Ja, een soort lange meeloopstage. Wel heel knullig dat hij weten Basset niets ingeschreven. Valt blijkbaar ook voor de leiding een beetje tegenquote:Op donderdag 17 maart 2022 20:24 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
We hebben hem ook maar een half jaar toch?
Feyenoord heeft daarbij de optie om Sandler na dit seizoen nog een jaar vast te leggen, terwijl de Engelsen een terugkoopoptie bedongen mochten zijn prestaties in Rotterdam daar reden toe geven.quote:Op donderdag 17 maart 2022 20:24 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
We hebben hem ook maar een half jaar toch?
Bedoel je Basset?quote:Op donderdag 17 maart 2022 20:56 schreef H.FR het volgende:
Valt blijkbaar ook voor de leiding een beetje tegen
Nee, sorry,beetje onduidelijk. De hersteltijd van die verdediger.quote:
Ah zo, ik dacht alquote:Op donderdag 17 maart 2022 21:24 schreef H.FR het volgende:
[..]
Nee, sorry,beetje onduidelijk. De hersteltijd van die verdediger.
Ja, vrij vaag allemaal. Denk dat het hem niet meer wordt.quote:Op donderdag 17 maart 2022 21:25 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ah zo, ik dacht al
Maar ja, vraag me af hoe dat nou zit want hij heeft op het veld mee getraind. Dus misschien wel weer een nieuwe blessure, of toch een operatie ofzo.
Heel weinig, tot echt helemaal niets.quote:Op donderdag 17 maart 2022 21:27 schreef Slobeend het volgende:
Til doet heel weinig meer goed de laatste tijd.
Misschien in de competitie maar eens Bassett proberen, Til kan er echt heel weinig meer van na de winterstop.quote:Op donderdag 17 maart 2022 21:27 schreef Slobeend het volgende:
Til doet heel weinig meer goed de laatste tijd.
Eigenlijk kan het toch ook niet dat je in de knock-out fase van een Europees toernooi geen VAR hebt.quote:Op donderdag 17 maart 2022 21:34 schreef Kerftminister het volgende:
Wat is dit voor seizoen johweer genaaid door de arbitrage
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |