Ga dan niet naar een topic waar we ieder uur gebombardeerd worden met nieuw klotenieuwsquote:Op woensdag 16 maart 2022 16:13 schreef PietjePuk2000 het volgende:
Jongens ik heb een slechte dag dus graag allemaal een beetje vriendelijker ok?
Ik zie eigenlijk liever Hendriks. Hall moet je dit niet aandoen. Of Toornstra op rechtsback, kan ook.quote:Op woensdag 16 maart 2022 16:09 schreef Scrummie het volgende:
Dan Hall op rechts, of toch Geertruida en Senesi/Hendriks centraal.
Maar ik zie liever Geertruida naast Senesi.
Wel paniek. Dat Slot er wel of niet bij is is dus het minst interessant.quote:Op woensdag 16 maart 2022 16:20 schreef PietjePuk2000 het volgende:
Volgens De Wolf is de kans overigens groot dat Slot er zondag wel gewoon bij is. Geen paniek dus.
https://nos.nl/video/2421(...)llen-bespaard-blijft
Het is toch totaal debiel dat er überhaupt nog steeds van die quarantaine-eisen zijn?quote:Op woensdag 16 maart 2022 16:29 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Wel paniek. Dat Slot er wel of niet bij is is dus het minst interessant.
Naja, de aanwezigheid van die iPad-Joegoslaaf vond ik ook niet heel belangrijk.quote:Op woensdag 16 maart 2022 16:29 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Wel paniek. Dat Slot er wel of niet bij is is dus het minst interessant.
Hoezo niet?quote:Op woensdag 16 maart 2022 16:19 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Hall moet je dit niet aandoen.
Oh ja, Sandler was er ook nog. Heel vreemd inderdaad!quote:Op woensdag 16 maart 2022 16:19 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik zie eigenlijk liever Hendriks. Hall moet je dit niet aandoen. Of Toornstra op rechtsback, kan ook.
Dat je Sandler nog steeds niet kan inzetten is wel vreemd, die was hier toch voor gehaald.
Ik weet niet hoe wenselijk het is om topsporters een wedstrijd te laten spelen als ze een dag of 5 nagenoeg niks hebben gedaan.quote:Op woensdag 16 maart 2022 16:44 schreef fetX het volgende:
Is er nog een kans dat Pedersen of Trauner het voor zondag gaan redden? Als ze vanaf gisteren in quarantaine zitten is het tm zaterdag en als ze geen klachten hebben zondag weer op het veld? Of werkt het niet zo?
Zondag negatieve test natuurlijk.quote:Op woensdag 16 maart 2022 16:44 schreef fetX het volgende:
Is er nog een kans dat Pedersen of Trauner het voor zondag gaan redden? Als ze vanaf gisteren in quarantaine zitten is het tm zaterdag en als ze geen klachten hebben zondag weer op het veld? Of werkt het niet zo?
Zaterdag een mannetje of 3000 op varkenoord. CORONAED.quote:Op woensdag 16 maart 2022 16:46 schreef Erasmus het volgende:
[..]
Zondag negatieve test natuurlijk.
Des Feyenoords om 2 uur voor aftrap te horen dat er enkele spelers tóch nog besmet zijn
Wat boeit morgen nou met die marge.quote:Op woensdag 16 maart 2022 16:13 schreef hhh38 het volgende:
Morgen wordt echt de kutste wedstrijd van het seizoen zo
En zondag wil ik het niet eens over hebben
Remember Loehansk?quote:Op woensdag 16 maart 2022 16:49 schreef LordVoldermort het volgende:
[..]
Wat boeit morgen nou met die marge.
Ag kom op zeg. De sterspeler is daar Menig. Dat lukt met een half B team ook wel.quote:
De sterspeler van Partizan deed de vorige keer niet mee.quote:Op woensdag 16 maart 2022 16:51 schreef LordVoldermort het volgende:
[..]
Ag kom op zeg. De sterspeler is daar Menig. Dat lukt met een half B team ook wel.
Ik denk dat gebrek aan ervaring in een wedstrijd die je "gewoon" even over de streep moet trekken de grootste valkuil is.quote:
Ik droom nog steeds wel eens over Bobic, mijn eerste echte voetbaltrauma.quote:
Mja.quote:Op woensdag 16 maart 2022 16:56 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Ik denk dat gebrek aan ervaring in een wedstrijd die je "gewoon" even over de streep moet trekken de grootste valkuil is.
Die slotfase.quote:Op woensdag 16 maart 2022 16:57 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik droom nog steeds wel eens over Bobic, mijn eerste echte voetbaltrauma.
Stond niks op het spel, echt zo’n potje die alleen nog om de eer ging (en wat best wat geld+coëfficiënten maar ach). Plus voor Malacia was dat een fijn debuut, Nelom waren we al een tijdje goed klaar mee en voor iemand die als beste kwaliteit zijn directe tegenstander uitschakelen heeft is zo’n wedstrijd ideaal.quote:Op woensdag 16 maart 2022 17:00 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Mja.
Malacia debuteerde tegen Napoli thuis. Al weet ik niet meer of er toen nog wat op het spel stond. Deed het wel goed.
We zijn bereid zolderkamer op dienstplicht te sturen zodat Pyatov op zijn plek kan komen.quote:
quote:Op woensdag 16 maart 2022 18:17 schreef Caland het volgende:
[..]
Zoldermongool op zijn andere account bevestigt het.
Hij lijkt me alleen volstrekt onhaalbaar.quote:Op woensdag 16 maart 2022 18:17 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
We zijn bereid zolderkamer op dienstplicht te sturen zodat Pyatov op zijn plek kan komen.
Zonder gekheid, goed nieuws. Je moet iets. Ook wel duidelijk dat Feyenoord Marciano niet vertrouwt.
Naja, de laatste naam die zolderkamerautist noemde volgt nu Feyenoord op twitter, Instagram en zelfs op Fok.quote:Op woensdag 16 maart 2022 18:20 schreef Caland het volgende:
[..]
Hij lijkt me alleen volstrekt onhaalbaar.
Zijn ook zeer belangrijke wedstrijden, laatste strohalm voor het WK. Hij zou de held van het land kunnen wordenquote:
Feyenoord is deze keer niet gesaboteerd op transfermarkt.de door een joodse zolderkamerautist?quote:
De markt voor clubloze spelers is dichtquote:Op woensdag 16 maart 2022 18:27 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Neem dan Ruiter als je toch iemand wil halen. Lijkt me niet dat die Pyatov hier lekker zit als daar in Oekraïne de pleuris blijft uitbreken.
Hoe heeft Ajax Tyton gehaald dan?quote:Op donderdag 17 maart 2022 09:34 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
De markt voor clubloze spelers is dicht
Pyatovgod zou wel leuk zijn.
Toen was de markt nog wel open. (als het AD gelijk heeft tenminste ik kan er verder weinig over vinden. Dacht dat clubloze spelers het hele jaar wel mochten tekenen)quote:
Bijzonder.quote:Op donderdag 17 maart 2022 10:11 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Toen was de markt nog wel open. (als het AD gelijk heeft tenminste ik kan er verder weinig over vinden. Dacht dat clubloze spelers het hele jaar wel mochten tekenen)
[ twitter ]
ik had nog wel de verwachting dat Feyenoord mee zou kunnen doen om plek 2 maar nu wordt zelfs plek 3 moeilijk denk ikquote:Op donderdag 17 maart 2022 13:01 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Jammer dat een nieuwe keeper halen erg moeilijk gaat worden. Dat de keepers achter Marciano erg talentvol zijn is slechts een schrale Troost.
Mwah, denk eigenlijk niet dat we nog vier punten op Twente of AZ gaan verliezen.quote:Op donderdag 17 maart 2022 13:10 schreef Tarado het volgende:
[..]
ik had nog wel de verwachting dat Feyenoord mee zou kunnen doen om plek 2 maar nu wordt zelfs plek 3 moeilijk denk ik
we gaan het zien maar die Marciano lijkt me geen puntenpakkerquote:Op donderdag 17 maart 2022 13:16 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Mwah, denk eigenlijk niet dat we nog vier punten op Twente of AZ gaan verliezen.
Plek 2 wordt wel redelijk onmogelijk als we zondag verliezen ja.
Twente krijg je ook nog thuis.quote:Op donderdag 17 maart 2022 13:16 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Mwah, denk eigenlijk niet dat we nog vier punten op Twente of AZ gaan verliezen.
Plek 2 wordt wel redelijk onmogelijk als we zondag verliezen ja.
Mij eigenlijk wel, zo eentje die geniale reddingen afwisselt met domme blunders. Ik vind hem tot nu toe vaak goed keepen maar tegen Slavia verliest ie eigenhandig bijna de wedstrijd voor je. Met nog een hoop cruciale potten te gaan niet bepaald de betrouwbaarheid die je achterin zoektquote:Op donderdag 17 maart 2022 13:18 schreef Tarado het volgende:
[..]
we gaan het zien maar die Marciano lijkt me geen puntenpakker
Hij doet het soms naar behoren, maar geniale reddingen heb ik nog niet gezien.quote:Op donderdag 17 maart 2022 13:41 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Mij eigenlijk wel, zo eentje die geniale reddingen afwisselt met domme blunders. Ik vind hem tot nu toe vaak goed keepen maar tegen Slavia verliest ie eigenhandig bijna de wedstrijd voor je. Met nog een hoop cruciale potten te gaan niet bepaald de betrouwbaarheid die je achterin zoekt
Marciano kan ook een blessure krijgen natuurlijk, en dan sta je in de kwartfinale CFL (en om de 2/3/4e plek) met twee jeugdkeepers zonder ervaring.quote:Op donderdag 17 maart 2022 14:46 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Snap niet zo dat er perse een nieuwe keeper moet komen. Marciano kan best deze potjes best ff uitkeepen. Zie er niet zo tegenop eigenlijk.
Echt extreem kansloos ja. Die is vast veel gepest met zijn puistenkop, kwam in die FC Afkickenshows ook extreem onzeker over.quote:
In de zoektocht naar een vervanger voor de geblesseerde Justin Bijlow is Feyenoord beperkt tot de Oekraïense en Russische markt, waar de transferregels zijn aangepast door de oorlog. Waarom de Rotterdammers niet meer een transfervrije speler van buiten die competities kunnen vastleggen.quote:
quote:Op donderdag 17 maart 2022 16:22 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Echt extreem kansloos ja. Die is vast veel gepest met zijn puistenkop, kwam in die FC Afkickenshows ook extreem onzeker over.
Kan mij gewoon niet voorstellen dat je journalistje wil spelen maar helemaal over de rooie bent als mensen je niet leuk vinden. Deel van het vak. Moet je je voorstellen dat Krabby hier woest komt janken omdat we zijn Butterfly effect belachelijk maken, dat zou waanzin zijn.quote:Op dinsdag 31 augustus 2021 15:11 schreef aTypisch het volgende:
Ik heb nog het ventje voor me die in de eerste klas tof deed en toen huilend een paar klappen kreeg.
Krabby staat ook niet bekend om zijn zelfspot hoor.quote:Op donderdag 17 maart 2022 17:18 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
[..]
Kan mij gewoon niet voorstellen dat je journalistje wil spelen maar helemaal over de rooie bent als mensen je niet leuk vinden. Deel van het vak. Moet je je voorstellen dat Krabby hier woest komt janken omdat we zijn Butterfly effect belachelijk maken, dat zou waanzin zijn.
Verder wel weer genoeg aandacht gegeven aan hem voor nu natuurlijk. Het is matchday!
Dat of met een opa die al een halfjaar minstens niet heeft gekeept.quote:Op donderdag 17 maart 2022 16:20 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Marciano kan ook een blessure krijgen natuurlijk, en dan sta je in de kwartfinale CFL (en om de 2/3/4e plek) met twee jeugdkeepers zonder ervaring.
Ja en de keeper die je haalt ook.quote:Op donderdag 17 maart 2022 16:20 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Marciano kan ook een blessure krijgen natuurlijk, en dan sta je in de kwartfinale CFL (en om de 2/3/4e plek) met twee jeugdkeepers zonder ervaring.
WAT KAN JENS NIETquote:Op donderdag 17 maart 2022 19:38 schreef Pistolero het volgende:
Marciano;
Toornstra, Geertruida, Senesi, Hendriks;
Aursnes, Til, Kökcü;
Nelson, Dessers, Sinisterra
Deze verdediging
De nieuwe Kuyt, maar dan zonder dat het een verschrikkelijk nare gast is.quote:
Heeft ie al een keer meer dan 30 minuten gespeeld überhaupt?quote:Op donderdag 17 maart 2022 19:58 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Die Walemark moet nu toch wel eens een wedstrijd kunnen beginnen zou je zeggen.
Nee maar toch. Het is half maart.quote:Op donderdag 17 maart 2022 20:01 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Heeft ie al een keer meer dan 30 minuten gespeeld überhaupt?
Dan gaat Jens een ongelofelijke pauperpartij spelen.quote:Op donderdag 17 maart 2022 20:03 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Vink gaf dit voor de wedstrijd al als beste oplossing gek genoeg
Volgens iemand loopt hij op krukken momenteel.quote:Op donderdag 17 maart 2022 20:02 schreef Qarrad het volgende:
Die Sandler moet nu toch wel eens een paar minuten kunnen maken zou je zeggen.
Ja dat was de grap. Ik wist dat ie ondanks wat au hier en daar aangetrokken was maar wat een misser qua inschatting dat dat zo lang duurt nu zeg.quote:Op donderdag 17 maart 2022 20:05 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Volgens iemand loopt hij op krukken momenteel.
We hebben hem ook maar een half jaar toch?quote:Op donderdag 17 maart 2022 20:02 schreef Qarrad het volgende:
Die Sandler moet nu toch wel eens een paar minuten kunnen maken zou je zeggen.
Snap ik ook niet als het nou eigen jeugd was okequote:
Ja, een soort lange meeloopstage. Wel heel knullig dat hij weten Basset niets ingeschreven. Valt blijkbaar ook voor de leiding een beetje tegenquote:Op donderdag 17 maart 2022 20:24 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
We hebben hem ook maar een half jaar toch?
Feyenoord heeft daarbij de optie om Sandler na dit seizoen nog een jaar vast te leggen, terwijl de Engelsen een terugkoopoptie bedongen mochten zijn prestaties in Rotterdam daar reden toe geven.quote:Op donderdag 17 maart 2022 20:24 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
We hebben hem ook maar een half jaar toch?
Bedoel je Basset?quote:Op donderdag 17 maart 2022 20:56 schreef H.FR het volgende:
Valt blijkbaar ook voor de leiding een beetje tegen
Nee, sorry,beetje onduidelijk. De hersteltijd van die verdediger.quote:
Ah zo, ik dacht alquote:Op donderdag 17 maart 2022 21:24 schreef H.FR het volgende:
[..]
Nee, sorry,beetje onduidelijk. De hersteltijd van die verdediger.
Ja, vrij vaag allemaal. Denk dat het hem niet meer wordt.quote:Op donderdag 17 maart 2022 21:25 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ah zo, ik dacht al
Maar ja, vraag me af hoe dat nou zit want hij heeft op het veld mee getraind. Dus misschien wel weer een nieuwe blessure, of toch een operatie ofzo.
Heel weinig, tot echt helemaal niets.quote:Op donderdag 17 maart 2022 21:27 schreef Slobeend het volgende:
Til doet heel weinig meer goed de laatste tijd.
Misschien in de competitie maar eens Bassett proberen, Til kan er echt heel weinig meer van na de winterstop.quote:Op donderdag 17 maart 2022 21:27 schreef Slobeend het volgende:
Til doet heel weinig meer goed de laatste tijd.
Eigenlijk kan het toch ook niet dat je in de knock-out fase van een Europees toernooi geen VAR hebt.quote:Op donderdag 17 maart 2022 21:34 schreef Kerftminister het volgende:
Wat is dit voor seizoen johweer genaaid door de arbitrage
was dessers schelequote:
Is dit een grapje Scrummie?quote:Op donderdag 17 maart 2022 21:47 schreef Scrummie het volgende:
Doe maar Basset voor Til, Walemark voor Nelson.
Basset is niet ingeschreven.quote:Op donderdag 17 maart 2022 21:47 schreef Scrummie het volgende:
Doe maar Basset voor Til, Walemark voor Nelson.
Voor wat?quote:Op donderdag 17 maart 2022 21:47 schreef PietjePuk2000 het volgende:
Was het hands? Zou wel enigszins karma zijn.
Schouderquote:Op donderdag 17 maart 2022 21:49 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Dessers die scoort met de arm. Karma voor die afgekeurde goal.
Was natuurlijk in een eerdere fase wel buitenspel. Dat die daar niet voor vlagt weet ik, maar aan het eind van de streep weinig om daarover te janken.quote:Op donderdag 17 maart 2022 21:49 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Dessers die scoort met de arm. Karma voor die afgekeurde goal.
VAR had 'm idd daar alsnog op afgekeurdquote:Op donderdag 17 maart 2022 21:50 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Was natuurlijk in een eerdere fase wel buitenspel. Dat die daar niet voor vlagt weet ik, maar aan het eind van de streep weinig om daarover te janken.
Die eerste bal ging toch niet richting Dessers? Nouja doet er allemaal niet veel meer toe.quote:Op donderdag 17 maart 2022 21:50 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Was natuurlijk in een eerdere fase wel buitenspel. Dat die daar niet voor vlagt weet ik, maar aan het eind van de streep weinig om daarover te janken.
De Geert stond buitenspel.quote:Op donderdag 17 maart 2022 21:51 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Die eerste bal ging toch niet richting Dessers? Nouja doet er allemaal niet veel meer toe.
Ah dank je. Ik ben nog steeds van mening dat je de Des gewoon moet kopen. 4 miljoen is echt niet veel.quote:Op donderdag 17 maart 2022 21:53 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
De Geert stond buitenspel.
Nog altijd niet weten dat er geen VAR is in dit toernooi (lol)quote:Op donderdag 17 maart 2022 21:51 schreef RvLaak het volgende:
[..]
VAR had 'm idd daar alsnog op afgekeurd
Hij bedoelt dat het geluk was geweest als deze was goed gekeurd omdat hij met VAR ook niet zou tellen.quote:Op donderdag 17 maart 2022 22:08 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Nog altijd niet weten dat er geen VAR is in dit toernooi (lol)
Ik snap niet waarom die Mandela überhaupt speelt. Kan er niks van.quote:Op donderdag 17 maart 2022 22:11 schreef bbuddybb het volgende:
Nelson lijkt echt constant uit balans te zijn.
Wat een verschrikking.
Dit dusquote:Op donderdag 17 maart 2022 22:10 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Hij bedoelt dat het geluk was geweest als deze was goed gekeurd omdat hij met VAR ook niet zou tellen.
quote:Op donderdag 17 maart 2022 22:11 schreef bbuddybb het volgende:
Nelson lijkt echt constant uit balans te zijn.
Wat een verschrikking.
Was wel heel lekker ingeschoten deze.quote:Op donderdag 17 maart 2022 22:20 schreef Pleun2011 het volgende:
1e kans meteen een goal..het zal weer eens niet. Hou godverdorie nou eens de 0
Degelijk, niets bijzonders.quote:Op donderdag 17 maart 2022 22:24 schreef PietjePuk2000 het volgende:
Vinden jullie van die Hendriks? Speelt wel aardig toch.
Niks mis mee!quote:Op donderdag 17 maart 2022 22:24 schreef PietjePuk2000 het volgende:
Vinden jullie van die Hendriks? Speelt wel aardig toch.
Helpt ook niet mee dat het hele team het wel gelooft na die 2-0.quote:Op donderdag 17 maart 2022 22:41 schreef Scrummie het volgende:
Walemark doet niet veel goed vandaag helaas.
Nee eens, en zelfs daarvoor was het al heel erg gezapig allemaal.quote:Op donderdag 17 maart 2022 22:43 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Helpt ook niet mee dat het hele team het wel gelooft na die 2-0.
Hoop nog wel op een echt mooie wedstrijd in De Kuip. Marseille of Roma zou mooi zijn.quote:Op donderdag 17 maart 2022 23:05 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Nu hopen op een goede loting. PAOK of dat Bodo ofzo.
Tijd om Wålemark af te schrijven inderdaad. Om welke ander kunnen we weer gaan roepen? Baldé? Too soon?quote:Op donderdag 17 maart 2022 23:25 schreef fetX het volgende:
Walemark viel matig in trouwens. Benita daarentegen
Neuh. Is een prima talentje, ook als ‘ie een keer ongelukkig invalt.quote:Op donderdag 17 maart 2022 23:27 schreef Qarrad het volgende:
[..]
Tijd om Wålemark af te schrijven inderdaad. Om welke ander kunnen we weer gaan roepen? Baldé? Too soon?
Als Vitesse het Roma lastig maakt, kunnen wij dat ook. Marseille is echt een hele vervelende. Leicester heb ik zelf liever ook niet, maar op zich zou dat wel moeten kunnen. Tegen de rest maken we allemaal goede kans lijkt me ja.quote:Op donderdag 17 maart 2022 23:36 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Dat was wel een heel makkelijke tegenstander.
Op naar de kwartfinale! Alleen Roma en Marseille hoef ik niet, en dat is vooral wegens mogelijk gedoe met supporters. Leicester zou ook zwaar zijn. Tegen Bodo, Paok, Slavia of PSV ben je in principe gewoon een stuk beter.
PSV is niet minder dan Feyenoord natuurlijk. Paok of Bodo graag.quote:Op donderdag 17 maart 2022 23:36 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Op naar de kwartfinale! Alleen Roma en Marseille hoef ik niet, en dat is vooral wegens mogelijk gedoe met supporters. Leicester zou ook zwaar zijn. Tegen Bodo, Paok, Slavia of PSV ben je in principe gewoon een stuk beter.
Een stuk beter dan Bodo, Paok en Slavia vind ik ver gaan hoor.quote:Op donderdag 17 maart 2022 23:36 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Stuk beter is overdreven ja, maar die moeten we wel kunnen hebben hoor. Tegen Slavia hebben we dat al laten zien. Zelfs met 10 man tegen Slavia maar weinig in de problemen gekomen. Zou dat wel de minst leuke vinden om te loten, omdat we die al hebben gehad.quote:Op donderdag 17 maart 2022 23:38 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Een stuk beter dan Bodo, Paok en Slavia vind ik ver gaan hoor.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |