Is toch een behoorlijk universeel fenomeen hoe fundamentalistische religieuzen zichzelf keer op keer van hun beste kant laten zien met hun onmisbare bijdragen aan het vreedzaam samenleven van mensen op aardequote:Op vrijdag 18 maart 2022 10:17 schreef Momo het volgende:
[..]
Ja, leuk he religie? Woord van God etc.
Nu ben ik wel nieuwsgierig naar wat je daar ziet zonder dat ik zin heb om een of ander uiteengereten lijk te zien.quote:
Ik wil even op iets duiden dat ook een aanwijzing is voor hoeveel propaganda wij eigenlijk wel niet voor onze kiezen krijgen.quote:Op vrijdag 18 maart 2022 07:41 schreef la_perle_rouge het volgende:
Verder schijnen de Russen vooral voedsel uitdelende soldaten te zien, en heeft het gros van de Russen echt maar een flauwe notie van de waarheid en zou het van belang kunnen zijn op een of andere manier dat cordon sanitaire te doorbreken, want Poetin gaat niet opgeven, maar Oekraïne ook niet. (Volgens Rodnyanski)
Een uiteengereten lijk bij een vrachtwagen. Dat is het.quote:Op vrijdag 18 maart 2022 10:54 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Nu ben ik wel nieuwsgierig naar wat je daar ziet zonder dat ik zin heb om een of ander uiteengereten lijk te zien.
Blote bleke mannenbips met een ontbrekend onderlichaam.quote:Op vrijdag 18 maart 2022 10:54 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Nu ben ik wel nieuwsgierig naar wat je daar ziet zonder dat ik zin heb om een of ander uiteengereten lijk te zien.
Die beelden zijn gewoon bij de NOS langsgekomen. Die laten namelijk wel beide zijden zien.quote:Op vrijdag 18 maart 2022 10:54 schreef RetepV het volgende:
[..]
Ik wil even op iets duiden dat ook een aanwijzing is voor hoeveel propaganda wij eigenlijk wel niet voor onze kiezen krijgen.
Aangenomen dat die beelden van voedsel uitdelende Russische soldaten niet fake zijn: ik heb zelf nog geen enkel beeld van een voedsel uitdelenden Russische soldaat gezien. Alleen maar van opgeblazen Russische tanks en soldaten, en af en toe dode Oekraïense burgers.
Zijn er werkelijk voedsel uitdelende Russische soldaten? En zo ja, hoeveel voedsel wordt er dan wel niet uitgedeeld?
Je ziet een paar benen. Tenminste in de broek. de benen zie je niet echt,. en daarnaast apart het bovenlichaam in kleding. zie je eigenlijk ook geen lichaam.quote:Op vrijdag 18 maart 2022 10:54 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Ik kijk er ook niet naar ondanks dat ik behoorlijk tegen een stootje kan. Het is meer uit respect. Maar ik lees blote kont en dan weet ik al genoeg. Beide partijen zowel de Russen en met name de rebellen en schijnbaar ook de milities of leger onderdelen van de Oekraïne tonen geen enkel respect voor gesneuvelde soldaten.quote:Op vrijdag 18 maart 2022 10:54 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Het SFW deelquote:Op vrijdag 18 maart 2022 10:54 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Goed gezien. Elke oorlog heeft als component, de informatie oorlog. Nu meer dan ooit, en die oorlog heeft rusland op dag 1 al verloren.quote:Op vrijdag 18 maart 2022 10:54 schreef RetepV het volgende:
[..]
Ik wil even op iets duiden dat ook een aanwijzing is voor hoeveel propaganda wij eigenlijk wel niet voor onze kiezen krijgen.
Elke dooie Russische soldaat scheelt levens.quote:Op vrijdag 18 maart 2022 10:57 schreef Cherni het volgende:
[..]
Ik kijk er ook niet naar ondanks dat ik behoorlijk tegen een stootje kan. Het is meer uit respect.
Dat heeft een collega met een Poolse achtergrond(zijn vader) mij eens uitgelegd die zich daar wat meer in verdiept heeft. Dat gaat over elke grens heen.quote:Op vrijdag 18 maart 2022 10:57 schreef bitterbal het volgende:
wel raar van die kont ziet er ongehavend uit
En waarom neem jij aan dat die beelden niet fake zijn? Jij denkt werkelijk dat oompje Vlad reepjes chocolade en sigaretten heeft meegegeven aan "de bevrijders"?quote:Op vrijdag 18 maart 2022 10:54 schreef RetepV het volgende:
[..]
Aangenomen dat die beelden van voedsel uitdelende Russische soldaten niet fake zijn: ik heb zelf nog geen enkel beeld van een voedsel uitdelenden Russische soldaat gezien. Alleen maar van opgeblazen Russische tanks en soldaten, en af en toe dode Oekraïense burgers.
Zijn er werkelijk voedsel uitdelende Russische soldaten? En zo ja, hoeveel voedsel wordt er dan wel niet uitgedeeld?
Uiteraard.quote:Op vrijdag 18 maart 2022 10:59 schreef ExTec het volgende:
[..]
Elke dooie Russische soldaat scheelt levens.
Hard, maar waar.
wat dan?quote:Op vrijdag 18 maart 2022 11:01 schreef Cherni het volgende:
[..]
Dat heeft een collega met een Poolse achtergrond(zijn vader) mij eens uitgelegd die zich daar wat meer in verdiept heeft. Dat gaat over elke grens heen.
Tja, neemt niet weg dat die aan flarden geschoten Russen ook ouders, vrouwen en kinderen hebben. Al met al ontzettend tragisch wat er daar gebeurt.quote:Op vrijdag 18 maart 2022 10:59 schreef bitterbal het volgende:
Naar genoeg doet het mij weinig omdat het russen zijn maar goed die zijn er ook ongevraagd heen gestuurd
oh zeker ja. Daarom doet het mij nietsquote:Op vrijdag 18 maart 2022 11:02 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Tja, neemt niet weg dat die aan flarden geschoten Russen ook ouders, vrouwen en kinderen hebben. Al met al ontzettend tragisch wat er daar gebeurt.
Bloed aan de handen van Poetin, maar die lijkt wel de laatste te zijn om zich daar druk over te maken.
Ik durf het bijna niet te beschrijven, maar ze snijden je geslachtsdelen af. Dat doen de Russen ook.quote:Op vrijdag 18 maart 2022 11:02 schreef bitterbal het volgende:
[..]
wat dan?
is dat niet zo door de ontploffing gewoon terecht gekomen?
Volgens mij hebben de Russen dat in de eerste fase van de oorlog in Kherson geprobeerd, met uiteraard een cameraploeg erbij om een mooi propagandafilmpje op te nemen. Alleen hebben ze dat maar afgebroken omdat het beeldmateriaal nogal onbruikbaar is als een vol plein "fuck you" staat te roepen op de achtergrondquote:Op vrijdag 18 maart 2022 10:54 schreef RetepV het volgende:
[..]
Als mensen eenmaal dood zijn doet het me in de meeste gevallen sowieso niet gek veel, in tegenstelling tot het zien van leed bij levende mensen.quote:Op vrijdag 18 maart 2022 11:03 schreef bitterbal het volgende:
[..]
oh zeker ja. Daarom doet het mij niets
quote:Op vrijdag 18 maart 2022 11:04 schreef Cherni het volgende:
[..]
Ik durf het bijna niet te beschrijven, maar ze snijden je geslachtsdelen af. Dat doen de Russen ook.
Richting Oekraine. Dat betekent dat de grens niet meer Oekraine is maar ook andere landen. Niet best.quote:
Dit gaat dus om dat spul wat Biden die kant heeft opgestuurd.quote:
Iets in die zin zal het wel zijn. Althans als ik mijn collega mag geloven.quote:Op vrijdag 18 maart 2022 11:05 schreef bitterbal het volgende:
[..]![]()
waarom? onteren ofzo? Als dat lichaam in stukken al niet onteerd genoeg is
naarquote:Op vrijdag 18 maart 2022 11:07 schreef Cherni het volgende:
[..]
Iets in die zin zal het wel zijn. Althans als ik mijn collega mag geloven.
Tja, is dat nieuws? Lavrov lijkt mij een legitiem doelwit om te liquideren, maar das ook geen nieuws.quote:
Laast toonde hier in deze draad nog iemand een filmpje dat ik niet bekeken had maar die vertelde ook tal van gesneuvelde soldaten in hun blote reet.quote:Op vrijdag 18 maart 2022 11:07 schreef bitterbal het volgende:
[..]
naarDus dan is dat stuk lichaam daar niet zo terecht gekomen waarschijnlijk
ah oke. nou dat verklaart ook waarom die billetjes nog ongeschonden er uit zagenquote:Op vrijdag 18 maart 2022 11:10 schreef Cherni het volgende:
[..]
Laast toonde hier in deze draad nog iemand een filmpje dat ik niet bekeken had maar die vertelde ook tal van gesneuvelde soldaten in hun blote reet.
Het is gewoon een nieuw dreigement naar het Westen.quote:Op vrijdag 18 maart 2022 11:09 schreef mcmlxiv het volgende:
[..]
Tja, is dat nieuws? Lavrov lijkt mij een legitiem doelwit om te liquideren, maar das ook geen nieuws.
Die kerel roept dat letterlijk al sinds dag 1. Al zeker 4 keer heeft ie dit lopen roepen. Nog steeds niets gebeurd. Natuurlijk, dit kan een keer fout gaan. Maar het klinkt vooral als grootspraak.quote:Op vrijdag 18 maart 2022 11:05 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Richting Oekraine. Dat betekent dat de grens niet meer Oekraine is maar ook andere landen. Niet best.
Oh gelukkig. Wist ik niet.quote:Op vrijdag 18 maart 2022 11:11 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
[..]
Die kerel roept dat letterlijk al sinds dag 1. Al zeker 4 keer heeft ie dit lopen roepen. Nog steeds niets gebeurd. Natuurlijk, dit kan een keer fout gaan. Maar het klinkt vooral als grootspraak.
Ze hebben aan de westelijke kant geen grond overmacht, en elke russische jet die in de buurt van de Poolse grens komt, is toast. Daar is ondertussen natuurlijk een belachelijke hoeveelheid anti-air opgesteld.quote:Op vrijdag 18 maart 2022 11:05 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Richting Oekraine. Dat betekent dat de grens niet meer Oekraine is maar ook andere landen. Niet best.
Lijkt me niet ver van de werkelijkheid, sommige lijken liggen dagen op straat omdat er simpelweg geen mogelijkheid is om alles en iedereen tijdig te ruimen.quote:
Mag je ondertussen als putin hopen dat de Georgiërs zich blijven gedragen, hé?quote:
Mwah, het NATO luchtruim wordt goed bewaakt en er staan voldoende luchtafweer systemen, als ze daar het overgebleven restje van hun fighters en cruise missiles aan willen opofferen zijn ze meer dan welkom.quote:Op vrijdag 18 maart 2022 11:05 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |