abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 16 maart 2022 @ 21:23:28 #251
38496 Perrin
Toekomst. Made in Europe.
pi_204106706
quote:
0s.gif Op woensdag 16 maart 2022 21:21 schreef Cherni het volgende:

[..]
Je hoopt dat de Russen intern dat Kremlin ontruimen en er meer westerse invloeden kunnen ontstaan. Maar dat is meer wensdenken.
Voor iedereen behalve de huidige kliek Russische machthebbers zou dat een zegen zijn.
And what rough beast, its hour come round at last,
Slouches towards Bethlehem to be born?
pi_204106754
quote:
1s.gif Op woensdag 16 maart 2022 21:13 schreef Za het volgende:

[..]
Poetin speelt een schaakspel, en gaat nu binnen no time precies datgene krijgen wat hij wil. Elke eis ingewilligd zien.

Inmiddels zijn de VS en de EU in SA aan het bedelen om olie, omdat door hun eigen sancties de grootste energiecrisis ooit dreigt.

In de slipstream heeft China SA in de pocket en Rusland een contract afgesloten met India.
Wat een fantastisch schaakspel, denk je dat de Russen voor hun lol al drie weken aan het aanklooien zijn? Dit geloof je toch zeker zelf niet :')
  woensdag 16 maart 2022 @ 21:26:41 #253
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_204106778
quote:
0s.gif Op woensdag 16 maart 2022 21:21 schreef Cherni het volgende:

[..]
Dat is waar. De berichtgeving is wel erg eenzijdig.
Natuurlijk, maar de haperende Russische opmars en hun onvermogen om steden daadwerkelijk onder controle te krijgen (op enkele uitzonderingen na) is inmiddels toch wel vrij onomstotelijk vastgesteld. Dat geldt ook voor de intentie tot rekrutering van buitenlandse strijders, en ook het hulpverzoek richting China is behoorlijk geloofwaardig.

Het is mij dan ook niet helemaal duidelijk wat ik volgens sp3c niet zou moeten geloven, maar oké.
Huilen dan.
pi_204106779
Ome vlad zijn gevoelens zijn gekrenkt :'( ;

Kremlin: uitspraken Biden zijn onacceptabel

Het Kremlin heeft gereageerd op de aantijgingen van de Amerikaanse president Biden van vanavond. Het Kremlin vindt dat er sprake is van "onacceptabele en onvergefelijke taal". Dat meldt staatspersbureau Tass, op basis van een woordvoerder. Moskou verwijst naar een media-optreden van Biden van eerder vanavond. Hij noemde de Russische leider tegenover de pers een oorlogsmisdadiger vanwege de invasie in Oekraïne.

(liveblog nos)

--

Biden wordt dus nooit meer uitgenodigd op het verjaardagspartijtje van vlademir o|O :(
"You can call me Susan if it makes you happy"
  woensdag 16 maart 2022 @ 21:27:23 #255
38496 Perrin
Toekomst. Made in Europe.
pi_204106795
quote:
0s.gif Op woensdag 16 maart 2022 21:25 schreef J.B. het volgende:

[..]
Wat een fantastisch schaakspel, denk je dat de Russen voor hun lol al drie weken aan het aanklooien zijn? Dit geloof je toch zeker zelf niet :')
Zo'n fantastisch schaakspel dat ik me afvraag hoe een CIA-dubbelganger het precies beter had kunnen aanpakken als ie Rusland zo snel mogelijk in grote problemen wil brengen.
And what rough beast, its hour come round at last,
Slouches towards Bethlehem to be born?
  woensdag 16 maart 2022 @ 21:28:04 #256
433238 Tengano
Try not to think of me
pi_204106806
quote:
7s.gif Op woensdag 16 maart 2022 21:26 schreef Isdatzo het volgende:

[..]
Natuurlijk, maar de haperende Russische opmars en hun onvermogen om steden daadwerkelijk onder controle te krijgen (op enkele uitzonderingen na) is inmiddels toch wel vrij onomstotelijk vastgesteld. Dat geldt ook voor de intentie tot rekrutering van buitenlandse strijders, en ook het hulpverzoek richting China is behoorlijk geloofwaardig.

Het is mij dan ook niet helemaal duidelijk wat ik volgens sp3c niet zou moeten geloven, maar oké.
Alleen al zo'n actie dat ze die burgemeester weer hebben bevrijd geeft voor mij al aan hoe knullig het er bij die russen aan toe gaat. Zoiets kan gewoon niet als je superieur bent en overwicht hebt.
  woensdag 16 maart 2022 @ 21:29:15 #257
433238 Tengano
Try not to think of me
pi_204106827
quote:
0s.gif Op woensdag 16 maart 2022 21:26 schreef TLC het volgende:
Ome vlad zijn gevoelens zijn gekrenkt :'( ;

Kremlin: uitspraken Biden zijn onacceptabel

Het Kremlin heeft gereageerd op de aantijgingen van de Amerikaanse president Biden van vanavond. Het Kremlin vindt dat er sprake is van "onacceptabele en onvergefelijke taal". Dat meldt staatspersbureau Tass, op basis van een woordvoerder. Moskou verwijst naar een media-optreden van Biden van eerder vanavond. Hij noemde de Russische leider tegenover de pers een oorlogsmisdadiger vanwege de invasie in Oekraïne.

(liveblog nos)

--

Biden wordt dus nooit meer uitgenodigd op het verjaardagspartijtje van vlademir o|O :(
Ik ga voor de zekerheid toch maar even mijn ramen blinderen dan :X
pi_204106835
quote:
9s.gif Op woensdag 16 maart 2022 21:27 schreef Perrin het volgende:

[..]
Zo'n fantastisch schaakspel dat ik me afvraag hoe een CIA-dubbelganger het precies slechter had kunnen aanpakken als ie Rusland zo snel mogelijk in de problemen wil brengen.
Duizenden Russen de gehaktmolen in, bergen militair materieel verlaten of aan stukken geschoten, verlammende sancties, een nakende Russische default en een front dat al twee weken praktisch stilligt. Echt een fenomenale strateeg die Poetin.

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 16-03-2022 21:31:27 ]
pi_204106852
quote:
7s.gif Op woensdag 16 maart 2022 21:26 schreef Isdatzo het volgende:

[..]

Een stad innemen waar je tegen een burgerbevolking oploopt die je niet verwelkomd kost je zoveel troepen en verliezen dat het zinloos is. Hoe wil je met een troepenmacht van circa 200.000 man al die steden innemen?
pi_204106882
quote:
1s.gif Op woensdag 16 maart 2022 21:29 schreef J.B. het volgende:

[..]
Duizenden Russen de gehaktmolen in, bergen militair materieel verlaten of aan stukken geschoten, verlammende sancties, een nakende Russische default en een front dat al twee weken praktisch stilligt. Echt een fenomenale strateeg die Poetin.
Schaakspel.
Hoeren neuken, nooit meer werken.
  woensdag 16 maart 2022 @ 21:32:18 #261
433238 Tengano
Try not to think of me
pi_204106892
Je hoeft toch geen raketgeleerde te zijn om vast te stellen dat deze vredesmissie nu al totaal mislukt is.
pi_204106914
Rusland ontkent bombardementen op theater Marioepol

Het Russische ministerie van Defensie heeft ontkend luchtaanvallen te hebben uitgevoerd op een theater in Marioepol. Dat meldt staatspersbureau RIA.

Volgens Oekraïense autoriteiten hebben de Russen het theater vanuit de lucht bestookt op dat moment dat daar burgers ondergedoken waren.

In een reactie wijst het Russische ministerie naar het Azov-bataljon, de extreemrechtse militie die de stad jaren geleden heroverde op pro-Russische rebellen. Het ministerie spreekt van een "bloedige provocatie" van de kant van de anti-Russische militie.

(liveblog nos)

Iedereen zit Rusland te plagen, niemand wil ze ooit geloven :'( net Calimero, zij zijn groot en ik ben klein en da's niet eerlijk, oh nee ! ;(
"You can call me Susan if it makes you happy"
pi_204106946
quote:
1s.gif Op woensdag 16 maart 2022 21:29 schreef J.B. het volgende:

[..]
Maar dan heb je toch wel mooi Russisch als officiële taal in Oekraïne erkent gekregen.

pi_204106972
quote:
0s.gif Op woensdag 16 maart 2022 21:34 schreef Tocadisco het volgende:

[..]
Maar dan heb je toch wel mooi Russisch als officiële taal in Oekraïne erkent gekregen.

[ afbeelding ]
Alle doelen bereikt.
Hoeren neuken, nooit meer werken.
  woensdag 16 maart 2022 @ 21:36:06 #265
476022 PzKpfw
Devon 'No Limits'
pi_204106978
Putin met z'n 'zuivering'... :{
Als iedereen aan zichzelf denkt wordt er aan iedereen gedacht.
Op fietsen zonder bende kwam'm zie schooieren um spek
pi_204106988
quote:
0s.gif Op woensdag 16 maart 2022 20:28 schreef Zwoerd het volgende:

[..]
Sancties richting Hillary, Biden (inclusief Hunter), Trudeau. Dit is echt puur inspelen op de debiele Trump achterban. Gelukkig zijn de verkiezingen daar pas over 2 jaar, maar als Trump weer gekozen wordt, staat zijn achterban te juichen als hij de kant van Putin kiest.
Jup we hebben echt mazzel dat Trump (nog) niet herkozen is.

Wat een puinhoop
  woensdag 16 maart 2022 @ 21:37:02 #267
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_204107011
quote:
1s.gif Op woensdag 16 maart 2022 21:30 schreef Cherni het volgende:

[..]
Een stad innemen waar je tegen een burgerbevolking oploopt die je niet verwelkomd kost je zoveel troepen en verliezen dat het zinloos is. Hoe wil je met een troepenmacht van circa 200.000 man al die steden innemen?
Niet. Zoals ik zei: Poetin dacht zo over Oekraïne heen te lopen en rekende op een snelle capitulatie, daar heeft hij zich ernstig op verkeken. Maar wat dat met de eenzijdige berichtgeving of dingen die ik niet zou moeten geloven te maken heeft snap ik niet helemaal.

Dat filmpje met de vliegende soldaat van een pagina geleden is praktisch in het centrum van Marioepol.
Huilen dan.
pi_204107034
quote:
0s.gif Op woensdag 16 maart 2022 21:32 schreef Tengano het volgende:
Je hoeft toch geen raketgeleerde te zijn om vast te stellen dat deze vredesmissie nu al totaal mislukt is.
Precies. En daar zit ook het probleem. De Russen dachten schijnbaar met bloemen binnen gehaald te worden en heel snel in Kiev de zittende macht te vervangen. Dat blijkt een complete misvatting te zijn. En nu kunnen ze schijnbaar niet anticiperen op de situatie waar ze nu in zitten.
pi_204107127
quote:
7s.gif Op woensdag 16 maart 2022 21:37 schreef Isdatzo het volgende:

[..]
Niet. Zoals ik zei: Poetin dacht zo over Oekraïne heen te lopen en rekende op een snelle capitulatie, daar heeft hij zich ernstig op verkeken.

Dat filmpje met de vliegende soldaat van een pagina geleden is praktisch in het centrum van Marioepol.
Een vliegende soldaat vsn een twitterbericht. Het spijt me maar dat zegt mij niets.
  Moderator woensdag 16 maart 2022 @ 21:41:36 #270
362868 crew  Slobeend
of all places
pi_204107136
quote:
0s.gif Op woensdag 16 maart 2022 21:33 schreef TLC het volgende:
Rusland ontkent bombardementen op theater Marioepol

Het Russische ministerie van Defensie heeft ontkend luchtaanvallen te hebben uitgevoerd op een theater in Marioepol. Dat meldt staatspersbureau RIA.

Volgens Oekraïense autoriteiten hebben de Russen het theater vanuit de lucht bestookt op dat moment dat daar burgers ondergedoken waren.

In een reactie wijst het Russische ministerie naar het Azov-bataljon, de extreemrechtse militie die de stad jaren geleden heroverde op pro-Russische rebellen. Het ministerie spreekt van een "bloedige provocatie" van de kant van de anti-Russische militie.

(liveblog nos)

Iedereen zit Rusland te plagen, niemand wil ze ooit geloven :'( net Calimero, zij zijn groot en ik ben klein en da's niet eerlijk, oh nee ! ;(
Oh ja, net als dat MH17 door Oekraïners uit de lucht is geschoten.
  woensdag 16 maart 2022 @ 21:42:17 #272
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_204107151
Quote ipv edit
Huilen dan.
pi_204107165
quote:
14s.gif Op woensdag 16 maart 2022 21:41 schreef Lyrewyn het volgende:

[..]
Oh ja, net als dat MH17 door Oekraïners uit de lucht is geschoten.
En Polish Air Force Flight 101 was pilot error :Y
You know what they call a Quarter Pounder with Cheese in Paris?
  woensdag 16 maart 2022 @ 21:43:11 #274
433238 Tengano
Try not to think of me
pi_204107169
Poetin komt wel steeds hoger in zijn irritatiezone te zitten.

In het begin had hij al opgeschaald en gezegd dat hij zijn atoomwapens maar even op scherp ging zetten oid.

Als hij nu weer wil gaan dreigen of iets doen, wat wordt dan zijn volgende stap?

Hij kan moeilijk zeggen: "En nu ga ik mijn atoomwapens nog scherper zetten" :(
  woensdag 16 maart 2022 @ 21:43:50 #275
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_204107186
quote:
1s.gif Op woensdag 16 maart 2022 21:41 schreef Cherni het volgende:

[..]
Een vliegende soldaat vsn een twitterbericht. Het spijt me maar dat zegt mij niets.
Die tank(s) die aan flarden worden geschoten in Marioepol, dat was hier: https://goo.gl/maps/i8j9pQvg75W44h2k6
Huilen dan.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')