Nee eens, en zelfs daarvoor was het al heel erg gezapig allemaal.quote:Op donderdag 17 maart 2022 22:43 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Helpt ook niet mee dat het hele team het wel gelooft na die 2-0.
Hoop nog wel op een echt mooie wedstrijd in De Kuip. Marseille of Roma zou mooi zijn.quote:Op donderdag 17 maart 2022 23:05 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Nu hopen op een goede loting. PAOK of dat Bodo ofzo.
Tijd om Wålemark af te schrijven inderdaad. Om welke ander kunnen we weer gaan roepen? Baldé? Too soon?quote:Op donderdag 17 maart 2022 23:25 schreef fetX het volgende:
Walemark viel matig in trouwens. Benita daarentegen
Neuh. Is een prima talentje, ook als ‘ie een keer ongelukkig invalt.quote:Op donderdag 17 maart 2022 23:27 schreef Qarrad het volgende:
[..]
Tijd om Wålemark af te schrijven inderdaad. Om welke ander kunnen we weer gaan roepen? Baldé? Too soon?
Als Vitesse het Roma lastig maakt, kunnen wij dat ook. Marseille is echt een hele vervelende. Leicester heb ik zelf liever ook niet, maar op zich zou dat wel moeten kunnen. Tegen de rest maken we allemaal goede kans lijkt me ja.quote:Op donderdag 17 maart 2022 23:36 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Dat was wel een heel makkelijke tegenstander.
Op naar de kwartfinale! Alleen Roma en Marseille hoef ik niet, en dat is vooral wegens mogelijk gedoe met supporters. Leicester zou ook zwaar zijn. Tegen Bodo, Paok, Slavia of PSV ben je in principe gewoon een stuk beter.
PSV is niet minder dan Feyenoord natuurlijk. Paok of Bodo graag.quote:Op donderdag 17 maart 2022 23:36 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Op naar de kwartfinale! Alleen Roma en Marseille hoef ik niet, en dat is vooral wegens mogelijk gedoe met supporters. Leicester zou ook zwaar zijn. Tegen Bodo, Paok, Slavia of PSV ben je in principe gewoon een stuk beter.
Een stuk beter dan Bodo, Paok en Slavia vind ik ver gaan hoor.quote:Op donderdag 17 maart 2022 23:36 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Stuk beter is overdreven ja, maar die moeten we wel kunnen hebben hoor. Tegen Slavia hebben we dat al laten zien. Zelfs met 10 man tegen Slavia maar weinig in de problemen gekomen. Zou dat wel de minst leuke vinden om te loten, omdat we die al hebben gehad.quote:Op donderdag 17 maart 2022 23:38 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Een stuk beter dan Bodo, Paok en Slavia vind ik ver gaan hoor.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |