als ik mijn collega mag geloven.quote:Op vrijdag 18 maart 2022 11:05 schreef bitterbal het volgende:
[..]![]()
waarom? onteren ofzo? Als dat lichaam in stukken al niet onteerd genoeg is
naarquote:Op vrijdag 18 maart 2022 11:07 schreef Cherni het volgende:
[..]
Iets in die zin zal het wel zijn. Althans als ik mijn collega mag geloven.
Tja, is dat nieuws? Lavrov lijkt mij een legitiem doelwit om te liquideren, maar das ook geen nieuws.quote:
Laast toonde hier in deze draad nog iemand een filmpje dat ik niet bekeken had maar die vertelde ook tal van gesneuvelde soldaten in hun blote reet.quote:Op vrijdag 18 maart 2022 11:07 schreef bitterbal het volgende:
[..]
naarDus dan is dat stuk lichaam daar niet zo terecht gekomen waarschijnlijk
ah oke. nou dat verklaart ook waarom die billetjes nog ongeschonden er uit zagenquote:Op vrijdag 18 maart 2022 11:10 schreef Cherni het volgende:
[..]
Laast toonde hier in deze draad nog iemand een filmpje dat ik niet bekeken had maar die vertelde ook tal van gesneuvelde soldaten in hun blote reet.
Het is gewoon een nieuw dreigement naar het Westen.quote:Op vrijdag 18 maart 2022 11:09 schreef mcmlxiv het volgende:
[..]
Tja, is dat nieuws? Lavrov lijkt mij een legitiem doelwit om te liquideren, maar das ook geen nieuws.
Die kerel roept dat letterlijk al sinds dag 1. Al zeker 4 keer heeft ie dit lopen roepen. Nog steeds niets gebeurd. Natuurlijk, dit kan een keer fout gaan. Maar het klinkt vooral als grootspraak.quote:Op vrijdag 18 maart 2022 11:05 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Richting Oekraine. Dat betekent dat de grens niet meer Oekraine is maar ook andere landen. Niet best.
Oh gelukkig. Wist ik niet.quote:Op vrijdag 18 maart 2022 11:11 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
[..]
Die kerel roept dat letterlijk al sinds dag 1. Al zeker 4 keer heeft ie dit lopen roepen. Nog steeds niets gebeurd. Natuurlijk, dit kan een keer fout gaan. Maar het klinkt vooral als grootspraak.
Ze hebben aan de westelijke kant geen grond overmacht, en elke russische jet die in de buurt van de Poolse grens komt, is toast. Daar is ondertussen natuurlijk een belachelijke hoeveelheid anti-air opgesteld.quote:Op vrijdag 18 maart 2022 11:05 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Richting Oekraine. Dat betekent dat de grens niet meer Oekraine is maar ook andere landen. Niet best.
Lijkt me niet ver van de werkelijkheid, sommige lijken liggen dagen op straat omdat er simpelweg geen mogelijkheid is om alles en iedereen tijdig te ruimen.quote:
Mag je ondertussen als putin hopen dat de Georgiërs zich blijven gedragen, hé?quote:
Mwah, het NATO luchtruim wordt goed bewaakt en er staan voldoende luchtafweer systemen, als ze daar het overgebleven restje van hun fighters en cruise missiles aan willen opofferen zijn ze meer dan welkom.quote:Op vrijdag 18 maart 2022 11:05 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |