Ga dan niet naar een topic waar we ieder uur gebombardeerd worden met nieuw klotenieuwsquote:Op woensdag 16 maart 2022 16:13 schreef PietjePuk2000 het volgende:
Jongens ik heb een slechte dag dus graag allemaal een beetje vriendelijker ok?
Ik zie eigenlijk liever Hendriks. Hall moet je dit niet aandoen. Of Toornstra op rechtsback, kan ook.quote:Op woensdag 16 maart 2022 16:09 schreef Scrummie het volgende:
Dan Hall op rechts, of toch Geertruida en Senesi/Hendriks centraal.
Maar ik zie liever Geertruida naast Senesi.
Wel paniek. Dat Slot er wel of niet bij is is dus het minst interessant.quote:Op woensdag 16 maart 2022 16:20 schreef PietjePuk2000 het volgende:
Volgens De Wolf is de kans overigens groot dat Slot er zondag wel gewoon bij is. Geen paniek dus.
https://nos.nl/video/2421(...)llen-bespaard-blijft
Het is toch totaal debiel dat er überhaupt nog steeds van die quarantaine-eisen zijn?quote:Op woensdag 16 maart 2022 16:29 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Wel paniek. Dat Slot er wel of niet bij is is dus het minst interessant.
Naja, de aanwezigheid van die iPad-Joegoslaaf vond ik ook niet heel belangrijk.quote:Op woensdag 16 maart 2022 16:29 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Wel paniek. Dat Slot er wel of niet bij is is dus het minst interessant.
Hoezo niet?quote:Op woensdag 16 maart 2022 16:19 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Hall moet je dit niet aandoen.
Oh ja, Sandler was er ook nog. Heel vreemd inderdaad!quote:Op woensdag 16 maart 2022 16:19 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik zie eigenlijk liever Hendriks. Hall moet je dit niet aandoen. Of Toornstra op rechtsback, kan ook.
Dat je Sandler nog steeds niet kan inzetten is wel vreemd, die was hier toch voor gehaald.
Ik weet niet hoe wenselijk het is om topsporters een wedstrijd te laten spelen als ze een dag of 5 nagenoeg niks hebben gedaan.quote:Op woensdag 16 maart 2022 16:44 schreef fetX het volgende:
Is er nog een kans dat Pedersen of Trauner het voor zondag gaan redden? Als ze vanaf gisteren in quarantaine zitten is het tm zaterdag en als ze geen klachten hebben zondag weer op het veld? Of werkt het niet zo?
Zondag negatieve test natuurlijk.quote:Op woensdag 16 maart 2022 16:44 schreef fetX het volgende:
Is er nog een kans dat Pedersen of Trauner het voor zondag gaan redden? Als ze vanaf gisteren in quarantaine zitten is het tm zaterdag en als ze geen klachten hebben zondag weer op het veld? Of werkt het niet zo?
Zaterdag een mannetje of 3000 op varkenoord. CORONAED.quote:Op woensdag 16 maart 2022 16:46 schreef Erasmus het volgende:
[..]
Zondag negatieve test natuurlijk.
Des Feyenoords om 2 uur voor aftrap te horen dat er enkele spelers tóch nog besmet zijn
Wat boeit morgen nou met die marge.quote:Op woensdag 16 maart 2022 16:13 schreef hhh38 het volgende:
Morgen wordt echt de kutste wedstrijd van het seizoen zo
En zondag wil ik het niet eens over hebben
Remember Loehansk?quote:Op woensdag 16 maart 2022 16:49 schreef LordVoldermort het volgende:
[..]
Wat boeit morgen nou met die marge.
Ag kom op zeg. De sterspeler is daar Menig. Dat lukt met een half B team ook wel.quote:
De sterspeler van Partizan deed de vorige keer niet mee.quote:Op woensdag 16 maart 2022 16:51 schreef LordVoldermort het volgende:
[..]
Ag kom op zeg. De sterspeler is daar Menig. Dat lukt met een half B team ook wel.
Ik denk dat gebrek aan ervaring in een wedstrijd die je "gewoon" even over de streep moet trekken de grootste valkuil is.quote:
Ik droom nog steeds wel eens over Bobic, mijn eerste echte voetbaltrauma.quote:
Mja.quote:Op woensdag 16 maart 2022 16:56 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Ik denk dat gebrek aan ervaring in een wedstrijd die je "gewoon" even over de streep moet trekken de grootste valkuil is.
Die slotfase.quote:Op woensdag 16 maart 2022 16:57 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik droom nog steeds wel eens over Bobic, mijn eerste echte voetbaltrauma.
Stond niks op het spel, echt zo’n potje die alleen nog om de eer ging (en wat best wat geld+coëfficiënten maar ach). Plus voor Malacia was dat een fijn debuut, Nelom waren we al een tijdje goed klaar mee en voor iemand die als beste kwaliteit zijn directe tegenstander uitschakelen heeft is zo’n wedstrijd ideaal.quote:Op woensdag 16 maart 2022 17:00 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Mja.
Malacia debuteerde tegen Napoli thuis. Al weet ik niet meer of er toen nog wat op het spel stond. Deed het wel goed.
We zijn bereid zolderkamer op dienstplicht te sturen zodat Pyatov op zijn plek kan komen.quote:
quote:Op woensdag 16 maart 2022 18:17 schreef Caland het volgende:
[..]
Zoldermongool op zijn andere account bevestigt het.
Hij lijkt me alleen volstrekt onhaalbaar.quote:Op woensdag 16 maart 2022 18:17 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
We zijn bereid zolderkamer op dienstplicht te sturen zodat Pyatov op zijn plek kan komen.
Zonder gekheid, goed nieuws. Je moet iets. Ook wel duidelijk dat Feyenoord Marciano niet vertrouwt.
Naja, de laatste naam die zolderkamerautist noemde volgt nu Feyenoord op twitter, Instagram en zelfs op Fok.quote:Op woensdag 16 maart 2022 18:20 schreef Caland het volgende:
[..]
Hij lijkt me alleen volstrekt onhaalbaar.
Zijn ook zeer belangrijke wedstrijden, laatste strohalm voor het WK. Hij zou de held van het land kunnen wordenquote:
Feyenoord is deze keer niet gesaboteerd op transfermarkt.de door een joodse zolderkamerautist?quote:
De markt voor clubloze spelers is dichtquote:Op woensdag 16 maart 2022 18:27 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Neem dan Ruiter als je toch iemand wil halen. Lijkt me niet dat die Pyatov hier lekker zit als daar in Oekraïne de pleuris blijft uitbreken.
Hoe heeft Ajax Tyton gehaald dan?quote:Op donderdag 17 maart 2022 09:34 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
De markt voor clubloze spelers is dicht
Pyatovgod zou wel leuk zijn.
Toen was de markt nog wel open. (als het AD gelijk heeft tenminste ik kan er verder weinig over vinden. Dacht dat clubloze spelers het hele jaar wel mochten tekenen)quote:
Bijzonder.quote:Op donderdag 17 maart 2022 10:11 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Toen was de markt nog wel open. (als het AD gelijk heeft tenminste ik kan er verder weinig over vinden. Dacht dat clubloze spelers het hele jaar wel mochten tekenen)
[ twitter ]
ik had nog wel de verwachting dat Feyenoord mee zou kunnen doen om plek 2 maar nu wordt zelfs plek 3 moeilijk denk ikquote:Op donderdag 17 maart 2022 13:01 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Jammer dat een nieuwe keeper halen erg moeilijk gaat worden. Dat de keepers achter Marciano erg talentvol zijn is slechts een schrale Troost.
Mwah, denk eigenlijk niet dat we nog vier punten op Twente of AZ gaan verliezen.quote:Op donderdag 17 maart 2022 13:10 schreef Tarado het volgende:
[..]
ik had nog wel de verwachting dat Feyenoord mee zou kunnen doen om plek 2 maar nu wordt zelfs plek 3 moeilijk denk ik
we gaan het zien maar die Marciano lijkt me geen puntenpakkerquote:Op donderdag 17 maart 2022 13:16 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Mwah, denk eigenlijk niet dat we nog vier punten op Twente of AZ gaan verliezen.
Plek 2 wordt wel redelijk onmogelijk als we zondag verliezen ja.
Twente krijg je ook nog thuis.quote:Op donderdag 17 maart 2022 13:16 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Mwah, denk eigenlijk niet dat we nog vier punten op Twente of AZ gaan verliezen.
Plek 2 wordt wel redelijk onmogelijk als we zondag verliezen ja.
Mij eigenlijk wel, zo eentje die geniale reddingen afwisselt met domme blunders. Ik vind hem tot nu toe vaak goed keepen maar tegen Slavia verliest ie eigenhandig bijna de wedstrijd voor je. Met nog een hoop cruciale potten te gaan niet bepaald de betrouwbaarheid die je achterin zoektquote:Op donderdag 17 maart 2022 13:18 schreef Tarado het volgende:
[..]
we gaan het zien maar die Marciano lijkt me geen puntenpakker
Hij doet het soms naar behoren, maar geniale reddingen heb ik nog niet gezien.quote:Op donderdag 17 maart 2022 13:41 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Mij eigenlijk wel, zo eentje die geniale reddingen afwisselt met domme blunders. Ik vind hem tot nu toe vaak goed keepen maar tegen Slavia verliest ie eigenhandig bijna de wedstrijd voor je. Met nog een hoop cruciale potten te gaan niet bepaald de betrouwbaarheid die je achterin zoekt
Marciano kan ook een blessure krijgen natuurlijk, en dan sta je in de kwartfinale CFL (en om de 2/3/4e plek) met twee jeugdkeepers zonder ervaring.quote:Op donderdag 17 maart 2022 14:46 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Snap niet zo dat er perse een nieuwe keeper moet komen. Marciano kan best deze potjes best ff uitkeepen. Zie er niet zo tegenop eigenlijk.
Echt extreem kansloos ja. Die is vast veel gepest met zijn puistenkop, kwam in die FC Afkickenshows ook extreem onzeker over.quote:
In de zoektocht naar een vervanger voor de geblesseerde Justin Bijlow is Feyenoord beperkt tot de Oekraïense en Russische markt, waar de transferregels zijn aangepast door de oorlog. Waarom de Rotterdammers niet meer een transfervrije speler van buiten die competities kunnen vastleggen.quote:
quote:Op donderdag 17 maart 2022 16:22 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Echt extreem kansloos ja. Die is vast veel gepest met zijn puistenkop, kwam in die FC Afkickenshows ook extreem onzeker over.
Kan mij gewoon niet voorstellen dat je journalistje wil spelen maar helemaal over de rooie bent als mensen je niet leuk vinden. Deel van het vak. Moet je je voorstellen dat Krabby hier woest komt janken omdat we zijn Butterfly effect belachelijk maken, dat zou waanzin zijn.quote:Op dinsdag 31 augustus 2021 15:11 schreef aTypisch het volgende:
Ik heb nog het ventje voor me die in de eerste klas tof deed en toen huilend een paar klappen kreeg.
Krabby staat ook niet bekend om zijn zelfspot hoor.quote:Op donderdag 17 maart 2022 17:18 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
[..]
Kan mij gewoon niet voorstellen dat je journalistje wil spelen maar helemaal over de rooie bent als mensen je niet leuk vinden. Deel van het vak. Moet je je voorstellen dat Krabby hier woest komt janken omdat we zijn Butterfly effect belachelijk maken, dat zou waanzin zijn.
Verder wel weer genoeg aandacht gegeven aan hem voor nu natuurlijk. Het is matchday!
Dat of met een opa die al een halfjaar minstens niet heeft gekeept.quote:Op donderdag 17 maart 2022 16:20 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Marciano kan ook een blessure krijgen natuurlijk, en dan sta je in de kwartfinale CFL (en om de 2/3/4e plek) met twee jeugdkeepers zonder ervaring.
Ja en de keeper die je haalt ook.quote:Op donderdag 17 maart 2022 16:20 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Marciano kan ook een blessure krijgen natuurlijk, en dan sta je in de kwartfinale CFL (en om de 2/3/4e plek) met twee jeugdkeepers zonder ervaring.
WAT KAN JENS NIETquote:Op donderdag 17 maart 2022 19:38 schreef Pistolero het volgende:
Marciano;
Toornstra, Geertruida, Senesi, Hendriks;
Aursnes, Til, Kökcü;
Nelson, Dessers, Sinisterra
Deze verdediging
De nieuwe Kuyt, maar dan zonder dat het een verschrikkelijk nare gast is.quote:
Heeft ie al een keer meer dan 30 minuten gespeeld überhaupt?quote:Op donderdag 17 maart 2022 19:58 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Die Walemark moet nu toch wel eens een wedstrijd kunnen beginnen zou je zeggen.
Nee maar toch. Het is half maart.quote:Op donderdag 17 maart 2022 20:01 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Heeft ie al een keer meer dan 30 minuten gespeeld überhaupt?
Dan gaat Jens een ongelofelijke pauperpartij spelen.quote:Op donderdag 17 maart 2022 20:03 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Vink gaf dit voor de wedstrijd al als beste oplossing gek genoeg
Volgens iemand loopt hij op krukken momenteel.quote:Op donderdag 17 maart 2022 20:02 schreef Qarrad het volgende:
Die Sandler moet nu toch wel eens een paar minuten kunnen maken zou je zeggen.
Ja dat was de grap. Ik wist dat ie ondanks wat au hier en daar aangetrokken was maar wat een misser qua inschatting dat dat zo lang duurt nu zeg.quote:Op donderdag 17 maart 2022 20:05 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Volgens iemand loopt hij op krukken momenteel.
We hebben hem ook maar een half jaar toch?quote:Op donderdag 17 maart 2022 20:02 schreef Qarrad het volgende:
Die Sandler moet nu toch wel eens een paar minuten kunnen maken zou je zeggen.
Snap ik ook niet als het nou eigen jeugd was okequote:
Ja, een soort lange meeloopstage. Wel heel knullig dat hij weten Basset niets ingeschreven. Valt blijkbaar ook voor de leiding een beetje tegenquote:Op donderdag 17 maart 2022 20:24 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
We hebben hem ook maar een half jaar toch?
Feyenoord heeft daarbij de optie om Sandler na dit seizoen nog een jaar vast te leggen, terwijl de Engelsen een terugkoopoptie bedongen mochten zijn prestaties in Rotterdam daar reden toe geven.quote:Op donderdag 17 maart 2022 20:24 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
We hebben hem ook maar een half jaar toch?
Bedoel je Basset?quote:Op donderdag 17 maart 2022 20:56 schreef H.FR het volgende:
Valt blijkbaar ook voor de leiding een beetje tegen
Nee, sorry,beetje onduidelijk. De hersteltijd van die verdediger.quote:
Ah zo, ik dacht alquote:Op donderdag 17 maart 2022 21:24 schreef H.FR het volgende:
[..]
Nee, sorry,beetje onduidelijk. De hersteltijd van die verdediger.
Ja, vrij vaag allemaal. Denk dat het hem niet meer wordt.quote:Op donderdag 17 maart 2022 21:25 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ah zo, ik dacht al
Maar ja, vraag me af hoe dat nou zit want hij heeft op het veld mee getraind. Dus misschien wel weer een nieuwe blessure, of toch een operatie ofzo.
Heel weinig, tot echt helemaal niets.quote:Op donderdag 17 maart 2022 21:27 schreef Slobeend het volgende:
Til doet heel weinig meer goed de laatste tijd.
Misschien in de competitie maar eens Bassett proberen, Til kan er echt heel weinig meer van na de winterstop.quote:Op donderdag 17 maart 2022 21:27 schreef Slobeend het volgende:
Til doet heel weinig meer goed de laatste tijd.
Eigenlijk kan het toch ook niet dat je in de knock-out fase van een Europees toernooi geen VAR hebt.quote:Op donderdag 17 maart 2022 21:34 schreef Kerftminister het volgende:
Wat is dit voor seizoen johweer genaaid door de arbitrage
was dessers schelequote:
Is dit een grapje Scrummie?quote:Op donderdag 17 maart 2022 21:47 schreef Scrummie het volgende:
Doe maar Basset voor Til, Walemark voor Nelson.
Basset is niet ingeschreven.quote:Op donderdag 17 maart 2022 21:47 schreef Scrummie het volgende:
Doe maar Basset voor Til, Walemark voor Nelson.
Voor wat?quote:Op donderdag 17 maart 2022 21:47 schreef PietjePuk2000 het volgende:
Was het hands? Zou wel enigszins karma zijn.
Schouderquote:Op donderdag 17 maart 2022 21:49 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Dessers die scoort met de arm. Karma voor die afgekeurde goal.
Was natuurlijk in een eerdere fase wel buitenspel. Dat die daar niet voor vlagt weet ik, maar aan het eind van de streep weinig om daarover te janken.quote:Op donderdag 17 maart 2022 21:49 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Dessers die scoort met de arm. Karma voor die afgekeurde goal.
VAR had 'm idd daar alsnog op afgekeurdquote:Op donderdag 17 maart 2022 21:50 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Was natuurlijk in een eerdere fase wel buitenspel. Dat die daar niet voor vlagt weet ik, maar aan het eind van de streep weinig om daarover te janken.
Die eerste bal ging toch niet richting Dessers? Nouja doet er allemaal niet veel meer toe.quote:Op donderdag 17 maart 2022 21:50 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Was natuurlijk in een eerdere fase wel buitenspel. Dat die daar niet voor vlagt weet ik, maar aan het eind van de streep weinig om daarover te janken.
De Geert stond buitenspel.quote:Op donderdag 17 maart 2022 21:51 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Die eerste bal ging toch niet richting Dessers? Nouja doet er allemaal niet veel meer toe.
Ah dank je. Ik ben nog steeds van mening dat je de Des gewoon moet kopen. 4 miljoen is echt niet veel.quote:Op donderdag 17 maart 2022 21:53 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
De Geert stond buitenspel.
Nog altijd niet weten dat er geen VAR is in dit toernooi (lol)quote:Op donderdag 17 maart 2022 21:51 schreef RvLaak het volgende:
[..]
VAR had 'm idd daar alsnog op afgekeurd
Hij bedoelt dat het geluk was geweest als deze was goed gekeurd omdat hij met VAR ook niet zou tellen.quote:Op donderdag 17 maart 2022 22:08 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Nog altijd niet weten dat er geen VAR is in dit toernooi (lol)
Ik snap niet waarom die Mandela überhaupt speelt. Kan er niks van.quote:Op donderdag 17 maart 2022 22:11 schreef bbuddybb het volgende:
Nelson lijkt echt constant uit balans te zijn.
Wat een verschrikking.
Dit dusquote:Op donderdag 17 maart 2022 22:10 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Hij bedoelt dat het geluk was geweest als deze was goed gekeurd omdat hij met VAR ook niet zou tellen.
quote:Op donderdag 17 maart 2022 22:11 schreef bbuddybb het volgende:
Nelson lijkt echt constant uit balans te zijn.
Wat een verschrikking.
Was wel heel lekker ingeschoten deze.quote:Op donderdag 17 maart 2022 22:20 schreef Pleun2011 het volgende:
1e kans meteen een goal..het zal weer eens niet. Hou godverdorie nou eens de 0
Degelijk, niets bijzonders.quote:Op donderdag 17 maart 2022 22:24 schreef PietjePuk2000 het volgende:
Vinden jullie van die Hendriks? Speelt wel aardig toch.
Niks mis mee!quote:Op donderdag 17 maart 2022 22:24 schreef PietjePuk2000 het volgende:
Vinden jullie van die Hendriks? Speelt wel aardig toch.
Helpt ook niet mee dat het hele team het wel gelooft na die 2-0.quote:Op donderdag 17 maart 2022 22:41 schreef Scrummie het volgende:
Walemark doet niet veel goed vandaag helaas.
Nee eens, en zelfs daarvoor was het al heel erg gezapig allemaal.quote:Op donderdag 17 maart 2022 22:43 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Helpt ook niet mee dat het hele team het wel gelooft na die 2-0.
Hoop nog wel op een echt mooie wedstrijd in De Kuip. Marseille of Roma zou mooi zijn.quote:Op donderdag 17 maart 2022 23:05 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Nu hopen op een goede loting. PAOK of dat Bodo ofzo.
Tijd om Wålemark af te schrijven inderdaad. Om welke ander kunnen we weer gaan roepen? Baldé? Too soon?quote:Op donderdag 17 maart 2022 23:25 schreef fetX het volgende:
Walemark viel matig in trouwens. Benita daarentegen
Neuh. Is een prima talentje, ook als ‘ie een keer ongelukkig invalt.quote:Op donderdag 17 maart 2022 23:27 schreef Qarrad het volgende:
[..]
Tijd om Wålemark af te schrijven inderdaad. Om welke ander kunnen we weer gaan roepen? Baldé? Too soon?
Als Vitesse het Roma lastig maakt, kunnen wij dat ook. Marseille is echt een hele vervelende. Leicester heb ik zelf liever ook niet, maar op zich zou dat wel moeten kunnen. Tegen de rest maken we allemaal goede kans lijkt me ja.quote:Op donderdag 17 maart 2022 23:36 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Dat was wel een heel makkelijke tegenstander.
Op naar de kwartfinale! Alleen Roma en Marseille hoef ik niet, en dat is vooral wegens mogelijk gedoe met supporters. Leicester zou ook zwaar zijn. Tegen Bodo, Paok, Slavia of PSV ben je in principe gewoon een stuk beter.
PSV is niet minder dan Feyenoord natuurlijk. Paok of Bodo graag.quote:Op donderdag 17 maart 2022 23:36 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Op naar de kwartfinale! Alleen Roma en Marseille hoef ik niet, en dat is vooral wegens mogelijk gedoe met supporters. Leicester zou ook zwaar zijn. Tegen Bodo, Paok, Slavia of PSV ben je in principe gewoon een stuk beter.
Een stuk beter dan Bodo, Paok en Slavia vind ik ver gaan hoor.quote:Op donderdag 17 maart 2022 23:36 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Stuk beter is overdreven ja, maar die moeten we wel kunnen hebben hoor. Tegen Slavia hebben we dat al laten zien. Zelfs met 10 man tegen Slavia maar weinig in de problemen gekomen. Zou dat wel de minst leuke vinden om te loten, omdat we die al hebben gehad.quote:Op donderdag 17 maart 2022 23:38 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Een stuk beter dan Bodo, Paok en Slavia vind ik ver gaan hoor.
Ja alsof je daar kaarten gaat krijgenquote:Op vrijdag 18 maart 2022 00:37 schreef Kerftminister het volgende:
Doe mij maar Roma, daar hebben we nog een hele grote appel mee te schillen.
Of banaan.
Ik vrees er wel een beetje voor. Het was volgens mij Arno Vermeulen die zei dat de (speciale) tegemoetkoming van de overheid voor voetbalclubs is opgehouden toen er een algehele lockdown werd afgekondigd. Volgens hem zijn de clubs en de overheid hierover nog wel in overleg, maar zou mij niks verbazen als de clubs weer aan het kortste eind trekken.quote:Op vrijdag 18 maart 2022 08:07 schreef Scrummie het volgende:
Ook wel lekker, gister toch weer een miljoen kunnen bijschrijven. Hopelijk hoeft niet alles van het totale prijzengeld naar het coronagat.
Ik haat Rutte.quote:Op vrijdag 18 maart 2022 08:50 schreef Haringkop het volgende:
[..]
Ik vrees er wel een beetje voor. Het was volgens mij Arno Vermeulen die zei dat de (speciale) tegemoetkoming van de overheid voor voetbalclubs is opgehouden toen er een algehele lockdown werd afgekondigd. Volgens hem zijn de clubs en de overheid hierover nog wel in overleg, maar zou mij niks verbazen als de clubs weer aan het kortste eind trekken.
Wat natuurlijk een totale schande is, als je bedenkt hoe onnodig die lockdown is geweest.quote:Op vrijdag 18 maart 2022 08:50 schreef Haringkop het volgende:
[..]
Ik vrees er wel een beetje voor. Het was volgens mij Arno Vermeulen die zei dat de (speciale) tegemoetkoming van de overheid voor voetbalclubs is opgehouden toen er een algehele lockdown werd afgekondigd. Volgens hem zijn de clubs en de overheid hierover nog wel in overleg, maar zou mij niks verbazen als de clubs weer aan het kortste eind trekken.
En de voetbalstadions waren een maand eerder zonder enkele reden al leeg. Weer 2 maanden geen publiek en nu zonder compensatiequote:Op vrijdag 18 maart 2022 09:21 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Wat natuurlijk een totale schande is, als je bedenkt hoe onnodig die lockdown is geweest.Totale blunder van OMT en Rutte en dan niet willen betalen.
Ja dat kan echt niet. Als die lockdown nou nog terecht zou zijn geweest (zoals lockdown 1) dan kun je er nog iets van begrip voor opbrengen. Die potjes raken een keer op.quote:Op vrijdag 18 maart 2022 09:30 schreef hhh38 het volgende:
[..]
En de voetbalstadions waren een maand eerder zonder enkele reden al leeg. Weer 2 maanden geen publiek en nu zonder compensatie
Gewoon Paok. Zo lang mogelijk makkelijke tegenstanders.quote:Op vrijdag 18 maart 2022 09:44 schreef Pleun2011 het volgende:
Als het vanmiddag een lastige tegenstander moet worden dan heb ik de voorkeur voor Leicester. Die draaien echt geen topseizoen en Engelse ploegen liggen ons beter denk ik. Slavia en PSV zou ik niet leuk vinden, Roma ook niet. Tegen Roma is het 50-50 denk ik, maar het zijn zulke luizen..die trekken toch vaak aan het langste eind.
PAOK zou fijn zijn. Bodo ook wel, maar dan krijg je weer zo'n wedstrijd op kunstgras.quote:Op vrijdag 18 maart 2022 09:47 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Gewoon Paok. Zo lang mogelijk makkelijke tegenstanders.
Inderdaad. Ik vind het toch wel een drama dat Bijlow geblesseerd is trouwens.quote:Op vrijdag 18 maart 2022 09:50 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
PAOK zou fijn zijn. Bodo ook wel, maar dan krijg je weer zo'n wedstrijd op kunstgras.
Dat van Bijlow is zonde ja, het is niet anders. Marciono doet het wel beter dan in het begin.quote:Op vrijdag 18 maart 2022 09:51 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Inderdaad. Ik vind het toch wel een drama dat Bijlow geblesseerd is trouwens.Daarmee spreek ik mijzelf een beetje tegen maar die Marciano kan er echt niets van.
Mét Bijlow kreeg ik echt een beetje Uefa Cup-vibes van dit elftal. Toch iets onoverwinnelijks want Feyenoord heeft weinig verloren dit seizoen en zeker over 2 wedstrijden heb je dan een extra grote kans.quote:Op vrijdag 18 maart 2022 09:57 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Dat van Bijlow is zonde ja, het is niet anders. Marciono doet het wel beter dan in het begin.
Gewoon zorgen dat je zelf je kansen afmaakt. Dat lukt tot nu toe aardig in Europa. Van de verdediging moet je het niet hebben..14 tegengoalsquote:Op vrijdag 18 maart 2022 09:59 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Mét Bijlow kreeg ik echt een beetje Uefa Cup-vibes van dit elftal. Toch iets onoverwinnelijks want Feyenoord heeft weinig verloren dit seizoen en zeker over 2 wedstrijden heb je dan een extra grote kans.
Maar nu denk ik: Tegen Roma zal die Marciano er wel een door z'n handen laten glippen en dan is het weer klaar.
Ja, ook dat is een beetje tegenstrijdig met het gevoel dit seizoen. Verdediging en keeper krijgen het hele jaar al veel goals tegen en aanval scoort eigenlijk heel veel. En toch is het gevoel dat de verdediging goed staat en de aanval teveel kansen mist.quote:Op vrijdag 18 maart 2022 10:05 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Gewoon zorgen dat je zelf je kansen afmaakt. Dat lukt tot nu toe aardig in Europa. Van de verdediging moet je het niet hebben..14 tegengoals
We liggen nog altijd op koers om de minste tegengoals in de competitie te incasseren in de afgelopen 10 jaar muv het kampioensjaar. Dat de verdediging solide is klopt gewoon.quote:Op vrijdag 18 maart 2022 10:13 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Ja, ook dat is een beetje tegenstrijdig met het gevoel dit seizoen. Verdediging en keeper krijgen het hele jaar al veel goals tegen en aanval scoort eigenlijk heel veel. En toch is het gevoel dat de verdediging goed staat en de aanval teveel kansen mist.
Nu 94 goals in alle competities.En Linssen en Dessers samen al 28 goals gemaakt.
Ik weet het, statistiekenwijsheid en beiden niet altijd even sterk in het voetballende gedeelte maar de spitspositie is wat betreft rendement in jaren niet zo goed bezet geweest. In het kampioensjaar maakte het koppel Jorgensen/Kramer er in totaal 30 en dat werd toen gezien als het beste spitsenjaar in tijden.
Kijk, goede aanvulling. Ik vind 24 goals tegen (zal waarschijnlijk rond de 30 worden) niet heel weinig maar blijkbaar is er de afgelopen 10 jaar dan nog een stuk slechter verdedigd.quote:Op vrijdag 18 maart 2022 10:16 schreef hhh38 het volgende:
[..]
We liggen nog altijd op koers om de minste tegengoals in de competitie te incasseren in de afgelopen 10 jaar muv het kampioensjaar. Dat de verdediging solide is klopt gewoon.
Ja je merkte gisteren echt het gemis van Arne!quote:Op vrijdag 18 maart 2022 12:02 schreef Scrummie het volgende:
Zal ook voor @:Pietjepuk2000 een opluchting zijn!
Telt 2017/18 dan ook nog mee? Want dat is de eennahoogste scorequote:Op vrijdag 18 maart 2022 11:58 schreef Caland het volgende:
[ twitter ]
Dat geeft ook wel weer wat lucht bij de lotingen vanaf volgend seizoen, erg mooi.
Geen idee eigenlijk.quote:Op vrijdag 18 maart 2022 12:03 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Telt 2017/18 dan ook nog mee? Want dat is de eennahoogste score
Inderdaad, nauwelijks controle.quote:Op vrijdag 18 maart 2022 12:01 schreef Caland het volgende:
Wat was het gisteren trouwens een drama op de gele zijde zeg, ik heb het echt nog nooit zo druk gezien daar. Nagenoeg geen controle ook dus iedereen die bij dat hardcorefeestje was voor de wedstrijd en op andere zijdes zat liep volgens mij gewoon vak X etc. op
Ik heb voor de wedstijd geholpen met die actie op de tweede ring, daardoor wat later op het vak en echt nauwelijks iets van de wedstrijd kunnen zien.quote:Op vrijdag 18 maart 2022 12:04 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Inderdaad, nauwelijks controle.
Je kon gewoon vanaf de overkant zien waar de trappen waren omdat het daar nog voller was dan de rest van de tribune
Volgend seizoen nog wel, maar om eerlijk te zijn hebben we zo bar lage coëfficiënten de seizoenen voor deze dat het niet zo uitmaakt. Zegt al genoeg dat we het in één seizoen hebben verdubbeld met ‘slechts’ een kwartfinale plek.quote:Op vrijdag 18 maart 2022 12:03 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Telt 2017/18 dan ook nog mee? Want dat is de eennahoogste score
Volgend seizoen weer een bak punten halen en dan zitten we de komende jaren weer goed.quote:Op vrijdag 18 maart 2022 12:28 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Volgend seizoen nog wel, maar om eerlijk te zijn hebben we zo bar lage coëfficiënten de seizoenen voor deze dat het niet zo uitmaakt. Zegt al genoeg dat we het in één seizoen hebben verdubbeld met ‘slechts’ een kwartfinale plek.
Maar voor de lotingen geeft het wel wat lucht ja.
Je had dit seizoen een coefficient van 29.000 nodig voor Pot 2 in de Europa League. Dat was toevallig PSV waar we nu ook gelijk mee staan, dus als we dat toernooi halen heb je zicht op een prima loting.quote:Op vrijdag 18 maart 2022 12:28 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Volgend seizoen nog wel, maar om eerlijk te zijn hebben we zo bar lage coëfficiënten de seizoenen voor deze dat het niet zo uitmaakt. Zegt al genoeg dat we het in één seizoen hebben verdubbeld met ‘slechts’ een kwartfinale plek.
Maar voor de lotingen geeft het wel wat lucht ja.
Volgens mij staan we nu op 32 voor volgend seizoen.quote:Op vrijdag 18 maart 2022 12:34 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Je had dit seizoen een coefficient van 29.000 nodig voor Pot 2 in de Europa League. Dat was toevallig PSV waar we nu ook gelijk mee staan, dus als we dat toernooi halen heb je zicht op een prima loting.
En ook wel lekker dat je daar derde mag worden in de poule en dan alsnog in de conference liekgoden speelt.quote:Op vrijdag 18 maart 2022 12:34 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Je had dit seizoen een coefficient van 29.000 nodig voor Pot 2 in de Europa League. Dat was toevallig PSV waar we nu ook gelijk mee staan, dus als we dat toernooi halen heb je zicht op een prima loting.
Precies. Op die manier gaat Feyenoord de Sevilla van de Conference League worden.quote:Op vrijdag 18 maart 2022 12:49 schreef Caland het volgende:
[..]
En ook wel lekker dat je daar derde mag worden in de poule en dan alsnog in de conference liekgoden speelt.
Laten we hem nou eerst maar een keer winnen voor we dit soort dingen gaan zeggenquote:Op vrijdag 18 maart 2022 12:50 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Precies. Op die manier gaat Feyenoord de Sevilla van de Conference League worden.
Vanmiddag Marseille loten en we liggen er gewoon uit hoorquote:Op vrijdag 18 maart 2022 12:50 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Precies. Op die manier gaat Feyenoord de Sevilla van de Conference League worden.
Dat weet ik nooit bij die jongen, hij heeft ook nog wel eens de neiging te hard van stapel te lopenquote:Op vrijdag 18 maart 2022 12:53 schreef fetX het volgende:
Ik denk dat de post van @:gurneyisbestoke ook niet helemaal serieus was hoor, maar goed.
Ik heb bij geen enkele tegenstander het gevoel dat we sowieso de underdog zijn.quote:Op vrijdag 18 maart 2022 12:52 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
We gaan er allemaal wel iets teveel in geloven niet.
Neemt niet weg dat we absoluut niet kansloos zijn.
Dat is waar.quote:Op vrijdag 18 maart 2022 12:54 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Dat weet ik nooit bij die jongen, hij heeft ook nog wel eens de neiging te hard van stapel te lopen
Deze knipoog leek mij wel duidelijkquote:Op vrijdag 18 maart 2022 12:53 schreef fetX het volgende:
Ik denk dat de post van @:gurneyisbestoke ook niet helemaal serieus was hoor, maar goed.
Ik denk dat je met een 0-4 uitzege ook wel binnen bentquote:Op vrijdag 18 maart 2022 12:56 schreef fetX het volgende:
[..]
Dat is waar.
Misschien behalve PAOK wordt elke tegenstander wel een flinke opgave. Nou ja, PSV kun je thuis al afmaken (lol).
Goed punt. Gewoon ieder jaar een stapje omhoog moet het doel zijn. Ik denk dat we komend seizoen nog niet klaar zijn voor Champions League voetbal, maar KO fase Europa League is best mogelijk.quote:Op vrijdag 18 maart 2022 13:04 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Deze knipoog leek mij wel duidelijklijkt mij sowieso geen doel op zich om ieder jaar Conference Liek te spelen
Dat lijkt mij ook. De poule van dit jaar was eigenlijk al EL niveau.quote:Op vrijdag 18 maart 2022 13:09 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Goed punt. Gewoon ieder jaar een stapje omhoog moet het doel zijn. Ik denk dat we komend seizoen nog niet klaar zijn voor Champions League voetbal, maar KO fase Europa League is best mogelijk.
Als die alle 4 weg zijn moet je ook wel een flink budget hebben om te investeren. Niet alles natuurlijk omdat tekorten moeten worden opgevuld, maar van de ¤50 miljoen die je dan wel binnen moet krijgen zou zeker de helft beschikbaar moeten zijn.quote:Op vrijdag 18 maart 2022 13:12 schreef fetX het volgende:
[..]
Dat lijkt mij ook. De poule van dit jaar was eigenlijk al EL niveau.
Al gaat eea afhangen van de transferperiode natuurlijk. Het is waarschijnlijk dat we volgend seizoen zonder Malacia, Senesi, Kokcu en Sini zitten.
Vind 50 voor die 4 wel wat karig eigenlijk. Maar goed, laten we afwachten. Arnesen kan in ieder geval aan de bakquote:Op vrijdag 18 maart 2022 13:15 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Als die alle 4 weg zijn moet je ook wel een flink budget hebben om te investeren. Niet alles natuurlijk omdat tekorten moeten worden opgevuld, maar van de ¤50 miljoen die je dan wel binnen moet krijgen zou zeker de helft beschikbaar moeten zijn.
Ja ik ging even uit van het minimale. ¤60-70 miljoen is realistischer.quote:Op vrijdag 18 maart 2022 13:16 schreef fetX het volgende:
[..]
Vind 50 voor die 4 wel wat karig eigenlijk. Maar goed, laten we afwachten. Arnesen kan in ieder geval aan de bak
Er verdwijnt heel veel geld in de portemonnee van zaakwaarnemers en eventuele externe financiers, oude clubs etc. 50 miljoen netto zal denk ik eerder te optimistisch dan te pessimistisch zijn. Bij Senesi verwacht ik bijvoorbeeld zo'n 8 miljoen netto, Malacia misschien 12, Sini max 20, Kokcu max 15.quote:Op vrijdag 18 maart 2022 13:15 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Als die alle 4 weg zijn moet je ook wel een flink budget hebben om te investeren. Niet alles natuurlijk omdat tekorten moeten worden opgevuld, maar van de ¤50 miljoen die je dan wel binnen moet krijgen zou zeker de helft beschikbaar moeten zijn.
Je zit te laag bij Kökcü, die is zelf opgeleid dus daar gaat juist relatief veel naar Feyenoord zelf. Tenzij je denkt dat hij maximaal 16-17 miljoen oplevertquote:Op vrijdag 18 maart 2022 13:24 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Er verdwijnt heel veel geld in de portemonnee van zaakwaarnemers en eventuele externe financiers, oude clubs etc. 50 miljoen netto zal denk ik eerder te optimistisch dan te pessimistisch zijn. Bij Senesi verwacht ik bijvoorbeeld zo'n 8 miljoen netto, Malacia misschien 12, Sini max 20, Kokcu max 15.
En dan zit ik al hoog.
Doe maar Praag, dan sluit ik aan vanuit Berlijn om mee te zuipen en Tsjechische hoeren te neuken na de wedstrijd.quote:Op vrijdag 18 maart 2022 01:57 schreef Caland het volgende:
[..]
Ja alsof je daar kaarten gaat krijgen
Graag Leicester, Praag of PAOK.
15 netto voor Kökcü vind ik echt een hoog bedrag. En mijn onderbouwing is daarvan als volgt: De enige realistische competitie voor hem is Duitsland, heel misschien Spanje. Alle Spaanse clubs onder Barca en Real betalen nauwelijks grote transfers, en hetzelfde geldt voor alle Duitse clubs onder Bayern en Dortmund.quote:Op vrijdag 18 maart 2022 13:26 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Je zit te laag bij Kökcü, die is zelf opgeleid dus daar gaat juist relatief veel naar Feyenoord zelf
Toch benieuwd (zonder irritant te willen doen) wie jij denkt dat hem gaat kopen. Er zijn ook geen Russische clubs meer die dit soort transfers, zoals destijds bij Vilhena of Til, momenteel aftikken. En Turkse clubs hebben het geld niet.quote:Op vrijdag 18 maart 2022 13:34 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Kökcü heeft een lang contract, is gelukkig bij Feyenoord en we kunnen in principe vragen voor hem wat we willen. Dus ‘15 miljoen max’ gaat Feyenoord gewoon niet doen voor zo’n belangrijke speler.
Omdat Russische en Turkse clubs geen geld kunnen neerleggen gaan we er geen hoge som voor krijgen? Sorry, maar wat voor logica is dit? Kökcü wordt actief gescout door clubs uit de subtop van Engeland en Italië (zoals Arsenal @onlogisch ) en staat er bijzonder goed op. Feyenoord heeft bovendien geen enkele noodzaak om hem te verkopen en zal een flinke vraagprijs kunnen aanhouden.quote:Op vrijdag 18 maart 2022 13:37 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Toch benieuwd (zonder irritant te willen doen) wie jij denkt dat hem gaat kopen. Er zijn ook geen Russische clubs meer die dit soort transfers, zoals destijds bij Vilhena of Til, momenteel aftikken. En Turkse clubs hebben het geld niet.
Kökcü is net 21, heeft een aantal hele goede maanden gehad en speelt steeds vaker in het Turkse elftal. Ik denk eigenlijk dat ie naar elke competitie kan en dat een club als Arsenal (@onlogisch), Inter of Sevilla zo ¤20 miljoen voor hem aftiktquote:Op vrijdag 18 maart 2022 13:27 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
15 netto voor Kökcü vind ik echt een hoog bedrag. En mijn onderbouwing is daarvan als volgt: De enige realistische competitie voor hem is Duitsland, heel misschien Spanje. Alle Spaanse clubs onder Barca en Real betalen nauwelijks grote transfers, en hetzelfde geldt voor alle Duitse clubs onder Bayern en Dortmund.
Dus wie gaat er dan 15 neertellen?
Verstandige postquote:Op vrijdag 18 maart 2022 14:05 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Omdat Russische en Turkse clubs geen geld kunnen neerleggen gaan we er geen hoge som voor krijgen? Sorry, maar wat voor logica is dit? Kökcü wordt actief gescout door clubs uit de subtop van Engeland en Italië (zoals Arsenal @:onlogisch ) en staat er bijzonder goed op. Feyenoord heeft bovendien geen enkele noodzaak om hem te verkopen en zal een flinke vraagprijs kunnen aanhouden.
Dit, je logica slaat echt als een paard op een lul. Hoezo kan hij niet naar Italië of Engeland? Het is algemeen bekend dat Roma flink achter hem aan zit.quote:Op vrijdag 18 maart 2022 13:27 schreef PietjePuk2000 het volgende:
En mijn onderbouwing is daarvan als volgt: De enige realistische competitie voor hem is Duitsland, heel misschien Spanje.
Prima, is wel de eerste keeper van de nr3 van Oekraïne, dat is niet heel verkeerd.quote:Op vrijdag 18 maart 2022 14:08 schreef hhh38 het volgende:
[ twitter ]
Hihaho.
Zijn komst betekent niet veel goeds voor Troost en Jansen trouwens, die zitten niet eens in de buurt van het 1e elftal dus. Hoop dat ze 1 van de 2 kunnen verhuren komend seizoen.
Dat is je niet eerder geluktquote:Op vrijdag 18 maart 2022 13:37 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Toch benieuwd (zonder irritant te willen doen)
Jawel, maar vind het gewoon niet zo leuk. Maar goed, doorgaan is ook lekker.quote:Op vrijdag 18 maart 2022 15:15 schreef fetX het volgende:
[..]
Toch prima juist? Denk na PAOK en Bodo de beste loting.
Hup PAOK.quote:Op vrijdag 18 maart 2022 15:18 schreef Irritatie100 het volgende:
Als we doorgaan tegen de winnaar van Marseile - PAOK
Uit tegen 10 man niet in de problemen gekomen. De eerste helft thuis hebben we ze alle hoeken van het veld laten zien. Na rust ging dat inderdaad minder dus dat is een aandachtspunt.quote:Op vrijdag 18 maart 2022 15:22 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Vond het allemaal niet zo makkelijk gaan tegen dat Slavia. Ook thuis gewoon een hele tijd moeilijk gehad.
Maar goed, het kon ook veel slechter natuurlijk.
Naja, prima. Of je nou Leicester, Roma of Marseille treft. En van de mogelijke bedwingers is PAOK de slechtste.quote:Op vrijdag 18 maart 2022 15:18 schreef Irritatie100 het volgende:
Als we doorgaan tegen de winnaar van Marseile - PAOK
Erg mooi.quote:Op vrijdag 18 maart 2022 15:16 schreef fetX het volgende:
Hebben overigens ook 2x rood gepakt gisteren.
En in de halve finale weer. Vooral tegen Marseille in een kolkend Velodrome is dat wel een nadeelquote:Op vrijdag 18 maart 2022 15:26 schreef fetX het volgende:
Ik baal ook wel dat we eerst thuis moeten eigenlijk.
Eerst maar eens de Slaven pakken.quote:Op vrijdag 18 maart 2022 15:33 schreef hhh38 het volgende:
[..]
En in de halve finale weer. Vooral tegen Marseille in een kolkend Velodrome is dat wel een nadeel
Ik ook, maar vooral omdat 7 april mij niet zo enorm goed uitkomt eigenlijk. Als ik het goed lees spelen we wel een eventuele tweede halve finale thuis.quote:Op vrijdag 18 maart 2022 15:26 schreef fetX het volgende:
Ik baal ook wel dat we eerst thuis moeten eigenlijk.
O, verdoriequote:Op vrijdag 18 maart 2022 15:33 schreef hhh38 het volgende:
[..]
En in de halve finale weer. Vooral tegen Marseille in een kolkend Velodrome is dat wel een nadeel
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |