Hier gaan toch weer antwoorden op komen als "de vertalingen kloppen niet eens, hij zegt zulke dingen helemaal niet echt". Kon ik zelf maar Russisch.quote:Op woensdag 16 maart 2022 20:36 schreef polderturk het volgende:
Was deze al geplaatst? Met vertaling.
Huiveringwekkend.
[ twitter ]
Ik kwam er op toen ik jouw UI zagquote:Op woensdag 16 maart 2022 20:39 schreef Lyrewyn het volgende:
[..]
Geen UI's met strakke truitjes aub.
Die uit de lucht flikkerde was wel een wtf iddquote:Op woensdag 16 maart 2022 19:44 schreef pvdplanet het volgende:
De creperende tankbestuurder en het vliegende lijk aan het eind maken het af
[..]
Nou.... die is nog steeds knettergek.quote:Op woensdag 16 maart 2022 20:36 schreef polderturk het volgende:
Was deze al geplaatst? Met vertaling.
Huiveringwekkend.
[ twitter ]
Maar in dat plan speelt dus ook, weer, het idee dat ze even binnen wandelen en iedereen ze wel als bevrijders zal verwelkomen een grote rol. Zouden ze dat ooit een keer afleren dat je daar niet per sé vanuit moet gaan...quote:
Op hoeveel seconden gebeurt dat?quote:Op woensdag 16 maart 2022 20:41 schreef tjoptjop het volgende:
[..]
Die uit de lucht flikkerde was wel een wtf idd
Plaats die link hier nog een keer. Dat wil ik toch wel ff zien geloof ik...quote:Op woensdag 16 maart 2022 20:46 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Op hoeveel seconden gebeurt dat?
Bijna helemaal op het eind.quote:Op woensdag 16 maart 2022 20:46 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Heb de tweet alweer weggeklikt maar ik dacht rond 1:20. rechts achter de tankquote:Op woensdag 16 maart 2022 20:46 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Als dat van de ontploffing van 1:02 is dan heeft ie flink wat airtimequote:Op woensdag 16 maart 2022 20:50 schreef pvdplanet het volgende:
[..]
Op 0:43 vliegt man 1 uit tank 1
Op 1:21 landt man 2 uit tank 2 buiten beeld
Tegen het einde ja. Je ziet hem op het asfalt neersmakken terwijl die andere gast wegkruipt.quote:Op woensdag 16 maart 2022 20:49 schreef tjoptjop het volgende:
[..]
Heb de tweet alweer weggeklikt maar ik dacht rond 1:20. rechts achter de tank
Nee, die is ergens anders opgestegen. Je ziet de ontploffing zelf niet, maar het licht ervan wel.quote:Op woensdag 16 maart 2022 20:51 schreef tjoptjop het volgende:
[..]
Als dat van de ontploffing van 1:02 is dan heeft ie flink wat airtime
Awwwquote:Op woensdag 16 maart 2022 20:39 schreef Lyrewyn het volgende:
[..]
Geen UI's met strakke truitjes aub.
Je ziet een lichtflits rechtsboven 1:19quote:Op woensdag 16 maart 2022 20:51 schreef tjoptjop het volgende:
[..]
Als dat van de ontploffing van 1:02 is dan heeft ie flink wat airtime
https://mobile.twitter.co(...)c%2F2640976%2F4%2F25quote:Op woensdag 16 maart 2022 20:47 schreef Tengano het volgende:
[..]
Plaats die link hier nog een keer. Dat wil ik toch wel ff zien geloof ik...
Mijn Russisch is niet bijzonder, maar wel goed genoeg om een vertaling aan een verhaal te linken. En deze vertaling lijkt goed overeen te komen met wat Putin daar allemaal zegt.quote:Op woensdag 16 maart 2022 20:40 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Hier gaan toch weer antwoorden op komen als "de vertalingen kloppen niet eens, hij zegt zulke dingen helemaal niet echt". Kon ik zelf maar Russisch.
Gelukkig hoef je niet te kiezen.quote:Op woensdag 16 maart 2022 20:19 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Heb ik vooral met Putin's hersenscheten. Bijkomstig nadeel is dat die ook slachtoffers eisen. Dan liever een ijsje i.p.v. eisen.
Ah, dat is dan zeker die andere tank die je helemaal op het einde ziet?quote:Op woensdag 16 maart 2022 20:53 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Nee, die is ergens anders opgestegen. Je ziet de ontploffing zelf niet, maar het licht ervan wel.
Ouderwetse RPG's. De vierde ging door de schilquote:Op woensdag 16 maart 2022 20:55 schreef tjoptjop het volgende:
[..]
Ah, dat is dan zeker die andere tank die je helemaal op het einde ziet?
Is dit artillerie met de drone voor locatiebepaling?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |