Hier gaan toch weer antwoorden op komen als "de vertalingen kloppen niet eens, hij zegt zulke dingen helemaal niet echt". Kon ik zelf maar Russisch.quote:Op woensdag 16 maart 2022 20:36 schreef polderturk het volgende:
Was deze al geplaatst? Met vertaling.
Huiveringwekkend.
[ twitter ]
Ik kwam er op toen ik jouw UI zagquote:Op woensdag 16 maart 2022 20:39 schreef Lyrewyn het volgende:
[..]
Geen UI's met strakke truitjes aub.
Die uit de lucht flikkerde was wel een wtf iddquote:Op woensdag 16 maart 2022 19:44 schreef pvdplanet het volgende:
De creperende tankbestuurder en het vliegende lijk aan het eind maken het af
[..]
Nou.... die is nog steeds knettergek.quote:Op woensdag 16 maart 2022 20:36 schreef polderturk het volgende:
Was deze al geplaatst? Met vertaling.
Huiveringwekkend.
[ twitter ]
Maar in dat plan speelt dus ook, weer, het idee dat ze even binnen wandelen en iedereen ze wel als bevrijders zal verwelkomen een grote rol. Zouden ze dat ooit een keer afleren dat je daar niet per s vanuit moet gaan...quote:
Op hoeveel seconden gebeurt dat?quote:Op woensdag 16 maart 2022 20:41 schreef tjoptjop het volgende:
[..]
Die uit de lucht flikkerde was wel een wtf idd
Plaats die link hier nog een keer. Dat wil ik toch wel ff zien geloof ik...quote:Op woensdag 16 maart 2022 20:46 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Op hoeveel seconden gebeurt dat?
Bijna helemaal op het eind.quote:Op woensdag 16 maart 2022 20:46 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Heb de tweet alweer weggeklikt maar ik dacht rond 1:20. rechts achter de tankquote:Op woensdag 16 maart 2022 20:46 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Als dat van de ontploffing van 1:02 is dan heeft ie flink wat airtimequote:Op woensdag 16 maart 2022 20:50 schreef pvdplanet het volgende:
[..]
Op 0:43 vliegt man 1 uit tank 1
Op 1:21 landt man 2 uit tank 2 buiten beeld
Tegen het einde ja. Je ziet hem op het asfalt neersmakken terwijl die andere gast wegkruipt.quote:Op woensdag 16 maart 2022 20:49 schreef tjoptjop het volgende:
[..]
Heb de tweet alweer weggeklikt maar ik dacht rond 1:20. rechts achter de tank
Nee, die is ergens anders opgestegen. Je ziet de ontploffing zelf niet, maar het licht ervan wel.quote:Op woensdag 16 maart 2022 20:51 schreef tjoptjop het volgende:
[..]
Als dat van de ontploffing van 1:02 is dan heeft ie flink wat airtime
Awwwquote:Op woensdag 16 maart 2022 20:39 schreef Lyrewyn het volgende:
[..]
Geen UI's met strakke truitjes aub.
Je ziet een lichtflits rechtsboven 1:19quote:Op woensdag 16 maart 2022 20:51 schreef tjoptjop het volgende:
[..]
Als dat van de ontploffing van 1:02 is dan heeft ie flink wat airtime
https://mobile.twitter.co(...)c%2F2640976%2F4%2F25quote:Op woensdag 16 maart 2022 20:47 schreef Tengano het volgende:
[..]
Plaats die link hier nog een keer. Dat wil ik toch wel ff zien geloof ik...
Mijn Russisch is niet bijzonder, maar wel goed genoeg om een vertaling aan een verhaal te linken. En deze vertaling lijkt goed overeen te komen met wat Putin daar allemaal zegt.quote:Op woensdag 16 maart 2022 20:40 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Hier gaan toch weer antwoorden op komen als "de vertalingen kloppen niet eens, hij zegt zulke dingen helemaal niet echt". Kon ik zelf maar Russisch.
Gelukkig hoef je niet te kiezen.quote:Op woensdag 16 maart 2022 20:19 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Heb ik vooral met Putin's hersenscheten. Bijkomstig nadeel is dat die ook slachtoffers eisen. Dan liever een ijsje i.p.v. eisen.
Ah, dat is dan zeker die andere tank die je helemaal op het einde ziet?quote:Op woensdag 16 maart 2022 20:53 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Nee, die is ergens anders opgestegen. Je ziet de ontploffing zelf niet, maar het licht ervan wel.
Ouderwetse RPG's. De vierde ging door de schilquote:Op woensdag 16 maart 2022 20:55 schreef tjoptjop het volgende:
[..]
Ah, dat is dan zeker die andere tank die je helemaal op het einde ziet?
Is dit artillerie met de drone voor locatiebepaling?
Nou die Z we dus nooit meer terugquote:Op woensdag 16 maart 2022 20:53 schreef pvdplanet het volgende:
[..]
Je ziet een lichtflits rechtsboven 1:19
De man die op 0:43 noordelijk wegschiet was nog wel 'intact'
Ik versta een heel klein beetje Russisch maar wat betreft het kleine beetje dat ik eruit oppik klopt de vertaling gewoon.quote:Op woensdag 16 maart 2022 20:40 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Hier gaan toch weer antwoorden op komen als "de vertalingen kloppen niet eens, hij zegt zulke dingen helemaal niet echt". Kon ik zelf maar Russisch.
Die man is echt geestesziek en zit fullblown in de projectie.quote:Op woensdag 16 maart 2022 20:58 schreef theunderdog het volgende:
Putin heeft gelijk over de morele leegte van de extreem rijke Russen. Punt is alleen dat hij vergeet dat hij daar ook onderdeel vanuit maakt.
Die ene die wegrent ligt later ook te creperen toch?quote:Op woensdag 16 maart 2022 20:58 schreef Gremen het volgende:
Eentje rent er nog wel fatsoenlijk weg, de rest aan gort
Neequote:Op woensdag 16 maart 2022 21:00 schreef Tengano het volgende:
[..]
Die man is echt geestesziek en zit fullblown in de projectie.
Nee, hij is niet geesteziek. Hij weet gewoon dat behoorlijk wat Russen nationalistisch zijn en dus een hekel hebben aan kosmopolitische, rijke mensen. Hij gaat er vanuit dat veel Russen vergeten dat Putin zelf ook daar een van is.quote:Op woensdag 16 maart 2022 21:00 schreef Tengano het volgende:
[..]
Die man is echt geestesziek en zit fullblown in de projectie.
tweede ook al denkquote:Op woensdag 16 maart 2022 20:58 schreef pvdplanet het volgende:
[..]
Ouderwetse RPG's. De vierde ging door de schil
ik zou niet direct alles geloven wat je leestquote:Op woensdag 16 maart 2022 21:02 schreef Isdatzo het volgende:
Maar we zijn nu zo'n drie weken verder en dat Russische leger begint wel heel erg op een kneuzenkermis te lijken: van meet af aan logistieke problemen, en nu ook de soldaten (en de generaals net zo hard) opraken probeert hij verse knulletjes uit Syri en Afrika te rekruteren, en smeekt hij China om materieel en rantsoenen. Veel verder dan een paar steden in het zuiden en oosten zijn ze niet gekomen, en voor de rest blijft het vooral bij het op burgers schieten met artillerie en kruisraketten.
Wie haalt Poetin uit zijn propagandadroom over dat sterke Russische leger en Oekrane dat geen natie is?
Komt goedquote:Op woensdag 16 maart 2022 21:04 schreef sp3c het volgende:
[..]
ik zou niet direct alles geloven wat je leest
Gezien de morele verwerpelijkheid die hij zelf tentoonstelt is daar geen woord aan gelogen dusquote:Op woensdag 16 maart 2022 20:58 schreef theunderdog het volgende:
Putin heeft gelijk over de morele leegte van de extreem rijke Russen. Punt is alleen dat hij vergeet dat hij daar ook onderdeel vanuit maakt.
Poetin speelt een schaakspel, en gaat nu binnen no time precies datgene krijgen wat hij wil. Elke eis ingewilligd zien.quote:Op woensdag 16 maart 2022 21:02 schreef Isdatzo het volgende:
Maar we zijn nu zo'n drie weken verder en dat Russische leger begint wel heel erg op een kneuzenkermis te lijken: van meet af aan logistieke problemen, en nu ook de soldaten (en de generaals net zo hard) opraken probeert hij verse knulletjes uit Syri en Afrika te rekruteren, en smeekt hij China om materieel en rantsoenen. Veel verder dan een paar steden in het zuiden en oosten zijn ze niet gekomen, en voor de rest blijft het vooral bij het op burgers schieten met artillerie en kruisraketten.
Wie haalt Poetin uit zijn propagandadroom over dat sterke Russische leger en Oekrane dat geen natie is?
Gaan we af op de Koude Oorlog 2.0?quote:Kremlin: uitspraken Biden zijn onacceptabel
Het Kremlin heeft gereageerd op de aantijgingen van de Amerikaanse president Biden van vanavond. Het Kremlin vindt dat er sprake is van "onacceptabele en onvergefelijke taal". Dat meldt staatspersbureau Tass, op basis van een woordvoerder. Moskou verwijst naar een media-optreden van Biden van eerder vanavond. Hij noemde de Russische leider tegenover de pers een oorlogsmisdadiger vanwege de invasie in Oekrane.
https://nos.nl/liveblog/2(...)geweld-direct-staken
Geen meesterschaker aan hem verloren gegaan.quote:Op woensdag 16 maart 2022 21:13 schreef Za het volgende:
[..]
Poetin speelt een schaakspel, en gaat nu binnen no time precies datgene krijgen wat hij wil. Elke eis ingewilligd zien.
Inmiddels zijn de VS en de EU in SA aan het bedelen om olie, omdat door hun eigen sancties de grootste energiecrisis ooit dreigt.
In de slipstream heeft China SA in de pocket en Rusland een contract afgesloten met India.
De eisen die hij formuleert en wat hij wil zijn waarschijnlijk twee heel verschillende zaken: wat hij wil - snel Oekrane ondersteboven lopen en daar een pro-Russische regering installeren zonder al te veel consequenties - lukt niet.quote:Op woensdag 16 maart 2022 21:13 schreef Za het volgende:
[..]
Poetin speelt een schaakspel, en gaat precies datgene krijgen wat hij wil. Elke eis ingewilligd zien.
Inmiddels zijn de VS en de EU in SA aan het bedelen om olie, omdat door hun eigen sancties de grootste energiecrisis ooit dreigt.
In de slipstream heeft China SA in de pocket en Rusland een contract afgesloten met India.
Wat zijn dit ook voor een kneuzenquote:
hij wil graag minder navo in oost europaquote:Op woensdag 16 maart 2022 21:13 schreef Za het volgende:
[..]
Poetin speelt een schaakspel, en gaat nu binnen no time precies datgene krijgen wat hij wil. Elke eis ingewilligd zien.
beter dan lopenquote:Op woensdag 16 maart 2022 21:18 schreef J.B. het volgende:
[..]
Wat zijn dit ook voor een kneuzenIk ben bepaald geen militair expert, maar in je eentje met een tank door een belegerde vijandige stad gaan rijden lijkt me nou niet het beste idee.
Wat een onzin. Economisch zijn de sancties ook voor westerse landen vrij nadelig, maar er dreigt niet serieus een grootschalige energiecrisis. Rusland heeft de komende tien jaar (afhankelijk van hoe lang Poetin nog leeft) zware economische en diplomatieke problemen, en ook militair lijkt het een reus op lemen voeten te zijn. Op alle fronten hangt Rusland in de touwen.quote:Op woensdag 16 maart 2022 21:13 schreef Za het volgende:
[..]
Dat is waar. De berichtgeving is wel erg eenzijdig. Neemt niet weg dat het een clusterfuck is binnen het Russisch leger , dat ze de boel verkeerd ingeschat hebben en daar niet op kunnen anticiperen.quote:Op woensdag 16 maart 2022 21:04 schreef sp3c het volgende:
[..]
ik zou niet direct alles geloven wat je leest
Voor iedereen behalve de huidige kliek Russische machthebbers zou dat een zegen zijn.quote:Op woensdag 16 maart 2022 21:21 schreef Cherni het volgende:
[..]
Je hoopt dat de Russen intern dat Kremlin ontruimen en er meer westerse invloeden kunnen ontstaan. Maar dat is meer wensdenken.
Wat een fantastisch schaakspel, denk je dat de Russen voor hun lol al drie weken aan het aanklooien zijn? Dit geloof je toch zeker zelf nietquote:Op woensdag 16 maart 2022 21:13 schreef Za het volgende:
[..]
Natuurlijk, maar de haperende Russische opmars en hun onvermogen om steden daadwerkelijk onder controle te krijgen (op enkele uitzonderingen na) is inmiddels toch wel vrij onomstotelijk vastgesteld. Dat geldt ook voor de intentie tot rekrutering van buitenlandse strijders, en ook het hulpverzoek richting China is behoorlijk geloofwaardig.quote:Op woensdag 16 maart 2022 21:21 schreef Cherni het volgende:
[..]
Dat is waar. De berichtgeving is wel erg eenzijdig.
Zo'n fantastisch schaakspel dat ik me afvraag hoe een CIA-dubbelganger het precies beter had kunnen aanpakken als ie Rusland zo snel mogelijk in grote problemen wil brengen.quote:Op woensdag 16 maart 2022 21:25 schreef J.B. het volgende:
[..]
Wat een fantastisch schaakspel, denk je dat de Russen voor hun lol al drie weken aan het aanklooien zijn? Dit geloof je toch zeker zelf niet
Alleen al zo'n actie dat ze die burgemeester weer hebben bevrijd geeft voor mij al aan hoe knullig het er bij die russen aan toe gaat. Zoiets kan gewoon niet als je superieur bent en overwicht hebt.quote:Op woensdag 16 maart 2022 21:26 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Natuurlijk, maar de haperende Russische opmars en hun onvermogen om steden daadwerkelijk onder controle te krijgen (op enkele uitzonderingen na) is inmiddels toch wel vrij onomstotelijk vastgesteld. Dat geldt ook voor de intentie tot rekrutering van buitenlandse strijders, en ook het hulpverzoek richting China is behoorlijk geloofwaardig.
Het is mij dan ook niet helemaal duidelijk wat ik volgens sp3c niet zou moeten geloven, maar ok.
Ik ga voor de zekerheid toch maar even mijn ramen blinderen danquote:Op woensdag 16 maart 2022 21:26 schreef TLC het volgende:
Ome vlad zijn gevoelens zijn gekrenkt;
Kremlin: uitspraken Biden zijn onacceptabel
Het Kremlin heeft gereageerd op de aantijgingen van de Amerikaanse president Biden van vanavond. Het Kremlin vindt dat er sprake is van "onacceptabele en onvergefelijke taal". Dat meldt staatspersbureau Tass, op basis van een woordvoerder. Moskou verwijst naar een media-optreden van Biden van eerder vanavond. Hij noemde de Russische leider tegenover de pers een oorlogsmisdadiger vanwege de invasie in Oekrane.
(liveblog nos)
--
Biden wordt dus nooit meer uitgenodigd op het verjaardagspartijtje van vlademir![]()
Duizenden Russen de gehaktmolen in, bergen militair materieel verlaten of aan stukken geschoten, verlammende sancties, een nakende Russische default en een front dat al twee weken praktisch stilligt. Echt een fenomenale strateeg die Poetin.quote:Op woensdag 16 maart 2022 21:27 schreef Perrin het volgende:
[..]
Zo'n fantastisch schaakspel dat ik me afvraag hoe een CIA-dubbelganger het precies slechter had kunnen aanpakken als ie Rusland zo snel mogelijk in de problemen wil brengen.
Een stad innemen waar je tegen een burgerbevolking oploopt die je niet verwelkomd kost je zoveel troepen en verliezen dat het zinloos is. Hoe wil je met een troepenmacht van circa 200.000 man al die steden innemen?quote:Op woensdag 16 maart 2022 21:26 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Natuurlijk, maar de haperende Russische opmars en hun onvermogen om steden daadwerkelijk onder controle te krijgen (op enkele uitzonderingen na) is inmiddels toch wel vrij onomstotelijk vastgesteld. Dat geldt ook voor de intentie tot rekrutering van buitenlandse strijders, en ook het hulpverzoek richting China is behoorlijk geloofwaardig.
Het is mij dan ook niet helemaal duidelijk wat ik volgens sp3c niet zou moeten geloven, maar ok.
Schaakspel.quote:Op woensdag 16 maart 2022 21:29 schreef J.B. het volgende:
[..]
Duizenden Russen de gehaktmolen in, bergen militair materieel verlaten of aan stukken geschoten, verlammende sancties, een nakende Russische default en een front dat al twee weken praktisch stilligt. Echt een fenomenale strateeg die Poetin.
Maar dan heb je toch wel mooi Russisch als officile taal in Oekrane erkent gekregen.quote:Op woensdag 16 maart 2022 21:29 schreef J.B. het volgende:
[..]
Duizenden Russen de gehaktmolen in, bergen militair materieel verlaten of aan stukken geschoten, verlammende sancties, een nakende Russische default en een front dat al twee weken praktisch stilligt. Echt een fenomenale strateeg die Poetin.
Alle doelen bereikt.quote:Op woensdag 16 maart 2022 21:34 schreef Tocadisco het volgende:
[..]
Maar dan heb je toch wel mooi Russisch als officile taal in Oekrane erkent gekregen.
[ afbeelding ]
Jup we hebben echt mazzel dat Trump (nog) niet herkozen is.quote:Op woensdag 16 maart 2022 20:28 schreef Zwoerd het volgende:
[..]
Sancties richting Hillary, Biden (inclusief Hunter), Trudeau. Dit is echt puur inspelen op de debiele Trump achterban. Gelukkig zijn de verkiezingen daar pas over 2 jaar, maar als Trump weer gekozen wordt, staat zijn achterban te juichen als hij de kant van Putin kiest.
Niet. Zoals ik zei: Poetin dacht zo over Oekrane heen te lopen en rekende op een snelle capitulatie, daar heeft hij zich ernstig op verkeken. Maar wat dat met de eenzijdige berichtgeving of dingen die ik niet zou moeten geloven te maken heeft snap ik niet helemaal.quote:Op woensdag 16 maart 2022 21:30 schreef Cherni het volgende:
[..]
Een stad innemen waar je tegen een burgerbevolking oploopt die je niet verwelkomd kost je zoveel troepen en verliezen dat het zinloos is. Hoe wil je met een troepenmacht van circa 200.000 man al die steden innemen?
Precies. En daar zit ook het probleem. De Russen dachten schijnbaar met bloemen binnen gehaald te worden en heel snel in Kiev de zittende macht te vervangen. Dat blijkt een complete misvatting te zijn. En nu kunnen ze schijnbaar niet anticiperen op de situatie waar ze nu in zitten.quote:Op woensdag 16 maart 2022 21:32 schreef Tengano het volgende:
Je hoeft toch geen raketgeleerde te zijn om vast te stellen dat deze vredesmissie nu al totaal mislukt is.
Een vliegende soldaat vsn een twitterbericht. Het spijt me maar dat zegt mij niets.quote:Op woensdag 16 maart 2022 21:37 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Niet. Zoals ik zei: Poetin dacht zo over Oekrane heen te lopen en rekende op een snelle capitulatie, daar heeft hij zich ernstig op verkeken.
Dat filmpje met de vliegende soldaat van een pagina geleden is praktisch in het centrum van Marioepol.
Oh ja, net als dat MH17 door Oekraners uit de lucht is geschoten.quote:Op woensdag 16 maart 2022 21:33 schreef TLC het volgende:
Rusland ontkent bombardementen op theater Marioepol
Het Russische ministerie van Defensie heeft ontkend luchtaanvallen te hebben uitgevoerd op een theater in Marioepol. Dat meldt staatspersbureau RIA.
Volgens Oekraense autoriteiten hebben de Russen het theater vanuit de lucht bestookt op dat moment dat daar burgers ondergedoken waren.
In een reactie wijst het Russische ministerie naar het Azov-bataljon, de extreemrechtse militie die de stad jaren geleden heroverde op pro-Russische rebellen. Het ministerie spreekt van een "bloedige provocatie" van de kant van de anti-Russische militie.
(liveblog nos)
Iedereen zit Rusland te plagen, niemand wil ze ooit gelovennet Calimero, zij zijn groot en ik ben klein en da's niet eerlijk, oh nee !
En Polish Air Force Flight 101 was pilot errorquote:Op woensdag 16 maart 2022 21:41 schreef Lyrewyn het volgende:
[..]
Oh ja, net als dat MH17 door Oekraners uit de lucht is geschoten.
Die tank(s) die aan flarden worden geschoten in Marioepol, dat was hier: https://goo.gl/maps/i8j9pQvg75W44h2k6quote:Op woensdag 16 maart 2022 21:41 schreef Cherni het volgende:
[..]
Een vliegende soldaat vsn een twitterbericht. Het spijt me maar dat zegt mij niets.
Aha, dat bekende spelletje 3-D- schaak waar zijn BFF Trump (die nu trouwens oproept tot het bestoken van zijn bunker met kernbommen) ook zo dol op was.quote:Op woensdag 16 maart 2022 21:13 schreef Za het volgende:
[..]
Oh nee hoor, hij kan wat beelden laten maken van eventuele "verplaatsingen" of doelwitten noemen, gevolgen, fear mongering dus.quote:Op woensdag 16 maart 2022 21:43 schreef Tengano het volgende:
Poetin komt wel steeds hoger in zijn irritatiezone te zitten.
In het begin had hij al opgeschaald en gezegd dat hij zijn atoomwapens maar even op scherp ging zetten oid.
Als hij nu weer wil gaan dreigen of iets doen, wat wordt dan zijn volgende stap?
Hij kan moeilijk zeggen: "En nu ga ik mijn atoomwapens nog scherper zetten"
En vergis je niet dat in het Russische 'Handboek soldaat' kleine kernwapens als tactische instrumenten ingezet kunnen worden. Echt bizar wmb.quote:Op woensdag 16 maart 2022 21:48 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Oh nee hoor, hij kan wat beelden laten maken van eventuele "verplaatsingen" doelwitten noemen, gevolgen, fear mongering dus.
In een conflict verliezen beide partijen materieel en manschappen. Maar juist steden zijn zeer moeilijk te bezetten als het volk niet meewerkt. Leg je de stad compleet in puin offer je ontzettend veel burgers. Dat word gezien als oorlogsmisdaden. Daar hebben de Russen nu al mee te maken nu ze gefrustreerd raken en nu meer leed onder burgers veroorzaken. Dat pikt de internationale gemeenschap ook niet en terecht.quote:Op woensdag 16 maart 2022 21:43 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Die tank(s) die aan flarden worden geschoten in Marioepol, dat was hier: https://goo.gl/maps/i8j9pQvg75W44h2k6
Voor de mensen die achter dit soort acties zitten, zou ik toch hopen dat er een hel bestaat. Maar dat zal wel niet.quote:Op woensdag 16 maart 2022 21:33 schreef TLC het volgende:
Rusland ontkent bombardementen op theater Marioepol
Het Russische ministerie van Defensie heeft ontkend luchtaanvallen te hebben uitgevoerd op een theater in Marioepol. Dat meldt staatspersbureau RIA.
Volgens Oekraense autoriteiten hebben de Russen het theater vanuit de lucht bestookt op dat moment dat daar burgers ondergedoken waren.
In een reactie wijst het Russische ministerie naar het Azov-bataljon, de extreemrechtse militie die de stad jaren geleden heroverde op pro-Russische rebellen. Het ministerie spreekt van een "bloedige provocatie" van de kant van de anti-Russische militie.
(liveblog nos)
Iedereen zit Rusland te plagen, niemand wil ze ooit gelovennet Calimero, zij zijn groot en ik ben klein en da's niet eerlijk, oh nee !
Wat moeten die uberhaupt voor een verschil gaan maken, die hebben zowaar nog een slechter leger dan Nederland.quote:
Sabotage of misschien een staatsgreep?quote:
Gelukkig snapt iemand mijn woordgrapje.quote:Op woensdag 16 maart 2022 22:07 schreef Lyrewyn het volgende:
[..]
Jammer dat Kletsk niet in Oekrane ligt. In dat geval had je Kletsk, Oekrane kunnen zeggen.
Joe Biden heeft ook boter op zijn hoofd om Oekrane zodanig te bewapenen zodat er daar maximaal aantal doden en oorlogsslachtoffers kunnen gaan vallen.quote:Op woensdag 16 maart 2022 21:26 schreef TLC het volgende:
Ome vlad zijn gevoelens zijn gekrenkt;
Kremlin: uitspraken Biden zijn onacceptabel
(liveblog nos)
--
Biden wordt dus nooit meer uitgenodigd op het verjaardagspartijtje van vlademir![]()
Klopt, Putin zijn gang laten gaan is veel verstandigerquote:Op woensdag 16 maart 2022 22:10 schreef Idisrom het volgende:
[..]
Joe Biden heeft ook boter op zijn hoofd om Oekrane zodanig te bewapenen zodat er daar maximaal aantal doden en oorlogsslachtoffers kunnen gaan vallen.
Dit is juist een meesterzet als dat betekent dat ze definitief met hun koude oorlog aartsvijand kunnen afrekenen.quote:Op woensdag 16 maart 2022 22:10 schreef Idisrom het volgende:
[..]
Joe Biden heeft ook boter op zijn hoofd om Oekrane zodanig te bewapenen zodat er daar maximaal aantal doden en oorlogsslachtoffers kunnen gaan vallen.
Dit is echt zo'n vreselijke Nederlandse mentaliteit. Dit kwam ik eerst tegen op de middelbare school waar gezegd werdt 'gewoon niet op de pesters reageren dan gaat het wel over'. Mijn pa zei altijd gewoon ewn keer een goede knal verkopen is het zo klaar en dat was het.quote:Op woensdag 16 maart 2022 22:10 schreef Idisrom het volgende:
[..]
Dit dus. Amerika heeft gewoon een vrijwilliger gevonden die op zijn eigen grondgebied de aardsvijand van Amerika wil inmaken. Geen wonder dat ze klauwen met geld uit willen trekken.quote:Op woensdag 16 maart 2022 22:13 schreef slashdotter3 het volgende:
[..]
Dit is juist een meesterzet als dat betekent dat ze definitief met hun koude oorlog aartsvijand kunnen afrekenen.
Biden heeft hier geen zak mee te maken; die oorlog en bijkomende slachtoffers is geheel op conto van Putin.quote:Op woensdag 16 maart 2022 22:10 schreef Idisrom het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |