Bijzonder.quote:Op donderdag 17 maart 2022 10:11 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Toen was de markt nog wel open. (als het AD gelijk heeft tenminste ik kan er verder weinig over vinden. Dacht dat clubloze spelers het hele jaar wel mochten tekenen)
[ twitter ]
ik had nog wel de verwachting dat Feyenoord mee zou kunnen doen om plek 2 maar nu wordt zelfs plek 3 moeilijk denk ikquote:Op donderdag 17 maart 2022 13:01 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Jammer dat een nieuwe keeper halen erg moeilijk gaat worden. Dat de keepers achter Marciano erg talentvol zijn is slechts een schrale Troost.
Mwah, denk eigenlijk niet dat we nog vier punten op Twente of AZ gaan verliezen.quote:Op donderdag 17 maart 2022 13:10 schreef Tarado het volgende:
[..]
ik had nog wel de verwachting dat Feyenoord mee zou kunnen doen om plek 2 maar nu wordt zelfs plek 3 moeilijk denk ik
we gaan het zien maar die Marciano lijkt me geen puntenpakkerquote:Op donderdag 17 maart 2022 13:16 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Mwah, denk eigenlijk niet dat we nog vier punten op Twente of AZ gaan verliezen.
Plek 2 wordt wel redelijk onmogelijk als we zondag verliezen ja.
Twente krijg je ook nog thuis.quote:Op donderdag 17 maart 2022 13:16 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Mwah, denk eigenlijk niet dat we nog vier punten op Twente of AZ gaan verliezen.
Plek 2 wordt wel redelijk onmogelijk als we zondag verliezen ja.
Mij eigenlijk wel, zo eentje die geniale reddingen afwisselt met domme blunders. Ik vind hem tot nu toe vaak goed keepen maar tegen Slavia verliest ie eigenhandig bijna de wedstrijd voor je. Met nog een hoop cruciale potten te gaan niet bepaald de betrouwbaarheid die je achterin zoektquote:Op donderdag 17 maart 2022 13:18 schreef Tarado het volgende:
[..]
we gaan het zien maar die Marciano lijkt me geen puntenpakker
Hij doet het soms naar behoren, maar geniale reddingen heb ik nog niet gezien.quote:Op donderdag 17 maart 2022 13:41 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Mij eigenlijk wel, zo eentje die geniale reddingen afwisselt met domme blunders. Ik vind hem tot nu toe vaak goed keepen maar tegen Slavia verliest ie eigenhandig bijna de wedstrijd voor je. Met nog een hoop cruciale potten te gaan niet bepaald de betrouwbaarheid die je achterin zoekt
Marciano kan ook een blessure krijgen natuurlijk, en dan sta je in de kwartfinale CFL (en om de 2/3/4e plek) met twee jeugdkeepers zonder ervaring.quote:Op donderdag 17 maart 2022 14:46 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Snap niet zo dat er perse een nieuwe keeper moet komen. Marciano kan best deze potjes best ff uitkeepen. Zie er niet zo tegenop eigenlijk.
Echt extreem kansloos ja. Die is vast veel gepest met zijn puistenkop, kwam in die FC Afkickenshows ook extreem onzeker over.quote:
In de zoektocht naar een vervanger voor de geblesseerde Justin Bijlow is Feyenoord beperkt tot de Oekraïense en Russische markt, waar de transferregels zijn aangepast door de oorlog. Waarom de Rotterdammers niet meer een transfervrije speler van buiten die competities kunnen vastleggen.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |